вівторок, 28 січня 2025 р.

29 Січня 2025

Для Данила о 14-30 середа

 https://us04web.zoom.us/j/76534930820?pwd=b4LUTkqafRatZDVYcnoISE0roxvblj.1

Р1озклад уроків фізики на середу,29Січня 2025 року.

 08-30Перший урок10Б.Посилання  

https://us04web.zoom.us/j/73834345438?pwd=q3lufcLFY1P7gTPywZiknn0VDdfxQ4.1

 09-25Другий урок- 9А.Посилання    https://us04web.zoom.us/j/71606843596?pwd=B7ELW0x48bJb3MndPCTSFJYOjILvbw.1

10-20Третій урок 9Б.Посилання    https://us04web.zoom.us/j/78688800044?pwd=cQ2hQFZXcoKuVaJ7VTghaiRZuNkG7V.1

11-15Четвертий урок  -

12-30П'ятий урок - 11Б. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/71918267989?pwd=EBF1EkiK8Ay9MkNjLi2QpsMtBjn0dN.1

 

Тема уроку для 10 Б класу. Рух і взаємодія атомів і молекул.

До уроку виконати завдання, запропоновані на Блозі. і                                                                        Вправа 26(3,4)

Під час уроку розглянемо : 

  • агрегатні стани;
  • рух молекул і атомів в умовах різних агрегатних станів;
  • експеримент Штерна;
  • умови рівноваги молекулярних сил;
  • На наступний урок опрацювати §.27.
  • Уміти пояснити завдання Вправи 27.
Тема уроку для 9 А класу. Розв'язування задач: "Ядерні реакції. Період напіврозпаду."
До уроку виконати задачі, вказані на Блозі(свій варіант)
Прочитати §.24.
  • 1.Як застосовується радіоактивні ізотопи в медицині?
  • Застосування ізотопів в науці?
  • Що таке радіоактивний годинник?
  • Чи можливе  застосування ізотопів в криміналістиці?
Під час уроку розберемо завдання, що були задані в якості самостійної роботи.

3. Радіоактивний атом 
перетворився на атом   

Скільки відбулося а-і β-розпадів в ході цього перетворення?

А. 5 α-розпадів і 3 β-розпадів. Б.4 α-розпадів і 5 β-розпадів.

B. 5 α-розпадів і 4 β-розпадів. Г. 3 α-розпадів і 6 β-розпадів.

 4.Період напіврозпаду радіоактивного ізотопу дорівнює 30 хв. Через який час в зразку масою 8 г залишиться 250 мг даного ізотопу?

А. Через 1 год.         Б. Через 1,5 год.              В. Через 2,5 год.          Г. Через 4 год

Далі розглянемо  завдання за Збірником Різнорівневих завдань (Гельфгат та інші...)  Розділ16

На наступний урок Вправа 24.


Тема уроку для класу. Йонізаційна дія радіоактивного                випромінювання. Природний радіоактивний фон. Дозиметри

До уроку виконати завдання, запропоноване в попередній раз.

Під час уроку розглянемо Вправу 24, якщо  комусь буде незрозуміла ситуація, що заявлена в умові задачі.

Далі розглянемо МЕТОДИ РЕЄСТРАЦІЇ радіоактивнсті.

  • Активність матеріалу і одиниці вимірювання.
  • Експозиційна доза йонізуючого випромінення.
  • Поглинена доза йонізуючого випромінення.
  • Еквівалентна доза йонізуючого випромінення.
  • На наступний урок §.25. Вправа 25(якщо не завершимо під час уроку)
Тема уроку для 11 Б класу. Повне відбивання світла.
До уроку розглянути хвильовий метод доведення закону заломлення світла на межі різних середовищ(принцип Гюйгенса)
Що таке хвильовий фронт і орієнтація Променю до ХФ.

Під час уроку розглянемо Явище повного внутрішнього відбивання.

Методика Гюйгенса, що пояснює чинники заломлення світла на межі двох середовищ.

Явище повного внутрішнього відбивання. Оптоволоконна технологія.

