пʼятниця, 25 жовтня 2024 р.
четвер, 24 жовтня 2024 р.
25 Жовтня
Розклад уроків на п'ятницю,25 Жовтня.
8-30 Перший урок.10 Б клас, посилання
https://us04web.zoom.us/j/75063097833?pwd=Fc2Xz4uDM8LuziSlQlObWLNnQV2bbW.1
9-25 Другий урок.7 А клас, посилання
https://us04web.zoom.us/j/71556423853?pwd=2axuCh2JWg9QlxffvpEEPMbfQBnjfq.1
10-20 Третій урок.11 А клас, посилання
https://us04web.zoom.us/j/78127054037?pwd=LHh3b6BYa27be9W0T16jigruFASnOs.1
11-15 Четвертий. 7 Б клас, посилання
https://us04web.zoom.us/j/75529518083?pwd=txQaFRKWAXJGnpbr15rmYayJUInjVo.1
12-30 П'ятий урок.9 А клас, посилання
https://us04web.zoom.us/j/77538728689?pwd=CaEDrJJXzNYB0JMeZBfzX5lWTaYhqb.1
Тема уроку для 10 Б класу. Розв'язування задач з теми: "Другий і третій закон Динаміки." До уроку Виконати №5 із Вправи 9.
- Що таке сила?(Якщо згадати перший закон, то відповідь напрошується)
- Чому Н'ютон вважав, що відсутність сили не скасовує можливість її дії в той же момент, коли тіло рухається рівномірно? Як це пояснити?
- Одна і таж сила дає різне прискорення тілам. Чому? (Для роботи приготуємо секундоміри?)
- Чи всі тіла мають властивість інертності? Як це пов'язано із масою тіла?
- Формулюємо другий закон Динаміки.
- У яких випадках виникають сили? ЩО таке взаємодія?
- Сформулюємо Третій закон(аксіому класичної) динаміки.
- Інерціальні системи відліку. Принцип інерції. Перший закон Н'ютона.https://youtu.be/YlQhsf98upgПерегляньте відео для підтримання світської бесіди про явище інерції.В подальшому"Другий і третій закони. Маса і сила.
- Від чого залежить результат дії певної сили? Як це пов'язано із часом дії?
Тема уроку у 7 А і 7 Б класах. Нерівномірний рух. Середня швидкість.
До уроку. Виконати завдання із повною формою пояснення:
- Урок 15(моє сховище)
В допомогу перегляньте дане відео.
На наступний урок перегляньте відео і опрацюйте параграф 11.
Тема уроку для 9 А класу. Закон відбивання.Закон відбивання світла. Плоске дзеркало.
До уроку розглянути задачі Вправи 10(1-3)
Під час уроку розглянемо ПЛОСКЕ дзеркало і на підставі спостережень сформулюємо закон відбиття світлового пучка.
Переглянути відео
Попрацюємо із платформою.середа, 23 жовтня 2024 р.
24 Жовтня
Комета "Атлас"
Розклад уроків фізики на четвер 24 Жовтня
8-30. Перший урок у 7 Б класу.
Посилання https://us04web.zoom.us/j/72007185911?pwd=b9L7ao4UAZv2VUWDq6v7IQ2TQ25GaF.1
9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/72385704147?pwd=FuAebNNa1aFJ02lIk2MStKMqgHMC3Z.1
10-20.Третій урок у класу. Посилання на вхід
11-15.Четвертий урок у 8Акласу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/74679432592?pwd=iyGvIiIxWaWI54FdDRCsVYGI0ivxwV.1
12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/71207815656?pwd=DPz5YrX9cl9yzbH7fuVtlpxYztbLPn.1
13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/78936070356?pwd=vgmc1a2wkFWioIAFxVi0LHGnhezQwC.1
14-20. Сьомий урок у 11 А класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/72091020730?pwd=oDeaLtWNmmVGPT8jzoN3yWAxnuYBwd.1
- Побудувати графіки швидкості υ(t) і координат x(t) для попередньої задачі.
- Задача на перевірку(буде дано завдання)
- Урок 15(моє сховище)
До уроку виконати Контрольний тест:"Електричний струм.Струм у різних середовищах."
11 А- код:FSYIGS
Під час уроку. Магнітне поле.
- Постійні магніти. Магнітне поле Землі.
- Дослід Ерстеда. Досліди Ампера.
- Магнітне поле і його характеристики:
- Магнітні лінії і Вектор магнітної індукції. Визначення вектора магнітної індукції.
