Потрібно згадати формулу розрахунку РОБОТИ І ПОТУЖНОСТІ.
Потрібно згадати зміст ЕНЕРГІЇ і форми її розрахунку стосовно механічних процесів.
Тест-повторення WRNWQK
І розглянути Задачу(векторну форму) із застосуванням ЗАКОНУ ЗБЕРЕЖЕННЯ ІМПУЛЬСУ.
Тема уроку в 9 Б класі. Аналіз Самостійної роботи за кодом YPKV9E.
Розв'язування задач на закон збереження енергії.
Основа Вправа 38.
Домашня робота. Вправа 38(4).Для бажаючих перездати ТЕст "Рух тіла під дією кількох сил"переглянути Відео.
Задачі. до уроку.
23.5. Кожний із чотирьох двигунів літака Ан-124 («Руслан») розвиває силу тяги 230 кН за швидкості польоту 810 км/год. Яка потужність кожного з двигунів?
23.6. Яку роботу виконує під час пострілу сила тиску порохових газів, що діє на кулю? Маса кулі 9 г, швидкість
вильоту зі ствола 600 м/с.
23.7.Яку роботу потрібно виконати, щоб збільшити швидкість руху тіла масою 2 кг від 5до7мс?
23.8. Снаряд масою 4 кг, що летить зі швидкістю 500 м/с,
пробиває стіну. У результаті швидкість руху снаряда
зменшується до 300 м/с. Знайдіть роботу сил, що діяли на снаряд із боку стіни. (ЗБІРНИК ЗАДАЧ для 9-класу Божинової,Кирюхіна)
Потрібно згадати формулу розрахунку РОБОТИ І ПОТУЖНОСТІ.
Потрібно згадати зміст ЕНЕРГІЇ і форми її розрахунку стосовно механічних процесів.
Тест-повторення YPKV9E
І розглянути Задачу(векторну форму) із застосуванням ЗАКОНУ ЗБЕРЕЖЕННЯ ІМПУЛЬСУ.
22.27. Снаряд, випущений вертикально вгору, розірвався у верхній точці траєкторії. Перший осколок масою m1 =1 кг набрав швидкості руху v1 =400 м/с, напрямленої горизонтально. Другий осколок масою m2 =1,5 кг полетів угору зі швидкістю v2 =200 м/с. Визначте швидкість руху третього осколка масою m3 =2 кг.
§§За будь яких обставин викладена НА БЛОЗІ Інформація може бути використана для самостійного вивчення теми:дивіться відео,читайте параграф і виконуйте завдання із відповідних вправ,звіряйте відповіді в підручнику.Виконуйте Лабораторні роботи на вказаних цифрових ресурсах і підручному обладнані. Тести на "classtime.com" не залежать від обставин. Працюйте!Навчайтесь. І буде вам МАЙБУТНЄ успішним. А як побачите Ідентифікаційний КОД-заходьте! На OnLine lesson/.
Розклад уроків фізики в понеділок,24 Квітня.2023 року.
Тема уроку в 11-ому класі. Розв'язування задач: "Закон радіоактивного розпаду.Отримання та застосування радіонуклідів. Методи реєстрації йонізуючого випромінювання"
Непружне зіткнення.Дві пластилінові кулі, що рухалися назустріч одна одній, зіткнулися та зліпилися. Модуль імпульсу отриманого шматка пластиліну виявився 0,4 кг м/с, а напрям збігся із напрямом руху першої кулі. Яким був
модуль імпульсу першої кулі, якщо модуль імпульсу
другої кулі становив 0,2 кг м/с?
Другий закон Динаміки через імпульс.Автобус масою 6 т рушає з місця та набирає швидкості руху 54 км/год. Визначте зміну імпульсу автобуса
за час розгону. Який імпульс сили?
22.27. Снаряд, випущений вертикально вгору, розірвався у верхній точці траєкторії. Перший осколок масою m1 =1 кг набрав швидкості руху v1 =400 м/с,
напрямленої горизонтально. Другий осколок масою m2 =1,5 кг полетів угору зі швидкістю v2 =200 м/с.
Визначте швидкість руху третього осколка масою m3 =2 кг.
Домашня робота. Виконайте.Вправа 37(2,3)
Тема уроку в 10-му класі. Розв'язування задач з теми "Робота електростатичного поля.Потенціал і Напруга."
Необхідно Довести,що Робота електростатичного поля не залежить від траєкторії,Електростатичне поле є потенціальним.
Виконайте задачі.
задача 1.6.20д. Дві однакові провідні кульки із зарядами
-1,5 ·10-7 Кл і +2,5·10-7 Кл стикнулисяі
розійшлися на 5 см.
Визначте силу взаємодії між кульками.
А. 0,45 мН. Б. 9 мН. В.45 мН. Г. 135 мН.
задача 26.22д. Напруженість поля точкового заряду на
відстані 5 см
від заряду дорівнює 400 кВ/м. Яка напруженість поля в точці, розташованій на
відстані 10 см
від заряду?
А. 280 кВ/м.Б. 200 кВ/м.В. 100 кВ/м.Г. 50 кВ/м.
Тут зображені Силові лінії(Е) і еквіпотенціальні лінії.
Електростатичне поле є Потенціальним полем-його робота не залежить від траєкторії переносу заряду.
Робота поля A=Fs*cos(a)=Eq(d)
Зауважте,що потенціал обернено пропорційний лише відстані від джерела до даної точки простору.
5. Три версії розвитку Всесвіту.Критична густина .
6.Темна матерія. Темна енергія.
На наступний урок Прочитати параграф 16(як мінімум)
Тема уроку в7 Бкласі. Лабораторна робота №10. З'ясування умов плавання тіл.
Зауваження.👉 Виконаємо цю роботу під час уроку.За вашими вказівками я виконаю певні дії і запишемо висновки з кожного досліду.
Тобто,вдома уважно прочитайте Інструкцію до ЛР №10 і
приготуйте в зошиті Записи: ТЕМУ,МЕТУ,необхідні обладнання та таблиці.
На уроці мати кольорові пасту або олівці.
В кінці уроку фото роботи вислати на почту записів в зошиті.
До уроку виконати Задачу 11 на сторінці 185.
подивитися ВІДЕО
Дану форму роботи виконують ті,хто не зможе бути на уроці.
Тема уроку у 10-му класі. Робота електричного поля. Потенціал і Напруга.
Необхідно Довести,що Робота електростатичного поля не залежить від траєкторії,Електростатичне поле є потенціальним.
Виконайте задачі.
задача 1.Дві однакові свинцеві кульки(масою 2,5 г) підвішені в одній точці на нитках довжиною 1 м.Після надання їм негативного заряду кульки розійшлися на відстань 10 см.Скільки електронів було передано кулькам?
задача 2.Негативний заряд (-0,27 мкКл) і позитивний заряд (0,18мкКл) Находяться на відстанні 45 см один від одного. В якій точці поля двох зарядів НАПРУЖЕНІСТЬ буде дорівнювати Нулю?
Тут зображені Силові лінії(Е) і еквіпотенціальні лінії.
Електростатичне поле є Потенціальним полем-його робота не залежить від траєкторії переносу заряду.
Робота поля A=Fs*cos(a)=Eq(d)
Зауважте,що потенціал обернено пропорційний лише відстані від джерела до даної точки простору.