Слава Україні.
Розклад уроків фізики на вівторок,22 Квітня.
08-30. Перший урок-11Б. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/74898248095?pwd=cLdX9qSwNuVrKUbBxP58MrDLchu9Lz.1
09-25. Другий урок- 11Б.Посилання
https://us04web.zoom.us/j/73718569901?pwd=cvowEY6bHOMPbaRGObq0HZXAtaztA8.1
10-20. Третій урок - 9Б.Посилання https://us04web.zoom.us/j/75639867042?pwd=1gbuma4rwsyIP2VxJ2siOVa3IbbuCP.1
11-15. Четвертий урок- 10А Посилання
https://us04web.zoom.us/j/75809698854?pwd=2YbKEmQdazmS1RR0X7qzmvvFaTWi94.1
12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/75761364801?pwd=42g1K95GoeGteBqR8YGzv9tHZqvXL6.1
Тема уроку для 8 А класу. Потужність і робота електричного струму. Урок Он Лайн(on line)
Для всіх інших(хто не може відвідати урок у сховищі) контрольна робота за кодом 6UDSWJ
До уроку виконати Вправу 32(2,3) і розібратися з поданим прикладом
Повторити.
Розгляньте можливість отримати різний струм в колі, застосовуючи ключі, що вимикають(чи вмикають) різні елементи кола.(№7,стор.176). Величини опорів резисторів однакові -5 Ом.- Робота теплового двигуна неможлива без врахування того факту-що процеси в макросвіті мають певний напрямок і в зворотному напрямку самочинно не відбуваються.
- Такі процеси називаються необоротними.
- Необоротність процесів у природі описує другий закон термодинаміки.
- Одне із формулювань звучить так: неможливим є процес, єдиним результатом якого, являється передача теплоти від холодного тіла до нагрітого.
- А це призводить до того ,що коефіцієнт корисної дії двигунів є меншим за 100%,або-неможливо побудувати вічний двигун.
- Томсон: Неможливим є періодичний процес -єдиним результатом якого є виконання механічної роботи за рахунок внутрішньої енергії тіла.
- Це демонструє робота теплового двигуна(на прикладі ДВС)
Теплова машина-пристрій, що перетворює теплову енергію в механічну роботу за замкнутим циклом.
До уроку виконати завдання(енергетичні рівні) Вправи 37.Опрацювати §.37.
Під час уроку розглянемо протон-ядерну модель атому.
Тема уроку Астрономії для 11 А класу.1. Самостійна робота №2.(Див.урок 8 Квітня)
2.Історія розвитку уявлень про Всесвіт. Походження й еволюція Всесвіту
3.Розв'язування задач.
- Чим відрізняється випромінення газової туманності від випромінення Зорі, ядра Галактики, планети?
- Планетарна туманність в сузір'ї Ліри має кутовий діаметр 83‟ і знаходиться на відстані 660 пк. Які лінійні розміри туманності в астрономічних одиницях?
- Чим пояснюється червоне зміщення в спектрах галактик?
- На якій відстані знаходиться галактика ,якщо швидкість її віддалення складає 2•10² км/с? Стала Габбла 70 км/с.
- Чим відрізняються неправильні і спіральні галактики?
- Що таке критична густина Космосу? Як вона пов'язана із еволюцією нашого Всесвіту?
- Що таке реліктове випромінення? Який вік даного випромінення?
- Коли появилися світові сили? Як це пов'язано із стадією еволюції Всесвіту.
Перший значний поштовх у бік сучасних уявлень про Всесвіт зробив Коперник. Другий за величиною внесок зробили Кеплер і Ньютон. Але, насправді, революційні зміни в наших уявленнях про Всесвіт відбулися лише в ХХ столітті. Ще, навіть, на його початку деякі вчені вважали, що Чумацький Шлях і є весь Всесвіт.
Переглянути відео (інший підхід)
і скласти переказ за даним відео.
Немає коментарів:
Дописати коментар