Тема уроку для 10 Б класу. Узагальнення теми. Розв'язування задач. "Термодинаміка"
До уроку опрацювати §.37. Переглянути Вправу 37
Вправу 39(4)
Зайдіть за посиланням у заголовку теми і перегляньте задачі.
Спробуйте задачу: В залізному калориметрі масою 100 г знаходиться вода масою 500 г при температурі 15 °С. Коли у воду занурили алюмінієвий брусок з температурою 100 °С, температура води збільшилася на 2 °С. Визначити масу бруска.
Під час уроку повторимо тему, розглянувши завдання на сторінці 236 вашого підручника. Робота самостійна із коментарями і консультацією вчителя.
Тема уроку у 9 А класу. Реактивний рух. Закон збереження імпульсу.
Окремий випадок закону збереження імпульсу-Реактивний рух.
Два тіла масами 10 кг і 15 кг рухаються вздовж однієї прямої. Перше тіло рухається зі швидкістю 5м/с а друге-3м/с. Визначити швидкість тіл після зіткнення, якщо зіткнення -непружне. Розглянути рух, коли одне тіло доганяє перше і коли відбувається рух-назустріч.
Вправа 37(3)
Чи можна порівняти постріл із гармати і рух ракети як явище одного характеру?
а віддача зброї при пострілі?
Вдома опрацювати §.37.Вправа 37.(самоконтроль)
Тема уроку Для 9 Б класу. Розв'язування задач на тему: "Імпульс. Другий закон Динаміки. Закон збереження імпульсу."
До уроку розглянути Вправи ,36(3,4,5)
сторінку в підручнику-227.
Вправа 37(3)
Під час уроку самостійна робота на 35-30 хвилин із подальшим розбором питань
Завдання на вибір із classtime.com
код 77JH36
Тема Для 11 Б класу. Розв'язування задач на тему:
будова атомів і ядра атомів;
радіоактивність, реакції зміщення;
ядерні реакції;
енергетичний вихід ядерних реакцій;
дефект мас і енергія зв'язку;
період піврозпаду ізотопів.
До уроку розглянути дані питання для розуміння явища і підходу до розв'язку(алгоритм).
Окремий випадок закону збереження імпульсу-Реактивний рух.
Два тіла масами 10 кг і 15 кг рухаються вздовж однієї прямої. Перше тіло рухається зі швидкістю 5м/с а друге-3м/с. Визначити швидкість тіл після зіткнення, якщо зіткнення -непружне. Розглянути рух, коли одне тіло доганяє перше і коли відбувається рух-назустріч.
Вправа 37(3)
Чи можна порівняти постріл із гармати і рух ракети як явище одного характеру?
а віддача зброї при пострілі?
Вдома опрацювати §.37.Вправа 37.(самоконтроль)
Тема уроку для 11 А класу. Контрольна робота: "Зорі. Галактики. Еволюція Всесвіту."
Вдома переглянути Тему 7(підручник Пришляк М.П.,2019)
Тема уроку для 10 А класу. Узагальнення теми. Розв'язування задач. "Термодинаміка"
До уроку опрацювати §.37. Переглянути Вправу 37
Вправу 39(4)
Зайдіть за посиланням у заголовку теми і перегляньте задачі.
Спробуйте задачу: В залізному калориметрі масою 100 г знаходиться вода масою 500 г при температурі 15 °С.
Коли у воду занурили алюмінієвий брусок з температурою 100 °С, температура води
збільшилася на 2 °С. Визначити масу бруска.
Під час уроку повторимо тему, розглянувши завдання на сторінці 236 вашого підручника. Робота самостійна із коментарями і консультацією вчителя.
робота бульбачкової камери, процеси в камері Вільсона.
приклади із Вправи 39(4)
Що таке ТЕПЛОВИЙ двигун?
Робота теплового двигуна неможлива без врахування того факту-що процеси в макросвіті мають певний напрямок і в зворотному напрямку самочинно не відбуваються.
Такі процеси називаються необоротними.
Необоротність процесів у природі описує другий закон термодинаміки.
Одне із формулювань звучить так: неможливим є процес, єдиним результатом якого, являється передача теплоти від холодного тіла до нагрітого.
А це призводить до того ,що коефіцієнт корисної дії двигунів є меншим за 100%,або-неможливо побудувати вічний двигун.
Томсон:Неможливим є періодичний процес -єдиним результатом якого є виконання механічної роботи за рахунок внутрішньої енергії тіла.
Це демонструє робота теплового двигуна(на прикладі ДВС)
Теплова машина-пристрій, що перетворює теплову енергію в механічну роботу за замкнутим циклом.
Опрацюйте тему. Що таке цикл Карно? Як сформулюється Другий закон за циклом Карно?
Окремий випадок закону збереження імпульсу-Реактивний рух.
Два тіла масами 10 кг і 15 кг рухаються вздовж однієї прямої. Перше тіло рухається зі швидкістю 5м/с а друге-3м/с. Визначити швидкість тіл після зіткнення, якщо зіткнення -непружне. Розглянути рух, коли одне тіло доганяє перше і коли відбувається рух-назустріч.
Вправа 37(3)
Чи можна порівняти постріл із гармати і рух ракети як явище одного характеру?
а віддача зброї при пострілі?
Вдома опрацювати §.37.Вправа 37.(самоконтроль)
Тема уроку для 11 А класу. Контрольна робота: "Зорі. Галактики. Еволюція Всесвіту."
Вдома переглянути Тему 7(підручник Пришляк М.П.,2019)
для розв'язання задачі №5 врахуємо число ступенів свободи двох атомних молекул газу.
Що таке ТЕПЛОВИЙ двигун?
Робота теплового двигуна неможлива без врахування того факту-що процеси в макросвіті мають певний напрямок і в зворотному напрямку самочинно не відбуваються.
Такі процеси називаються необоротними.
Необоротність процесів у природі описує другий закон термодинаміки.
Одне із формулювань звучить так: неможливим є процес, єдиним результатом якого, являється передача теплоти від холодного тіла до нагрітого.
А це призводить до того ,що коефіцієнт корисної дії двигунів є меншим за 100%,або-неможливо побудувати вічний двигун.
Томсон:Неможливим є періодичний процес -єдиним результатом якого є виконання механічної роботи за рахунок внутрішньої енергії тіла.
Це демонструє робота теплового двигуна(на прикладі ДВС)
коротко,а наступне відео -більш детально пояснює;
Теплова машина-пристрій, що перетворює теплову енергію в механічну роботу за замкнутим циклом.
Опрацюйте тему. Що таке цикл Карно? Як сформулюється Другий закон за циклом Карно?