неділя, 7 травня 2023 р.

8 Травня.

 

День пам'яті...

 Ми з України!!!

§§За будь яких обставин викладена НА БЛОЗІ Інформація може бути використана                                                                для самостійного вивчення теми:дивіться відео,читайте параграф і виконуйте завдання із відповідних вправ,звіряйте відповіді в підручнику.Виконуйте Лабораторні роботи на вказаних цифрових ресурсах і підручному обладнані. Тести на "classtime.com" не залежать від обставин. Працюйте!Навчайтесь. І буде вам МАЙБУТНЄ успішним. А як побачите Ідентифікаційний КОД-заходьте! На OnLine lesson/. 

Розклад уроків фізики в понеділок,8 Травня 2023 року.

О 8-30 Перший урок у 11Б класу.  Link     https://us04web.zoom.us/j/74127282170?pwd=A7ANFabgPlF7H3pnKW7N6mkiqyoHUU.1

О 9-25     -------------------------------------------------

О 10-20 Третій урок у 11А класу  Link   https://us04web.zoom.us/j/75836501147?pwd=KBUS6wDJ95413HWvsQb5NlepHHcvY2.1

О 11-15  Четвертий урок у 10 класу Link    https://us04web.zoom.us/j/74274657014?pwd=JFD1HHTLNabTRqEf1aaa2zx1ZD4YPY.1

О 12-30  П'ятий урок у  класу   Link   https://us04web.zoom.us/j/74556010616?pwd=tW6XYvLcJKbxlVqY8WmW7K2HX9hkyL.1

О 13-25  Шостий урок у  класу  Link  https://us04web.zoom.us/j/71464081565?pwd=ZQwygtYb7Lb8s3ZZY9CiUQCMvidtSB.1

Тема уроку в 11-ому класі. Розв'язування задач: Ядерні реакції.Період напіврозпаду. Енергія зв'язку. Термоядерний синтез.(Підказка і допомога -в попередніх публікаціях)

  • Повторити "Принцип роботи ядерного реактора на Ланцюговій реакції розпаду"(§.42.п.2 сторінка 242)


  • До уроку розібрати Вправу 42.
  • Порівняйте КРУГООБІГ КОРИСНОЇ ЕНЕРГІЇ в Довкіллі(Стор.246 вашого підручника)
  • Розглянемо на уроці ОДИН ІЗ ВАРІАНТІВ контрольної роботи З теми "Основи ядерної фізики"
Домашня робота. Завдання на сторінці 255. Вибрати для наступного уроку "проблемні" завдання.

Тема уроку в 10-му класі. Розв'язування задач з теми "Електричне поле. Напруженість і потенціал.Електричне поле в речовині."
(пропедевтика-діелектрики в Конденсаторах. Конденсатори.)
Шпаргалка-відео. Корисно.

До уроку прочитати §43 і  переглянути Вправу 43 
  • переглянути  Інформацію про Діелектрик.
  • Код самостійної роботи.
Тема уроку в 9-их класах.  Розв'язування задач "Механічна енергія і робота.Імпульс.)
Згадаємо-
  • Механічна робота-Міра зміни енергії  A=Fs cos(a)
  • Потужність-Витрати енергії або РОБОТА,що виконана за одиницю часу 
  • Енергія,якщо коротко,-здатність виконати роботу
  • Кінетична енергія-енергія тіла за рахунок руху


  • Потенціальна енергія -це енергія взаємодії хоча би пари тіл або частин тіла

  • і  E=mgh

  • Імпульс-величина,що уособлює здатність спричинити,при зміні,силу взаємодії
p=mv
  • Другий закон Динаміки створює можливість визначити Міру взаємодії-Силу.


