понеділок, 10 лютого 2025 р.

11 Лютого

Для Данила  о 14-30 вівторок    https://us04web.zoom.us/j/77597044181?pwd=VnuH8Wmpve5B4aRDdmPs8jCMQblaZD.1

 https://probapera.org/publication/13/55771/zadachi-jonizatsijna-diya.h

                               Слава Україні. 

Розклад уроків фізики на вівторок, 11 Лютого.

 08-30. Перший урок-11БПосилання 

 https://us04web.zoom.us/j/78543149317?pwd=RHyWIxmNxFHmd5HjpYhShOtMjukxFw.1

09-25. Другий урок- 11Б.Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/78587828822?pwd=C2Zvn64OwLiAYJQa7oYxxKiwLYdRc9.1

10-20. Третій урок -  9Б.Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/76921053756?pwd=sEdmRAuRqFLqoiPbwtjezNVaUuxQiQ.1

11-15. Четвертий урок- 10А Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/71859760552?pwd=oqB79QaSLUkfeBqzwWq0HagTSpjOUJ.1

12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/73165197839?pwd=fFyubsww52v8lUbeAidUcaBd8qb3ga.1


Тема уроку у 11 Б класу. Формула тонкої лінзи. Збільшення лінзи.

До уроку Побудувати зображення предметів у тонкій лінзі для різної відстані до оптичного центру.

Скористатися: 

Під час уроку розглянемо:
Збільшення лінзи:На наступний урок §.27.Вправа 27(1,3)

Тема уроку Астрономії для учнів 11 Б класу. Узагальнення теми "Сонячна система. Сонце-Зоря. Енергія Сонця."
До уроку. Консультація і допомога у виконання Практичної роботи №2.(дивитися попередній урок)
Повторимо(Астрономічні методи)До уроку Геометричної оптики: будова  Телескопа;


Радіотелескопи(УРАн-4)
Телескопи Weber, Hubbl...
Що нам дає Спектроскопія?
На наступний урок Контрольна робота:"Методи астрономічних досліджень; Сонячна система; Сонце -Зоря."
Підручник Астрономії(2018р.) Тема 3 і 4.

Тема уроку у 9 Б класу. Контрольна робота з теми "Основи атомної фізики"

До уроку перегляньте завдання на сторінці 180.
Перед КР буде невелика консультація.
Тут буде код КТ 

Тема уроку у 10 А класу. Рівняння стану ідеального газу.
Ізопроцеси.
До уроку розглянути шлях від формули Газового термометру до рівняння стану ідеального газу:



Розглянемо низку задач із Вправи 30.
Вдома опрацювати §.30.

Тема уроку для класу. Поняття і явище електричного струму. Величина струму.
До теми зроблю аналіз Контрольної роботи.
Вступ -аналогія електричного струму.
1)необхідність  Джерела енергії=електричного поля!
2)вільних заряджених часток, які підкорялись ЕП і утворювався впорядкований потік(електронів-в металах)

Переглянемо відео.


На наступний урок Опрацювати §.23.Вивчити позначення елементів кола. Переглянути  відео 


субота, 8 лютого 2025 р.

10 Лютого

  Радіоолімпіада 2025 » Факультет радиофизики, биомедицинской электроники и компьютерных систем

Цікава думка для історіографів.

 Розклад уроків фізики на понеділок,10 Лютого..


08-30. Перший урок 11Б клас 

https://us04web.zoom.us/j/77373037023?pwd=GwgYFPjYuhUMABQns884k363iEZpiy.1

9-25 Другий урок 11 А клас https://us04web.zoom.us/j/75522282694?pwd=mLn6ar2yLYJX8ndUWheZb1ad55StUg.1

10-20. Третій урок - 10 Б клас   https://us04web.zoom.us/j/71816485860?pwd=l0FRc2BVKl8GW8yDhI4l9i7PKg5Xws.1


