Тема уроку у 9 А класу. Побудова зображення у плоскому дзеркалі. Розв'язування задач.
До уроку. Виконати ЛР№5. Дослідження закону відбивання світла(інструкція на сторінці 74 вашого підручника)Закон відбиття.Зображення в плоскому дзеркалі. Задачі на прямолінійне поширення світла,закон відбивання.Практикум.
1.В ставку плаває сосновий стовбур. Яка частина соснового стовбура плаває(знаходиться) під водою?
2. У воду За температури 20 градусів опустили кульку,яку витягли із окропу. Температура підвищилась на два градуси. На скільки підніметься температура води якщо в неї занурити ще дві такі кульки нагріті в окропі?
Тема уроку для 7 Б класу.
Розв'язування задач. Нерівномірний рух. Середня швидкість.
До уроку вміти і знати:
Який рух є нерівномірним? Про що говорить середня швидкість руху?
Як визначити середню швидкість руху?
Поясніть графік руху і визначте середню швидкість.
Під час уроку прокоментуємо питання, виписане вище до даного графіку.(стор.71-72)
Опрацюємо Вправу 11(Мій вибір завдань, в залежності, від того, як ми будемо розуміти завдання)
Можете скористатися відео про середню швидкість.
Домашнє завдання на наступний урок. Опрацювати параграф 11(особливо сторінки 71-72)
Підготуватись до Лобораторної роботи "Визначення середньої швидкості тіла."(інструкція на сторінці 75 вашого підручника)
Тема уроку у 11 А (1урок-фізика) класу. Розв'язування задач. Сила Ампера і Лоренца.
До уроку.
Способи описання магнітного поля силовими лініями магнітної індукції(В).
До уроку виконати завдання.У склянку з водою налили 200 г води кімнатної температури(22 градуси) занурили залізну кульку масою 50 г температурою 5 градусів. Яка температура встановилась у склянці? Склянку не враховуйте.
В процесі уроку розглянемо.
Дві шкали -шкала абсолютних температур і шкала Цельсія.