  • Розглянемо типові Задачі 
  • 23.11. З якою швидкістю потрібно кинути вниз м’яч із висоти 1 м, щоб після пружного удару об площадку м’яч «підстрибнув» на висоту 4 м? 
  • 23.12. Два ковзанярі масами 60 і 90 кг стоять поруч. Відштовхнувшись один від одного, вони роз’їхалися. Який із них набув більшої кінетичної енергії? У скільки разів більшої?
  • 23.13. Визначте потенціальну енергію розтягнутої на 5 см пружини шкільного динамометра. Жорсткість пружини дорівнює 40 Н/м
  • 23.18. Кокосовий горіх масою 8 кг падає з висоти 8 м. Знайдіть його кінетичну та потенціальну енергії через 1 с. На якій висоті ці енергії однакові?

  • У брусок, що висить на шнурі завдовжки 2 м, влучила куля, яка летіла горизонтально. Куля застрягла в бруску. З якою швидкістю вона летіла, якщо шнур відхилився від вертикалі на кут 15°? Маса бруска 2 кг, маса кулі 8 г.
  • малюнок-підказка
  • Розв'язок останньої задачі можна прислати на мою почту і отримати гарну оцінку.

Перевірте свої знання даної теми через Тестування.
       9А    WRNWQK
9Б    YPKV9E.

четвер, 4 травня 2023 р.

5 Травня.

 

  Ми з України.

Розклад уроків фізики в п'ятницю, 5 Травня..

О 8-30 перший урок у 8Б-класу - Link      https://us04web.zoom.us/j/71560062722?pwd=OlhoYbVMXBtKiGGctJ5nxpixsyhaen.1

О 9-25 другий урок у  класу -  Link       https://us04web.zoom.us/j/76466181491?pwd=xxlhRzd2e7GDVcNRmsVXH9LnVJfVI8.1    

О 10--20 третій урок у 9А класу -  Link   https://us04web.zoom.us/j/75824076242?pwd=MMpodh3JWbkVAqmxz8ool5P8x6knMU.1

О 11-15 четвертий урок у  класу -  Link    https://us04web.zoom.us/j/74472985896?pwd=gLbbstZaYWBLbMpSjGTLMXOmdt7ixz.1

О 12-30  п'ятий урок у 10 класу  - Link    https://us04web.zoom.us/j/76074071347?pwd=yxFCDudeFNh6lZpj501p7WRYtKy0uS.1

О 12-25 шостий урок у 11 А класу -  Link   https://us04web.zoom.us/j/75081815253?pwd=MjbbObQ36ac1uFLOumG1Kj6A1YHoRp.1

.Тема уроку у 8 -их класах. Природа електричного струму у металі і рідині(електролітах)

Переглянути відео і скласти план за переглянутими фрагментами.



А що в рідині? Струм можливий? В яких умовах?
 

 ви виконали Тест(И)
Код для 8 А    9693КМ
Код для 8 Б   82KZ93
(паралельне з'єднання)
На додачу почитати параграф 34 з прикладами і Вправа 34(5,6)

Тема уроку у 7 Б класі.1.Узагальнення теми "Тиск.Закон Архімеда.?Розв'язання задач.

2.Виконання Тематичного тесту.  Код тесту для 7 Б. 7693NN
Розв'язання задач за підручником зі сторінки 191-192.
Домашня робота.Вправа 29(2,3,4)
Бажаючі отримати гарну оцінку виконайте одну із трьох задач поданих нижче:
290. Чому дорівнює архімедова сила, яка діє у воді на тіла об’ємом 125 см3 , виготовлені зі скла, корка, алюмінію, свинцю? 

 291. Яку силу треба прикласти, щоби підняти під водою камінь масою 30 кг, об’єм якого 0,012 м3? Яку силу слід прикласти, щоби підняти цей же камінь у повітрі?

 292. Яку масу води виштовхує плаваючий дерев’яний брусок довжиною 3 м, шириною 30 см і висотою 20 см? (Густина дерева 600 кг/м3 ).

Тема уроку в 9 А класі. Аналіз Самостійної роботи за кодом  YPKV9E.
Розв'язування задач на закон збереження енергії.
Основа Вправа 38.
Домашня робота. Вправа 38(4).Для бажаючих перездати ТЕст "Рух тіла під дією кількох сил"переглянути Відео.

