Розклад уроків фізики на четвер 07 Листопада
8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/71763182563?pwd=BNaQ06FeyP62rnGBG7CFWBwv7jFs0p.1
9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання https://us04web.zoom.us/j/76086472939?pwd=bLefBDFN8RS0PiXNaCRLybzY3ebhnQ.1
10-20.Третій урок у класу. Посилання на вхід
11-15.Четвертий урок у 8Акласу. Посилання https://us04web.zoom.us/j/73418824563?pwd=PRFXD2jJ5o2t34ahTjNgTkqIbbTcrb.1
12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/76627192904?pwd=ofs5E14Ntdc179CaC5SE1ch3XmEoP6.1
13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/74610261989?pwd=asVBHr3dKRTfPAsuoat5XqI38cy4kO.1
14-20. Сьомий урок у 11 А класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/72726004408?pwd=4nAbZYeInSePGXZoGd8VHrUzSqtwCE.1
Дві задачі для 8-го класу, які вони просили.
1.В ставку плаває сосновий стовбур. Яка частина соснового стовбура плаває(знаходиться) під водою?
2. У воду За температури 20 градусів опустили кульку,яку витягли із окропу. Температура підвищилась на два градуси. На скільки підніметься температура води якщо в неї занурити ще дві такі кульки нагріті в окропі?
- Який рух є нерівномірним? Про що говорить середня швидкість руху?
- Як визначити середню швидкість руху?
- Поясніть графік руху і визначте середню швидкість.
Під час уроку прокоментуємо питання, виписане вище до даного графіку.(стор.71-72)- Опрацюємо Вправу 11(Мій вибір завдань, в залежності, від того, як ми будемо розуміти завдання)
- Можете скористатися відео про середню швидкість.
Тема уроку у 11 А (1урок-фізика) класу. Розв'язування задач. Сила Ампера і Лоренца.
До уроку.
- Способи описання магнітного поля силовими лініями магнітної індукції(В).
- Знати Закон Ампера і правила, що визначають напрямок сили Ампера і полюси електромагніту.
- Застосування сили Ампера: двигун, "динамік"
- Що спільного між вектором магнітної індукції і компасом? Як орієнтується компас на поверхні Землі?
- Що таке магнітний потік?
- Виконати задачі із Вправи 11(2,3)
- Що таке екліптика? Зодіакальні сузір'я.
- Уміти пояснити формулу h-δ = 90-φ ;
- Що таке синодичний і зоряний періоди Місяця? Фази
- Місяця.Синодичний ?
- Під час уроку розглянемо ДВА питання:
- Конфігураціі планет.
- Дом.завдання на наступний урок стор.22-27.
- підручник "Астрономія"(Пришляк,2019р)
- В якому стані знаходиться тіло, якщо воно зберігає об'єм, але не форму?
- Чому скло на дотик виглядає твердим тілом, але таким не являється? Як називається така форма речовини?
- Що таке алотропія? Наведіть приклади.
- Чи існують рідкі кристали? де вони використовувались?
- Що таке графени і де вони використовуються?
- Чи можуть всі речовини бути у різних агрегатних станах? Хто першим однозначно відповів на це питання?
- За шкалою Цельсія температура тіла -5градусів. Якою є температура тіла за шкалою Кельвіна?
- Вправа 10
Під час уроку розглянемо. Як поміняти агрегатний стан тіла? Що відбувається з атомами і молекулами і взаємодія між ними?- Спостереження за таненням снігу.
- Закон Всесвітнього тяжіння.
- Перша Космічна швидкість і її визначення?
- Визначити прискорення, яке отримує Місяць у полі тяжіння Землі.
- Параграф 11. Вправа 11(6)
- ДЗ на наступний урок Параграф 11.
- Визначити параметри руху стаціонарного супутника.
- У скільки раз Юпітер далі від Сонця ніж Земля, якщо період обертання Юпітера довкола Сонця 11,8 Земних років?
- Характерний рух тіл в Сонячній системі.
Тема уроку у 9 А класу. Закон відбиття.Зображення в плоскому дзеркалі. Задачі на прямолінійне поширення світла,закон відбивання.Практикум.
До уроку. Опрацювати § 11.Вправа 11(1-3)
Прочитати лабораторну роботу №3.(іструкція на сторінці 74)
Під час уроку розглянемо завдання Вправи 11(4-6)
Приклад.
Частина завдань розглядається і коментується колективно.
Почергово-завдання учнями виконується самостійно(для самооцінювання і оцінювання учителем)
Дом.завдання буде вибрано після результатів даного уроку.