Розклад уроків фізики на 05 Листопада, вівторок.
08-30. Перший урок-11Б. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/71872951384?pwd=2q7h6Zj73JuAvnrSI6ErrZzYtxrm1R.1
09-25. Другий урок- 7А.Посилання
https://us04web.zoom.us/j/79265487800?pwd=KU9AgXaATOFICxQb79yfv8as7zMBbh.1
10-20. Третій урок - 9Б.Посилання
https://us04web.zoom.us/j/72323131713?pwd=Dxrx3Iyv75nOL30VbYlHVKwRqlCfh3.1
11-15. Четвертий урок- 10А Посилання
https://us04web.zoom.us/j/73163905468?pwd=gVQ0ebAPlQuH5m0bOEzfYU5pCGaR1Q.1
12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/75902534077?pwd=ByY2RR0nENjnuvuxkO1ywKu6fu3an4.1
14-20. Сьомий урок- 11Б Посилання
https://us04web.zoom.us/j/78209066606?pwd=F5ULof1ghUjP2504deGkkSgj3ObG34.1
Тема уроку у 11 Б (1урок-фізика) класу. Розв'язування задач. Сила Ампера і Лоренца.
До уроку.
- Способи описання магнітного поля силовими лініями магнітної індукції(В).
- Знати Закон Ампера і правила, що визначають напрямок сили Ампера і полюси електромагніту.
- Застосування сили Ампера: двигун, "динамік"
- Що спільного між вектором магнітної індукції і компасом? Як орієнтується компас на поверхні Землі?
- Що таке магнітний потік?
- Виконати задачі із Вправи 11(2,3)
- Що таке екліптика? Зодіакальні сузір'я.
- Уміти пояснити формулу h-δ = 90-φ ;
- Що таке синодичний і зоряний періоди Місяця? Фази
- Місяця.Синодичний ?
- Під час уроку розглянемо ДВА питання:
- Конфігураціі планет.
- Дом.завдання на наступний урок стор.22-27.
- підручник "Астрономія"(Пришляк,2019р)
- Який рух є нерівномірним? Про що говорить середня швидкість руху?
- Як визначити середню швидкість руху?
- Поясніть графік руху і визначте середню швидкість.
Під час уроку прокоментуємо питання, виписане вище до даного графіку.(стор.71-72)- Опрацюємо Вправу 11(Мій вибір завдань, в залежності, від того, як ми будемо розуміти завдання)
- Можете скористатися відео про середню швидкість.
- До уроку.
- Як у сонячну погоду можна виміряти висоту будинку чи дерева, знаючи свій зріст?
- Сформулюйте закон відбивання.
- Чому відбите світло від білого аркуша не підтверджує закон відбивання?
- Вправа 10(4-8,9)
- ЩО собою являє "камера-обскура"?
1.Під час уроку розглянемо явища, що описані у §.11.
2.Побудова зображення в плоскому дзеркалі і сформулювати правила до побудови зображення в дзеркалі.(сторінка 70 вашого підручника)
3.Пояснення до виконання ЛР№3."Отримання зображення в плоскому дзеркалі."
4.Задачі до § 11. Скористайтесь посиланнями до уроку.
Тема уроку для 8 А класу. Агрегатні стани речовини. Наноматеріали. Графени і їх застосування.
До уроку виконати завдання.У склянку з водою налили 200 г води кімнатної температури(22 градуси) занурили залізну кульку масою 50 г температурою 5 градусів. Яка температура встановилась у склянці? Склянку не враховуйте.
В процесі уроку розглянемо.
- Дві шкали -шкала абсолютних температур і шкала Цельсія.
- Приклади і властивості окремих(відомих) агрегатних станів.
- Чи можливо перевести тіло із одного агрегатного стану в інший? Умови.
- Кристалічні тіла і аморфні тіла. Що таке рідкі кристали?Що таке наноматеріали? Де використовуються?
- Надміцні графени?алотропія?
- Графен є двовимірною алотропною формою вуглецю. Його атоми об'єднані в гексагональну кристалічну ґратку . Ними утворюється шар, товщина якого — один атом. Відкрили цю речовину Андрій Гейм та Костянтин Новосьолов у 2004 році, а у 2010 році ці вчені отримали Нобелівську премію з фізики .
- Домашня робота на наступний урок. Уміти пояснити питання даного уроку. Параграф- 10. Дає напрямок вивчення.
- Що таке Перша Космічна швидкість і її визначення?
- Вправа 11(4,5)
- ДЗ на наступний урок Параграф 11.