- Взаємодія постійних магнітів і струмів.
- Визначення полюсів електромагнітів. Правило правої руки(правило свердлика)
- Дом.Завд. Параграф 10. Вправа 10(1-3)
§ λ δ
Тема уроку для 11 А класу.(астрономія).1.Практична робота:
- Назвати об'єкти і вказати сузір'я, в яких вони спостерігаються. Перший варіант: Екваторіальні координати зір:1) δ= 060 ; λ =07г40м; 2) δ= 450 ; λ =20г40м;
4) На якій висоті кульмінує α Волопаса на широті Харкова?
5) Чому поверхня Землі розбита на годинникові смуги? Яка відповідність існує між годинною мірою і кутовою мірою обертання?
- Другий варіант.
- Екваторіальні координати зір:1) δ= 090 ; λ =05г50м; 2) δ= 620 ; λ =11г00м;
- 3) Визначити координати Сонця 10 березня і вказати сузір'я в якому знаходиться його проєкція.
4) На якій висоті кульмінує α Волопаса на широті Стамбула ?
5) Що таке місцевий полудень і як він відрізняється від часу поясного? Приклад.
- Що таке внутрішня енергія? Як можна змінити внутрішню енергію?
- Що таке температура? Як вона пов'язана із рухом молекул і атомів?
- Порівняйте дві температурні шкали-Цельсія і Кельвіна? Температура 27градусів за Цельсієм; яка температура за шкалою Кельвіна(абсолютною температурною шкалою)?
- Які види теплообміну ви знаєте? Під час якого виду теплообміну не відбувається перенос речовини?
- Що значить с=4200 Дж/кг К ?
- Що таке теплова рівновага? Що відбувається під час змішування рідин різної температури?
- Самоконтроль. Виконати задачі, запропоновані на попередньому Блогові.
- Що таке сила?(Якщо згадати перший закон, то відповідь напрошується)
- Чому Н'ютон вважав, що відсутність сили не скасовує можливість її дії в той же момент, коли тіло рухається рівномірно? Як це пояснити?
- Одна і таж сила дає різне прискорення тілам. Чому? (Для роботи приготуємо секундоміри?)
- Чи всі тіла мають властивість інертності? Як це пов'язано із масою тіла?
- Формулюємо другий закон Динаміки.
- У яких випадках виникають сили? ЩО таке взаємодія?
- Сформулюємо Третій закон(аксіому класичної) динаміки.
- Інерціальні системи відліку. Принцип інерції. Перший закон Н'ютона.https://youtu.be/YlQhsf98upgПерегляньте відео для підтримання світської бесіди про явище інерції.В подальшому"Другий і третій закони. Маса і сила.
- Від чого залежить результат дії певної сили? Як це пов'язано із часом дії?
Тема уроку у 9 А. Розділ "Світлові явища. Прямолінійне поширення світла. Затемнення Сонця і Місяця. Швидкість поширення світла. "
До уроку виконати Тестову роботу(код роботи 9А-Q6Y2G7Z)
В ході уроку розглянемо світлові явища:
Для 9Б -ці питання вже є завданями для обговорення і подальшим оцінюваням.
Для 9А-ці питання для вступу до Розділу.
- Що таке світлове випромінювання? Що значить БАЧИТИ? Що таке чорний колір? а білий колір?
- Що таке Дзеркало? а Білий папір?
- Прояви світлового випромінювання і джерела світла.
- Шкала світлових джерел(рис.9.4);
- Шкала видимого (світлового) випромінювання: чи всі живі організми бачать так, як люди?
- швидкість поширення світла.
- Моделювання світлового пучка-променем(радіусом).
- Як перевірити, що світло поширюється прямолінійно?
- Точкове джерело світла, протяжне джерело світла.Тінь і напівтінь.
На наступний урок сформулювати метод вимірювання висоту дерева на підставі прямолінійного поширення світла.- Параграф 10 і Вправа 10(1-4)
вівторок, 22 жовтня 2024 р.
23 Жовтня
Комета "Атлас"
Розклад уроків фізики на середу,23 Жовтня 2024 року.
