меню

Сторінки ПРИКЛАДІВ

Сторінки оцінювання

понеділок, 5 травня 2025 р.

6 Травня 2025

 Слава Україні. 

Ознайомтесь.

Розклад уроків фізики на вівторок, 06 Травня.

 08-30. Перший урок-11БПосилання

 https://us04web.zoom.us/j/73646410445?pwd=alSZXa8Zlk4LLPaOk2FO840d0NztmO.1

09-25. Другий урок- 11Б.Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/71628589799?pwd=UybGhVi5ezbc8CPVLc9cogeOHbpB05.1

10-20. Третій урок -  9Б.Посилання   https://us04web.zoom.us/j/75952253626?pwd=2zVSgAyd4LgGhVrJNHsHnhjaJCwgTN.1

11-15. Четвертий урок- 10А Посилання. 

 https://us04web.zoom.us/j/74332530948?pwd=KhaJ8a9dAbbjO5AeM8BaLniv0jQeKd.1

12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/77349188871?pwd=yLEAuXM7jaHTCdsyuf3YUwVrU5yXr2.1

Тема уроку для 8 А класу. Струм в металах.

До уроку повторити питання:

 Теплова дія електричного струму. Закон Джоуля -Ленца. 

Потужність і робота електричного струму.

Боржники повинні виконати Контрольну роботу  за кодом 6UDSWJ  

1.Експериментальна задача. Розрахунок вартість спожитої електроенергії.


  • Розглянути приклад плати за спожиту електроенергію(тариф -4,32 грв/кВт•год)
  • Вправа 24(4,5)
Основне питання уроку: ЩО собою являє електричний струм в металевих провідниках?

Переглянути відео. Нас цікавлять анімації(до 10 хв)

Вправа 36. §.36.


Тема уроку у 9 Б класу. Закон збереження." Механічна робота і потужність. Кінетична і потенціальна енергії.

До уроку перечитати розділ в підручнику 7-класу : "Механічна енергія. Механічна робота."
До уроку.!!! Можна скористатись іншими ресурсами, наприклад ШІ.
Зайдіть за посиланням на fizmat. by
  • механічна робота- A=Fs•cos(F^s) 






  • Робота під час уроку.
  • Закон про кінетичну енергію.
  • Потенціальна енергія(енергія стану) взаємодії тіла із планетою Земля.
  • Незалежність роботи сили тяжіння від траєкторії руху.
  • Яку швидкість матиме тіло на висоті 5 від Землі, яке  падатиме з висоти 45 м?(закон збереження механічної енергії)


  • Тема уроку Астрономії у 11 Б класу. Життя у Всесвіті. Місце людини У Всесвіті. Антропний принцип.
  • До уроку переглянути відео.
  • «Ми спостерігаємо Всесвіт таким, яким ми його бачимо, тому що ми існуємо» В.Л.Больцман.
  • Основне питання космології. Антропний принцип — це концепція в сучасній космології, яка пояснює, чому Всесвіт має саме такі фізичні параметри, що дозволяють існування життя. Він стверджує, що ми спостерігаємо Всесвіт таким, яким він є, тому що лише в такому Всесвіті могли з’явитися спостерігачі, тобто ми.

    Існують дві основні версії антропного принципу:

    • Слабкий антропний принцип: Всесвіт має такі параметри, які дозволяють існування життя, але це не означає, що він був спеціально "налаштований" для цього. Ми просто знаходимося в такій частині Всесвіту, де умови сприятливі для життя.

    • Сильний антропний принцип: Всесвіт має бути таким, щоб у ньому закономірно виникали умови для існування розумних спостерігачів. Це припускає, що фундаментальні фізичні константи не випадкові, а певним чином "налаштовані" для появи життя.

  • Ідея Ж.Бодріяра.  Ми сприймаємо Симулякр Всесвіту, а не Всесвіт?

  • Пошук позаземних Цивілізацій. Принципова неможливість контактів із Позаземною цивілізацією?
  • Умови виникнення ДНК структур? Гіпотеза Опаріна.
  • Що таке фотосинтез? Що виникає в процесі фотосинтезу? 
  • Формула Дрейка. Про що вона? Приклад Зорі Веги(стор.122)
  • Зона життя. Екзопланети.
  • Термін існування Існування людської Цивілізації. Причини знищення Цивілізації Homo sapiens.(стор.114-підручник П.)
  • Цікаве дослідження І.С. Шкловського "Життя. Всесвіт. Розум."
  • SETI (англ. Search of Extra Terrestrial Intelligence — пошуки позаземного розуму).

  • Переглянути відео у вільний час. Запитайте у себе-Вони Є? Навіщо ми їх шукаємо?

  • Вдома розглянути приклади розв'язання задач з астрономії.(сторінки 120-122)

Тема Уроку 11 Б класу. Методи реєстрації елементарних частинок.
До уроку виконати:
  • Вирахувати дефект мас для ізотопу  3Li
  • Вирахувати   Питому енергію зв'язку даного нукліду.
  • На малюнку показаний трек протона, який рухався в однорідному магнітному полі з магнітною індукцією 0,2 Тл, направленому перпендикулярно площині малюнка. Відстань між лініями сітки на малюнку дорівнює 1 см. Яка швидкість протона?

     

    16.34в(5 балів). На малюнку показаний трек електрона, який після розгону в електричному полі рухався в однорідному магнітному полі з магнітною індукцією 20 мТл. Магнітне поле направлено перпендикулярно площині малюнка, відстань між лініями сітки на малюнку дорівнює 1 мм Знайдіть прискорюючу напругу.

  • Вибір із Вправи 41.

  • Методи Реєстрації елементарних частинок:

  • Камера Вільсона.

  • Бульбочкова камера

  • Лічильник Гейгера.

  • Фотопластини за треками частинок.

Домашнє завдання.§§.41.42.
Тема уроку у 10 А класу.
До уроку прочитати §.40. Вправа 40.👆
Згадайте:
1:будова атому; елементарні електричні частки;
2:види електричних зарядів;
3:як взаємодіють електричні заряди(тіла, які володіють електричними властивостями)?
4:які явища ми можемо згадати, щоб продемонструвати існування електричних властивостей;
5:закон Кулона; закон збереження електричних зарядів;
Крутильні терези Кулона;


6:агент,який,переносить взаємодію між електричними тілами;
7:

принцип суперпозиції.  модель Принципу суперпозиції.

Вдома опрацювати §§.40 і 41. і Вправа 40.




Немає коментарів:

Дописати коментар