Для всіх інших(хто не може відвідати урок у сховищі) контрольна робота за кодом I866R4
До уроку виконати
1.Вправу 32(2,3) і розібратися з поданим прикладом.(тренування кожен урок)
1.Розгляньте можливість отримати різний струм в колі, застосовуючи ключі, що вимикають(чи вмикають) різні елементи кола.(№7,стор.176). Величини опорів резисторів однакові -5 Ом.
3.Потужний електронагрівач на 2 кВт має вмикають у електромережу 220 В. Чи перегорить свинцевий запобіжник, який розрахований на проходження струму до 10А?
4.Яку кількість теплоти отримує свинцевий провідник вставка(в запобіжнику) за одну секунду? На скільки нагріється свинцева вставка? Довжина вставки 2см із поперечним перерізом 3 мм².
Домашня робота. Виконати тест за кодом__________на ресурсі classtime.com
Окремий випадок закону збереження імпульсу-Реактивний рух.
Два тіла масами 10 кг і 15 кг рухаються вздовж однієї прямої. Перше тіло рухається зі швидкістю 5м/с а друге-3м/с. Визначити швидкість тіл після зіткнення, якщо зіткнення -непружне. Розглянути рух, коли одне тіло доганяє перше і коли відбувається рух-назустріч.
Вправа 37(3)
Чи можна порівняти постріл із гармати і рух ракети як явище одного характеру?
а віддача зброї при пострілі?
Вдома опрацювати §.37.Вправа 37.(самоконтроль)
Імпульc тіла. p=mv.
Невеличкий конспект для нагадування.
Тема уроку Для 10 А класу. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи: "Термодинаміка"
Вдома, до уроку, розглянути завдання на сторінці 236 вашого підручника.
Допомога для розв'язування задач із термодинаміки є в даному посиланні.(liveworksheets.com)
Код для КТ YURZBK
Тема уроку для 11 А класу. Радіоактивність. Період піврозпаду.
До уроку Виконати завдання із Вправи 39. Опрацювати §.39.виконати:(енергетичні рівні)
Тема уроку для 10 Б класу. Узагальнення теми. Розв'язування задач. "Термодинаміка"
До уроку опрацювати §.37. Переглянути Вправу 37
Вправу 39(4)
Зайдіть за посиланням у заголовку теми і перегляньте задачі.
Спробуйте задачу: В залізному калориметрі масою 100 г знаходиться вода масою 500 г при температурі 15 °С. Коли у воду занурили алюмінієвий брусок з температурою 100 °С, температура води збільшилася на 2 °С. Визначити масу бруска.
Під час уроку повторимо тему, розглянувши завдання на сторінці 236 вашого підручника. Робота самостійна із коментарями і консультацією вчителя.
Тема уроку у 9 А класу. Реактивний рух. Закон збереження імпульсу.
Окремий випадок закону збереження імпульсу-Реактивний рух.
Два тіла масами 10 кг і 15 кг рухаються вздовж однієї прямої. Перше тіло рухається зі швидкістю 5м/с а друге-3м/с. Визначити швидкість тіл після зіткнення, якщо зіткнення -непружне. Розглянути рух, коли одне тіло доганяє перше і коли відбувається рух-назустріч.
Вправа 37(3)
Чи можна порівняти постріл із гармати і рух ракети як явище одного характеру?
а віддача зброї при пострілі?
Вдома опрацювати §.37.Вправа 37.(самоконтроль)
Тема уроку Для 9 Б класу. Розв'язування задач на тему: "Імпульс. Другий закон Динаміки. Закон збереження імпульсу."
До уроку розглянути Вправи ,36(3,4,5)
сторінку в підручнику-227.
Вправа 37(3)
Під час уроку самостійна робота на 35-30 хвилин із подальшим розбором питань
Завдання на вибір із classtime.com
код 77JH36
Тема Для 11 Б класу. Розв'язування задач на тему:
будова атомів і ядра атомів;
радіоактивність, реакції зміщення;
ядерні реакції;
енергетичний вихід ядерних реакцій;
дефект мас і енергія зв'язку;
період піврозпаду ізотопів.
До уроку розглянути дані питання для розуміння явища і підходу до розв'язку(алгоритм).
Окремий випадок закону збереження імпульсу-Реактивний рух.
Два тіла масами 10 кг і 15 кг рухаються вздовж однієї прямої. Перше тіло рухається зі швидкістю 5м/с а друге-3м/с. Визначити швидкість тіл після зіткнення, якщо зіткнення -непружне. Розглянути рух, коли одне тіло доганяє перше і коли відбувається рух-назустріч.
Вправа 37(3)
Чи можна порівняти постріл із гармати і рух ракети як явище одного характеру?
а віддача зброї при пострілі?
Вдома опрацювати §.37.Вправа 37.(самоконтроль)
Тема уроку для 11 А класу. Контрольна робота: "Зорі. Галактики. Еволюція Всесвіту."
Вдома переглянути Тему 7(підручник Пришляк М.П.,2019)
Тема уроку для 10 А класу. Узагальнення теми. Розв'язування задач. "Термодинаміка"
До уроку опрацювати §.37. Переглянути Вправу 37
Вправу 39(4)
Зайдіть за посиланням у заголовку теми і перегляньте задачі.
Спробуйте задачу: В залізному калориметрі масою 100 г знаходиться вода масою 500 г при температурі 15 °С.
Коли у воду занурили алюмінієвий брусок з температурою 100 °С, температура води
збільшилася на 2 °С. Визначити масу бруска.
Під час уроку повторимо тему, розглянувши завдання на сторінці 236 вашого підручника. Робота самостійна із коментарями і консультацією вчителя.