11-15. Четвертий урок- 10А клас

 https://us04web.zoom.us/j/77792160307?pwd=uWLMmBLjgh10wZYy4toeCtx1cy55m2.1  

12-30. П'ятий урок - 9Б клас   https://us04web.zoom.us/j/77502394531?pwd=dlzvbBBTL24fjPqz3vVp0lnT7Ur1Sa.1

13-15. Шостий урок -11 А клас    https://us04web.zoom.us/j/78057835897?pwd=kayO5p3ptKHrCIm0u9gXWDVhgFnhcx.1

Тема уроку для 11А і 11Б класів. Побудова зображення в лінзах. Формула тонкої лінзи(пропедевтика).Розв'язування задач.

До уроку -опрацювати §.27(1,2,3).

Тема уроку у 10 А і 10 Б класах. Розв'язування задач: "Термодинамічна рівновага. Температура. Температурна шкала Кельвіна"
До уроку перегляньте відео(особливо перших 11 хв.)
\
Друга частина відео пропонує розв'язування низки задач.
Під час уроку розглянемо і прокоментуємо задачі із ЗРвЗ.(Розділ 4)
На наступний урок §.29.Вправа 29.

Тема уроку для 9 Б класу. Атомна енергетика. Екологічні проблеми атомної енергетики.
До уроку розберіть завдання №4 на сторінці 171;
Розв'язування задач з теми "Енергія ядерних реакцій. Активність матеріалу.
 Опрацювати §.26.Звернути увагу на характер руйнування важкого ядра в процесі поглинання повільного нейтрону.
Але в правій частині ми повинні дописати ще один доданок=символ виділення певної кількісті енергії: в процесі даного акту виділяється біля 200 МеВ енергії.
Розв'яжемо задачі типу завдань із Вправи 25 і 26.
Вдома завершити Вправи.
Зверніть увагу на сторінку 171,пункт 4.
  • Розгляньте  рис.26.5 на сторінці 171 і поясніть процес; чому людство цікавиться даними процесами?
  • Вміти пояснити ланцюгову ядерну реакцію і вихід реакції?
Яким чином вдається  утримати ядерну реакцію з виходом енергії без вибуху?

Під час уроку прокоментуємо завдання із Вправи 25(3,4)
Вправи 26(2,4)
Для вироблення якості креативності підготуйте  проект.
(виберіть тему на сторінці 184)

Тема уроку Астрономії для учнів 11 А класу. Узагальнення теми "Сонячна система. Сонце-Зоря. Енергія Сонця."
До уроку. Консультація і допомога у виконання Практичної роботи №2.(дивитися попередній урок)
Повторимо(Астрономічні методи)До уроку Геометричної оптики: будова  Телескопа;


Радіотелескопи(УРАн-4)
Телескопи Weber, Hubbl...
Що нам дає Спектроскопія?
На наступний урок Контрольна робота:"Методи астрономічних досліджень; Сонячна система; Сонце -Зоря."
Підручник Астрономії(2018р.) Тема 3 і 4.

четвер, 6 лютого 2025 р.

07 Лютого 2025 рік

 Радіоолімпіада 2025 » Факультет радиофизики, биомедицинской электроники и компьютерных систем

Розклад уроків на п'ятницю,07 лютого

Про оцінювання

8-30 Перший урок.10 Б клас, посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/72060093600?pwd=r0fqvyW5uRvsMHMPMk04DG119AP0Hw.1

9-25 Другий урок.7 А клас, посилання 

https://us04web.zoom.us/j/76066145471?pwd=83bbIlQ4qXqcpjzNH8bTTbeS5YJJjw.1

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/72578454992?pwd=FPFoYNZAVJvAGVu7LJMh0kESO0ObtV.1

11-15 Четвертий урок 7 Б клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/74159593225?pwd=OYX0NX5ahbpVPt2D4xFr9GKqo3t1fW.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/72442439240?pwd=ZGyEve65vOE25nYpydwTJIoObySeGg.1  

