понеділок, 21 жовтня 2024 р.

22 Жовтня

 


Творці  сучасної цивілізації.

Розклад уроків фізики на 22 Жовтня,вівторок.

 08-30. Перший урок-11БПосилання 

09-25. Другий урок- 7А.Посилання 

10-20. Третій урок -  9Б.Посилання 

11-15. Четвертий урок- 10А Посилання 

12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання 

14-20. Сьомий урок- 11Б Посилання

Тема уроку у 11 А(1урок-фізика) класу. 1.Короткий аналіз Тематичної роботи. 2.Розділ І. Електродинаміка. Частина ІІ.                                       Електромагнетизм.(spaceweather)

До уроку виконати Контрольний тест:"Електричний струм.Струм у різних середовищах."

11 А- код:FSYIGS

Під час уроку.  Магнітне поле.

Тема уроку для 11 А класу.(астрономія).1.Практична робота:

  • Назвати об'єкти і вказати сузір'я, в яких вони спостерігаються. Перший варіант: Екваторіальні координати зір:1) δ= 060 ;   λ =07г40м; 2)  δ= 450 ;   λ =20г40м;
3) Визначити координати Сонця 10 грудня і вказати сузір'я в якому знаходиться його проєкція.

 4) На якій висоті кульмінує  α Волопаса  на широті Харкова?

5) Чому поверхня Землі розбита на годинникові смуги? Яка відповідність існує між годинною мірою і кутовою мірою обертання?

  • Другий варіант.

  • Екваторіальні координати зір:1) δ= 090 ;   λ =05г50м; 2)  δ= 620 ;   λ =11г00м;Назвіть об'єкти і сузір'я в яких вони знаходяться.
  • 3) Визначити координати Сонця 10 березня і вказати сузір'я в якому знаходиться його проєкція.

     4) На якій висоті кульмінує  α Волопаса  на широті Стамбула ?

    5) Що таке місцевий полудень і як він відрізняється від часу поясного? Приклад.

Під час уроку розглянемо тему. Рух Сонця і Місяця. Рух планет. Ретроградний рух планет. Чинники.

Тема уроку у 7 А класу. Розв'язування задач "Рівномірний рух. Графіки рівномірного руху."

До уроку. 1) Вправа 10,завдання 3 і 5.
2) Для тих учнів, що виконали завдання 3 розгляньте задачу:з міста одночасно виїхали таксі і приватне авто.Яка відстань буде між ними через 20хв,якщо швидкості машин відповідно 72 км/год і 90 км/год?

Під час уроку розглянемо Низку задач. Тип задач.
  • Побудувати графіки швидкості υ(t) і координат x(t) для попередньої задачі.
  • Задача на перевірку(буде дано завдання)
  • Урок 15(моє сховище)

Щось із даного завдання візьмемо для самоконтролю у вигляді ДЗ.

До уроку Відповісти на питання після § 9. 
                                                      Вправи 9(3,5)
Боржники,не забудьте Тест виконати(див.попередній урок)

Під час уроку розглядаємо  §  10.
  • Що таке сила?(Якщо згадати перший закон,то відповідь напрошується)
  • Чому Н'ютон вважав, що відсутність сили не скасовує можливість її дії в той же момент, коли тіло рухається рівномірно? Як це пояснити?
  • Одна і таж сила дає різне прискорення тілам. Чому?
  • Чи всі тіла мають властивість інертності? Як це пов'язано із масою тіла?
  • Сформулюємо другий закон Динаміки.
  • У яких випадках виникають сили? ЩО таке взаємодія? 
  • Сформулюємо Третій закон(аксіому класичної) динаміки.
  • ДЗ.Опрацювати на наступний урок параграф 10.Вправа 10(2-4)

Тема уроку у 9 Б класу. Розділ "Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла.  "

До уроку виконати Тестову роботу(код роботи 6J962VW)

В ході уроку розглянемо світлові явища:

  • Що таке світлове випромінювання?Що значить БАЧИТИ? Що таке чорний колір? а білий колір?
  • Що таке Дзеркало? а Білий папір?
  • Прояви світлового випромінювання і джерела світла.
  • Шкала світлових джерел(рис.9.4);
  • Шкала видимого (світлового) випромінювання: чи всі живі організми бачуть так як люди?
  • швидкість поширення світла.
  • Моделювання світлового пучка-променем(радіусом).
  • Як перевірити, що світло поширюється прямолінійно?


