четвер, 13 лютого 2025 р.

14 Лютого 2025

 

Посилання для Дані  на п'ятницю 14 лютого 

https://us04web.zoom.us/j/73245331867?pwd=5TKJw1HvzXgyfjcacxWVwR5rkhlR4i.1

Розклад уроків на п'ятницю,14 лютого

Про оцінювання

8-30 Перший урок.10 Б клас, посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/77674330244?pwd=h8axoyrRlIBgKfbedFN6ZY3VttcMoj.1

9-25 Другий урок.7 А клас, посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/72754093539?pwd=4cfiTNWUolzsaYAq6fkGOlzzgniY8r.1

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання

 https://us04web.zoom.us/j/77942652713?pwd=n3XwvfIKRC90SqLrj6asqttPHbDmww.1

11-15 Четвертий урок 7 Б клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/73861469017?pwd=3UkvQAaCRI74IsKbmb4zUQ9NsLTfGg.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас, посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/76160424982?pwd=zZZ4oqVUAWBn27fuqU81nkzFjocdcy.1


Тема уроку для 7 А  і 7 Б класів. Деформація. 
Сила пружності. Закон Гука.                                                                                               
До уроку виконати(самоконтроль) №3,4,5 із Вправи 22.
Перегляньте конспект-план попереднього уроку:
Тема уроку для 9 А класу. Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху
Короткий аналіз Контрольного тесту "Основи атомної фізики"
На наступний урок §•28(1,2,3).Вправа28 ?(за рез.уроку)



Тема уроку  для 10 Б класу. Розв'язування задач. Ізопроцеси (газові закони)
До уроку уміти довести рівняння Стану газу(рівняння Менделєєва-Клапейрона) на основі уявлень МКТ.
Дати характеристику ізопроцесам.
Прочитати §.30.(Особливо п.7)

Під час уроку розглянемо графіки ізопроцесів в різних системах відношень макпропараметрів.
Розглянемо моделі ізопроцесів.
Вправа 30(2,4)
На наступний раз Вправа 30(1,3,5)

Тема уроку для 11 А класу. Розв'язування задач.
Побудова зображення в тонкій лінзі. Формула тонкої лінзи.
До уроку 
  • уміти вивести формулу тонкої лінзи;
  • пояснити використання знаків "+" і "-" у формулі тонкої лінзи;
  • визначати характеристики зображення в лінзах;
  • Що таке оптична сила? В яких одиницях вимірюється?
  • Під час уроку:
  • Розв'яжіть задачу. Яке збільшення дає Лупа із Оптичною силою 8 дптр, якщо предмет розташувати на відстані 5 см від оптичного центру лінзи?
  • На стіну спроектували зображення дерева, що росло через дорогу і отримали чітке його зображення на відстані 12 см від лінзи? Що можна сказати про фокусну відстань лінзи?
  • Яке збільшення дає телескоп?
  • Вправа 27(вибір-4)
Допомога:Скористатися: 


середа, 12 лютого 2025 р.

13 Січня 2025

  Розклад уроків фізики на четвер 13Лютого

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/79046667586?pwd=s05RinMfD8sNZbiMmLo6oZpKIlkP4n.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/71972137065?pwd=JGqUU4zGj0vnuKVavgO13iN49Dzb8A.1

10-20.Третій урок у 7 А класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/73332465446?pwd=TGxZ0ns92gOeI8wm5ruvLb5z5oZ46T.1

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/76774564225?pwd=ZlaEq3QhIHLcsYZa8s4xPndW3p5rWK.1

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/78988655502?pwd=38E9aYSHpkbAIJpEGutgkiKZ4m5bnh.1

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/73989447108?pwd=TnadmP9nghgFafhRryxYh29TGNTFcd.1


Тема уроку для 7А і 7 Б класу. Сила – міра взаємодії. Графічне зображення сил. Додавання сил.
2.Деформація. Сила пружності.
3. Дії над векторами.
Розглянемо кілька явищ:
  • Шайба ковзає по гладенькому льоду-під напрямок руху шайби підставляють ключку. Що відбувається?
  • Світловий промінь освітлює на стіні тріщинку в цеглині. Розташуємо на шляху променю  лінзу, чи шматок скла. Чому промінь змістився?
  • На столі лежить магніт. Вздовж магніту запустили рух пластмасової кульки(а залізної кульки). Що сталося?

