пʼятниця, 1 листопада 2024 р.

4 Листопада-Друга чверть.

 Розклад уроків фізики на 04 Листопада, понеділок.

08-30. Перший урок 11Б 

https://us04web.zoom.us/j/79868392661?pwd=lHJegrPAkl1p1INv46lOCMSrfRWRr7.1

 09-25. Другий урок- 11А 

https://us04web.zoom.us/j/73967935622?pwd=o1OrEmfan8n8aREZvkGzfNbDxyg7T1.1

 10-20. Третій урок - 10 Б 

https://us04web.zoom.us/j/73911912079?pwd=GLEWaFUb90PLyY3kAwIiaNUEwIhqxb.1

11-15. Четвертий урок- 10А  клас

 https://us04web.zoom.us/j/75170892858?pwd=H2055l1gdVywPCVcDiCnSoBFQbOryE.1

12-30. П'ятий урок - 9Б 

https://us04web.zoom.us/j/73483089388?pwd=bmzAfmaP96WqStEwUUrMFJ7YlGjloF.1



Тема уроку в  11 Б і 11 А класах. Розділ І. Електродинаміка.                                       Електромагнетизм.Розв'язування задач: "Сила Ампера. Сила Лоренца(пропедевтика)

До уроку. 

  • Мати розуміння терміну МАГНІТНЕ поле і Поле, як субстанцію, що дає можливість взаємодіяти певним тілам між собою .
  • Способи описання магнітного поля силовими лініями магнітної індукції(В).
  • Знати Закон Ампера і правила, що визначають напрямок сили Ампера і полюси електромагніту.
  • Застосування сили Ампера: двигун, "динамік"
  • Що спільного між вектором магнітної індукції і компасом? Як орієнтується компас на поверхні Землі?
  • Що таке магнітний потік?
  • Виконати задачі із Вправи 11(2,3)
В ході уроку розглянемо явище сили Лоренца.

Враховуючи всі ефекти, які виникають під час взаємодії магнітного поля на рухомий точковий електричний заряд, силу Лоренца приблизно(в інтегральній формі) можна визначити як суму двох складових-дії електричного поля і магнітного поля.

Власне МАГНІТНА СКЛАДОВА СИЛИ ЛОРЕНЦА має вираз                      Fл=qvBsin(B^v)                                і її напрямок можна виразити за правилом лівої руки.(§ 11)

а)Рух заряду перпендикулярно Вектору магнітної індукції вимальовує колову траєкторію


В загальному випадку -спіраль:
На наступний урок опрацювати параграф 11.Із Вправи 11(1-3)

Тема уроку в 10 А і 10 Б класах. Закон Всесвітнього тяжіння. Гравітаційне поле. Сила тяжіння.


Перша космічна швидкість.
До уроку. Перечитати(вимагаю!) §.10.
  • Розуміти що позначають фізичні величини: маса, сила, доцентрове прискорення(прискорення вільного падіння);
  • Знати і формулювати ЗАКОНИ ДИНАМІКИ.(І, ІІ,  ІІІ)
  • Вправа 10.
  • Уміти відрізняти принцип інерції Галілея від Першого закону Н'ютона.
  • Знати, що позначають фізичні величини: кутова і лінійна швидкість, період і частота обертання, радіан.
Під час уроку розглянемо: 


  • Вправа 11(4,5)
  • ДЗ на наступний урок Параграф 11. Вправа 11(6)

Тема уроку у 9 Б класу. Розв'язування задач. Прямолінійне

поширення світла. Закон відбиття світла.

  • До уроку. Знати: Що  є світлом?
  • Терміни "пучок світла" і "промінь"=тотожні?
  • Що таке точкове джерело світла?
  • Яке явище(і чому?) підтверджує прямолінійність поширення світла?
  • Чому ми бачимо предмети?
  • Сформулюйте закон відбивання.
  • Чому відбите світло від білого аркуша не підтверджує закон відбивання?
  • Вправа 10(4-8)
  • ЩО собою являє "камера-обскура"?

1.Під час уроку розглянемо явища, що описані у §.11.

2.Побудова зображення в плоскому дзеркалі і сформулювати правила до побудови зображення в дзеркалі.

3.Пояснення до виконання ЛР№3."Отримання зображення в плоскому дзеркалі."