Тема уроку для 7 А  і 7 Б класів. Деформація. Сила                                                                                               пружності.
До уроку виконати(самоконтроль) №3,4,5 із Вправи 22.
Перегляньте конспект-план попереднього уроку:
1.Короткий аналіз Контрольного тесту.
Розглянемо кілька явищ-які висновки можете зробити?
  • Шайба ковзає по гладенькому льоду-під напрямок руху шайби підставляють ключку. Що відбувається?
  • Світловий промінь освітлює на стіні тріщинку в цеглині. Розташуємо на шляху променю  лінзу, чи шматок скла. Чому промінь змістився?
  • На столі лежить магніт. Вздовж магніту запустили рух пластмасової кульки(а залізної кульки). Що сталося?
  • Колись у Землі не було супутнику Місяця. Як він появився у Землі і не відривається від неї?
Зміна руху відбувається внаслідок впливу, дії одних тіл на інші-під час взаємодії тіл. Характеристика впливу, 
взаємодії тіл -називається СИЛА.
За одиницю виміру СИЛИ беруть ОДИН Н'ютон.
ОДин Н'ютон за одну секунду змінює швидкість тіла(ОДИН кілограм) на Один метр за секунду.
Тема для 10 Б класу. Розв'язування задач. "Термодинамічна рівновага. Температура. Температурна шкала Кельвіна."

До уроку Вивчаємо основні положення теми(залишаю перед вашими очима конспект за темою)
  • Нульовий закон(начало) термодинаміки. Будь яка система тіл(або макроскопічне  тіло) самочинно переходить в рівноважний стан(холодні тіла нагріваються, гарячі-охолоджуються-допоки температура стане незмінною).
  • Ознака рівноважного теплового стану-незмінність термодинамічних параметрів-об'єму, тиску.
  • Отже-Температура характеризує Рівень відхилення теплового стану від стану рівноваги.
  • Застосунок,  який визначає рівень відхилення від теплової рівноваги-це термометр.
  • Види термометрів-
    Абсолютна Шкала температур(шкала Кельвіна)


  • Газовий термометр Больцмана

  • Температура-як характеристика середньої кінетичної енергії частинок газу.


  • На наступний урок §.29 .Вправа 29.
Тема уроку для 9 А класу. Атомна енергетика. Екологічні проблеми атомної енергетики.
До уроку розберіть завдання №4 на сторінці 171;
  • Розгляньте  рис.26.5 на сторінці 171 і поясніть процес; чому людство цікавиться даними процесами?
  • Вміти пояснити ланцюгову ядерну реакцію і вихід реакції?
Яким чином вдається  утримати ядерну реакцію з виходом енергії без вибуху?

Під час уроку прокоментуємо завдання із Вправи 25(3,4)
Вправи 26(2,4)
Для вироблення якості креативності підготуйте  проект.
(виберіть тему на сторінці 184)

Тема уроку Для 11 А класу. Лінзи. Побудова зображення в лінзах.
До уроку виконати задачу із Вправи 26(5)
Під час уроку розглянемо(в полі огляду ДОК-камери)
  • Види  лінз.
  • Основні характеристики лінз.
  • Основні, характерні, точки і лінії Лінз: оптичний центр, основна оптична вісь, фокус і оптична сила лінзи.
  • Поведінка променю, що проходить через лінзу. Метод побудови зображення в  тонких лінзах.
  • Порівняємо реальний хід пучків світла з властивостями променів, що заломлюються в лінзах.

  • Розглянемо оптичний полігон .(1)
На наступний урок опрацювати §.27(1,2,3)

середа, 5 лютого 2025 р.

6 Лютого

 СЛАВА Україні. Здоров'я ВАМ -УКРАЇНЦІ. 

