{Хто Ви?}
Що скаже нам Безмежний космос?
Фронт вірусів проти українців.
Слава Україні і Сильним Духом!
Буде вказано Клас і посилання на вхід до уроку(учням ліцею №5)До наступного уроку переглянути задані теми.
Розклад уроків фізики на 08 Жовтня,вівторок.
08-30. Перший урок-11Б. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/75381502840?pwd=3AmnhsAoCg0nkG4x49rN5JIMlwvphw.1
09-25. Другий урок- 7А.Посилання
https://us04web.zoom.us/j/74589401113?pwd=jQhu749nqu6ApbL8smxROrrulnyxP4.1
10-20. Третій урок - 9Б.Посилання
https://us04web.zoom.us/j/78959184333?pwd=DxdchIXxNd544gS12KNQ3ZNcygyHIt.1
11-15. Четвертий урок- 10А Посилання
https://us04web.zoom.us/j/74935442556?pwd=lAXbNbe8QbqnlwmDVy4rStws3aK1Qu.1
12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/73766215869?pwd=6wQ74CfOE3Pf05VtaAbnHJGaX1wo6Y.1
13-15. Шостий урок.
14-20. Сьомий урок- 11Б Посилання
https://us04web.zoom.us/j/77430675733?pwd=Jozb3MxPy1YNOQhC1AJxbGeLbudAxp.1
Тема уроку у 11 Б(1урок) класу.Повторення(через технічні проблеми) Розв'язування задач: "Газовий розряд. Види газових розрядів."
- До уроку прочитати § 7.Знати чинники, які переводять гази в провідникову форму-плазму.Перегляньте відео.
- Що таке йонізація? Які об'єкти знаходяться в стадії плазми. Що таке гаряча плазма?
- Під час уроку розглянемо Види самостійного газового розряду. Чинники і приклади самостійного газового розряду в природі.
- Порівняємо властивості середовищ, які проводять електричний струм-метал, розчини, гази.
- Задачі із ЗРЗ; розділ 9.
(2 урок)Астрономія. Екваторіальні координати.
- 3 варіанти на вибір:
- а) Робота з рухомою картою зоряного неба. Визначення положення світил на небесній сфері з допомоги карти зоряного неба (зоряного глобуса).
- б) Екваторіальні системи небесних координат. Карта зоряного неба.
- в) Вивчення (спостереження) видимого зоряного неба.
- Визначення положення Сонця на рухомій карті Зоряного неба.
- 1.Розглянемо рухому карту Зоряного неба.
- 2. spaceweather-почитайте новини на сайті;
- 3. Інтерактивний застосунок "Рух Землі і Місяця довкола Сонця".
- 4.Екліптика.Анімація і карта.
- 5.Практична робота з Рухомою картою Зоряного неба.(урок 4 )
Домашня робота. Приготувати Рухому зоряну карту.(стор.15 і 16)
Тема уроку у 7 А класу. Розв'язування задач з теми "Швидкість рівномірного руху. Рівняння руху, як спосіб визначення положення тіла в просторі."
До уроку. Що таке швидкість механічного руху? Про що говорить даний вираз: 54 км/год?
- Хто швидше рухається -гепард(інколи досягає швидкості -100 км/год) чи авто, що долає 36м/с?
- Із Чугуєва виїхали маршрутка зі швидкістю 72 км/год і приватне авто зі швидкістю 25 м/с. На скільки одна із машин раніше приїде до автостанції в Харкові(38 км)?
- Вправа 7(3,4)
- Вправа 8 (4,5)
- Вправа 9(4,5)
- До уроку знати і уміти пояснити Явище електромагнітної індукції.
- Навести приклади виробництва електричного струму в промислових масштабах.
- Правило правої руки.
- розглянемо приклади виникнення явища електромагнітної індукції;
- правило визначення напрямку індукційного струму; правило Ленца.
- Закон електромагнітної індукції який пояснює вірну причину даного явища-зміна магнітного поля породжує змінне електричне поле:
- Закон електромагнітної індукції поєднує електричне і магнітне ЕЛЕКТРОМАГНІТНЕ поле.
- Вправа 8 .
- Виконати задачу №2 Вправи 6.
- Вміти пояснити рух тіла, кинутого під кутом до горизонту.(§.7)
- Яку мету сер Джоуль переслідував в пошуках теплового еквіваленту механічної роботи?
Тепловий еквівалент механічної роботи. Джоуль.(повторіть)
- Що характеризує питома теплоємність речовини?
- Прочитати Параграф 8.
Q=cm(t2-t1)
c=4200Дж/кгК-енергія потрібна для нагрівання 1кг на 1градус.
На наступний урок прочитати ЛР №1 і підготувати зошит до її виконання(стор.40)
Немає коментарів:
Дописати коментар