Способи оцінення рівня радіоактивного забруднення.(урок 57_9)
Домашня робота Розв'язати задачі.
10. Яку масу кам’яного вугілля треба спалити, щоб отримати таку саму енергію, як при поділі 20 г 235 /92U? Вважайте, що при поділі одного ядра 235/ 92U виділяється
200 МеВ енергії.
Рівень 4. 11. Атомна маса хлору становить 35,5. Хлор має два ізотопи: 35/ 17Cl та 37 /17Cl. Знайдіть відсотковий вміст цих ізотопів
Тема уроку в 9 А класі.Лабораторна робота №7. Дослідження Закону збереження повної МЕХАНІЧНОЇ енергії.
Домашня робота.Задачі із попередньої публікації або задача 3 із Вправи 38.
Тема уроку в 9 Б класі. Узагальнення теми "Енергія і Механічна робота. Потужність. К.к.д. машин"
Тест для самоперевірки.
.1. Сила земного тяжіння виконує від’ємну роботу, коли:
А поїзд іде горизонтальною ділянкою залізниці
Б літак набирає висоту
В з гори сходить снігова лавина
Г парашутист опускається на землю
2. Кінетична енергія автомобіля масою 1,6 т, що рухається зі
швидкістю 72 км/год, дорівнює:
А 72 кДж Б 144 кДж В 160 кДж Г 320 кДж
3. Коли пружину динамометра розтягли на 10 см, динамометр
показав силу 200 Н. Під час розтягнення пружини виконано
роботу:
А 5 Дж Б 10 Дж В 20 Дж Г 50 Дж
4. Камінь підкинули вгору з початковою швидкістю 12 м/с.
Опором повітря можна знехтувати. Кінетична енергія каменя
зменшилася в 9 разів на висоті:
А 1,6 м Б 3,2 м В 6,4 м Г 9,6 м
5. Амплітуда коливань тягарця на пружині дорівнює 25 см.
Коли тягарець перебуває на відстані 15 см від положення
рівноваги, швидкість його руху дорівнює 0,8 м/с. Максимальна швидкість руху тягарця під час коливань становить:
А 1,0 м/с Б 1,2 м/с В 1,5 м/с Г 1,8 м/с
6. Скільки відсотків своєї кінетичної енергії втратить ядро Дейтерію внаслідок пружного лобового зіткнення з практично
нерухомим ядром Літію-6?
§§За будь яких обставин викладена НА БЛОЗІ Інформація може бути використана для самостійного вивчення теми:дивіться відео,читайте параграф і виконуйте завдання із відповідних вправ,звіряйте відповіді в підручнику.Виконуйте Лабораторні роботи на вказаних цифрових ресурсах і підручному обладнані. Тести на "classtime.com" не залежать від обставин. Працюйте!Навчайтесь. І буде вам МАЙБУТНЄ успішним. А як побачите Ідентифікаційний КОД-заходьте! На OnLine lesson/.
Розклад уроків фізики в понеділок,8 Травня 2023 року.
Тема уроку в 11-ому класі. Розв'язування задач: Ядерні реакції.Період напіврозпаду. Енергія зв'язку. Термоядерний синтез.(Підказка і допомога -в попередніх публікаціях)
Тема уроку в 9-их класах. Розв'язування задач "Механічна енергія і робота.Імпульс.)
Згадаємо-
Механічна робота-Міра зміни енергії A=Fs cos(a)
Потужність-Витрати енергії або РОБОТА,що виконана за одиницю часу
Енергія,якщо коротко,-здатність виконати роботу
Кінетична енергія-енергія тіла за рахунок руху
Потенціальна енергія -це енергія взаємодії хоча би пари тіл або частин тіла
і E=mgh
Імпульс-величина,що уособлює здатність спричинити,при зміні,силу взаємодії
p=mv
Другий закон Динаміки створює можливість визначити Міру взаємодії-Силу.
Розглянемо типові Задачі
23.11. З якою швидкістю потрібно кинути вниз м’яч із висоти 1 м, щоб після пружного удару об площадку м’яч
«підстрибнув» на висоту 4 м?
23.12. Два ковзанярі масами 60 і 90 кг стоять поруч. Відштовхнувшись один від одного, вони роз’їхалися.
Який із них набув більшої кінетичної енергії? У скільки разів більшої?