"Визначення коефіцієнту заломлення світла."
Визначити кут повного внутрішнього відбивання у воді.

На наступний урок §.26. Вправа 26.(2,3,4)
Підготувати зошит до ЕР №8(дослідження явища заломлення світла...)

понеділок, 27 січня 2025 р.

28 Січня 2025

  Розклад уроків на вівторок,.28 Січня. 

Слава Україні.

 08-30. Перший урок-11БПосилання 

https://us04web.zoom.us/j/79692521089?pwd=ML6sMpvO3dkRHUBPPXFRNs7IufEhcK.1

09-25. Другий урок- 11Б.Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/75862626225?pwd=THNQGQobFFICvpEf6bsUzXWdjsTdW2.1  

10-20. Третій урок -  9Б.Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/75403693984?pwd=NBXklkFpRW26C235xly5uSgbB6n1aA.1

11-15. Четвертий урок- 10А Посилання   https://us04web.zoom.us/j/77240336507?pwd=fGqIdygOkHK3K9wj6sJHyU8Zkaaqni.1

12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/71109446518?pwd=peWbCbWRGaOLjPm1u6T2py0SAfBe9N.1


Тема уроку у 11 Б класу. Заломлення світла. Розв'язування задач.

До уроку здати звіт про виконання ЕР №7:"Дослідження явищ поширення і відбивання світла".

Прочитати §.26(пункти 1,2,3). Вправа 26(1,2)

Під час уроку розглянемо ресурс physics-chemistry-interactive-flash-animation.com:

  • визначити коефіцієнт заломлення світлового пучка на межі двох середовищ;
  • визначити зміст і значення коефіцієнту заломлення світла і швидкість поширення світла в різних середовищах;
  • розглянемо ЕЗ(експериментальну задачу) для визначення коефіцієнту заломлення пучка світла в плексиглазі;
  • розв'яжемо задачу типу №5, Вправи 26.
Розглянемо (за підручником) принцип Гюйгенса на  приладі закону заломлення світла(пункт 2,сторінка 149).

На наступний урок Прочитати §.26(п.6), Виконати Вправу 25(1,2,4)

Тема уроку Астрономії для 11 Б класу. Реєстрація сонячних нейтрино. Циклічність Сонячної активності.
Прояви сонячної активності та їх вплив на Землю.

До уроку опрацювати  Тема 4. Сторінки 67-69.
Переглянути урок за посиланням
Зайти на сайт cpaswether і познайомтесь з інформацією про комету Атлас на 25 січня: комета розпадається.
Знати Будову і склад Сонця.
Які чинники Сонячної енергії?
Температурні показники Центру Сонячного ядра і фотосфери.
Під час уроку познайомимося із Процесами на Сонці.

LДомашня робота полягає в тому,що потрібно,хоча б побіжно познайомитися із матеріалом, який можна знайти за посиланнями.

Тема уроку для 9 Б класу. Розв'язування задач: "Ядерні реакції. Період напіврозпаду."
До уроку виконати задачі, вказані на Блозі(свій варіант)
Прочитати §.24.
  • 1.Як застосовується радіоактивні ізотопи в медицині?
  • Застосування ізотопів в науці?
  • Що таке радіоактивний годинник?
  • Чи можливе  застосування ізотопів в криміналістиці?
Під час уроку розберемо завдання, що були задані в якості самостійної роботи.

3. Радіоактивний атом 
перетворився на атом   

Скільки відбулося а-і β-розпадів в ході цього перетворення?

А. 5 α-розпадів і 3 β-розпадів. Б.4 α-розпадів і 5 β-розпадів.

B. 5 α-розпадів і 4 β-розпадів. Г. 3 α-розпадів і 6 β-розпадів.

 4.Період напіврозпаду радіоактивного ізотопу дорівнює 30 хв. Через який час в зразку масою 8 г залишиться 250 мг даного ізотопу?

