субота, 6 вересня 2025 р.

8 Вересня 2025

 Слава ЗСУ.


Розклад уроків фізики на понеділок,8 Вересня.

8-30 Перший урок. 11Б. 

https://us04web.zoom.us/j/71133022194?pwd=Lni7XKJrCPSpc9i2JkLWAfz8Yq3eRM.1

9-25.Другий урок. 

10-20.Третій урок. 8Б. 

https://us04web.zoom.us/j/71025446999?pwd=7TCzbd16VicQjqrDLxrbzUWd9tqaNW.1

11-15.Четвертий урок.11А.

https://us04web.zoom.us/j/73705775748?pwd=Igh1dt0SBvViENXpvn2Fd7Dciz1Jxi.1

12-30. П'ятий урок. 10Б. 

https://us04web.zoom.us/j/78337211799?pwd=gQWwRiZSMTgKUNc6DaOpw79yQcW85s.1

13-25. Шостий урок.

14-20. Сьомий урок. .   https://us04web.zoom.us/j/71842175520?pwd=0ez5PZEQ21fQfnZRvL47NQZQd9Zi8M.1 

місячне затемнення-зафільмуйте! 7 Вересня 2025

Тема уроку для 11 Б і 11 А класів. Види з'єднання  елементів у електричному колі. Мультиметр. Розширення діапазону вимірювання вимірювальних приладів.

До уроку виконати завдання (нагадую) Вправа 2(1-3),засвоїти матеріал на сторінках 9-11)

Користуючись даними виразами спробуйте виконати наступні завдання(якщо будуть проблеми -розберемо під час уроку):
Під час уроку розглянемо завдання Вправи 2(4-...)
Використайте застосунок  phet для моделювання вищезаданих  завдань. 
Розглянемо принцип роботи Мультиметру і сферу його застосування.
Вдома. Підготуватись до Практичної роботи №1.(сторінка 49 вашого підручника)

Тема уроку для 8 Б класу. Розв'язування задач на тему "Умови рівноваги важеля."

До уроку виконати завдання: 

Як ви бачите, до важеля підвішані три вантажі(кожен-100г).Плече першої сили-10 см,другої-2,5 см).Чому дорівнює плече третьої сили?
А також!
Прочитайте пункт 4 (сторінка 14)💡

Під час уроку розберемо всі ваші питання і Вправу 2.(маємо НОВИЙ підручник фізики НУШ)

Домашня робота. Прочитати інструкцію до Лабораторної роботи №1.(підготуватись до ЛР№1,сторінка 18) Параграф 2 Вправа 2(1-3)

 

Тема уроку для 10 Б класу. Основна задача механіки. Абетка кінематики.

До уроку. Виконати завдання,які були запропоновані на попередньому урокові.

Вправа 3(2,3)
 
Під час уроку розглянемо низку задач на закріплення теми "Вектор переміщення. Дії над векторами."
  • визначити проєкції векторів на вісі і модуль векторів.

-це завдання є обов'язковим для самоконтролю.



Під час уроку згадаємо Основи механіки і сформулюємо Основну задачу кінематики.

Що таке механіка?

Завдання механіки полягає у визначенні положення тіла в просторі в довільний момент часу, якщо відомі маса, сила, положення і швидкість в попередній момент часу.

Кінематика - це розділ фізики, який відповідає на питання про те, як рухаються тіла.

Тіло може рухатися рівномірно і криволінійно. Рівномірно і нерівномірно. А ще є спеціальні види нерівномірного руху - обертальний і коливальний. У реальному світі будь-який рух найчастіше є комбінацією декількох рухів. Але ми вивчимо кожен вид окремо. Особливо це актуально в наш час. Запитайте у дроноводів, артилеристів, ракетників, розвідників.

  • потрібно знати-траєкторію, переміщення, шлях, систему відліку.
  • швидкість рівномірного руху, рівняння координати і швидкості.
  • графічні способи розв'язання задач.