Задачі. до уроку.
23.5. Кожний із чотирьох двигунів літака Ан-124 («Руслан») розвиває силу тяги 230 кН за швидкості польоту 810 км/год. Яка потужність кожного з двигунів? 
 23.6. Яку роботу виконує під час пострілу сила тиску порохових газів, що діє на кулю? Маса кулі 9 г, швидкість вильоту зі ствола 600 м/с.
 23.7.Яку роботу потрібно виконати, щоб збільшити швидкість руху тіла масою 2 кг від 5до7мс? 
 23.8. Снаряд масою 4 кг, що летить зі швидкістю 500 м/с, пробиває стіну. У результаті швидкість руху снаряда зменшується до 300 м/с. Знайдіть роботу сил, що діяли на снаряд із боку стіни. (ЗБІРНИК ЗАДАЧ для 9-класу Божинової,Кирюхіна)

До уроку Розв'язати задачі із Вправи 42.

Картина поведінки провідника в електричному полі.
Бачимо,що електричне поле не проникає в середину провідника.

А що відбувається в діелектрику? Поле проникає в діелектрик?


Електрони в діелектрику -зв'язані,тому Повної поляризації не відбувається.
Поле частково проникає в речовину. Дане поле буде ослабнено.




Діелектрична проникність демонструє у скільки разів послаблюється поле в діелектрику.
Домашня робота. Параграф 43 і Вправа 43(1-5)

Тема уроку в   11 А  класі.Людина у Всесвіті. Антропний принцип.

Розв'язування задач.(стор.139)

  • Антропний принцип можна виразити так-"Ми існуємо,тому ми бачимо Всесвіт таким,яким ми можемо бачити"
  • або Cogito ergo sum!


  • Еволюція -від  Динозавра  до людської клітини іде з неймовірним збільшенням 
  • інформації.
  • Кроманьйонці, які навчилися не тільки добувати та зберігати вогонь, а й передавати свої знання нащадкам, тобто передавати інформацію з минулого в майбутнє не тільки за допомогою генів. Майже всі тварини для обміну інформацією користуються звуками, але тільки розумна людина для збереження інформації почала застосовувати різноманітні знаки і символи, які з часом перетворилися на писемність. 
  • Планети -Що є В Зоні комфорту-в Зоні,де існують можливості Органічного життя.
  • Синергетика-наука,яка дозволила об'єднати Різнобічні знання про світ і,власне,про людину.
  • І.Кант "Досліджуючи Космос ми вивчаємо внутрішній світ(душу)людини."
  • Сильний і слабкий АНТРОПНИЙ принцип 
  • Радіус Спілкування сучасної Цивілізації-100 світових років?(програма SETI)
  • Земля-Закрита система. Про що нам говорить Другий закон термодинаміки?(Зростання складності самоорганізації призводить до зростання Ентропії)
  • Прогноз Еволюції Нашої Цивілізації. Прогноз Шкловського.Пенроуз,Кляйнер.
  • Дом.завдання. Тест на сторінці 137.Задача 10. стр.137.





середа, 3 травня 2023 р.

4 Травня.

 Україна -ПОНАД УСЕ!

Розклад уроків фізики у четвер,4 Травня.

О 8-30 перший урок в 11Б класу.Астрономія.Link    https://us04web.zoom.us/j/78424112271?pwd=jmaScNciywJxscDC9R1fbuafsaAikf.1

О 9-25 другий урок у 8Б класу https://us04web.zoom.us/j/77694171795?pwd=OJpmn7q21psaDrVteZCopLA7rQucU4.1

О 10-20 Третій урок у  класу Link   https://us04web.zoom.us/j/77056396963?pwd=JvmvNV4FVJTbUkJoMQdvUJ6hEcBTCr.1

О 11-15 Четвертий урок у 8А класу Link   https://us04web.zoom.us/j/79686025759?pwd=Q3QpePbi0ScFmw5NkYxLaS8xGOgga9.1

О 12-30 П'ятий урок у 7Б класу  Link    https://us04web.zoom.us/j/74469702481?pwd=B3oNWCgSdiYUacwKSPiqpdnju0AWWn.1

Тема уроку в   11 Б класі.Людина у Всесвіті. Антропний принцип.