взаємодії тіл -називається СИЛА.
За одиницю виміру СИЛИ беруть ОДИН Н'ютон.
ОДин Н'ютон за одну секунду змінює швидкість тіла(ОДИН кілограм) на Один метр за секунду.

Тема уроку для 11 А класу. Розв'язування задач.
Побудова зображення в тонкій лінзі. Формула тонкої лінзи.
До уроку 
  • уміти вивести формулу тонкої лінзи;
  • пояснити використання знаків "+" і "-" у формулі тонкої лінзи;
  • визначати характеристики зображення в лінзах;
  • Що таке оптична сила? В яких одиницях вимірюється?
  • Під час уроку:
  • Розв'яжіть задачуОлівець стоїть від збиральної лінзи на відстані 200 мм, фокусна відстань лінзи 125 мм. Чи буде чітким зображення на екрані, якщо екран розмістити на відстані 350 мм? 
  • На стіну спроектували зображення дерева, що росло через дорогу і отримали чітке його зображення на відстані 12 см від лінзи? Що можна сказати про фокусну відстань лінзи?
  • Яке збільшення дає телескоп?
  • Вправа 27(вибір-4)
Допомога:Скористатися: 

Тема уроку для 8 А класу. Умови існування електричного струму. Джерело електричного струму.
До уроку опрацювати §.23.
  • Чим відрізняється рух вільних електронів при відсутності електричного струму і під час електричного струму?
  • Як і чому деякі матеріали проводять електричний струм? Як називаються матеріали, що не спроможні проводити електричний струм?

  • Електрони, як і всі заряджені частинки, підкоряються дії електричного поля. Який пристрій створює електричне поле, яке і спричинює упорядкований рух(струм- current) електронів?
  • Поняття і явище електричного струму. Величина струму.
    Вступ -аналогія електричного струму.
    1)необхідність  Джерела енергії=електричного поля!
    2)вільних заряджених часток, які підкорялись ЕП і утворювався впорядкований потік(електронів-в металах)

    Переглянемо відео.


    На наступний урок Опрацювати §.23 і 24.Переглянути  відео 
  • Яку ж функцію виконує джерело струму?

  • Користуючись аналогією ми можемо стверджувати,щоб Електричний струм існував ДЖЕРЕЛО СТРУМУ повинно створити електричне поле і  підтримувати його.
  • На наступний урок прочитати §.25.

  • Тема уроку у 9 А класу. Контрольна робота з теми "Основи атомної фізики"

    До уроку перегляньте завдання на сторінці 180.
    Перед КР буде невелика консультація.
    Тут буде код КТ __________

Тема уроку  для 10 А класу. Розв'язування задач. Ізопроцеси (газові закони)
До уроку уміти довести рівняння Стану газу(рівняння Менделєєва-Клапейрона) на основі уявлень МКТ.
Дати характеристику ізопроцесам.
Прочитати §.30.(Особливо п.7)

Під час уроку розглянемо графіки ізопроцесів в різних системах відношень макпропараметрів.
Розглянемо моделі ізопроцесів.
Вправа 30(2,4)
На наступний раз Вправа 30(1,3,5)

13 -лютого Анонси

 Анонси

https://www.youtube.com/live/cCuvZZ8k6hM   19 лютого

https://www.youtube.com/live/H3rzZsPJQdI      18 лютого

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSclZPBoybF4RjFhM2hYiKZDc_IUerzgSm9te42ogpNazopHqg/viewform  реєстрація

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSclZPBoybF4RjFhM2hYiKZDc_IUerzgSm9te42ogpNazopHqg/formResponse?pli=1

https://docs.google.com/document/d/1gq3pB3tBUEOqdfAyaUfC7o221VAE-I3h/edit   організація 20 лютого

https://docs.google.com/document/d/1eVujUnKM4S10ouAWeiZEAXR8y4i2uJCy/edit   19 лютого

https://docs.google.com/document/d/10tOX9vLmz4SrKgIfIL897-xxFCPVq1uz/edit   18 лютого

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSclZPBoybF4RjFhM2hYiKZDc_IUerzgSm9te42ogpNazopHqg/viewform    реєстрація

вівторок, 11 лютого 2025 р.