Домашня робота із параграфом 4 і Вправа 4(2-5)


До уроку. Зайдіть за даним посиланням phet  і дайте відповіді на наступні питання.(стор.12)
  • Що являє собою магнітне поле?
  • Як можна виявити існування магнітного поля?
  • Чи однаково розташовується магнітна стрілка у різних місцях довкола магніту?
  • Як замалювати Вигляд магнітного поля, користуючись індикатором-компасом?
  • Що таке вектор магнітної індукції?
  • Коли стрілка компасу реагує на провідник?
  • Чи залежить орієнтація компасної стрілки у полі магнітного поля провідника зі струмом від напрямку струму?
  • Чому залізна стружка, насипана довкола магніту чи провідника зі струмом, утворюють певні лінії?(цю картину називають спектром магнітного поля.)
Під час уроку розглянемо проблему. 1.Як визначити вектор магнітної індукції і його орієнтації у полі електричного
 струму.
запам'ятаємо: Умовні напрямлені лінії, дотичні до яких у кожній точці збігаються з лінією, уздовж якої напрямлений вектор магнітної індукції, називають лініями маг нітної індукції або магнітними лініями💡
2.Правило правої руки.Правило свердлика.

потренуємось? за даним застосунком.

Домашня робота із параграфом 3. Вправа 3(1-3)

середа, 3 вересня 2025 р.

5 вересня 2025

 Слава НЕСКОРЕНИМ!


Розклад уроків фізики на п'ятницю,5 Вересня.

8-30.Перший урок.11Б. https://us04web.zoom.us/j/76983672376?pwd=r7CwHH8A1NJbBxYirLRTqmbSSUHeUA.1

9-25.Другий урок.

https://us04web.zoom.us/j/75645016961?pwd=Bdbr9ufqjW253TxHKC3mMXVISQHRG5.1

10-20.Третій урок.11А.

 https://us04web.zoom.us/j/78335900785?pwd=8OZ2xL0Xg68TuKXCscrPaCRKcYE2Aa.1

11-15.Четвертий урок.10А. 

https://us04web.zoom.us/j/74933859994?pwd=8MiMnGSMvDHBo0NYHM9ogjKQRtIJg1.1

12-30.П'ятий урок.11Б. 

https://us04web.zoom.us/j/78811777750?pwd=QJFtVytu33qeSBqn9jfYid7zwpYjvx.1

13-25.Шостий урок....  

Тема уроку для 11А і 11Б класів. Астрономія.

Предмет астрономії. Методи і інструменти Науки. Значення і місце астрономії серед інших дисциплін.



  • 1.Пошук місця людини у Всесвіті.(Космологія ,філософія)
  • 2.Історія,генезис, еволюція і структура Космосу,Закони руху небесних тіл(Космогонія)
  • 3.Астрофізика.
  • 4.Експериментальна астрономія.
  • 5.Зв'язок Сонце-Земля.
  • 6.Сферична астрономІія: координати і час. Метрологія.
  • 7.Астрономія, як історія Цивілізації: Піраміди Гізи і Стоунхендж.
Домашнє завдання. Прочитати §.1(підручник М.Пришляк,2019) Можлива будь яка література: тема вказана.

Тема уроку для класу. Індукція магнітного поля. Лінії магнітної індукції. Магнітне поле Землі.
Магнітні властивості. Магнітне поле постійних магнітів і провідників зі струмом. Дослід Ерстеда.

  • До уроку У нас є два магніти. Як вони взаємодіють один із одним, якщо не торкаються один із одним?
  • Що таке  магнітне поле?  Чи відрізняються його властивості один від одного?
  • Чи зможете ви пояснити причину існування магнітного поля деяких планет? наприклад-Землі?
  • Що таке полюс постійного магніту? Як взаємодіють магнітні полюси ? 
  • Вправа 1.
Під час уроку спробуємо розібратись у даних питаннях. Ще раз про  дослід Ерстеда.(двісті років від дати проведення досліду=1820 рік)

використаємо модель магнітного поля для розуміння ЩО таке лінії магнітної індукції;

 Взаємодія полюсів магнітів і струмів.
Що таке точка Кюрі?
Магнітні полюси Землі і порівняння їх із географічними полюсами.


Домашня робота за параграфом-§.  нашого підручника для 9-го класу(за редакцією Бар'яхтара)

Вп6ава 2(1-3)

Тема уроку для 10 А класу. Розв'язування задач на тему "Скалярні і векторні величини"
До уроку виконати завдання за малюнком Блогу:
визначити координати початку і кінця вектору;
вказати проєкції вектору на вісі і розрахувати їх;
визначити модуль вектору.