08-30. Перший урок- Посилання на вхід ZOOM
09-25. Другий урок- 9А.Посилання
https://us04web.zoom.us/j/74905731416?pwd=L9YB8MsaUA17ISwyxYVRPJZC7bgrZu.1
10-20. Третій урок- 9Б.Посилання
https://us04web.zoom.us/j/71476758827?pwd=ONOCKmsXWqIfUpwEY6bGWtP3gxUi6L.1
11-15. Четвертий урок- 10Б.Посилання
https://us04web.zoom.us/j/75787024775?pwd=nJb7o6KHWUduzDqpLG5eLdbxvGpP45.1
12-30. П'ятий урок - 11Б. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/72422166977?pwd=HQ1c5FbY7K543OjdVP0c67Lc31xmZi.1
Тема уроку у 9 А і у 9 Б класах. Розділ "Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла. "
До уроку виконати Тестову роботу(код роботи 9Б -6J962VW ; 9А-Q6Y2G7Z)
В ході уроку розглянемо світлові явища:
Для 9Б -ці питання вже є завданями для обговорення і подальшим оцінюваням.
Для 9А-ці питання для вступу до Розділу.
- Що таке світлове випромінювання? Що значить БАЧИТИ? Що таке чорний колір? а білий колір?
- Що таке Дзеркало? а Білий папір?
- Прояви світлового випромінювання і джерела світла.
- Шкала світлових джерел(рис.9.4);
- Шкала видимого (світлового) випромінювання: чи всі живі організми бачать так, як люди?
- швидкість поширення світла.
- Моделювання світлового пучка-променем(радіусом).
- Як перевірити, що світло поширюється прямолінійно?
- Точкове джерело світла, протяжне джерело світла.
ДЗ. Параграф 9 і Вправа 9.
Тема уроку для 10 Б класу. Другий і третій закон Динаміки.
До уроку: усвідомлено формулювати І Закон Динаміки;
Виконати Завдання 4(Вправа 9)
- Що таке сила?(Якщо згадати перший закон,то відповідь напрошується)
- Чому Н'ютон вважав, що відсутність сили не скасовує можливість її дії в той же момент, коли тіло рухається рівномірно? Як це пояснити?
- Одна і таж сила дає різне прискорення тілам. Чому?
- Чи всі тіла мають властивість інертності? Як це пов'язано із масою тіла?
- Формулюємо другий закон Динаміки.
- У яких випадках виникають сили? ЩО таке взаємодія?
- Сформулюємо Третій закон(аксіому класичної) динаміки.
- ДЗ.Опрацювати на наступний урок параграф 10.Вправа 10(2-4)
Тема уроку у 11 Б класу. Сила Ампера.
До уроку повторити. Електромагнетизм.(spaceweather)
Не забути виконати Контрольний тест:"Електричний струм.Струм у різних середовищах."
11 Б- код:CMEDAC
Магнітне поле. Розглянути питання:
- Постійні магніти. Магнітне поле Землі.
- Дослід Ерстеда. Досліди Ампера.
- Магнітне поле і його характеристики:
- Магнітні лінії і Вектор магнітної індукції. Визначення вектора магнітної індукції.
- Взаємодія постійних магнітів і струмів.
- Визначення полюсів електромагнітів. Правило правої руки(правило свердлика)
- Параграф 10. Вправа 10(1-3)
- СИЛА АМПЕРА. Причини і розрахунок. Демонстрація.
Правило лівої руки.- ДЗ. § 11Опрацювати на наступний урок.
понеділок, 21 жовтня 2024 р.
22 Жовтня
Розклад уроків фізики на 22 Жовтня,вівторок.
08-30. Перший урок-11Б. Посилання
09-25. Другий урок- 7А.Посилання
10-20. Третій урок - 9Б.Посилання
11-15. Четвертий урок- 10А Посилання
12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання
14-20. Сьомий урок- 11Б Посилання
Тема уроку у 11 А(1урок-фізика) класу. 1.Короткий аналіз Тематичної роботи. 2.Розділ І. Електродинаміка. Частина ІІ. Електромагнетизм.(spaceweather)
До уроку виконати Контрольний тест:"Електричний струм.Струм у різних середовищах."
11 А- код:FSYIGS
Під час уроку. Магнітне поле.
- Постійні магніти. Магнітне поле Землі.
- Дослід Ерстеда. Досліди Ампера.
- Магнітне поле і його характеристики:
- Магнітні лінії і Вектор магнітної індукції. Визначення вектора магнітної індукції.
- Взаємодія постійних магнітів і струмів.
