четвер, 11 вересня 2025 р.

12 Вересня. 2025

 Розклад уроків фізики на п'ятницю,5 Вересня.


Пересічних людей цікавить "що їсти,де заробити,кого обдурити і як це зробити?".Подумайте краще,що відбувається на Сонці і як це впливає на ваше здоров'я і як відіб'ється на ваших бажаннях в найближчому майбутньому.
Погляньте на корональну діру! Сонце попереджає!
Це «корональна діра» — область в атмосфері Сонця, де магнітні поля відкриваються і дозволяють сонячному вітру виходити. Корональні отвори виглядають темними, тому що гаряча плазма, яка зазвичай там міститься, відсутня. 
Пересічні люди- підійміть очі від землі.

8-30.Перший урок. 

9-25.Другий урок.

10-20.Третій урок.11А.

11-15.Четвертий урок.10А. 

12-30.П'ятий урок.11Б. 

13-25.Шостий урок....  

14-20.Сьомий урок 11Б.

Тема уроку для 11А і 11Б класів. Астрономія.

Предмет астрономії. Методи і інструменти Науки.

Небесна сфера. Сузір'я. Зоряні величини.

До уроку 1.перейдіть за посиланням і почитайте новини із Космічної погоди(SpaceWeather.com -- Новини та інформація про метеоритні потоки, сонячні спалахи, полярні сяйва та навколоземні астероїди)

2.Дайте відповіді на КП (стор.8,підручник Пришляк
М.,2019)

Під час уроку розглянемо поняття:


Тема уроку для класу. Сила Ампера.
2.Вправа 2 і Вправа 3.
Визначити орієнтацію компасної стрілки в даному полі:

Під час уроку. Взаємодія струмів. Сила Ампера.



Правило лівої руки.§.4. Вправа 4(вибір!!!)

Тема уроку для 10 А класу.Розв’язування задач з теми: Швидкість руху. Середня та миттєва швидкість. Закони додавання швидкостей та переміщень.
До уроку Вправа 5(1,2,3)

Під час уроку розберемо завдання.
Далі Вправа 5(4,5)

Домашня робота залежить від ходу уроку.


Тема уроку для 11 Б класу. Робота і потужність електричного струму. Закон ДЖоуля-Ленца.

До уроку 1.Здати звіт ЕР№1.
2.Вправа 2(6,7,8)
3. Мультиметр і робота із ним.

Під час уроку розглянемо:1.Що таке потужність електричної енергії і робота, спожиті власником мережі(квартири, будинку)
2. 1 ВА=1W-одиниці вимірювання потужності електричного джерела.
3. Про що говорить закон Джоуля-Ленца? Робота електричного струму в пасивних елементах кола є еквівалентом кількості теплоти виділеної в простір.

4.Підрахунок спожитої електроенергії(електролічильник)

Що таке електричні кліщі?
Параграф 3.Вправа 3.(завершити вдома)






вівторок, 9 вересня 2025 р.

10 Вересня 2025

 Слава Україні. Слава Нескореним.

Розклад уроків фізики на середу, 3 Вересня.

8-30.Перший урок.10А. 

https://us04web.zoom.us/j/74726796973?pwd=2ex9p0FM8Yb34ybZOflmKPoM3Cuzgl.1

9-25.Другий урок.11А.

 https://us04web.zoom.us/j/71212041190?pwd=sUMP2OTGzF6lEjkrQ0jxajcAnJKJHb.1

10-20.Третій урок.10Б. 

 https://us04web.zoom.us/j/78796330641?pwd=7ouMmB932yZMX8r4koakW8kfKkqoq2.1

11-15.Четвертий урок.... 

12-30.П'ятий урок..

 https://us04web.zoom.us/j/74952840294?pwd=va3G40BCpjM5mFxgnar4UJ6IfR0GoP.1

13-25.Шостий урок.11Б

 https://us04web.zoom.us/j/76355763024?pwd=OfgGmGnIl4xXoJKuLpgwAbhGT7EbYF.1

14-20. Сьомий урок.8А 

 https://us04web.zoom.us/j/76368764419?pwd=8HkLXn9HcaTvbyH7qP89cpZkdtm6nf.1

Тема уроку для 8А і 8Б класів. Лабораторна робота№1. Дослідження умов рівноваги важеля.