Вправа 3(2,3)
 
Під час уроку розглянемо низку задач на закріплення теми "Вектор переміщення. Дії над векторами."



Домашня робота .прочитати §.4.Вправа 4.
Розв'язок дає оцінку. Присилайте.

Тема уроку для 11Б класу. Розв'язування задач на тему:"Електричне коло. Закон Ома. Опір провідника.Амперметр і вольтметр"

До уроку нагадую: знати що таке сила струму;

-напруга?
Що таке амперметр і вольтметр? Як їх ввімкнути у коло сталого електричного струму для адекватного вимірювання параметрів струму.

В Ході уроку розглянути:
-умови існування струму в колі сталого струму;
-виміряємо величину струму і напруги;
розрахуємо електричний опір кола;
-використовуючи програму phet дослідимо різні режими роботи електричного кола .
-досліджуємо вольтамперну характеристику ділянки кола
для сталого резистора.
-що таке реостат і його функція?

Домашня робота. §.2. Вправа 2(3,4,5)(за ходом уроку)



вівторок, 2 вересня 2025 р.

3 Вересня 2025

 Слава Україні.

       Розклад уроків фізики на середу 3 Вересня.

8-30.Перший урок.10А.

 https://us04web.zoom.us/j/79355176678?pwd=eBuiVlQrZkeEtpbZAJlkQ73g9Jrwp8.1

9-25.Другий урок.8Б.

https://us04web.zoom.us/j/76477463145?pwd=Ab0UjDbP4NgC4atexdgaIa1XAlpQT1.1

10-20.Третій урок.10Б.

https://us04web.zoom.us/j/78755371591?pwd=2XFlV91Z4zn22bFOaWOc73WXweZqVD.1

11-15.Четвертий урок.8А. 

https://us04web.zoom.us/j/79804053061?pwd=gJuwwbuyFw96lo7QjfJbriC29uqW7T.1

12-30.П'ятий урок.11А. 

https://us04web.zoom.us/j/72450561772?pwd=pNjme1rCWFOTvssaaK5FDS2TV0ivSn.1

13-25.Шостий урок.11Б.  

https://us04web.zoom.us/j/71694868037?pwd=QEAjJFTqlKDGcyp3GlcFNsdXDM1tYh.1


Тема уроку для 8 А і 8 Б. Важіль. Момент сили. Умови рівноваги важеля.

  • До уроку знати:Що таке прості механізми?
  • Яка функція простих механізмів?
  • Які прості механізми відомі і використовується народним господарством.
  • Завдання для самоконтролю.(для 8А). Вправа 34(1-3)

Під час уроку розглянемо низку дослідів із важелем.
Зробимо висновки(для цього використаємо §.34.1-5)
(підручник для 7-го класу, стор.223)

Електронна лабораторна робота. Дослідження умов рівноваги важеля.


Домашня робота. Параграф 34. Вправа 34(4-7)


Тема уроку для 10а і 10б класів.Скалярні і векторні величини.
До уроку засвоїти(згадати) що таке:
  • координати?
  • переміщення?
  • проєкції?
  • вектори?
  • сума векторів?
  • §/3.Під час уроку розглянемо Вправу 3
На електронному застосунку розберемо тему за вищеприведеному плані.

Домашня робота За результатами ходу уроку.

Тема уроку для 11а і 11б класів. Розв'язування задач:"Сталий струм. Закон Ома для ділянки кола."
До уроку знати що таке сила струму;
-напруга?
Що таке амперметр і вольтметр? Як їх ввімкнути у коло сталого електричного струму для адекватного вимірювання параметрів струму.

В Ході уроку розглянути:
-умови існування струму в колі сталого струму;
-виміряємо величину струму і напруги;
розрахуємо електричний опір кола;
-використовуючи програму phet дослідимо різні режими роботи електричного кола .
-досліджуємо вольтамперну характеристику ділянки кола
для сталого резистора.
-що таке реостат і його функція?

Домашня робота. §.1. Вправа 1(за ходом уроку)




субота, 30 серпня 2025 р.

