Слава ЗСУ.
Розклад уроків фізики на понеділок,8 Вересня.
8-30 Перший урок. 11Б.
https://us04web.zoom.us/j/71133022194?pwd=Lni7XKJrCPSpc9i2JkLWAfz8Yq3eRM.1
9-25.Другий урок.
10-20.Третій урок. 8Б.
https://us04web.zoom.us/j/71025446999?pwd=7TCzbd16VicQjqrDLxrbzUWd9tqaNW.1
11-15.Четвертий урок.11А.
https://us04web.zoom.us/j/73705775748?pwd=Igh1dt0SBvViENXpvn2Fd7Dciz1Jxi.1
12-30. П'ятий урок. 10Б.
https://us04web.zoom.us/j/78337211799?pwd=gQWwRiZSMTgKUNc6DaOpw79yQcW85s.1
13-25. Шостий урок.
14-20. Сьомий урок. 9А. https://us04web.zoom.us/j/71842175520?pwd=0ez5PZEQ21fQfnZRvL47NQZQd9Zi8M.1
місячне затемнення-зафільмуйте! 7 Вересня 2025
Тема уроку для 11 Б і 11 А класів. Види з'єднання елементів у електричному колі. Мультиметр. Розширення діапазону вимірювання вимірювальних приладів.
До уроку виконати завдання (нагадую) Вправа 2(1-3),засвоїти матеріал на сторінках 9-11)
Користуючись даними виразами спробуйте виконати наступні завдання(якщо будуть проблеми -розберемо під час уроку):Тема уроку для 8 Б класу. Розв'язування задач на тему "Умови рівноваги важеля."
До уроку виконати завдання:
- До уроку знати:Що таке прості механізми?
- Яка функція простих механізмів?
- Які прості механізми відомі і використовується народним господарством.
- ПОтренуйтесь.Електронна лабораторна робота. Дослідження умов рівноваги важеля.
Тема уроку для 10 Б класу. Основна задача механіки. Абетка кінематики.
До уроку. Виконати завдання,які були запропоновані на попередньому урокові.
- визначити проєкції векторів на вісі і модуль векторів.
Що таке механіка?
Завдання механіки полягає у визначенні положення тіла в просторі в довільний момент часу, якщо відомі маса, сила, положення і швидкість в попередній момент часу.
Кінематика - це розділ фізики, який відповідає на питання про те, як рухаються тіла.
Тіло може рухатися рівномірно і криволінійно. Рівномірно і нерівномірно. А ще є спеціальні види нерівномірного руху - обертальний і коливальний. У реальному світі будь-який рух найчастіше є комбінацією декількох рухів. Але ми вивчимо кожен вид окремо. Особливо це актуально в наш час. Запитайте у дроноводів, артилеристів, ракетників, розвідників.
- потрібно знати-траєкторію, переміщення, шлях, систему відліку.
- швидкість рівномірного руху, рівняння координати і швидкості.
- графічні способи розв'язання задач.
- Що являє собою магнітне поле?
- Як можна виявити існування магнітного поля?
- Чи однаково розташовується магнітна стрілка у різних місцях довкола магніту?
- Як замалювати Вигляд магнітного поля, користуючись індикатором-компасом?
- Що таке вектор магнітної індукції?
- Коли стрілка компасу реагує на провідник?
- Чи залежить орієнтація компасної стрілки у полі магнітного поля провідника зі струмом від напрямку струму?
- Чому залізна стружка, насипана довкола магніту чи провідника зі струмом, утворюють певні лінії?(цю картину називають спектром магнітного поля.)