До уроку потрібно Прочитати інструкцію до Лабораторної роботи №1.(підготуватись до ЛР№1,сторінка 18) §.2.Виконати із Вправи 2(1-3)

Можна переглянути відео:

Дом.робота. Завершити звіт роботи. Виконати №№4,5,6 із Вправи 2(2)

Тема уроку для 10 А і 10 Б класів. Розв'язування задач.
До уроку 
  • швидкість руху і переміщення;
  • нерівномірний рух і його характеристика-середня швидкість;
  • що таке миттєва швидкість?
  • перегляньте відео:
  • короткий конспект "ЩО вивчає кінематика?"
Під час уроку:
1.Вправа 4(4). §.5(особливо п.3 і  п.4)
2.Приклад.(збірник стор.19)

Дом.завдання.§.5. Вправа 5(2,3,4)

Тема уроку для 11А і 11Б класів. Експериментальна робота №1.

До уроку. Виконайте задачі 11 і 23.
Підготуйте зошит для ЕР№1. Прочитайте інформацію на сторінках 261-263 про похибки, які виникають під час практичних робіт.

Під час уроку виконаємо ЕР №1.(В кінці уроку роботу здати).Скористаємось застосунком phet

Вдома завершити Звіт ЕР №1. Вправа 2(6,7) Сторінку 11 до задачі прочитати.




понеділок, 8 вересня 2025 р.

9 Вересня 2025

 Слава Україні. Слава Нескореним.

Розклад уроків фізики на вівторок, 02 Вересня.

08-30.Перший урок.---------

09-25. Другий урок. 8 А 
10-20. Третій урок   10 А 
 
11-15. Четвертий урок 10 Б 
12-30.П`ятий урок. ----------
13-25. Шостий урок. 9 А  
14-20. Сьомий урок. 11 А клас  https://us04web.zoom.us/j/72958802120?pwd=CvxqbuzIbuHNG3rFAjp3qrwelZ0Ejk.1
Користуйтесь посиланнями, які ви знайдете на Блозі в момент наведення курсору на слово. Як правило-посилання виділено кольором вібір якого залежить від тла сторінки..

Сонце знов проявило свою активність. Слідкуйте за погодою на Сонці.

До уроку виконати завдання: 

Як ви бачите, до важеля підвішені три вантажі(кожен-100г).Плече першої сили-10 см,другої-2,5 см).Чому дорівнює плече третьої сили?
А також!
Прочитайте пункт 4 (сторінка 14)💡

Під час уроку розберемо всі ваші питання і Вправу 2.(маємо НОВИЙ підручник фізики НУШ).Скористаємось застосунком phet

Домашня робота. Прочитати інструкцію до Лабораторної роботи №1.(підготуватись до ЛР№1,сторінка 18) Параграф 2 Вправа 2(1-3)

Тема уроку для 10 А класуОсновна задача механіки. Абетка кінематики.

До уроку. Виконати завдання,які були запропоновані на попередньому урокові.

Вправа 3(2,3)
 
Під час уроку розглянемо низку задач на закріплення теми "Вектор переміщення. Дії над векторами."
  • визначити проєкції векторів на вісі і модуль векторів.

-це завдання є обов'язковим для самоконтролю.



Під час уроку згадаємо Основи механіки і сформулюємо Основну задачу кінематики.

Що таке механіка?

Завдання механіки полягає у визначенні положення тіла в просторі в довільний момент часу, якщо відомі маса, сила, положення і швидкість в попередній момент часу.

Кінематика - це розділ фізики, який відповідає на питання про те, як рухаються тіла.

Тіло може рухатися прямолінійно і криволінійно. Рівномірно і нерівномірно. А ще є спеціальні види нерівномірного руху - обертальний і коливальний. У реальному світі будь-який рух найчастіше є комбінацією декількох рухів. Але ми вивчимо кожен вид окремо. Особливо це актуально в наш час. Запитайте у дроноводів, артилеристів, ракетників, розвідників.

  • потрібно знати-траєкторію, переміщення, шлях, систему відліку.
  • швидкість рівномірного руху, рівняння координати і швидкості.
  • графічні способи розв'язання задач.

Домашня робота із параграфом 4 і Вправа 4(2-5)


До уроку виконати завдання 13 і 22(див.попередній урок)
Повторити основні поняття  кінематики:
траєкторія, шлях, переміщення.

  • швидкість руху і переміщення;
  • нерівномірний рух і його характеристика-середня швидкість;
  • що таке миттєва швидкість?