З Новим Навчальним Роком вітаю! 2 ВЕРЕСНЯ 2025.

 Слава Україні. Слава нескореним.

Будемо у стрімі Новин.


Розклад уроків фізики на вівторок, 02 Вересня.


10-20. Третій урок--------------
11-15. Четвертий урок----------

Користуйтесь посиланнями, які ви знайдете на Блозі в момент наведення курсору на слово. Як правило-посилання виділено кольором вібір якого залежить від тла сторінки.


Тема уроку для 10 Б  і  10 А класів. Зародження та розвиток фізики як науки-science.Фізичні величини.
Скалярні і векторні  величини. Дія над векторами.

До уроку подумайте.1.Що таке фізична величина?
Колір -це фізична величина? А -швидкість?
2.Яка послідовність кроків у дослідженні об'єкту фізикою і будь якою іншою дисципліною, наприклад -історією?
3.Що таке математична модель у розумінні фізиків?
4. Що таке вектори? А скаляри? Чи достатньо знати швидкість руху тіла,щоб вказати  його координати на певний час?
Під час уроку попрацюємо над векторами: додаванням, множенням, переносом.


Домашнє завдання. §§ 1-3) Вправа 3.
Підручник для 10 класу(стандарт) за редакцією Бар'яхтара і Довгого. 2018р.
 

Тема уроку для 8 А класу. Прості механізми. Важіль. Момент сили.
До уроку. 1.Ви бачили і знаєте як зважують товар в магазині чи на ринку, А ЯК зважити завантажений вагон чи фуру? Як це робили до електронної ери?
2.Випишіть у зошиті типи Простих механізмів і поясніть їх функцію.(зайдіть за посиланням)

Під час уроку розглянемо Важіль, як приклад простих механізмів.

2.Правило рівноваги важеля. Що таке МОМЕНТ сил?
Де ви, панове здобувачі знань, можете скористатись даним правилом і Спробувати пояснити можливості стародавніх будівельників?
3.Скористаємось електронним застосунком перед Лабораторною роботою №1.

Домашня робота буде пов'язання із роботою і записами під час уроку(допоки не привезуть підручники).
Або скористатися підручником сьомого класу(рік видання 2008-
2015 року, за редакцією Бар'яхтара). §§.34.Вправа 34(3,4)


Тема уроку для 11 А класу. Електричний струм. Закон Ома для кола сталого струму. Поняття of topic -сила струму, напруга, опір провідника.

До уроку важливо згадати :
  • що це за явище-електричний струм?
  • що характеризує величина струму?
  • який зміст має напруга?
  • яким чином(і від чого залежить) опір провідника електричному струмові?
  • яка функція джерела струму? які умови створюють сталий електричний струм?

  • Під час уроку Розглянемо електричне статичне поле і його відмінність від стаціонарного поля сталого струму.

Розглянемо реальне електричне коло із вимірювальними приладами і його модель для навичок.

Домашня робота. §.1. Вправа 1. 

Тема уроку для 9 А класу. 
Магнітні властивості. Магнітне поле постійних магнітів і провідників зі струмом. Дослід Ерстеда.

  • До уроку спробуйте визначити причину існування постійних магнітів?
  • Чому і( і які речовини) здатні створити магнітне поле?Сталь? Золото? ... Срібло?
  • Чому скористатись компасом не можна на Місяці? А на Землі -можливо?
  • Земля -великий магніт? Що таке магнітосфера?
Під час уроку спробуємо розібратись у даних питаннях. Проведемо один із варіантів досліду Ерстеда.(двісті років від дати проведення досліду=1820 рік)

використаємо модель магнітного поля для розуміння ЩО таке лінії магнітної індукції;
Що таке магнітний полюс? Взаємодія полюсів магнітів і струмів.
Магнітне полюса Землі і порівняння їх із географічними полюсами.



Домашня робота за параграфом-§1 нашого підручника для 9-го класу(за редакцією Бар'яхтара)






Зауваження

12 Вересня. 2025

  Розклад   уроків фізики  на п'ятницю, 5 Вересня. Пересічних людей цікавить "що їсти,де заробити,кого обдурити і як це зробити?...

Вибране