Радіоолімпіада 2025 » Факультет радиофизики, биомедицинской электроники и компьютерных систем

 Розклад уроків фізики на четвер 6 Лютого

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/75999827501?pwd=bi9psG3Erp9VJox9yHrtTdGlyzx1Ga.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/73194309398?pwd=pzU0J37iuxggA7BloJVbaOaqAKCvFz.1

10-20.Третій урок у 7 А класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/78326373764?pwd=bO2eOiEx2Lfl9jguyRPnGGnIpdsH6a.1

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/78216234181?pwd=G5W7v3Qyn26FVbDxjeWF6CYARAjdKY.1

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/71977584391?pwd=wPi9885IETYICYXpbhtf13dFYfd3II.1

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/74931540754?pwd=wufI6lA4Gh1NbwEB0ewpZvYxBldGmh.1


Тема уроку для 7А і 7 Б класу. Сила – міра взаємодії. Графічне зображення сил. Додавання сил.
1.Короткий аналіз Контрольного тесту.
2.На прикладі фізичної величини ІМПУЛЬС поглибимо поняття СИЛИ -як векторної величини.
3. Дії над векторами.
Розглянемо кілька явищ:
  • Шайба ковзає по гладенькому льоду-під напрямок руху шайби підставляють ключку. Що відбувається?
  • Світловий промінь освітлює на стіні тріщинку в цеглині. Розташуємо на шляху променю  лінзу, чи шматок скла. Чому промінь змістився?
  • На столі лежить магніт. Вздовж магніту запустили рух пластмасової кульки(а залізної кульки). Що сталося?
  • Колись у Землі не було супутнику Місяця. Як він появився у Землі і не відривається від неї?
Зміна руху відбувається внаслідок впливу, дії одних тіл на інші-під час взаємодії тіл. Характеристика впливу, 
взаємодії тіл -називається СИЛА.
За одиницю виміру СИЛИ беруть ОДИН Н'ютон.
ОДин Н'ютон за одну секунду змінює швидкість тіла(ОДИН кілограм) на Один метр за секунду.
Тема уроку для 8 А класу. Контрольна робота: "Електричні взаємодії. Закон Кулона "
Тут буде код КТ (classtime.com) --- W722I7
На початку уроку дам відповіді на ваші питання.


Тема уроку для 9 А класу. Розв'язування задач з теми "Енергія ядерних реакцій. Активність матеріалу.
До уроку Опрацювати §.26.Звернути увагу на характер руйнування важкого ядра в процесі поглинання повільного нейтрону.
Але в правій частині ми повинні дописати ще один доданок=символ виділення певної кількісті енергії: в процесі даного акту виділяється біля 200 МеВ енергії.
Розв'яжемо задачі типу завдань із Вправи 25 і 26.
Вдома завершити Вправи.
Зверніть увагу на сторінку 171,пункт 4.


Тема уроку для 11 А класу. Розв'язування задач з теми: "Закони відбиття і заломлення світла."
До уроку здати звіт ЕР №5.
Вправа 26(хто не виконував)
Під час уроку розглянемо завдання із ЗРЗ для Державної атестації; розділ 14(геометрична оптика)

Тема для 10 А класу. Розв'язування задач. "Термодинамічна рівновага. Температура. Температурна шкала Кельвіна."

До уроку Вивчаємо основні положення теми(залишаю перед вашими очима конспект за темою)
  • Нульовий закон(начало) термодинаміки. Будь яка система тіл(або макроскопічне  тіло) самочинно переходить в рівноважний стан(холодні тіла нагріваються, гарячі-охолоджуються-допоки температура стане незмінною).
  • Ознака рівноважного теплового стану-незмінність термодинамічних параметрів-об'єму, тиску.
  • Отже-Температура характеризує Рівень відхилення теплового стану від стану рівноваги.
  • Застосунок,  який визначає рівень відхилення від теплової рівноваги-це термометр.
  • Види термометрів-
    Абсолютна Шкала температур(шкала Кельвіна)


  • Газовий термометр Больцмана

  • Температура-як характеристика середньої кінетичної енергії частинок газу.


  • На наступний урок §.29 .Вправа 29.

Вибране