Пересічних людей цікавить "що їсти,де заробити,кого обдурити і як це зробити?".Подумайте краще,що відбувається на Сонці і як це впливає на ваше здоров'я і як відіб'ється на ваших бажаннях в найближчому майбутньому.
Погляньте на корональну діру! Сонце попереджає!
Це «корональна діра» — область в атмосфері Сонця, де магнітні поля відкриваються і дозволяють сонячному вітру виходити. Корональні отвори виглядають темними, тому що гаряча плазма, яка зазвичай там міститься, відсутня.
Користуйтесь посиланнями, які ви знайдете на Блозі в момент наведення курсору на слово. Як правило-посилання виділено кольором вібір якого залежить від тла сторінки..
Сонце знов проявило свою активність. Слідкуйте за погодою на Сонці.
До уроку. Виконати завдання,які були запропоновані на попередньому урокові.
Вправа 3(2,3)
Під час уроку розглянемо низку задач на закріплення теми "Вектор переміщення. Дії над векторами."
визначити проєкції векторів на вісі і модуль векторів.
-це завдання є обов'язковим для самоконтролю.
Під час уроку згадаємо Основи механіки і сформулюємо Основну задачу кінематики.
Що таке механіка?
Завдання механіки полягає у визначенні положення тіла в просторі в довільний момент часу, якщо відомі маса, сила, положення і швидкість в попередній момент часу.
Кінематика - це розділ фізики, який відповідає на питання про те, як рухаються тіла.
Тіло може рухатися прямолінійно і криволінійно. Рівномірно і нерівномірно. А ще є спеціальні види нерівномірного руху - обертальний і коливальний. У реальному світі будь-який рух найчастіше є комбінацією декількох рухів. Але ми вивчимо кожен вид окремо. Особливо це актуально в наш час. Запитайте у дроноводів, артилеристів, ракетників, розвідників.
потрібно знати-траєкторію, переміщення, шлях, систему відліку.
швидкість рівномірного руху, рівняння координати і швидкості.
До уроку. Виконати завдання,які були запропоновані на попередньому урокові.
Вправа 3(2,3)
Під час уроку розглянемо низку задач на закріплення теми "Вектор переміщення. Дії над векторами."
визначити проєкції векторів на вісі і модуль векторів.
-це завдання є обов'язковим для самоконтролю.
Під час уроку згадаємо Основи механіки і сформулюємо Основну задачу кінематики.
Що таке механіка?
Завдання механіки полягає у визначенні положення тіла в просторі в довільний момент часу, якщо відомі маса, сила, положення і швидкість в попередній момент часу.
Кінематика - це розділ фізики, який відповідає на питання про те, як рухаються тіла.
Тіло може рухатися рівномірно і криволінійно. Рівномірно і нерівномірно. А ще є спеціальні види нерівномірного руху - обертальний і коливальний. У реальному світі будь-який рух найчастіше є комбінацією декількох рухів. Але ми вивчимо кожен вид окремо. Особливо це актуально в наш час. Запитайте у дроноводів, артилеристів, ракетників, розвідників.
потрібно знати-траєкторію, переміщення, шлях, систему відліку.
швидкість рівномірного руху, рівняння координати і швидкості.
До уроку. Зайдіть за даним посиланням phet і дайте відповіді на наступні питання.(стор.12)
Що являє собою магнітне поле?
Як можна виявити існування магнітного поля?
Чи однаково розташовується магнітна стрілка у різних місцях довкола магніту?
Як замалювати Вигляд магнітного поля, користуючись індикатором-компасом?
Що таке вектор магнітної індукції?
Коли стрілка компасу реагує на провідник?
Чи залежить орієнтація компасної стрілки у полі магнітного поля провідника зі струмом від напрямку струму?
Чому залізна стружка, насипана довкола магніту чи провідника зі струмом, утворюють певні лінії?(цю картину називають спектром магнітного поля.)
Під час уроку розглянемо проблему. 1.Як визначити вектор магнітної індукції і його орієнтації у полі електричного
струму.
запам'ятаємо: Умовні напрямлені лінії, дотичні до яких у кожній точці збігаються з лінією,
уздовж якої напрямлений вектор магнітної індукції, називають лініями маг
нітної індукції або магнітними лініями💡
Користуйтесь посиланнями, які ви знайдете на Блозі в момент наведення курсору на слово. Як правило-посилання виділено кольором вібір якого залежить від тла сторінки.