4.Задачі до § 11. Скористайтесь посиланнями до уроку.


 

четвер, 24 жовтня 2024 р.

25 Жовтня



 Розклад уроків на п'ятницю,25 Жовтня.

8-30 Перший урок.10 Б клас, посилання 

https://us04web.zoom.us/j/75063097833?pwd=Fc2Xz4uDM8LuziSlQlObWLNnQV2bbW.1

9-25 Другий урок.7 А клас, посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/71556423853?pwd=2axuCh2JWg9QlxffvpEEPMbfQBnjfq.1

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання 

https://us04web.zoom.us/j/78127054037?pwd=LHh3b6BYa27be9W0T16jigruFASnOs.1

11-15 Четвертий. 7 Б клас, посилання 

https://us04web.zoom.us/j/75529518083?pwd=txQaFRKWAXJGnpbr15rmYayJUInjVo.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас, посилання 

https://us04web.zoom.us/j/77538728689?pwd=CaEDrJJXzNYB0JMeZBfzX5lWTaYhqb.1


 Тема уроку для 10 Б класуРозв'язування задач з теми: "Другий і третій закон Динаміки."                                                      До уроку Виконати  №5 із Вправи 9.

Вправа 10.№№3,4,7.
Під час уроку Переглянемо питання:
  • Що таке сила?(Якщо згадати перший закон, то відповідь напрошується)
  • Чому Н'ютон вважав, що відсутність сили не скасовує можливість її дії в той же момент, коли тіло рухається рівномірно? Як це пояснити?
  • Одна і таж сила дає різне прискорення тілам. Чому? (Для роботи приготуємо секундоміри?)
  • Чи всі тіла мають властивість інертності? Як це пов'язано із масою тіла?
  • Формулюємо другий закон Динаміки.
  • У яких випадках виникають сили? ЩО таке взаємодія? 
  • Сформулюємо Третій закон(аксіому класичної) динаміки.
  • Інерціальні системи відліку. Принцип інерції. Перший закон Н'ютона.
    https://youtu.be/YlQhsf98upg


    Перегляньте відео для підтримання світської бесіди про явище інерції.
  • Від чого залежить результат дії певної сили? Як це пов'язано із часом дії?

Тема уроку у 7 А і 7 Б класах. Нерівномірний рух. Середня швидкість.

До уроку. Виконати завдання із повною формою пояснення:

Щось із даного завдання візьмемо для самоконтролю у вигляді Практичної роботи під час уроку.Застосувати можна різний підхід,але цей підхід пояснити і витримати форму і символіку заведену для  для предмету фізика.

Під час уроку на прикладі задачі /півгодини хлопчик їхав на велосипеді зі швидкістю 25 км/год,потім ішов пішки 7,5 км зі швидкістю 5км/год.Визначити середню швидкість хлопчика./ розглянемо НЕрівномірний рух і означення Середньої швидкісті.
Побудуємо графік даного руху і пояснимо дану побудову.

На наступний урок опрацювати §.11.Особливо сторінки 71,72.

Тема уроку для 11 А класу. Розв'язування задач: "Магнітні поля і їх характеристики: Вектор магнітної індукції. Сила Ампера. Правила лівої і правої руки."
 До уроку Уважно прочитати §.11. Вправа 10.
Під час уроку розглянемо застосування Сили Ампера. Електродвигун і принцип його роботи.
Вправа 11.

В допомогу перегляньте дане відео.


На наступний урок перегляньте відео і опрацюйте параграф 11.


Тема уроку для 9 А класу.  Закон відбивання.Закон відбивання світла. Плоске дзеркало.

До уроку розглянути задачі Вправи 10(1-3)

Під час уроку розглянемо ПЛОСКЕ дзеркало і на підставі спостережень сформулюємо закон відбиття світлового пучка.

Переглянути відео

Попрацюємо із платформою.
ДЗ. На наступний урок приготувати плоске дзеркало,олівець,лінійку,транспортир. 
Прочитати параграф 11.


Зауваження

14 Листопада

  Розклад уроків фізики  на четвер 14 Листопада 8-30.  Перший урок у  7 Б  класу.  Посилання   https://us04web.zoom.us/j/75870663007?pwd=VNd...

Вибране