- Визначення полюсів електромагнітів. Правило правої руки(правило свердлика)
- Дом.Завд. Параграф 10. Вправа 10(1-3)
§ λ δ
Тема уроку для 11 А класу.(астрономія).1.Практична робота:
- Назвати об'єкти і вказати сузір'я, в яких вони спостерігаються. Перший варіант: Екваторіальні координати зір:1) δ= 060 ; λ =07г40м; 2) δ= 450 ; λ =20г40м;
4) На якій висоті кульмінує α Волопаса на широті Харкова?
5) Чому поверхня Землі розбита на годинникові смуги? Яка відповідність існує між годинною мірою і кутовою мірою обертання?
- Другий варіант.
- Екваторіальні координати зір:1) δ= 090 ; λ =05г50м; 2) δ= 620 ; λ =11г00м;Назвіть об'єкти і сузір'я в яких вони знаходяться.
- 3) Визначити координати Сонця 10 березня і вказати сузір'я в якому знаходиться його проєкція.
4) На якій висоті кульмінує α Волопаса на широті Стамбула ?
5) Що таке місцевий полудень і як він відрізняється від часу поясного? Приклад.
- Побудувати графіки швидкості υ(t) і координат x(t) для попередньої задачі.
- Задача на перевірку(буде дано завдання)
- Урок 15(моє сховище)
- Що таке сила?(Якщо згадати перший закон,то відповідь напрошується)
- Чому Н'ютон вважав, що відсутність сили не скасовує можливість її дії в той же момент, коли тіло рухається рівномірно? Як це пояснити?
- Одна і таж сила дає різне прискорення тілам. Чому?
- Чи всі тіла мають властивість інертності? Як це пов'язано із масою тіла?
- Сформулюємо другий закон Динаміки.
- У яких випадках виникають сили? ЩО таке взаємодія?
- Сформулюємо Третій закон(аксіому класичної) динаміки.
- ДЗ.Опрацювати на наступний урок параграф 10.Вправа 10(2-4)
Тема уроку у 9 Б класу. Розділ "Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла. "
До уроку виконати Тестову роботу(код роботи 6J962VW)
В ході уроку розглянемо світлові явища:
- Що таке світлове випромінювання?Що значить БАЧИТИ? Що таке чорний колір? а білий колір?
- Що таке Дзеркало? а Білий папір?
- Прояви світлового випромінювання і джерела світла.
- Шкала світлових джерел(рис.9.4);
- Шкала видимого (світлового) випромінювання: чи всі живі організми бачуть так як люди?
- швидкість поширення світла.
- Моделювання світлового пучка-променем(радіусом).
- Як перевірити, що світло поширюється прямолінійно?
ДЗ. Параграф 9 і Вправа 9.
Тема уроку у 8 А класу. Розв'язування задач. Явища теплового балансу. Форма і зміст запису і пояснення до задач даної теми.
До уроку опрацювати параграф 9. Вправа 9(2,3)повтор.для самоконтролю. Боржникам☝ нагадую-виконати і здати звіт ЛРт.
Сформулюйте закон збереження енергії, на підставі якого записують закон теплового балансу під час теплообміну.
Під час уроку пропоную виконати(в кінці уроку) задачу для самоконтролю розуміння даної теми.
На наступний урок запропоную контрольний тест 1 для перевірки засвоєння даної теми. Завершити Вправу 9.Зауваження
13 Листопада
Розклад уроків фізики на середу,13 Листопаду 2024 року. 08-30 . Перший урок - Посилання на вхід ZOOM 09-25 . Другий урок - 9 ...
Вибране
-
Розклад уроків фізики на четвер 07 Листопада 8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання https://us04web.zoom.us/j/71763182563?pwd=BNaQ...
-
Розклад уроків фізики на 12 Листопада , вівторок. 08-30 . Перший урок- 11Б . Посилання https://us04web.zoom.us/j/76339316867?pwd=dW...
-
Творці сучасної цивілізації. Розклад уроків фізики на 22 Жовтня ,вівторок. 08-30 . Перший урок- 11Б . Посилання 09-25 . Другий урок- ...
-
Комета "Атлас" Розклад уроків фізики на четвер 2 4 Жовтня 8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання https://us04web.zoom....
-
Розклад уроків на п'ятницю ,08 Листопаду Про оцінювання 8 -30 Перший урок. 10 Б клас, посилання https://us04web.zoom.us/j/7295767...
-
Комета "Атлас" Розклад уроків фізики на четвер 17 Жовтня 8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання https://us04web.zoom.u...