Повторити рівняння і розв'язок "квадратного рівняння".(підручник математики)
Побудувати графік V(t)? S(t)? X(t)?
,якщо х0=5м; v0=2м/с; a=-4м/с2.
Домашня робота.Вправа 29(4,5)
Тема уроку у 10-А класі. Узагальнення теми:"Ізопроцеси. Графіки ізопроцесів.
База плану роботи- Рівняння стану газу.
Наслідки Основного рівняння газу.
Перевірте навички розв'язання задач:
2.д. Тиск суміші в циліндрі двигуна внутрішнього згоряє перед тактом стиснення рівно 8·104 Па, а температура 50 °С. Визначте температуру суміші в кінці такту стиснення, якщо об'єм суміші в процесі стиснення зменшився в 5 разів, а тиск став 7 ·105 Па.
А. 292 К Б. 584 К. В. 562 °С. Г. 292 °С.
3.д. Балон містить стислий газ при температурі 27 °С і тиску 4·106 Па. Яким стане тиск, якщо з балона випустити половину газу, а температуру зменшити до 12 °С?
А. 1,9·106 Па. Б. 1,4·106 Па. В. 1,9-105 Па. Г. 1,4·105 Па.
4.д. В посудину місткістю 10 л нагнітають повітря за допомогою поршневого насоса, об'єм які 0,1 л. Початковий тиск повітря в посудині дорівнює зовнішньому тиску 100 кПа. Скільки ходів повинен зробити поршень насоса, щоб тиск повітря в посудині подвоївся? Температуру вважайте незмінною.
Тема Уроку у 10 Б класу. Узагальнення теми:"Ізопроцеси. Графіки ізопроцесів.
База плану роботи- Рівняння стану газу.
Наслідки Основного рівняння газу.
Перевірте навички розв'язання задач:
2.д. Тиск суміші в циліндрі двигуна внутрішнього згоряє перед тактом стиснення рівно 8·104 Па, а температура 50 °С. Визначте температуру суміші в кінці такту стиснення, якщо об'єм суміші в процесі стиснення зменшився в 5 разів, а тиск став 7 ·105 Па.
А. 292 К Б. 584 К. В. 562 °С. Г. 292 °С.
3.д. Балон містить стислий газ при температурі 27 °С і тиску 4·106 Па. Яким стане тиск, якщо з балона випустити половину газу, а температуру зменшити до 12 °С?
А. 1,9·106 Па. Б. 1,4·106 Па. В. 1,9-105 Па. Г. 1,4·105 Па.
4.д. В посудину місткістю 10 л нагнітають повітря за допомогою поршневого насоса, об'єм які 0,1 л. Початковий тиск повітря в посудині дорівнює зовнішньому тиску 100 кПа. Скільки ходів повинен зробити поршень насоса, щоб тиск повітря в посудині подвоївся? Температуру вважайте незмінною.
Домашній ТЕСТ (на урок) 1415697 дійсний до 21 години 16 лютого
Тема уроку У 11-А класу.. Дифракція. Дифракційна гратка. Розв'язування задач.Визначення довжини світлової хвилі з допомогою дифракційної гратки. Розв'язання задач.
Явища,які переконують,що Світловий пучок має хвильову природу.
Тема уроку У 11-А класу.. Дифракція. Дифракційна гратка. Розв'язування задач.Визначення довжини світлової хвилі з допомогою дифракційної гратки.Розв'язання задач.
Явища,які переконують,що Світловий пучок має хвильову природу.