  • короткий конспект "ЩО вивчає кінематика?"
Дом.завдання. Вправа 4(4). §.5(особливо п.3 і  п.4)

Тема уроку для класу. Розв'язування задач. Магнітні властивості електричного струму.

До уроку повторити питання попереднього уроку.

Далі розв'яжемо завдання, що пов'язані із уявленнями про способи описання магнітного поля.
  • магнітний спектр(лінії магнітної індукції)
  • вектор магнітної індукції;
  • правило правої руки(правило свердлика);визначення полюсів котушки зі струмом.




  • Скористайтесь підказкою(малюнок згори)
  • При розв'язувані задач із Вправи  2  і   3.
  • Уважно перегляньте малюнки 2.3-2.8
Дом.завдання   (для самостійної роботи).Завдання, які не розв'язували. Перегляньте відео.



До уроку. Виконайте задачі 11 і 23.
Підготуйте зошит для ЕР№1. Прочитайте інформацію на сторінках 261-263 про похибки, які виникають під час практичних робіт.

Під час уроку виконаємо ЕР №1.(В кінці уроку роботу здати).Скористаємось застосунком phet


субота, 6 вересня 2025 р.

8 Вересня 2025

 Слава ЗСУ.


Розклад уроків фізики на понеділок,8 Вересня.

8-30 Перший урок. 11Б. 

https://us04web.zoom.us/j/71133022194?pwd=Lni7XKJrCPSpc9i2JkLWAfz8Yq3eRM.1

9-25.Другий урок. 

10-20.Третій урок. 8Б. 

https://us04web.zoom.us/j/71025446999?pwd=7TCzbd16VicQjqrDLxrbzUWd9tqaNW.1

11-15.Четвертий урок.11А.

https://us04web.zoom.us/j/73705775748?pwd=Igh1dt0SBvViENXpvn2Fd7Dciz1Jxi.1

12-30. П'ятий урок. 10Б. 

https://us04web.zoom.us/j/78337211799?pwd=gQWwRiZSMTgKUNc6DaOpw79yQcW85s.1

13-25. Шостий урок.

14-20. Сьомий урок. .   https://us04web.zoom.us/j/71842175520?pwd=0ez5PZEQ21fQfnZRvL47NQZQd9Zi8M.1 

місячне затемнення-зафільмуйте! 7 Вересня 2025

Тема уроку для 11 Б і 11 А класів. Види з'єднання  елементів у електричному колі. Мультиметр. Розширення діапазону вимірювання вимірювальних приладів.

До уроку виконати завдання (нагадую) Вправа 2(1-3),засвоїти матеріал на сторінках 9-11)

Користуючись даними виразами спробуйте виконати наступні завдання(якщо будуть проблеми -розберемо під час уроку):
Під час уроку розглянемо завдання Вправи 2(4-...)
Використайте застосунок  phet для моделювання вищезаданих  завдань. 
Розглянемо принцип роботи Мультиметру і сферу його застосування.
Вдома. Підготуватись до Практичної роботи №1.(сторінка 49 вашого підручника)

Тема уроку для 8 Б класу. Розв'язування задач на тему "Умови рівноваги важеля."

До уроку виконати завдання: 

Як ви бачите, до важеля підвішані три вантажі(кожен-100г).Плече першої сили-10 см,другої-2,5 см).Чому дорівнює плече третьої сили?
А також!
Прочитайте пункт 4 (сторінка 14)💡

Під час уроку розберемо всі ваші питання і Вправу 2.(маємо НОВИЙ підручник фізики НУШ)

Домашня робота. Прочитати інструкцію до Лабораторної роботи №1.(підготуватись до ЛР№1,сторінка 18) Параграф 2 Вправа 2(1-3)

 

Тема уроку для 10 Б класу. Основна задача механіки. Абетка кінематики.

До уроку. Виконати завдання,які були запропоновані на попередньому урокові.

Вправа 3(2,3)
 
Під час уроку розглянемо низку задач на закріплення теми "Вектор переміщення. Дії над векторами."
  • визначити проєкції векторів на вісі і модуль векторів.

-це завдання є обов'язковим для самоконтролю.



Під час уроку згадаємо Основи механіки і сформулюємо Основну задачу кінематики.

Що таке механіка?

Завдання механіки полягає у визначенні положення тіла в просторі в довільний момент часу, якщо відомі маса, сила, положення і швидкість в попередній момент часу.

Кінематика - це розділ фізики, який відповідає на питання про те, як рухаються тіла.