А. Через 1 год.         Б. Через 1,5 год.              В. Через 2,5 год.          Г. Через 4 год

Далі розглянемо  завдання за Збірником Різнорівневих завдань (Гельфгат та інші...)  Розділ16

На наступний урок Вправа 24.


Тема уроку  для 10 А класу. Рух і взаємодія атомів і молекул.

До уроку виконати завдання, запропоновані на Блозі. і                                                                        Вправа 26(3,4)

Під час уроку розглянемо : 

  • агрегатні стани;
  • рух молекул і атомів в умовах різних агрегатних станів;
  • експеримент Штерна;
  • умови рівноваги молекулярних сил;
  • На наступний урок опрацювати §.27.
  • Уміти пояснити завдання Вправи 27.

Тема уроку для 8 А класу. Закон Кулона.

До уроку Знати і вміти пояснити наступні питання:(відповіді                                                                      знайдете у параграфі 21. і                                               в попередній раз)

  • Чи всі тіла електризуються тертям?
  • Як відбувається електризація тертям?
  • Якщо до незарядженої гільзи піднести, не торкаючись, ебонітову паличку, потерту вовною, гільза притягується, але точно так же, гільза притягнеться, коли до неї піднести і скляну паличну, потерту шовком. Хіба це можливо?
  • Чи можливо електризувати тіло не торкаючись до нього електризованим тілом?
  • Які електричні частинки переміщуються під час електризації?
  • Що таке силові електричні лінії? Як ними скористатися, щоб визначити напрямок дії електричного поля?

Під час уроку розглянемо Дослід Кулона і сформулюємо закон електричної взаємодії точкових тіл.


На наступний урок опрацювати §.20,Вправа 20(6)
і параграф 22.





субота, 25 січня 2025 р.

27 Січня 2025

 

 Розклад уроків фізики на понеділок,27Січня.


08-30. Перший урок 11Б клас 

 https://us04web.zoom.us/j/73822790840?pwd=xVCtPK1pp4XZl475nGrdA52RcbItlB.1

9-25 Другий урок 11 А клас  

https://us04web.zoom.us/j/76132202279?pwd=KJB8MorneekgmS00K03YZvaBL2oxxe.1

10-20. Третій урок - 10 Б клас

 https://us04web.zoom.us/j/73539517796?pwd=mtHoOj9UMxroOmGTLOST3WEJIbHSUo.1

11-15. Четвертий урок- 10А клас   https://us04web.zoom.us/j/77223280679?pwd=bpWzLRqy4MqxgegcWGs3GkNyxlUn2m.1

12-30. П'ятий урок - 9Б клас   https://us04web.zoom.us/j/74483230011?pwd=1eAiQE9b4Y5fHa8FeIpY4yb0gPYi6p.1

13-15. Шостий урок -11 А клас  https://us04web.zoom.us/j/71140105158?pwd=dKjBbz1YlzbO99kN73g4ZPxWnDG6bT.1 

Тема уроку для 11А і 11Б класів. Закон Заломдення. Принцип Гюйгенса.

До уроку 11 Б отримає консультацію до виконання ЛР№7.Дослідження явища  відбиття світла.

11 А клас підготує і здасть звіт ЛР №7.Опрацювати §§.25 і розглянути Вправу 25(1-4)

Під час уроку розглянемо принцип утворення зображення в Дзеркалі(плоске)


Яка відстань від предмету до його зображення, якщо дзеркало розмістити  на 40 см від предмету?

Розглянемо явище заломлення світла на межі двох прозорих середовищ.

Методика Гюйгенса, що пояснює чинники заломлення світла на межі двох середовищ.

Явище повного внутрішнього відбивання. Оптоволоконна технологія.

Тренування до виконання Експериментальної роботи(ЕР)№8
"Визначення коефіцієнту заломлення світла."