ДЗ. Параграф 9 і Вправа 9.


Тема уроку у 8 А класу. Розв'язування задач. Явища теплового балансу. Форма і зміст запису і пояснення до задач даної теми.

До уроку опрацювати параграф 9. Вправа 9(2,3)повтор.для самоконтролю. Боржникам☝ нагадую-виконати і здати звіт ЛРт.

Сформулюйте закон збереження енергії, на підставі якого записують закон теплового балансу під час теплообміну.

Під час уроку пропоную виконати(в кінці уроку) задачу для самоконтролю розуміння даної теми.

На наступний урок запропоную контрольний тест 1 для перевірки засвоєння даної теми. Завершити Вправу 9.

субота, 19 жовтня 2024 р.

21 Жовтня

 Хто Ви?}

Творці  сучасної цивілізації.

Що скаже нам Безмежний космос?

 Фронт вірусів проти українців.

 Слава Україні і Сильним Духом!

Буде вказано Клас і посилання на вхід до уроку(учням ліцею №5)До наступного уроку переглянути задані теми.

Розклад уроків фізики на 21 Жовтня, понеділок.

08-30. Перший урок 11Б 

https://us04web.zoom.us/j/77022599504?pwd=Z6dJ6iag7qAugGbJ6iA6kShFyXNL9c.1

 09-25. Другий урок- 11А 

https://us04web.zoom.us/j/76546501036?pwd=fn86ixNwTBXMWTlACPUwx33jTa2waz.1

 10-20. Третій урок - 10 Б 

https://us04web.zoom.us/j/72960532738?pwd=bBLdvdI46vSTskXkXe4MU6B8IkQeBV.1

11-15. Четвертий урок- 10А 

https://us04web.zoom.us/j/79121084219?pwd=FHN8ZFa05bDkRJ3U4a8HeMVHnqurWL.1

12-30. П'ятий урок - 9Б 

https://us04web.zoom.us/j/79225049141?pwd=TVzLolhhgyaA8IJ9jLgPR2LEbct0Qi.1


Тема уроку в  11 Б і 11 А класах. 1.Короткий аналіз Тематичної роботи. 2.Розділ І. Електродинаміка. Частина ІІ.                                       Електромагнетизм.(spaceweather)

До уроку виконати Контрольний тест:"Електричний струм.Струм у різних середовищах."

11 А- код: FSYIGS

11 Б- код:CMEDAC

Під час уроку.  Магнітне поле.

Тема уроку у 10 А і 10 Б класу. 1. Короткий аналіз тесту "Основи кінематики." 2.Основи Динаміки. Перший закон Динаміки. Інерціальні системи відліку."

До уроку виконати Контрольний тест: "Основи кінематики" 

Сторінка 54. Завдання 7,8,9.(для можливих медалістів

10 А. код: 3GKE5P5

10 Б. код: PW2P5K

В ході уроку.

  • Інерціальні системи відліку.




  • Інерціальні системи відліку. Принцип інерції. Перший закон Н'ютона.
    https://youtu.be/YlQhsf98upg


    Перегляньте відео для підтримання світської бесіди про явище інерції.
  • На наступний урок. Параграф 9 опрацювати. Відповісти на питання після параграфу.

Тема уроку у 9 Б класу. Розділ "Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла.  "

До уроку виконати Тестову роботу(код роботи 6J962VW)

В ході уроку розглянемо світлові явища:

  • Що таке світлове випромінювання?Що значить БАЧИТИ? Що таке чорний колір? а білий колір?
  • Що таке Дзеркало? а Білий папір?
  • Прояви світлового випромінювання і джерела світла.
  • Шкала світлових джерел(рис.9.4);
  • Шкала видимого (світлового) випромінювання: чи всі живі організми бачуть так як люди?
  • швидкість поширення світла.
  • Моделювання світлового пучка-променем(радіусом).
  • Як перевірити, що світло поширюється прямолінійно?


ДЗ. Параграф 9 і Вправа 9.

четвер, 17 жовтня 2024 р.

18 ЖовтняПі


Розклад уроків на п'ятницю,11 Жовтня.

