День пам'яті жертв Голодомору.
Дорогенькі інтелектуали надаю вам інформацію
про Сайт,де Є приклади задач до Олімпіад(ІІ тур) з фізики. Прошу виділити час,щоб зрозуміти-які є проблеми,щоб їх розв'язати з учителем в школі,в понеділок.
Каріна,загляни сюди н
а Сайт. або НА цю
сторінку Це для того,щоб мати ТЕМИ задач.
Розклад уроків на понеділок,29 Листопада.
Другий урок 9-25 в 👉 9Б класі.Тема. РОзв'язування задач на побудову зображення в лінзах і використання формули тонкої лінзи.
До уроку виконати з Вправи 14 (3,4), У параграфі 15 розглянути приклад 4. Побудувати зображення в лінзах(збиральній і розсіювальній) предмета,що розташований на відстані до лінзи ближче,ніж фокус.
Додому На наступний урок параграф 15 і з Вправи 15(1-3)
Третій урок о 10-30 в 👉11Класі. На короткий диктант за темою "Струм у вакуумі" потрібно знати(параграф 9)
- що таке вакуум;види вакууму.
- що таке термоелектронна емісія;
- які види електронної емісії використовуюють;
- які проблеми мав з вакуумною лампою Едісон;
- як пояснити проблему Едісона з точки зору відкриття ТОмссаона на початку 20-го століття?
- коли використовуюють струм у вакуумі?
- що таке електроннопроменева гармата?
Далі. Струм в напівпровідниках.Що таке напівпровідники? Де і чому вони сьогодні використовуюють? (На наступний урок параграф 10.)
Як би виглядав сьогодні технологічний світ без явищ в напівпровідниках?
Четвертий урок о 11-35 в 👉 в 10А.
ШОстий урок о 13-25 в 👉10Б-для обох класів-
Тема. Центр мас. Центр тяжіння. Способи визначення центу тяжіння. ГРафічний метод.Розв'язання задач.
Перечитайте параграф 14 (особливо пункти 3,4,5) ,Вправа 14.
П'ятий урок о 12-30 в 👉7А класі. Тема. Рух по колу. Криволінійний рух.
Прошу порівняти довжину кола(нитку укласти вздовж горловини склянки,чи горнятки) і діаметр посудини. Передивіться Презентацію(Згадаємо математику за 6-й клас)
Параграф на домашню роботу 12 і Вправа 12 (2,3,4)