На наступний урок §.26. Вправа 26.(2,3,4)

Тема уроку для 10 А і 10 Б класів.Розв'язування задач: "Молекулярні співвідношення. Маса молекул. Кількість речовини. Закон Авогадро."
До уроку опрацювати §.27 і Вправу 27.
 Під час уроку розглянемо завдання типу завдань у Вправі 28. і наступні.
1.Визначити масу молекули Вуглекислого газу (СО2)
2. Визначити приблизну кількість молекул у срібній ложечці масою 15 г.
3.Яку кількість речовини маємо в шматочку вугілля  масою 120 г?
4.Визначити молярну масу суміші газів, яка складається із 40% Кисню, 52% Азоту і 8% Аргону?
5.Пункт 4 § 27.
6. Пункт 5 §27.
На наступний урок завершити опрацювання Вправи 26.
1

Тема уроку у 9 Б класу. Розв'язування задач. "Період напів розпаду. Ядерні реакції"

До уроку Знати і розуміти-

  • що таке природна радіоактивність? Види радіоактивності;
  • реакції зміщення;
  • яким критерієм вимірюється  рівень радіоактивності;
  • що таке 1 Беккерель? 1 Кюрі?
  • що таке період напіврозпаду?
  • зв'язок періоду(Т) і коефіцієнту активності (λλ)
  • Вправа 24(1,2)

  • Діяльність Сонця за концентрацією 10-го Берилію.
Під час уроку розглянемо більш складні завдання із Вправи  24
а також задачі такого типу:
.1.Нейтрон вперше був виділений з ядра атома в результаті бомбардування α-частиками берилію  4Be9 .Напишіть правильне рівняння реакції
2. Який період напіврозпаду радіоактивного ізотопу, якщо за добу в середньому розпадається 1750 атомів з 2000 атомів? А. Від 1 год до 2 год.  Б. Від 4 год до 6 год.   В. Від 7 год до 9 год.    Г. Від 10 год до 12 год.

3. Радіоактивний атом перетворився на атом Скільки відбулося а-і β-розпадів в ході цього перетворення?

А. 5 α-розпадів і 3 β-розпадів. Б.4 α-розпадів і 5 β-розпадів.

B. 5 α-розпадів і 4 β-розпадів. Г. 3 α-розпадів і 6 β-розпадів.

 4.Період напіврозпаду радіоактивного ізотопу дорівнює 30 хв. Через який час в зразку масою 8 г залишиться 250 мг даного ізотопу?

А. Через 1 год.         Б. Через 1,5 год.              В. Через 2,5 год.          Г. Через 4 год

Тема уроку Астрономії для 11 А класу. Реєстрація сонячних нейтрино. Циклічність Сонячної аутивності.
Прояви сонячної активності та їх вплив на Землю.

До уроку опрацювати  Тема 4. Сторінки 67-69.
Переглянути урок за посиланням
Зайти на сайт cpaswether і познайомтесь з інформацією про комету Атлас на 25 січня: комета розпадається.
Знати Будову і склад Сонця.
Які чинники Сонячної енергії?
Температурні показники Центру Сонячного ядра і фотосфери.
Під час уроку познайомимося із Процесами на Сонці.
LДомашня робота полягає в тому,що потрібно,хоча б побіжно познайомитися із матеріалом, який можна знайти за посиланнями.










четвер, 23 січня 2025 р.

24 Січня

 посилання для Дробота Данила. на 14-30 П'ятниця 24 Січня   

 https://us04web.zoom.us/j/75700598181?pwd=8NMduAbz4IlBNhTcvU5tUHrk5S3gL7.1


Розклад уроків на п'ятницю,24 Січня

Про оцінювання

8-30 Перший урок.10 Б клас, посилання 

https://us04web.zoom.us/j/75910373892?pwd=fZysQouTvLj8kemQwIKG2zgoE5xdIJ.1

9-25 Другий урок.7 А клас, посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/79056831324?pwd=Ny3OfDVKHXK5dzyljWuDTphcSOcHjx.1

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання    https://us04web.zoom.us/j/79699963534?pwd=gBgGO8Bemqmul4Y0UFsI2bwi9BJvit.1

