вівторок, 27 травня 2025 р.

28 Травня

 

ядерна енергетика

Розклад уроків фізики на середу,28Травня 2025 року.

 08-30Перший урок

 09-25Другий урок- 9А.Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/76965844557?pwd=njY8MpvzhNfFN4JP3aT01DVfCdEiNm.1

10-20Третій урок 9Б.Посилання (самостійна робота над помилками)

11-15Четвертий урок  -10Б.Посилання

12-30П'ятий урок -    11Б. Посилання  


 Тема уроку  для 9 А класу. Узагальнення теми "Закони збереження імпульсу і енергії"

До уроку. Виконати Тести "Механічні робота і енергії." Код(classtime) 

1...U8DYZM  Classtime

2...8AEI87        

  3...4CBCHZ  

Не всі виконали дані роботи!
Під час уроку виставимо результати семестру.

  • Питання 4.Куля масою 9 г, що летить горизонтально, потрапляє у вантаж масою 8 кг, підвішений на легкому жорсткому стрижні, і застряє в ньому. При цьому вантаж з кулею підіймається на висоту 2 см. Визначте, з якою швидкістю летіла пуля.

  • Питання 5. В балістичному пістолеті пружина, стиснута на 3 см, викинула "пулю" масою 30 г. Пуля отримала швидкість 50 см/с. Визначте коефіцієнт жорсткості пружини.

  • Перегляньте відео: закон збереження імпульсу.


  • Вдома розглянути завдання із Вправи 38.

Тема уроку для 9 Б класу. Повторення.Межі застосування Законів фізики. Фундаментальні закони природи. Межі застосування законів(чи моделей) природи?

До уроку 1.Здати  Лабораторну роботу №7.
2. Хто повинен пройти Тест G4YTU9
Розібрати задачі №3 і 4(сторінки 238-239)

Застосування законів фізики-це визначення меж знань.
1.В рамках теми виконати Тест 8F3YNK
 2.В рамках теми перегляньте, як уявляється природа світла у трьох системах-моделях: геометрична оптика; Хвильова теорія світла: що сьогодні говорять фізики про світло?
3.В рамках теми покажемо як пояснюють моделі взаємодії електричних тіл до-відстаней менших на яких виникають ядерні сили і -більших.
4. Що заперечують Не інерціальні системи відліку?
5.Як виникло пояснення природи енергії Зір?

Виконати Завдання. А.На край столу заввишки 1 м поклали тіло масою 100 г. В нього потрапляє куля масою 1 кг, який рухався по столу перпендикулярно до його краю із швидкістю 36 км/год . На якій відстані від столу (по горизонталі) тіло впаде на підлогу, якщо удар був абсолютно непружним? Тертя і опір повітря не враховуйте.(12 балів)
Б. М'яч, масою 330 г, що рухався зі швидкістю 10 м/с, пружно зіткнувся з дитячим візком, що повільно рухався на зустріч м'ячу зі швидкістю 1 м/с. Маса візка 2 кг.
Визначити швидкість тіл після зіткнення.

Тема уроку для 10 Б класу. Розв'язування задач: "Енергія електричного поля. Види З'єднання конденсаторів!"
До уроку виконати Роботи(хто не виконав)

1...4CBCHZ   Заходити

2...26HTY6

  3...7IQFXG


ДО Уроку розгляньте подані задачі і перевірте розуміння теми: "Провідники і діелектрики в електростатичному полі."(§.43)

35в. Дві однакові свинцеві кульки масою по 2,5 г підвішені в одній крапці на нитках завдовжки 1 м. Після повідомлення ним негативного заряду кульки розійшлися на відстань 10 см один від одного. Скільки електронів було передано кулькам?

 36в. Негативний заряд -0,27 мкКл і позитивний заряд 0,18 мкКл знаходяться на відстані 45 см один від одного. В якій точці напруженість електричного поля рівна нулю?

32д. Яку швидкість придбав електрон, що пройшов прискорюючу різницю потенціалів    1000 В? Початкову швидкість електрона вважайте рівною нулю.

Що таке конденсатор? Функції конденсатора.

 Види конденсаторів.



Дом.завдання-погляньте на послідовність візуальних 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Зауваження

Гриби Чорнобильської АЕС використовують силу радіації

https://docs.google.com/document/d/1fviChqI5Vhoh6B7du4ALKQdtr00XN4lW/edit?tab=t.0

Вибране