Розклад уроків фізики на 22 Жовтня,вівторок.
08-30. Перший урок-11Б. Посилання
09-25. Другий урок- 7А.Посилання
10-20. Третій урок - 9Б.Посилання
11-15. Четвертий урок- 10А Посилання
12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання
14-20. Сьомий урок- 11Б Посилання
Тема уроку у 11 А(1урок-фізика) класу. 1.Короткий аналіз Тематичної роботи. 2.Розділ І. Електродинаміка. Частина ІІ. Електромагнетизм.(spaceweather)
До уроку виконати Контрольний тест:"Електричний струм.Струм у різних середовищах."
11 А- код:FSYIGS
Під час уроку. Магнітне поле.
- Постійні магніти. Магнітне поле Землі.
- Дослід Ерстеда. Досліди Ампера.
- Магнітне поле і його характеристики:
- Магнітні лінії і Вектор магнітної індукції. Визначення вектора магнітної індукції.
- Взаємодія постійних магнітів і струмів.
- Визначення полюсів електромагнітів. Правило правої руки(правило свердлика)
- Дом.Завд. Параграф 10. Вправа 10(1-3)
§ λ δ
Тема уроку для 11 А класу.(астрономія).1.Практична робота:
- Назвати об'єкти і вказати сузір'я, в яких вони спостерігаються. Перший варіант: Екваторіальні координати зір:1) δ= 060 ; λ =07г40м; 2) δ= 450 ; λ =20г40м;
4) На якій висоті кульмінує α Волопаса на широті Харкова?
5) Чому поверхня Землі розбита на годинникові смуги? Яка відповідність існує між годинною мірою і кутовою мірою обертання?
- Другий варіант.
- Екваторіальні координати зір:1) δ= 090 ; λ =05г50м; 2) δ= 620 ; λ =11г00м;Назвіть об'єкти і сузір'я в яких вони знаходяться.
- 3) Визначити координати Сонця 10 березня і вказати сузір'я в якому знаходиться його проєкція.
4) На якій висоті кульмінує α Волопаса на широті Стамбула ?
5) Що таке місцевий полудень і як він відрізняється від часу поясного? Приклад.
- Побудувати графіки швидкості υ(t) і координат x(t) для попередньої задачі.
- Задача на перевірку(буде дано завдання)
- Урок 15(моє сховище)
- Що таке сила?(Якщо згадати перший закон,то відповідь напрошується)
- Чому Н'ютон вважав, що відсутність сили не скасовує можливість її дії в той же момент, коли тіло рухається рівномірно? Як це пояснити?
- Одна і таж сила дає різне прискорення тілам. Чому?
- Чи всі тіла мають властивість інертності? Як це пов'язано із масою тіла?
- Сформулюємо другий закон Динаміки.
- У яких випадках виникають сили? ЩО таке взаємодія?
- Сформулюємо Третій закон(аксіому класичної) динаміки.
- ДЗ.Опрацювати на наступний урок параграф 10.Вправа 10(2-4)
Тема уроку у 9 Б класу. Розділ "Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла. "
До уроку виконати Тестову роботу(код роботи 6J962VW)
В ході уроку розглянемо світлові явища:
- Що таке світлове випромінювання?Що значить БАЧИТИ? Що таке чорний колір? а білий колір?
- Що таке Дзеркало? а Білий папір?
- Прояви світлового випромінювання і джерела світла.
- Шкала світлових джерел(рис.9.4);
- Шкала видимого (світлового) випромінювання: чи всі живі організми бачуть так як люди?
- швидкість поширення світла.
- Моделювання світлового пучка-променем(радіусом).
- Як перевірити, що світло поширюється прямолінійно?
ДЗ. Параграф 9 і Вправа 9.
Тема уроку у 8 А класу. Розв'язування задач. Явища теплового балансу. Форма і зміст запису і пояснення до задач даної теми.
До уроку опрацювати параграф 9. Вправа 9(2,3)повтор.для самоконтролю. Боржникам☝ нагадую-виконати і здати звіт ЛРт.
Сформулюйте закон збереження енергії, на підставі якого записують закон теплового балансу під час теплообміну.
Під час уроку пропоную виконати(в кінці уроку) задачу для самоконтролю розуміння даної теми.
На наступний урок запропоную контрольний тест 1 для перевірки засвоєння даної теми. Завершити Вправу 9.
Немає коментарів:
Дописати коментар