субота, 24 квітня 2021 р.

26 Квітня-Гроза таки сталася...в 1986

 https://www.pinterest.com/pin/712835447272452709/

Чорно́бильська катастро́фа — техногенна екологічно-гуманітарна катастрофа, спричинена двома тепловими вибухами і подальшим руйнуванням четвертого енергоблока Чорнобильської атомної електростанції, розташованої на території України (колишньої УРСР), в ніч на 26 квітня 1986 року.

Так сухо і коротко пишуть у ВІкіпедії...Та за цими рядками криється ВЕЛИЧЕЗНА трагедія мільйонів людей і початок ЕПОХИ ПРОЗРІННЯ.

Кажуть,час лікує.Через 24 тисячі років люди зможуть забути(?) ту Катастрофу,що сталася в ніч,з суботи на неділю,з 25 на 26 Квітня,тому що це-час повного розпаду ізотопів ЦЕЗІЮ І СТРОНЦІЮ.?

А нам,сьогоднішнім,ВЧИТИСЯ,щоб не робити ТАКИХ помилок!
Уроки фізики відбудуться в ZOOM форматі.
09-25 Урок в 👉10 класі ID 825 1455 0937  password Kkj5dw
10-30 Урок в 👉 10 класі   ID  831 5510 3812  password eNs5q7
11-35 Урок в 👉 11 класі  ID 830 7526 5906  password  HBavM9

10 клас На першому з уроків Виконаємо ЛАбораторну роботу(як ШАБЛОН)"Визначення ВІдносної вологості повітря за допомогою двох методик. Параграф 32. Експериментальна домашня робота на сторінці 196. 
Приготувати лід до уроку,під час уроку виконати роботу  і роботу вислати на почту.
На другому уроці розглянемо низку задач на тему "Властивості ненасиченої і насиченої пари". Вдома потрібно розв'язати завдання з вправи.32. 

11 клас доопрацює Тему "Методи вимірювання радіоактивності. Одиниці вимірювання рівня радіоактивності. Елементарні частки."
Пояснення до експериментальної №8 роботи.
Вправи 41,42, Параграф 41-43.
Знайдіть інформацію про період напіврозпаду ізотопів на території Чорнобильської Зони. Коли на території Чорнобиля буде безпечно!? Оцінимо.

четвер, 22 квітня 2021 р.

23 Квітня -З Грозою нас вчора обманули...


 

Уроки фізики 23 Квітня пройдуть у формі ZOOM конференцій

9-25  Урок в 👉 10 класі ID 794 5132 1106    password  9tHiGw

10-30  Урок в 👉 8A класі ID 716 8796 0145   password xeMLb3

11-35  Урок в 👉 11 класі ID 798 8657 2871    password  YrR6N9

12-30  Урок в 👉 7A класі ID 727 8395 2725   password  b00FQz

13-25  Урок в 👉 9A класі ID 730 8753 0257    password  42CNd3


Учні 10- класу проведуть Демонстраційну Лабораторну роботу "Визначення відносної вологості повітря " двома способами:1) З допомогою конденсаційного гігрометра;2) з допомогою психрометра.

Один із методів буде основою Домашньої лабораторної роботи(на вибір).Роботу потрібно буде вислати на почту(в мій Архів) де зберігається потрібний час.Перед уроком прочитати параграф 32.(Основні поняття:абсолютна вологість,відносна вологість,точка роси,насичена пара)

Учні 8А класу виконають Лабораторну роботу "Визначення потужності струму в ділянці кола. Розглянуть Техніку безпеки під час використання електричної енергії в побуті(запобіжники,магнітні реле,як запобіжники перевантаження електричної мережі в квартирі)

Вдома дану роботу зробити самостійно і вислати потрібно буде на мою почту(в Архів)

А після уроку виконати Тестову роботу:"Робота і потужність електричного струму"

Хто не пройшов тест "З''єднання провідників" -виконайте його на завтра(на 23квітня).