23.13. Визначте потенціальну енергію розтягнутої на 5 см
пружини шкільного динамометра. Жорсткість пружини дорівнює 40 Н/м
23.18. Кокосовий горіх масою 8 кг падає з висоти 8 м. Знайдіть його кінетичну та потенціальну енергії через 1 с.
На якій висоті ці енергії однакові?
У брусок, що висить на шнурі завдовжки 2 м, влучила куля,
яка летіла горизонтально. Куля застрягла в бруску. З якою
швидкістю вона летіла, якщо шнур відхилився від вертикалі
на кут 15°? Маса бруска 2 кг, маса кулі 8 г.
малюнок-підказка
Розв'язок останньої задачі можна прислати на мою почту і отримати гарну оцінку.
Перевірте свої знання даної теми через Тестування.
.Тема уроку у 8 -их класах. Природа електричного струму у металі і рідині(електролітах)
Переглянути відео і скласти план за переглянутими фрагментами.
А що в рідині? Струм можливий? В яких умовах?
ви виконали Тест(И)
Код для 8 А 9693КМ
Код для 8 Б 82KZ93
(паралельне з'єднання)
На додачу почитати параграф 34 з прикладами і Вправа 34(5,6)
Тема уроку у 7 Б класі.1.Узагальнення теми "Тиск.Закон Архімеда.?Розв'язання задач.
2.Виконання Тематичного тесту. Код тесту для 7 Б. 7693NN
Розв'язання задач за підручником зі сторінки 191-192.
Домашня робота.Вправа 29(2,3,4)
Бажаючі отримати гарну оцінку виконайте одну із трьох задач поданих нижче:
290. Чому дорівнює архімедова сила, яка діє у воді на тіла об’ємом 125 см3 , виготовлені зі скла, корка, алюмінію, свинцю?
291. Яку силу треба прикласти, щоби підняти під водою камінь масою 30 кг, об’єм якого 0,012 м3? Яку силу слід прикласти, щоби підняти цей же камінь у повітрі?
292. Яку масу води виштовхує плаваючий дерев’яний брусок довжиною 3 м, шириною 30 см і висотою 20 см? (Густина дерева 600 кг/м3 ).
Тема уроку в 9 А класі. Аналіз Самостійної роботи за кодом YPKV9E.
Розв'язування задач на закон збереження енергії.
Основа Вправа 38.
Домашня робота. Вправа 38(4).Для бажаючих перездати ТЕст "Рух тіла під дією кількох сил"переглянути Відео.
Задачі. до уроку.
23.5. Кожний із чотирьох двигунів літака Ан-124 («Руслан») розвиває силу тяги 230 кН за швидкості польоту 810 км/год. Яка потужність кожного з двигунів?
23.6. Яку роботу виконує під час пострілу сила тиску порохових газів, що діє на кулю? Маса кулі 9 г, швидкість вильоту зі ствола 600 м/с.
23.7.Яку роботу потрібно виконати, щоб збільшити швидкість руху тіла масою 2 кг від 5до7мс?
23.8. Снаряд масою 4 кг, що летить зі швидкістю 500 м/с, пробиває стіну. У результаті швидкість руху снаряда зменшується до 300 м/с. Знайдіть роботу сил, що діяли на снаряд із боку стіни. (ЗБІРНИК ЗАДАЧ для 9-класу Божинової,Кирюхіна)
Бачимо,що електричне поле не проникає в середину провідника.
А що відбувається в діелектрику? Поле проникає в діелектрик?
Електрони в діелектрику -зв'язані,тому Повної поляризації не відбувається.
Поле частково проникає в речовину. Дане поле буде ослабнено.
Діелектрична проникність демонструє у скільки разів послаблюється поле в діелектрику.
Домашня робота. Параграф 43 і Вправа 43(1-5)
Тема уроку в 11 А класі.Людина у Всесвіті. Антропний принцип.
Розв'язування задач.(стор.139)
Антропний принцип можна виразити так-"Ми існуємо,тому ми бачимо Всесвіт таким,яким ми можемо бачити"
або Cogito ergo sum!
Еволюція -від Динозавра до людської клітини іде з неймовірним збільшенням
інформації.
Кроманьйонці, які навчилися не тільки добувати та зберігати вогонь, а й передавати свої знання нащадкам, тобто передавати інформацію з минулого в майбутнє не тільки за допомогою генів. Майже всі тварини для обміну інформацією користуються звуками, але тільки розумна людина для збереження інформації почала застосовувати різноманітні знаки і символи, які з часом перетворилися на писемність.