11-15 Четвертий урок 7 Б клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/72326550432?pwd=bXMlwwX6jVjlIBbgV4uW2kpoXnVQjY.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/76889977689?pwd=5S22SIE5aIbduDIbYRsH1apftvsBwS.1

Тема уроку для 7 А  і 7 Б класів. Закон збереження імпульсу

До уроку. Прочитати §§.19,до сторінки 134,

Вправа 19(1,2).
  • Цікава задача. 
Яку ємність має скляна посудина,якщо її маса 500 г,а зовнішній об'єм 1200 кб.см.(для 7Б)

Порожє відро має масу 1,5кг.,а наповненого водою-13.5кг.
Визначте масу відра, якщо його наповнити на одну третину медом.(для 7А)
 
 ЩО Таке Імпульс тіла? Яке це має значення для ракетобудування?

1.Ну і, яке тіло створить більшу силу удару при зіткненні з нерухомою перешкодою-тіло масою 10 кг, що рухається зі швидкістю 5м/с, чи тіло масою 5кг і має швидкість 10 м/с?
2.Ви знаєте, що таке вектор?-векторна величина?

Вектор-дослівно з латинської-стріла. Дії із векторними величинами-особливі і відрізняються від дії над числами.
У випадку ситуації, приведеної у задачі 1,-якщо тіла будуть рухатись назустріч одне одному, то при зіткненні, вони можуть зупинитись. Чому?
Відповідь у §.19 на сторінці 133.


1)Чи можна, і як можна, змінити імпульс тіла?
2) Чому при пострілі із гвинтівки недосвідчені бійці отримують синці на плечі?
3) Як рухається ракета?
Розв'яжемо завдання із Вправи 19.
На наступний раз Опрацювати §.19. і Вправу 19.

Тема уроку для 10 Б класу.Розв'язування задач.Маса та розміри атомів і молекул. Кількість речовини.

До уроку знати і повторити:
  1. Постулати МКТ. Навести приклади явищ,що наводять на справедливість постулатів
  2. Знати Закон Авогадро.
  3. Що таке Моль речовини? Що таке кількість речовини?
  4. Що таке відносна атомна маса? Чому рівна одна одиниця атомної маси?
  5. Визначте масу молекули води.
Під час уроку розглянемо задачі типу завдань із Вправи 26.

4.1с. Деяке тіло містить 1026 молекул. Яка кількість речовини в цьому тілі?

А. Від 100 моль до 200 моль. Б. Від 50 міль до 90 моль

B. Від 15 моль до 45 моль. Г. Від 10 моль до 14 моль.

 4.2.с. Маса атома деякого хімічного елемента рівна 6,68 · 10-27 кг. Який це елемент? А. Водень.     Б. Літій.        В. Гелій.    Г. Хлор.

 4.3.с. Чому рівний за нормальних умов об'єм повітря масою 0,029 кг?

А. Від 0,23 м3 до 0,53 м3.     Б. Від 21 л до 25 л

В. Від 21 смдо 25 см3.        Г. Від 2,1 см3 до 2,5 см3

 На наступний урок опрацювати параграф 27 і  Вправу 27.(за даним набором ідей виконаєте самостійну)

Тема уроку для 9 А класу. Розв'язування задач. Період напіврозпаду. 

Застосування радіоактивних ізотопів.

До уроку: уміти пояснити будову атому;
уміти записувати реакції зміщення під час радіоактивного процесу;
знати, що таке період напіврозпаду.
Під час уроку розберемо:
що таке коефіцієнт активності і зв'язок його із періодом напіврозпаду;
визначимо одиницю вимірювання радіоактивності(Беккерель) і співвідношення із КЮРІ:
(my lesson 5)
розв'язування задач із Вправи 24

На наступний урок важливо прочитати §.24(3,4)


Тема уроку для 11 А класу.
2.Принцип Гюйгенса. Доведення Закону відбиття .
3.Зображення у плоскому дзеркалі.

4).Побудова зображення у дзеркалі. Задача на застосування закону відбивання.
На наступний урок опрацювати параграф 25 і здати ззвіт ЕР.


Вибране