Учні одинадцятого класу  розглянуть заключну тему розділу"Ієрархія елементарних часток в природі. Типи елементарних часток." Розглянемо детально прилад Дозиметр. Розглянемо методику вимірювання рівня радіоактивності і одиниці рівня радіоактивності(від Беккереля до Зіверта),питому енергію зв'язку. створимо конспект для даних питань.

Розглянемо інструкцію до експериментальної роботи №8.

Все,що не встигнемо розглянути,розглянемо в понеділок. Далі практикум розв'язування задач.Після цього -ЗАКЛЮЧНИЙ ТЕСТ(напевне -в середу)

Учні 7А класу мають можливість побачити "Живі " досліди,що доводять існування Атмосферного тиску(я буду в класі і експерименти проведу на камеру на демонстраційному столі-варто не запізнюватись). Прочитати параграф 25 і Вправа 25(3,4,5)

Але!!!!Ви повинні пройти тест"Тиск."

Прошу ще раз Передивитися  дане відео до Уроку!


Учні 9А класу посилено працюють над засвоєнням Теми "Закон збереження імпульсу. Реактивний рух. Пружний і непружний удар."
Виконайте дане вам завданням(тест і лабораторну). Хто позбавився боргів-прочитує(уважно прочитує) параграф 36.






середа, 21 квітня 2021 р.

22 Квітня -Буде Гроза!

9 Уроки фізики 22 Квітня відбудуться в ZOOM форматі.

10-30 Урок в👉 9Б класі ID 754 4652 1413  password Yzbu18

11-35 Урок в👉 9A класі ID 791 1821 1507  password  he0s7u

12-30 Урок в👉 7Б  класі ID 759 9982 9831  password d8mv4c 


 Учні класу розглянуть Реактивний рух і задачі пов"язані із ЗАКОНОМ ЗБЕРЕЖЕННЯ Імпульса. Параграф 36  і Вправа 36(1,2)

Самостійна робота для 9Б беріть ТУТ


Загляніть на дану сторінку!

Учні увійдуть в Тему. Імпульс тіла. Імпульс сили. Другий закон Динаміки через імпульс тіла.Розглянемо  ряд прикладів,що демонструють імпульс тіла і зміну імпульса тіла.

Дом.завдання. Параграф 36.

Нагадую учням,хто не здав Лабораторну роботу:завтра останній день. 

Самостійна робота для 9а класу беріть ТУТ


Учні класу розглянуть Дію атмосферного тиску. Розглянемо низку прикладів. Дослід Торічеллі і прилади,з допомогою яких можна виміряти АТМОСФЕРНИЙ тиск.

Ще раз пропоную передивитися відео про ОТТО фон Геріке, вимірювання атмосферного тиску.


Параграф 25,Вправа 25(5)


вівторок, 20 квітня 2021 р.

21 Квітня -Дощ,але тепло...



  21 Квітня Уроки фізики проходять в режимі ZOOM конференцій.

  9-25 урок в  👉9Б класі  ID 750 8951 0953   password 3jHgYZ

10-30 урок в  👉8Б класі  ID  780 3962 9564  password   7HJw7L

11-35 урок в  👉9А класі  ID 730 4570 7740   password   9ySSEB

12-30 урок в  👉8А класі  ID 788 3230 9374   password amM2MP

13-30 урок в  👉11 класі   ID  785 4843 3696  password  r5TE8J

 Учні 9-го Б класу розглянуть ТЕМу "Імпульс. Другий закон Динаміки у формі Зв'язку імпульсу сили і імпульсу тіла." Відповім на питання по Тесту. 

Цікаві симуляції зіткнень.

Учні 8-го Б класу мають Тему. Розв'язання задач,з прикладами:"Робота і потужність електричного сталого струму. Техніка безпеки в квартирі.Запобіжники." Інструкція до Лабораторної роботи(Віртуальна за ресурсом PHET) Визначення потужності струму в елементах кола(Бажаючим) 

Самостійна робота "Потужність і робота електричного струму"

Параграф 34 і Вправа 34(5-7).

