До уроку Здати звіт про роботу ЛР№3.(хто не виконав)
інструкція в підручнику на сторінці 99.
До уроку. Повторити, згадати.
Виконати,якщо не зробили цього під час уроку.
1.Яку частину повного кола проходить хвилинна стрілка годинника за секунду?
2.Секундна стрілка годинника у 2 рази довша, ніж хвилинна. У скільки разів швидкість руху кінця секундної стрілки перевищує швидкість руху кінця хвилинної стрілки?
3.Амплітуда коливань кульки на нитці становить 4 см. Який шлях проходить тіло за 2 періоди?
4.Коли підвішений на пружині тягарець коливається у вертикальному напрямку, його висота над столом змінюється від 5 до 15 см. За одну хвилину тягарець проходить шлях 6 м. Визначте частоту коливань, вважаючи їх незатухаючими.
Для самоконтролю перегляньте завдання на сторінці 102
вашого підручника.
Тут буде код JK6JUJ
Тема уроку для8 Акласу. Теплові двигуни.
К.к.д. теплових двигунів.
До уроку розглянути Вправу 15(4,5)
Яку функцію виконують теплові двигуни?
Принцип роботи теплових двигунів:
(схема 16.3,на стор. 81)паровий двигун;
чотиритактовий бензиновий;
дизельний.
Вдома прочитати(до наступного уроку) §§.16,17.
Вправа 16(1,3)
Тема уроку для 9 Б класу. 1. Аналіз КТ.
2.Виникнення та поширення механічних хвиль.
До уроку. Виконати Контрольний тест 4TEA4J
за даним кодом(для тих, хто не був на занятті)
Вступ до теми "Хвилі"
Явище коливання: приклади.Маятники.
Характеристики коливання:амплітуда,період,частотіа,циклічна частота.(дивіться підручник)
До уроку переглянути за даним посиланням основні тези теми для кращого розуміння і засвоєння словника явища.
Розв'язати:
1.На малюнку приведений графік залежності від часу
координати підвішеного на нитці кульки, що скоює гармонійні коливання. Визначте
довжину нитки (g=9,8 м/с2).
2.Як зміниться частота вільних електромагнітних
коливань в контурі, якщо ємність конденсатора збільшити в 1,5 рази, а
індуктивність котушки — в 6 разів?
3. У якому вигляді буде концентруватись енергія в коливному контурі в момент повної розрядки конденсатору?
4. Вправа 18,завдання №3.
Під час уроку. Консультація до виконання Тесту(Основи коливань)
код для 11 А класу-------DSCSUG
код для 11Б класу--------Q5IMTD
Приклад розв'язання задачі для обрахування енергетичних характеристик вільних коливань і застосування первісних.
1.Матеріальна точка масою 0,5 кг скоює гармонійні
коливання під дією сили яка змінюється згідно із законом
F= 0.2 sin(πt+π)
Яка максимальна швидкість точки?
2.Вправа 18( 5), два способи.
3.Зверніть увагу на графіки механічних коливань і їх електричні аналогії.
Тема уроку для 10 А і 10 Б класів. Контрольна робота № 2 з теми
«Механіка. Частина ІІ. Динаміка і закони збереження»
До уроку розглянути завдання на сторінці 118(вашого підручника)
Під час уроку розглянемо питання(якщо виникнуть) щодо даних завдань.
Коди тесту для 10 А класу:6IBUJT
для 10 Б класу: KQG8HH
(classtime.com)
Тема уроку для 9 Б класу. Контрольна робота №2.
Світлові явища.
До уроку опрацювати завдання на сторінках 106-107 вашого підручника.
Розглянути питання, які були не завершені під час попереднього уроку:
На Зеленій стіні є малюнок червоного маку. Що можливо побачити на цій стіні, розглядаючи малюнок =через зелене скло? =через червоне скло?
Вправа 15(5)
Дослідити рис.15.7 зробити висновок.
Закон відбивання на прикладі Дзеркала.(задачу просимулювати на "Симуляторі")
У склі поширюються червоні, сині, зелені пучки. Які пучки поширюються в даному середовищі повільніше?
Під час уроку розглянемо проблеми із розв'язуванням задач на сторінці 102 і розглянемо наступні завдання.
1.Яку частину повного кола проходить хвилинна стрілка годинника за секунду?
2.Секундна стрілка годинника у 2 рази довша, ніж хвилинна. У скільки разів швидкість руху кінця секундної стрілки перевищує швидкість руху кінця хвилинної стрілки?
3.Амплітуда коливань кульки на нитці становить 4 см. Який шлях проходить тіло за 2 періоди?
4.Коли підвішений на пружині тягарець коливається у вертикальному напрямку,його висота над столом змінюється від 5 до 15 см. За одну хвилину тягарець проходить шлях 6 м. Визначте частоту коливань, вважаючи їх незатухаючими.
ДЗ за результатами роботи під час уроку.
Тема уроку для 10 Б класу. 1.Розв'язування задач. Узагальнення теми:«Механіка. Частина ІІ. Динаміка і закони збереження»