Тіло може рухатися рівномірно і криволінійно. Рівномірно і нерівномірно. А ще є спеціальні види нерівномірного руху - обертальний і коливальний. У реальному світі будь-який рух найчастіше є комбінацією декількох рухів. Але ми вивчимо кожен вид окремо. Особливо це актуально в наш час. Запитайте у дроноводів, артилеристів, ракетників, розвідників.

  • потрібно знати-траєкторію, переміщення, шлях, систему відліку.
  • швидкість рівномірного руху, рівняння координати і швидкості.
  • графічні способи розв'язання задач.

Домашня робота із параграфом 4 і Вправа 4(2-5)


До уроку. Зайдіть за даним посиланням phet  і дайте відповіді на наступні питання.(стор.12)
  • Що являє собою магнітне поле?
  • Як можна виявити існування магнітного поля?
  • Чи однаково розташовується магнітна стрілка у різних місцях довкола магніту?
  • Як замалювати Вигляд магнітного поля, користуючись індикатором-компасом?
  • Що таке вектор магнітної індукції?
  • Коли стрілка компасу реагує на провідник?
  • Чи залежить орієнтація компасної стрілки у полі магнітного поля провідника зі струмом від напрямку струму?
  • Чому залізна стружка, насипана довкола магніту чи провідника зі струмом, утворюють певні лінії?(цю картину називають спектром магнітного поля.)
Під час уроку розглянемо проблему. 1.Як визначити вектор магнітної індукції і його орієнтації у полі електричного
 струму.
запам'ятаємо: Умовні напрямлені лінії, дотичні до яких у кожній точці збігаються з лінією, уздовж якої напрямлений вектор магнітної індукції, називають лініями маг нітної індукції або магнітними лініями💡
2.Правило правої руки.Правило свердлика.

потренуємось? за даним застосунком.

Домашня робота із параграфом 3. Вправа 3(1-3)

середа, 3 вересня 2025 р.

5 вересня 2025

 Слава НЕСКОРЕНИМ!


Розклад уроків фізики на п'ятницю,5 Вересня.

8-30.Перший урок.11Б. https://us04web.zoom.us/j/76983672376?pwd=r7CwHH8A1NJbBxYirLRTqmbSSUHeUA.1

9-25.Другий урок.

https://us04web.zoom.us/j/75645016961?pwd=Bdbr9ufqjW253TxHKC3mMXVISQHRG5.1

10-20.Третій урок.11А.

 https://us04web.zoom.us/j/78335900785?pwd=8OZ2xL0Xg68TuKXCscrPaCRKcYE2Aa.1

11-15.Четвертий урок.10А. 

https://us04web.zoom.us/j/74933859994?pwd=8MiMnGSMvDHBo0NYHM9ogjKQRtIJg1.1

12-30.П'ятий урок.11Б. 

https://us04web.zoom.us/j/78811777750?pwd=QJFtVytu33qeSBqn9jfYid7zwpYjvx.1

13-25.Шостий урок....  

Тема уроку для 11А і 11Б класів. Астрономія.

Предмет астрономії. Методи і інструменти Науки. Значення і місце астрономії серед інших дисциплін.



  • 1.Пошук місця людини у Всесвіті.(Космологія ,філософія)
  • 2.Історія,генезис, еволюція і структура Космосу,Закони руху небесних тіл(Космогонія)
  • 3.Астрофізика.
  • 4.Експериментальна астрономія.
  • 5.Зв'язок Сонце-Земля.
  • 6.Сферична астрономІія: координати і час. Метрологія.
  • 7.Астрономія, як історія Цивілізації: Піраміди Гізи і Стоунхендж.
Домашнє завдання. Прочитати §.1(підручник М.Пришляк,2019) Можлива будь яка література: тема вказана.

Тема уроку для класу. Індукція магнітного поля. Лінії магнітної індукції. Магнітне поле Землі.
Магнітні властивості. Магнітне поле постійних магнітів і провідників зі струмом. Дослід Ерстеда.

  • До уроку У нас є два магніти. Як вони взаємодіють один із одним, якщо не торкаються один із одним?
  • Що таке  магнітне поле?  Чи відрізняються його властивості один від одного?
  • Чи зможете ви пояснити причину існування магнітного поля деяких планет? наприклад-Землі?
  • Що таке полюс постійного магніту? Як взаємодіють магнітні полюси ? 
  • Вправа 1.
Під час уроку спробуємо розібратись у даних питаннях. Ще раз про  дослід Ерстеда.(двісті років від дати проведення досліду=1820 рік)

використаємо модель магнітного поля для розуміння ЩО таке лінії магнітної індукції;

 Взаємодія полюсів магнітів і струмів.
Що таке точка Кюрі?
Магнітні полюси Землі і порівняння їх із географічними полюсами.