8-30 Перший урок.10 Б клас, посилання

  https://us04web.zoom.us/j/77396164571?pwd=rxFRGHgRqIVfAH14TCNkEOFNhqBiLt.1

9-25 Другий урок.7 А клас,

посилання  https://us04web.zoom.us/j/74705811412?pwd=ydM8WPVp9NTLOTaK81Hm32ZY9eDv5f.1

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/73014224818?pwd=Og7wbeHu3dd5awRUswMq1xyqVbVgxp.1

11-15 Четвертий. 7 Б клас,посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/78107707035?pwd=UwCLsZ1naxaDS0AzTaHakz3lZKDAkm.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас,посилання 

https://us04web.zoom.us/j/78108669516?pwd=LeUCwrl0cBeQU1jPcWJdX6gtNep95Z.1

 Тема уроку для 10 Б класу.Рух тіла по колу 

                                      Лабораторна робота №2.

До уроку. Прочитати інструкцію до ЛР №2.(сторінка 53)

  • Вправа 8(4,5)
  • Підготувати попередні записи до зошита(дата,тема,мета,обладнання,коротку  теорію,таблицю даних)
Під час уроку виконаємо практичну частину ЛР.


ДЗ. Параграф 8. Вдома виконати розрахунки і зробити висновки.
Не забути виконати Тест "Основи кінематики"
код роботи (classtime.com)  PW2P5KV 

Тема уроку у 7 А і 7 Б класах. Розв'язування задач.
Рівномірний рух. Графік рівномірного руху.
 До уроку.

  • Прочитати інформацію на сторінці 66-67.
  • Побудувати графік руху машин, що їдуть назустріч одна одній зі швидкостями 72 км/год і 15 м/с  відповідно і за графіками  визначити шлях за 10 сек.
Під час уроку розглянемо задачі із Вправ 9 і 10.

Тема уроку для 11 А класу. Контрольна робота "Сталий Струм. Робота електричного струму. Закон Ома для повного кола.!"
До уроку. 
  • Повторити Струм і опір різних середовищ в залежності від температури.
  • Вправа 4(4)
  • Вправа 5(5)
Під час уроку. Тестова робота ( classtime.com) FSYIGS

Тема уроку для 9 А класу. Контрольна робота "Магнітні явища. Електромагнітна індукція."
До уроку дайте відповідь на наступні питання:
1.Що таке постійні магніти?
2.Що відкрив Х. Ерстед?
3.Як Фарадей описав магнітне поле? Що таке лінії індукції?
4.Що таке електромагніт? Як визначити полюси електромагніту?
5.Для чого використовують правило Лівої РУки?
6.Коли виникає індукційний струм? Правило Ленца?
7.Яка схожість електродвигуна і гучномовця-динамічного?
8.Які типи магнітних речовин ви знаєте? Що таке точка Кюрі?
Тут буде код Тестової роботи (classtime.com)
Q6Y2G7Z
ДЗ. Здати звіт про ЛР№2.


середа, 16 жовтня 2024 р.

17 Жовтня

 Комета "Атлас"

Розклад уроків фізики на четвер 17 Жовтня

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/74622548067?pwd=6WawqNzzb8eKcrQGb38K4YahJw0z8G.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання  

https://us04web.zoom.us/j/77026980020?pwd=F0zbLnCk4iYMJDjSriTIarrlazzE77.1

10-20.Третій урок у  класу. Посилання на вхід

 https://us04web.zoom.us/j/75493049349?pwd=22B4XWnvvH5EQyVDDUBfx447mVHxP3.1

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/79814886715?pwd=PjMkrOydTUuex3a3aEdAD9QZp3nbtn.1

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/77609964287?pwd=d6fgKFgK2dLrskzWMa7lj3SPL0veu6.1 

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/75493049349?pwd=22B4XWnvvH5EQyVDDUBfx447mVHxP3.1

14-20. Сьомий урок у 11 А класу. Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/74289354894?pwd=lqEjccGS6jiHnXmozBmM4Y98rnlAgh.1


 

Тема уроку для 7 Б класу. 
Графіки рівномірного                                                                                        руху. Рівняння руху.

  • Вправа 9(6)
  • Визначити швидкість руху тіл.


  • Скласти рівняння руху.
  • Опрацювати стор. 66.
Під час уроку Ще раз !!! розглянемо способи описання руху.
1)Описування.
2) Таблиця.
3) Рівняння.
Троє друзів  їдуть  в  Чкаловськ зі швидкістю 36 км/год. Опишіть  рух друзів різним методом.