12 Лютого

 Розклад уроків фізики на середу,12 Лютого 2025 року.

 08-30Перший урок10Б.Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/75166309615?pwd=evGDzBdOuJoYb432q7QcYvHqFapIoW.1

 09-25Другий урок- 9А.Посилання   https://us04web.zoom.us/j/75525633084?pwd=5wvbU2g0Hw3gaEV4Lfaf4aWchEKg7S.1

10-20Третій урок 9Б.Посилання   https://us04web.zoom.us/j/79425588692?pwd=iT1Hcl49VVbyXjtryp41JRAzLm7ZfH.1

11-15Четвертий урок  -

12-30П'ятий урок - 11Б. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/78011492259?pwd=ZbC4lYS9gBY3GKt2t2bBIFUQNpySv2.1


Тема уроку у 10 Б класу. Рівняння стану ідеального газу.
Ізопроцеси.
До уроку розглянути шлях від формули Газового термометру до рівняння стану ідеального газу:



Розглянемо низку задач із Вправи 30.

Вдома опрацювати §.30.


 Тема уроку для 9 А класу. Атомна енергетика. Екологічні проблеми атомної енергетики.
До уроку розберіть завдання №4 на сторінці 171;
Розв'язування задач з теми "Енергія ядерних реакцій. Активність матеріалу.
 Опрацювати §.26.Звернути увагу на характер руйнування важкого ядра в процесі поглинання повільного нейтрону.
Але в правій частині ми повинні дописати ще один доданок=символ виділення певної кількісті енергії: в процесі даного акту виділяється біля 200 МеВ енергії.
Розв'яжемо задачі типу завдань із Вправи 25 і 26.
Вдома завершити Вправи.
Зверніть увагу на сторінку 171,пункт 4.
  • Розгляньте  рис.26.5 на сторінці 171 і поясніть процес; чому людство цікавиться даними процесами?
  • Вміти пояснити ланцюгову ядерну реакцію і вихід реакції?
Яким чином вдається  утримати ядерну реакцію з виходом енергії без вибуху?

Під час уроку прокоментуємо завдання із Вправи 25(3,4)
Вправи 26(2,4)
Для вироблення якості креативності підготуйте  проект.
(виберіть тему на сторінці 184)

Тема уроку для 9 Б класу. Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху
Короткий аналіз Контрольного тесту "Основи атомної фізики"
На наступний урок §•28(1,2,3).Вправа28 ?(за рез.уроку)


Тема уроку для 11 Б класу. Розв'язування задач.
Побудова зображення в тонкій лінзі. Формула тонкої лінзи.
До уроку 
  • уміти вивести формулу тонкої лінзи;
  • пояснити використання знаків "+" і "-" у формулі тонкої лінзи;
  • визначати характеристики зображення в лінзах;
  • Що таке оптична сила? В яких одиницях вимірюється?
  • Під час уроку:
  • Розв'яжіть задачу. Олівець стоїть від збиральної лінзи на відстані 200 мм, фокусна відстань лінзи 125 мм. Чи буде чітким зображення на екрані, якщо екран розмістити на відстані 350 мм? 
  • На стіну спроектували зображення дерева, що росло через дорогу і отримали чітке його зображення на відстані 12 см від лінзи? Що можна сказати про фокусну відстань лінзи?
  • Яке збільшення дає телескоп?
  • Вправа 27(вибір-4)
Допомога:Скористатися: 


 

Вибране