Слава Україні.
Розклад уроків фізики на вівторок,18 Березня.
08-30. Перший урок-11Б. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/77552981949?pwd=VIugdiU48uRFTyMm2PoG12aVWSuPFi.1
09-25. Другий урок- 11Б.Посилання
https://us04web.zoom.us/j/74399860876?pwd=rsqjiJlnfNahTgGHJgTDRbj8y9d1lw.1
10-20. Третій урок - 9Б.Посилання
https://us04web.zoom.us/j/76705685904?pwd=WIGKxwCnF9zpjbBIaC6whEAxT4P9ia.1
11-15. Четвертий урок- 10А Посилання https://us04web.zoom.us/j/74285401432?pwd=2NTMaNVLqdW95D9Ws8GWOPUTXYQdMn.1
12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання
Тема уроку у 11 Б класу. Вступ до Квантової оптики. Гіпотеза М. Планка. Кванти світла.
До уроку виконати КТ за кодами
11 А - AWKDF4 ; 11 Б - PPJI86.
Прочитати §.33."Основи квантової фізики"
Під час уроку розглянемо:
- ідею Абсолютно чорного тіла або "чому Зорі -різнокольорові";
- протиріччя(ультрафіолетова смерть Всесвіту), що привело до гіпотези Планка;
- кванти світла і їх властивості;
- Коментування задач із Вправи 33.
- Опрацювати §.33.Завершити Вправу 33.
Тема Астрономії Для 11 А класу. Практика.Розв'язування задач для кращого розуміння теми:" Зорі. Еволюція зір. Білі карлики. Нейтронні зорі. Чорні діри."
1.Порівняємо Зорі.
2.Згадаємо тему подвійних зір.
3.Еволюція зір. Смерть зорі.
Навіщо ми досліджуємо кратні системи зір?
Хоккінг. Чорні діри і їх еволюція. Чи випаровуються Зорі.
Домашня робота. §.Тема.5- Розв'яжемо пару задач.У скільки разів Арктур більше Сонця, якщо світність Арктуру 100,а температура 4500 К?
- На якій відстані від центру галактики знаходиться наднова зоря, якщо її кутова відстань від центру галактики 3‟ ,а від нас вона віддалена на 10 млн парсек?
- У скільки разів відрізняються світності двох зір однакової температури, якщо радіус однієї із них більше ,чим в 25 разів?
- Розв'яжемо пару задач.У скільки разів Арктур більше Сонця, якщо світність Арктуру 100,а температура 4500 К?
- На якій відстані від центру галактики знаходиться наднова зоря, якщо її кутова відстань від центру галактики 3‟ ,а від нас вона віддалена на 10 млн парсек?
- У скільки разів відрізняються світності двох зір однакової температури, якщо радіус однієї із них більше ,чим в 25 разів?
- Домашня робота. §.Тема.5
Тема уроку для 10 А класу.1.Будова і властивості твердих тіл. Анізотропія. Аморфність. Рідкі кристали.
2. Механічні властивості твердих тіл.
До уроку переглянути наступні задачі:
Для самоконтролю виконати задачі із Вправи 33(3,4)
Під час уроку розглянемо Твердий агрегатний стан і його властивості.
Властивості кристалів різного хімічного зв'язку: металевий зв'язок, йонний зв'язок, ковалентний зв'язок, воднево-карбонні (Ван - дер-Ваальса): 1) провідність; 2)твердість; 3) тугоплавкість; 4) пластичність;
Характерна особливість кристалічних тіл-анізотропія.
- Рідкі кристали.
- Закон Гука у формі Юнга.(перенесемо на наступний урок)
Аморфні тіла(некристали)-неперіодичність структури(рідини із великою в'язкістю)
ТЕма уроку для 8- А класу. Властивості послідовного з'єднання елементів у колі.(практика) ЛР№4.
(робота в укритті для тих, хто може відвідати урок)
До уроку приготувати звіт ЛР№3. Здати під час уроку на окремому аркуші (подвійному ) відповідно до інструкції, яка подана в підручнику на сторінках 160-161.
Якщо немає можливості бути присутнім в класі роботу виконати на електронному застосунку( клік посилання)
Перегляньте
Вправа 29(3,4,5).
Для тренування і виконання роботи перейдіть за посиланням.(в цьому випадку виконання ЛР-є бонуси)
Другий застосунок(із можливостями виконання роботи)
Ви запитували!
Повторна робота "Електростатика" код ESIFCW
Для тренування і виконання роботи №4 прочитати §.31.
Зібрати електричне коло-основу для роботи №4.
Знаємо, що струм в даному колі однаковий в кожній точці кола ,використаємо виміряну напругу на окремих ділянках кола -розрахуємо опір ділянок кола. За інструкцією(сторінки 168-169) ЛР№4(с виконаємо розрахунки Досліду 1,Досліду 2,Досліду 3.Зробити висновки.
Для інших учнів-роботу виконати за посиланням у застосунку
Тема уроку для 9 Б класу. Другий закон Динаміки. Розв'язування задач.
До уроку переглянути попередні відео і посилання.
І прочитати §.31.
Переглянути відео(до 3-го закону)
На прикладі розв'язування задач із Вправа 31 складемо алгоритм розв'язання задач задач на застосування другого закону Динаміки.
Додатково. Тренування на пошук рівнодійної сили.
- Чи знаємо ми-що таке маса тіла?
- -як пов'язана маса тіла із часом, який потрібен для зміни швидкості тіла?
- -що таке сила?
- -в яких випадках сили себе не проявляють? і, в цьому випадку, ми говоримо-що сили не має?
Домашня робота. Опрацювати Вправу 31.
Немає коментарів:
Дописати коментар