середа, 7 травня 2025 р.

8 Травня

https://youtu.be/Pk8pKNhC2QY?si=-bBAwt1KosSixa_Ghttps://youtu.be/Pk8pKNhC2QY?si=-bBAwt1KosSixa_G

  Розклад уроків фізики на четвер 08Травня

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/74149220916?pwd=KEnNzkaoKUoEq4VfILvyCcy1uslGIN.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/79013529614?pwd=4YU9nt9sHOaH2H78LcYFuo4FKyqPDD.1

10-20.Третій урок у 7 А класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/74221317715?pwd=5h8oXayJB6YLo7HGmNQSeBxYGTP0Pf.1

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/71897771000?pwd=KNgIVdtOXt3kQynQ9x3HKbyUPzbsUz.1

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання https://us04web.zoom.us/j/71308299793?pwd=yxOblSil0tvU9KBkmsldFVKFPubc1q.1

 https://us04web.zoom.us/j/79979018998?pwd=p4VJoUxb8BAHs42M5LVnzRdqwCQt9Y.1

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/71308299793?pwd=yxOblSil0tvU9KBkmsldFVKFPubc1q.1

Тема уроку для 7А і 7 Б класу. Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеду.
До уроку питання:join.naurok.ua
7 А 2576289  відкрито до 3 травня 18-00
7 Б  9859223 тест до 2 травня відкрито до 13--00 !!!!!!!!
До уроку прочитати §.34 -не вимагаю досконального розуміння, але необхідно засвоїти лексику теми.

Під час уроку розглянемо Закон Архімеду і причини існування данного закону.
  • попередньо зайдіть за посиланням в заголовку;
  • перегляньте відео;

  • Потрібно прояснити причину існування Сили Архімеду.


  • Проведемо низку демонстрацій "в живу" для підтвердження існування FA.
  • Home work опрацювати §/34.
Тема уроку для класу. Розв'язування задач. Струм в розчинах. Закон ЕЛЕКТРОЛІЗУ-закон Фарадея.
До уроку розв'язати задачу. Мідний провідник за температури 0°С мав опір 5 Ом. Який опір матиме даний провідник нагрітий до 100°С?(температурний коефіцієнт опору міді ょ=0,0043 К‾)
Розв'язати задачу(повторення)
Перегляньте відео. Струм у розчинах. 
Зберемо установку подібну до даної і зважимо катод (електрод, під'єднаний до від'ємного полюсу)
Замкнемо коло і пропустимо струм через електроліт за певний час(наприклад - 10 хв) 
Зважимо катод знову. Він стане важчим-на ньому осяде деяка маса металу із  розчину.
Визначимо електрохімічний еквівалент міді.



На наступний раз опрацювати(читати треба!) §.37,Вправа 37(4)

Тема уроку у 9 А класу. Закон збереження." Механічна робота і потужність. Кінетична і потенціальна енергії.

До уроку перечитати розділ в підручнику 7-класу : "Механічна енергія. Механічна робота."
До уроку.!!! Можна скористатись іншими ресурсами, наприклад ШІ.
Зайдіть за посиланням на fizmat. by

Тема Уроку 11 А класу. Методи реєстрації елементарних частинок.
До уроку виконати:
  • Вирахувати дефект мас для ізотопу  3Li
  • Вирахувати   Питому енергію зв'язку даного нукліду.
  • На малюнку показаний трек протона, який рухався в однорідному магнітному полі з магнітною індукцією 0,2 Тл, направленому перпендикулярно площині малюнка. Відстань між лініями сітки на малюнку дорівнює 1 см. Яка швидкість протона?

     

    16.34в(5 балів). На малюнку показаний трек електрона, який після розгону в електричному полі рухався в однорідному магнітному полі з магнітною індукцією 20 мТл. Магнітне поле направлено перпендикулярно площині малюнка, відстань між лініями сітки на малюнку дорівнює 1 мм Знайдіть прискорюючу напругу.

  • Вибір із Вправи 41.

  • Методи Реєстрації елементарних частинок:

  • Камера Вільсона.

  • Бульбочкова камера

  • Лічильник Гейгера.

  • Фотопластини за треками частинок.

Тема уроку для 10 А класу. Напруженість електростатичного поля. Силові лінії поля. Суперпозиція.

 До уроку Усвідомити принцип суперпозиції і дати відповіді.
Згадайте:
1:будова атому; елементарні електричні частки;
2:види електричних зарядів;
3:як взаємодіють електричні заряди(тіла, які володіють електричними властивостями)?
4:які явища ми можемо згадати, щоб продемонструвати існування електричних властивостей;
5:закон Кулона; закон збереження електричних зарядів;
Крутильні терези Кулона;
6:агент,який,переносить взаємодію між електричними тілами;
7:

принцип суперпозиції.  модель Принципу суперпозиції.
  • Що таке Спектри електростатичного поля? Чому Фарадей, а за ним, інші вчені зображали поле таким чином?



ОПрацюємо  §§.40 і 41. і Вправа 40. 41(2)

На домашню роботу залишаємо доопрацьовувати §§.40 і 41.  Вправа 41(5,6) 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Вибране