Розв'язування задач.(стор.139)

  • Антропний принцип можна виразити так-"Ми існуємо,тому ми бачимо Всесвіт таким,яким ми можемо бачити"
  • або Cogito ergo sum!


  • Еволюція -від  Динозавра  до людської клітини іде з неймовірним збільшенням 
  • інформації.
  • Кроманьйонці, які навчилися не тільки добувати та зберігати вогонь, а й передавати свої знання нащадкам, тобто передавати інформацію з минулого в майбутнє не тільки за допомогою генів. Майже всі тварини для обміну інформацією користуються звуками, але тільки розумна людина для збереження інформації почала застосовувати різноманітні знаки і символи, які з часом перетворилися на писемність. 
  • Планети -Що є В Зоні комфортуЗоні,де існують можливості Органічного життя.
  • Синергетика-наука,яка дозволила об'єднати Різнобічні знання про світ і,власне,про людину.
  • І.Кант "Досліджуючи Космос ми вивчаємо внутрішній світ(душу)людини."
  • Сильний і слабкий АНТРОПНИЙ принцип 
  • Радіус Спілкування сучасної Цивілізації-100 світових років?(програма SETI)
  • Земля-Закрита система. Про що нам говорить Другий закон термодинаміки?(Зростання складності самоорганізації призводить до зростання Ентропії)
  • Прогноз Еволюції Нашої Цивілізації. Прогноз Шкловського.Пенроуз,Кляйнер.
  • Дом.завдання. Тест на сторінці 137.Задача 10. стр.137.


Тема уроку у 8 -их класах. Природа електричного струму у металі і рідині(електролітах)
(Пропедевтика)


А що в рідині? Струм можливий? В яких умовах?

Основна робота!
Формула Джоуля -Ленца!Тепловий процес у провідниках зі струмом.
В яких умовах і яку формулу для розрахунку виділеної теплоти можна використовувати?

Параграф  і Вправа 34.

Тема уроку у 7 А класу. 1.Узагальнення теми "Тиск.Закон Архімеда.?Розв'язання задач.
2.Виконання Тематичного тесту.  Код тесту для 7 А.  8WRE63
Розв'язання задач за підручником зі сторінки 191-192.
Домашня робота.Вправа 29(2,3,4)
Бажаючі отримати гарну оцінку виконайте одну із трьох задач поданих нижче:
290. Чому дорівнює архімедова сила, яка діє у воді на тіла об’ємом 125 см3 , виготовлені зі скла, корка, алюмінію, свинцю? 

 291. Яку силу треба прикласти, щоби підняти під водою камінь масою 30 кг, об’єм якого 0,012 м3? Яку силу слід прикласти, щоби підняти цей же камінь у повітрі?

 292. Яку масу води виштовхує плаваючий дерев’яний брусок довжиною 3 м, шириною 30 см і висотою 20 см? (Густина дерева 600 кг/м3 ).

Тема у 7 Б класу. 
 "Закон Архімеда. Повітреплавання."

На уроці Розглянемо!

  • Чому літають Повітряні кулі?
  • Що таке водотонажність судна?
  • Тренувальні завдання для виявлення рівня розуміння явища Закону Архімеда.
  • Викласти розв'язок задачі."Яка частина айсбергу знаходиться під водою?

  •  
  • Якого об'єму потрібно взяти повітряну кулю,наповнену гелієм,щоб підняти в повітря вантаж масою 100 кг?


