четвер, 1 жовтня 2020 р.

2 Жовтня(Ще буде тепло)

 

Розклад уроків фізики(довжина-30 хв.)
1👆. 9 А клас розглядає Питання з Вправи 8 (вміти аргументувати);
Остаточне формулювання Закону ЕІ  Фарадеєм, в якому появляється термін ЕЛЕКТРОМАГНІТНЕ ПОЛЕ=ЗМІННЕ МАГНІТНЕ ПОЛЕ ЗБУДЖУЄ ЗМІННЕ(ВИХРОВЕ)ЕЛЕКТРИЧНЕ ПОЛЕ,яке і створює індукційний струм в провідниках.
Генератор електричної Енергії (Електрорушійної сили).
2.👆 10 клас запрошується на ZOOM  конференцію(9-10) де буде Тема: графіки рівноприскореного руху. ID 785 727 99 626   password bv9647
Лаб.робота №1. "Визначення прискорення рівноприскореного руху" виконаємо,одразу після повернення в клас.
3. 👆ДЛя  11-го класу буде розглянута лише одна задача в повному обсязі "Правила Кірхгофа."
Для розв'язання даної задачі в курсі Теоретичні Основи Електротехніки(ТОЕ) (для "чайників") потрібно уміти застосовувати уміння складання і розв'язання СИСТЕМИ РІВНЯНЬ. Мене повідомили,що в цьому питанні ви "доктора". Тому основне питання буде пов'язане із фізикою процесу в електричному колі.

4.👆 8 А клас,через відомі обставини,має можливість потренуватись в роз'вязані задач з теми

"Механічна енергія. Прості механізми. Золоте правило механіки. К.К.Д. простих механізмів."

На цьому закінчиться повторення і ми Напишемо Контрольну роботу.

5.👆 7А клас завершить Лабораторну роботу №2 "Вимірювання об'ємів твердих і рідких тіл,суміші".

Зайдіть на попередній день(1 Жовтня 7Б) там буде посилання на додатковий матеріал для покращення розуміння роботи.

  

середа, 30 вересня 2020 р.

30 Вересня-1 Жовтня

 Жовтень прийшов-дощу налив.

3.👆 Урок фізики має 9Бклас. Явище ЕЛектромагнітної індукції поглиблюєм до Закону Електромагнітної індукції. Сформулювати перехід від Існування індукційного струму до Розуміння,що цього б струму не існувало б,якби не було ЧИННИКА -ВИХРОВОГО ЕЛЕКТРИЧНОГО ПОЛЯ.  СФОРМУВАТИ ЧІТКУ ІДЕЮ: ЗМІНА МАГНІТНОГО ПОЛЯ В СЕРЕДОВИЩІ ФОРМУЄ ВИХРОВЕ ЕЛЕКТРИЧНЕ ПОЛЕ.



Дуже цікаво почути аргументоване пояснення даного ЗАКОНУ ЕІ.

СКОРИСТАЙТЕСЬ ПАРАГРАФАМИ 8 І 9. ВЛАСНУ ДУМКУ ЦІНУЮ ВИЩЕ.

Прочитати. Тут також-цікаво.

4👆.9 А. Закінчує Лабораторну роботу №1(15-20хв) і приєднується до теми Закон ЕЛЕКТРОМАГНІТНОЇ ІНДУКЦІЇ.(Читайте вище)

5.👆7Б клас на уроці виконує Лаб.роботу №2. не забуває принести ДОМ,лабораторну роботу №2.

Прохання. Принесіть дрібку(півжменьки) різних круп для використання в класі лабораторної роботи(УвагаА! -їсти не будем,будем вимірювати об'єм )

Я знаю,що ви знайомі із методами вимірювання розмірів тіл,але  ПРОЧИТАЙТЕ ОСЬ ЦЕ ЗА ПОСИЛАННЯМ.  або послухайте і подивіться Ролик про ціну поділки за 24-25 Вересня. на цьому Блозі.

вівторок, 29 вересня 2020 р.

30 Вересня

 30 Вересня 

Якби закон електромагнітної індукції не був відкритий,ЩО із сучасного життя Цивілізації ми не побачили б (який засіб)?





Розклад уроків фізики на середу

1-

2.👆 9 Б клас. Розглядає закон електромагнітної індукції Фарадея Майкла.

 Ліза приготує  інформацію про Фарадея(3-4 слайда)

Параграфи для роботи 8. Розгляньте малюнки 8-1. і  до 8-5. 

Вміти коментувати дані досліди,що будуть проводитися на демонстраційному  столі в кабінеті фізики. 

3.👆 11 клас виконує ЛАБОРАТОРНУ РОБОТУ №1. Визначення ЕЛЕКТРОРУШІЙНОЇ сили ДЖЕРЕЛА електричної енергії. Зошити для лабораторних робіт отримаєте перед уроком. До роботи 👆 розібрати параграф 4(пункти 2-4) Задача 3 із Вправи 4 пояснить,як виконати роботу.

На наступний урок прочитати параграф 5 (Струм в металах). Буде цікаво послухати переказ абзац за абзацем(завдання на п'ятницю)

4. 👆 8 Б клас готується до уроку по даному підручнику параграфи 41 і 42. Сторінки 249-255.

Вправа 41(4) 42(34).

5.👆 9А.  Дивитися  п.2. 9Б. Ангеліна підготує повідомлення про Майкла Фарадея(хв.5)

6.👆 8А. Дивіться в пункті 4 (8Б)

понеділок, 28 вересня 2020 р.

29 Вересня

 29 Вересня-НЕ ХВОРІЄМО! Попереду багато справ!



1.👆Сьомі Класи(7А і 7Б) Виконують в Класі ЛАБОРАТОРНІ РОБОТИ №1 і №2. 

Вдома виконуєте( в Жовтому зошиті) такі ж лабораторні.

Що не зрозумієте розберемо в Класі! Вчимося вимірювати.

2.👆 88 Б клас вчиться розв'язувати задачі на тему "Прості механізми".

Важіль. Блоки. Похила площина. Коефіцієнт корисної дії.

Параграфи в підручнику 7-го класу. Вправа 34(4-6)

читати  параграф 35.

3.👆9 клас вивчає ЗНАМЕНИТЕ явище ЕЛЕКТРОМАГНІТНОЇ індукцїї. Сьогодні важко знайти галузь,де не використовуєтсья дане явище. Попередньо прочитати параграф 8 і зробити Вправу 7. Можна -записи робити лаконічні.але,для себе,зрозмілі.

4.👆👆👆 ІІ клас АСТРОНОМІЯ. Новини доповідають двоє чергових. Опитування розуміння Карти Зоряного неба. Уміти показати ОСНОВНІ ЛІНІЇ небесної сфери,вказати положення Сонця(координати і сузір'я). Знати,що таке паралакс і як знаходити відстанні до НЕБЕСНИХ ОБ''єктів. Тести на сторінках 20 і 26. НА урок👀 принести виготовлену карту зоряного неба і виділити на карті основні лінії НЕБЕСНОЇ СФЕРИ.

Зауваження

20 схем для начинающих радиолюбителей

Вчитися треба.  Кому не вистачить роботи. Як виготовляють Процесори. Ампліфікація, Електрична когерентність, Антропний принцип.  Коли гумані...

Вибране