Домашня робота за параграфом-§.  нашого підручника для 9-го класу(за редакцією Бар'яхтара)

Вп6ава 2(1-3)

Тема уроку для 10 А класу. Розв'язування задач на тему "Скалярні і векторні величини"
До уроку виконати завдання за малюнком Блогу:
визначити координати початку і кінця вектору;
вказати проєкції вектору на вісі і розрахувати їх;
визначити модуль вектору.











Вправа 3(2,3)
 
Під час уроку розглянемо низку задач на закріплення теми "Вектор переміщення. Дії над векторами."



Домашня робота .прочитати §.4.Вправа 4.
Розв'язок дає оцінку. Присилайте.

Тема уроку для 11Б класу. Розв'язування задач на тему:"Електричне коло. Закон Ома. Опір провідника.Амперметр і вольтметр"

До уроку нагадую: знати що таке сила струму;

-напруга?
Що таке амперметр і вольтметр? Як їх ввімкнути у коло сталого електричного струму для адекватного вимірювання параметрів струму.

В Ході уроку розглянути:
-умови існування струму в колі сталого струму;
-виміряємо величину струму і напруги;
розрахуємо електричний опір кола;
-використовуючи програму phet дослідимо різні режими роботи електричного кола .
-досліджуємо вольтамперну характеристику ділянки кола
для сталого резистора.
-що таке реостат і його функція?

Домашня робота. §.2. Вправа 2(3,4,5)(за ходом уроку)



вівторок, 2 вересня 2025 р.

3 Вересня 2025

 Слава Україні.

       Розклад уроків фізики на середу 3 Вересня.

8-30.Перший урок.10А.

 https://us04web.zoom.us/j/79355176678?pwd=eBuiVlQrZkeEtpbZAJlkQ73g9Jrwp8.1

9-25.Другий урок.8Б.

https://us04web.zoom.us/j/76477463145?pwd=Ab0UjDbP4NgC4atexdgaIa1XAlpQT1.1

10-20.Третій урок.10Б.

https://us04web.zoom.us/j/78755371591?pwd=2XFlV91Z4zn22bFOaWOc73WXweZqVD.1

11-15.Четвертий урок.8А. 

https://us04web.zoom.us/j/79804053061?pwd=gJuwwbuyFw96lo7QjfJbriC29uqW7T.1

12-30.П'ятий урок.11А. 

https://us04web.zoom.us/j/72450561772?pwd=pNjme1rCWFOTvssaaK5FDS2TV0ivSn.1

13-25.Шостий урок.11Б.  

https://us04web.zoom.us/j/71694868037?pwd=QEAjJFTqlKDGcyp3GlcFNsdXDM1tYh.1


Тема уроку для 8 А і 8 Б. Важіль. Момент сили. Умови рівноваги важеля.

  • До уроку знати:Що таке прості механізми?
  • Яка функція простих механізмів?
  • Які прості механізми відомі і використовується народним господарством.
  • Завдання для самоконтролю.(для 8А). Вправа 34(1-3)

Під час уроку розглянемо низку дослідів із важелем.
Зробимо висновки(для цього використаємо §.34.1-5)
(підручник для 7-го класу, стор.223)

Електронна лабораторна робота. Дослідження умов рівноваги важеля.


Домашня робота. Параграф 34. Вправа 34(4-7)


Тема уроку для 10а і 10б класів.Скалярні і векторні величини.
До уроку засвоїти(згадати) що таке:
  • координати?
  • переміщення?
  • проєкції?
  • вектори?
  • сума векторів?
  • §/3.Під час уроку розглянемо Вправу 3
На електронному застосунку розберемо тему за вищеприведеному плані.

Домашня робота За результатами ходу уроку.

Тема уроку для 11а і 11б класів. Розв'язування задач:"Сталий струм. Закон Ома для ділянки кола."
До уроку знати що таке сила струму;
-напруга?
Що таке амперметр і вольтметр? Як їх ввімкнути у коло сталого електричного струму для адекватного вимірювання параметрів струму.