  •           Домашнє завдання. Не забути здати Лабораторну роботу №10.(Дивіться публікацію за 28 Квітня)
  • Вправа 29 №2. Прочитати Параграф 29.
  • Додому 7 Б. Тест За кодом  7693NN




вівторок, 2 травня 2023 р.

3 Травня!

 

 Слава ЗАХИСНИКАМ України!

Розклад уроків фізики в середу, 3Травня.

О 8-30 перший урок у 11А. класу.  ☝  Link  https://us04web.zoom.us/j/71672020373?pwd=yr5i07cQAKSvyGWYpXVySvbnzbJjWJ.1

О 9-25 другий урок у 11Б. класу .   ☝  Link    https://us04web.zoom.us/j/77194054218?pwd=dMqI0QDMYNhK6tGwuAb1UbFigvhSwt.1

О 10-20 третій урок в 9 Б класі .    ☝  Link   https://us04web.zoom.us/j/76750978359?pwd=bdmutsFeXia8zaoadaG8Lcundf9DWd.1

О 11-15 четвертий урок в 9 А класі ☝  Link     https://us04web.zoom.us/j/73377337827?pwd=7bVQVIBN7UCZp9wSZ2pxjDtiT769rQ.1

О 13-25 шостий урок у 10  класу.     ☝  Link  https://us04web.zoom.us/j/76437406595?pwd=HuJqKSTgqsxOXtfvOmaBMoTho6moGV.1

 Тема уроків в 11-их класах.Згадуєм Радіоактивність.Реакції зміщення. Розглядаємо Ланцюгову ядерну реакцію поділу ядер Урану.Термоядерна реакція.Термоядерний реактор(проєкт "ТоКАмак")

До уроку потрібно нагадати:

Примітка.Виконати самостійну роботу;

Приклад застосування закону радіоактивного розпаду.

Подивитися відео "Ланцюгова ядерна реакція"



Домашня робота.Параграф 42.Вправа 42.(На розгляд)
і виконати Самостійну роботу за посиланням(Див. вище)

  • Потрібно згадати формулу розрахунку РОБОТИ І ПОТУЖНОСТІ.

  • Потрібно згадати зміст ЕНЕРГІЇ і форми її розрахунку стосовно механічних процесів.


  • Тест-повторення WRNWQK
  • І розглянути Задачу(векторну форму) із застосуванням ЗАКОНУ ЗБЕРЕЖЕННЯ ІМПУЛЬСУ.
Тема уроку в 9 Б класі. Аналіз Самостійної роботи за кодом  YPKV9E.
Розв'язування задач на закон збереження енергії.
Основа Вправа 38.
Домашня робота. Вправа 38(4).Для бажаючих перездати ТЕст "Рух тіла під дією кількох сил"переглянути Відео.

Задачі. до уроку.
23.5. Кожний із чотирьох двигунів літака Ан-124 («Руслан») розвиває силу тяги 230 кН за швидкості польоту 810 км/год. Яка потужність кожного з двигунів? 
 23.6. Яку роботу виконує під час пострілу сила тиску порохових газів, що діє на кулю? Маса кулі 9 г, швидкість вильоту зі ствола 600 м/с.
 23.7.Яку роботу потрібно виконати, щоб збільшити швидкість руху тіла масою 2 кг від 5до7мс? 
 23.8. Снаряд масою 4 кг, що летить зі швидкістю 500 м/с, пробиває стіну. У результаті швидкість руху снаряда зменшується до 300 м/с. Знайдіть роботу сил, що діяли на снаряд із боку стіни. (ЗБІРНИК ЗАДАЧ для 9-класу Божинової,Кирюхіна)



1.Робота і потенціал однорідного поля.
2,Робота і потенціал неоднорідного поля,утвореного точковими зарядами.






Домашнє завдання. Параграф 42 і Вправа 42(1,3)

Зауваження

20 схем для начинающих радиолюбителей

Вчитися треба.  Кому не вистачить роботи. Як виготовляють Процесори. Ампліфікація, Електрична когерентність, Антропний принцип.  Коли гумані...

Вибране