Дом.завдання. Прочитати параграф 35. Вивчити застереження перед використанням електричного обладнання. 

Учні 9-го А класу  напишуть роботу на основі параграфів 34 і 35 і,відповідно, Вправ 34 і 35. Учні будуть розбиті на варіанти. Задачі маєте за урок вислати на мою почту. Тим учням,які не будуть,з якоїсь причини на конференції on line-або будуть працювати над іншим завданням,яке я після уроку виставлю на Блозі,

8 А клас розглянуть одну-дві задачі з теми:"Робота і потужність електричного струму"

І виконають Електронну лабораторну роботу;"Дослідження паралельного з'єднання в колі сталого струму", А до уроку виконати ТЕСТ на "З'єднання провідників". Натисніть на посилання і виконайте тест,перешліть на МОЮ почту. На допомогу параграфи 31 і 32. Там багато прикладів.Після цього уроку виставлю тематичну оцінку.


11 Клас повинен виконати самостійну роботу "Атомна фізика. Елементарні частки."

  • будова ядра атому;
  • ядерні реакції;
  • період напіврозпаду;
  • енергія  зв'язку;
  • ядерні реакції -синтезу і ланцюгова розпаду;
  • Дозиметр.


понеділок, 19 квітня 2021 р.

20 Квітня -погода майже літня

 Уроки фізики 20 Квітня пройдуть в ZOOM  форматі:

8-30 Урок астрономії в👉 11 класі ID 747 0352 4179   password 129nK2

9-25 Урок фізики в👉 8Б класі ID 721 3268 8050   password    1EXvk8

10-30 Урок фізики в👉 7Б класі ID  721 2289 5683  password 586bEn

11-35 Урок фізики в👉 9Б класі ID 726 6210 0556   password fSQ2dM

8-30 Урок фізики в👉 7А класі ID 799 1509 3337    password  B6eeWD

Учні 11 класу будуть виконувати Тест:"Зорі. Еволюція Зір. Галактики." НА початку  уроку уточнимо деталі до роботи(можливо в бесіді зробимо уточнення до питань)

Корисно прочитати Урок 12.

Учні 8Б класу розглянуть одну-дві задачі з теми:"Робота і потужність електричного струму"

І виконають Електронну лабораторну роботу;"Дослідження паралельного з'єднання в колі сталого струму", А до уроку виконати ТЕСТ на "З'єднання провідників". Натисніть на посилання і виконайте тест,перешліть на МОЮ почту. На допомогу параграфи 31 і 32. Там багато прикладів.Після цього уроку виставлю тематичну оцінку.

Учні 7Б і 7А класу на уроці порадують НАС умінням розв'язанням задач із Вправи 23 і 24.(20хв)

Після цього розлянемо тему "Атмосферний тискю"(Додому буде параграф 25 і передивитися Відео про


ОТТО ГЕРІКЕ і атмосферний тиск,як влаштований Насос.Далі ,в параграфі 25 пояснити всі малюнки.

Проведемо аналіз ТЕСТОВОЇ роботи на Сlasstime "Сили природи".


Учнікласу напишуть роботу на основі параграфів 34 і 35 і,відповідно, Вправ 34 і 35. Учні будуть розбиті на варіанти. Задачі маєте за урок вислати на мою почту. Тим учням,які не будуть,з якоїсь причини на конференції on line-або будуть працювати над іншим завданням,яке я після уроку виставлю на Блозі,або ті ж завдання, в той же період часу,якщо отримають повідомлення від ...друзів(?)Умови задачі(а ви що подумали?)





Зауваження

20 схем для начинающих радиолюбителей

Вчитися треба.  Кому не вистачить роботи. Як виготовляють Процесори. Ампліфікація, Електрична когерентність, Антропний принцип.  Коли гумані...

Вибране