В Ході уроку розглянути:
-умови існування струму в колі сталого струму;
-виміряємо величину струму і напруги;
розрахуємо електричний опір кола;
-використовуючи програму phet дослідимо різні режими роботи електричного кола .
-досліджуємо вольтамперну характеристику ділянки кола
для сталого резистора.
-що таке реостат і його функція?

Домашня робота. §.1. Вправа 1(за ходом уроку)




субота, 30 серпня 2025 р.

З Новим Навчальним Роком вітаю! 2 ВЕРЕСНЯ 2025.

 Слава Україні. Слава нескореним.

Будемо у стрімі Новин.


Розклад уроків фізики на вівторок, 02 Вересня.


10-20. Третій урок--------------
11-15. Четвертий урок----------

Користуйтесь посиланнями, які ви знайдете на Блозі в момент наведення курсору на слово. Як правило-посилання виділено кольором вібір якого залежить від тла сторінки.


Тема уроку для 10 Б  і  10 А класів. Зародження та розвиток фізики як науки-science.Фізичні величини.
Скалярні і векторні  величини. Дія над векторами.

До уроку подумайте.1.Що таке фізична величина?
Колір -це фізична величина? А -швидкість?
2.Яка послідовність кроків у дослідженні об'єкту фізикою і будь якою іншою дисципліною, наприклад -історією?
3.Що таке математична модель у розумінні фізиків?
4. Що таке вектори? А скаляри? Чи достатньо знати швидкість руху тіла,щоб вказати  його координати на певний час?
Під час уроку попрацюємо над векторами: додаванням, множенням, переносом.


Домашнє завдання. §§ 1-3) Вправа 3.
Підручник для 10 класу(стандарт) за редакцією Бар'яхтара і Довгого. 2018р.
 

Тема уроку для 8 А класу. Прості механізми. Важіль. Момент сили.
До уроку. 1.Ви бачили і знаєте як зважують товар в магазині чи на ринку, А ЯК зважити завантажений вагон чи фуру? Як це робили до електронної ери?
2.Випишіть у зошиті типи Простих механізмів і поясніть їх функцію.(зайдіть за посиланням)

Під час уроку розглянемо Важіль, як приклад простих механізмів.

2.Правило рівноваги важеля. Що таке МОМЕНТ сил?
Де ви, панове здобувачі знань, можете скористатись даним правилом і Спробувати пояснити можливості стародавніх будівельників?
3.Скористаємось електронним застосунком перед Лабораторною роботою №1.

Домашня робота буде пов'язання із роботою і записами під час уроку(допоки не привезуть підручники).
Або скористатися підручником сьомого класу(рік видання 2008-
2015 року, за редакцією Бар'яхтара). §§.34.Вправа 34(3,4)


Тема уроку для 11 А класу. Електричний струм. Закон Ома для кола сталого струму. Поняття of topic -сила струму, напруга, опір провідника.

До уроку важливо згадати :
  • що це за явище-електричний струм?
  • що характеризує величина струму?
  • який зміст має напруга?
  • яким чином(і від чого залежить) опір провідника електричному струмові?
  • яка функція джерела струму? які умови створюють сталий електричний струм?

  • Під час уроку Розглянемо електричне статичне поле і його відмінність від стаціонарного поля сталого струму.

Розглянемо реальне електричне коло із вимірювальними приладами і його модель для навичок.

Домашня робота. §.1. Вправа 1. 

Тема уроку для 9 А класу. 
Магнітні властивості. Магнітне поле постійних магнітів і провідників зі струмом. Дослід Ерстеда.

  • До уроку спробуйте визначити причину існування постійних магнітів?
  • Чому і( і які речовини) здатні створити магнітне поле?Сталь? Золото? ... Срібло?
  • Чому скористатись компасом не можна на Місяці? А на Землі -можливо?
  • Земля -великий магніт? Що таке магнітосфера?
Під час уроку спробуємо розібратись у даних питаннях. Проведемо один із варіантів досліду Ерстеда.(двісті років від дати проведення досліду=1820 рік)

використаємо модель магнітного поля для розуміння ЩО таке лінії магнітної індукції;
Що таке магнітний полюс? Взаємодія полюсів магнітів і струмів.
Магнітне полюса Землі і порівняння їх із географічними полюсами.



Домашня робота за параграфом-§1 нашого підручника для 9-го класу(за редакцією Бар'яхтара)






Зауваження

12 Вересня. 2025

  Розклад   уроків фізики  на п'ятницю, 5 Вересня. Пересічних людей цікавить "що їсти,де заробити,кого обдурити і як це зробити?...

Вибране