Розклад уроків фізики на ВІВТОРОК, 6 Вересня.
8-30 Перший урок в 11A класу zOOm ID 775 4825 1639 password 5B4BUh
9-25 Другий урок в 11Б класу zOOm ID 750 8012 7350 password u0eGjY
10-20 Третій урок в 9A класу zOOm ID 756 3286 7219
password m6d4c7
11-15 Четвертий урок в 9Б класу zOOm ID 770 9731 1741 password p4Sc40
12-30 П'ятий урок в 10 класу zOOm ID 768 5132 8516 password T4S1Bw
Тема уроків в 11-их класах."Характеристики Електричного поля:СИЛОВІ лінії НАПРУЖЕНОСТІ;Напруженість електростатичного поля в точці поля." Суперпозиція полів."
До уроку знати:
- Два види електричного заряду.
- Взаємодія електричних зарядів.
- Носії електричних зарядів.
- Вміти пояснити явище електризації(кажуть,що є два способи?)
- Закон збереження електричного заряду.
- Закон Кулона і форма його запису.
- коротка самоперевірка(можете вдома подивитись-на уроці буде 4-хв)
- коротка самоперевірка(ще 3-х)
Перша характеристика якісного характеру-СИЛОВІ ЛІНІЇ НАПРУЖЕНОСТІ. Картина поля Демонструє напрямок дії і "густота" ліній дозволяє якісно судити про поле в різних точках простору.
На цих малюнках дані КОНФІГУРАЦІЇ різних полів. На основі принципу СУПЕРПОЗИЦІЇ видно,що ДОТИЧНИЙ до ЛІНІЇ Вектор вказує напрямок дії поля на індикатор(деякий одиничний позитивний заряд-"бузинову кульку") в даній точці простору-ПОЛЯ,Для кількісної характеристики вводять НАПРУЖЕННІСТЬ електричного поля.
Якщо скористатись законом Кулона,що характеризує взаємодію двох точкових зарядів,то отримаємо Формулу ПОЛЯ -Напруженості поля в деякій точці.
В знаменнику є величина
,що характеризує ослаблення поля в деякому середовищі. Про це -в наступний раз.
,що характеризує ослаблення поля в деякому середовищі. Про це -в наступний раз.
Нагадую,що таке принцип суперпозиції
.Вектор дії,утворений в результаті складання незалежних векторів дій.
Тема уроку в 9-х класах.Залишаю Тему і питання і на цей урок,що було на попередньому уроці знайомства з темою,АЛЕ роблю упор на Досліді Ерстеда і Магнітному полі ЗЕМЛІ.Значення магнітного поля Землі для Людської Цивілізації.
- Як користуватись компасом космонавтам,які збираються дослідити поверхню Місяця?
- Дістав новенький компас і вирішив перевірити його взаємодію із магнітними стрілками,що лежали впереміжку в кабінеті. Вийшло -не дуже. Я згадав про магнітний полюс магніта. Що таке магнітний полюс і до чого тут він?
- Чи правильно орієнтуватись компасом на Землі,щоб визначити Географічний північ нашої планети?
- А що таке магніт? Які тіла можуть бути магнітом?
- Як називають речовини,що можуть стати магнітами-
- -діамагнетиками:
- феромагнетиками:
- парамагнетиками?
- Як взаємодіють полюси постійних магнітів?
- Магнітне поле Землі.Яка причина його існування у Землі?
- Ми знаємо,що електричні тіла створюють довкола себе електричні поля-субстанцію,що стає передатчиком електриного поля. А як утворюються магнітні поля?
- Чи пов'язані магнітні поля з електричнми зарядами?
- Ось тепер варто перейти до 1820 року,коли було відмічено ЕРСТЕДОМ(під час лекції про явища,що пов'язані з електричним струмом) появою
- ДІЇ ЕЛЕКТРИЧНОГО СТРУМУ на стрілку Компаса.
- Коротке пояснення теми дідуся Панаса. Обов'язково подивіться.
- Магнітне поле Землі.
Магнітне поле Землі слабшає приблизно в два рази за 200 млн років(Вік Землі-біля 4млрд років)- Цікаво,а що показує магнітний компас? Знаєте?
- Виконайте невеличкий тест для самоперевірки засвоєння теми.(1-10)
- в допомогу підручник для 9-го класу(параграфи 1,2)Бар'яхтар і Довгий.
Дія над векторами.
Стрільба артилерії.
Розглянемо приклад із вашого підручника.Стор.14 і Стор.15.
Вправа 2(2)
Додому Вправа 2(1)
Для роботи над векторами скористаємось полігоном PHETЗгадайте уроки математики і подивіться конспект за цим посиланням.
Дом.завдання.А ми розглянемо низку простих задач з параграфа 3 і Вправи 3.
1) Сума двох векторів.
2)Проєкція вектора на вісь.
3)Різниця двох векторів.
Немає коментарів:
Дописати коментар