Скористаємось параграфом 10.

На наступний урок опрацювати параграф 10(особливо стор.63), Вправа 10(3,4)

Тема уроку у 11 А(1урок) класу. Типи календарів. Астрономія та визначення часу.

До уроку:Практична робота № 1(підготовча,чорнова) 

3 варіанти на вибір:

  • а) Робота з рухомою картою зоряного неба. Визначення положення світил на небесній сфері з допомоги карти зоряного неба (зоряного глобуса).
  • б) Екваторіальні системи небесних координат. Карта зоряного неба.
  • в) Вивчення (спостереження) видимого зоряного неба
Під час уроку.
  • Визначення координат положення спостерігача на поверхні Землі.1.Вкажіть положення спостерігача, якщо широта відповідає 50градусів,а довгота 36 градусів східної півкулі. Як попередньо ми, користуючись екваторіальними координатами видимої зорі.
  • Що таке ТРОПІЧНИЙ РІК? Календарний рік (Tt-Tk=365д 06г 00хв 00с- 365д 05г 48хв 46с) довший тропічного року.
  •  Обертання Землі поступово сповільнюється (тобто, тривалість доби зростає), то з часом тривалість тропічного року (якщо вимірювати її в сонячних добах) поступово зменшується. У середніх сонячних добах тривалість тропічного року можна подати такою формулою:                     Т = 365,24219879 — 0,00000614t, де: t — проміжок часу від фундаментальної епохи до гринвіцької півночі заданої дати.

  • Часові пояси.

    Доба не кратна тропічному рокові.

  • Юліанський і Григоріанський календар.(Історія календарів-Сонячний, Місячний)

  • Нерівномірність ходу Сонця(Землі) протягом року.


Тема уроку у 11 А (2 урок) класу. Фізика. Узагальнення                                           теми "Струм в різних середовищах"
 Застосування напівпровідникових елементів: Діод, Транзистор, фотоелемент, термістор.

До уроку. 
  • Переглянути відео(в частині -"задачі")
  • Перегляньте відео 2 у частині-"утворення p-n переходу. Діод.

Під час уроку:

  •  Розбір-аналіз утворення p-n переходу. Принцип роботи діоду. 
  • Вправа 9.
  • Діод -випрямляч:

  • Світлодіод.
  • під час проходження струму в напівпровіднику на p-n переході відбувається рекомбінація (падіння електронів в дірку) що призводить до виділення квантів світла.
    На наступний урок. Повторити контрольні питання після параграфу 6,7,8.

Тема уроку 8 А класу. Лабораторна робота №2. Визначення питомої теплоємності твердого тіла.



До уроку. Здати звіт лабораторної роботи №1.Пояснити розходження підрахованих кількості теплоти в результаті  обміну теплоти води різної температури.
Виконайте задачі із Вправи 9(3,4)
Підготуйте  записи у зошиті до роботи(стор.41-43)

Під час уроку.
  • Виконаємо практичну частину роботи. Виміряємо 1)температуру досліджуваного тіла, 
  • 2)температуру холодної води,
  • 3)температуру рівноваги,
  • 4)масу досліджуваного тіла,
  • 5) масу холодної води.
Пояснення розв'язку задач із Вправи 9(3,4)
Підготувати Звіт роботи "Визначення питомої теплоємності тіла."

Тема уроку у 9 А класу. Узагальнення теми "Магнітні властивості речовини." Контрольна робота.
До уроку повторити:
1.Що таке постійні магніти?
2.Що відкрив Х. Ерстед?
3.Як Фарадей описав магнітне поле? Що таке лінії індукції?
4.Що таке електромагніт? Як визначити полюси електромагніту?
5.Для чого використовують правило Лівої РУки?
6.Коли виникає індукційний струм? Правило Ленца?
7.Яка схожість електродвигуна і гучномовця-динамічного?
8.Які типи магнітних речовин ви знаєте? Що таке точка Кюрі?
Тут буде код Тестової роботи (classtime.com)
Q6Y2G7Z
ДЗ. Здати звіт про ЛР№2.


Зауваження

20 схем для начинающих радиолюбителей

Вчитися треба.  Кому не вистачить роботи. Як виготовляють Процесори. Ампліфікація, Електрична когерентність, Антропний принцип.  Коли гумані...

Вибране