Комета "Атлас"
Розклад уроків фізики на четвер 24 Жовтня
8-30. Перший урок у 7 Б класу.
Посилання https://us04web.zoom.us/j/72007185911?pwd=b9L7ao4UAZv2VUWDq6v7IQ2TQ25GaF.1
9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/72385704147?pwd=FuAebNNa1aFJ02lIk2MStKMqgHMC3Z.1
10-20.Третій урок у класу. Посилання на вхід
11-15.Четвертий урок у 8Акласу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/74679432592?pwd=iyGvIiIxWaWI54FdDRCsVYGI0ivxwV.1
12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/71207815656?pwd=DPz5YrX9cl9yzbH7fuVtlpxYztbLPn.1
13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/78936070356?pwd=vgmc1a2wkFWioIAFxVi0LHGnhezQwC.1
14-20. Сьомий урок у 11 А класу. Посилання
https://us04web.zoom.us/j/72091020730?pwd=oDeaLtWNmmVGPT8jzoN3yWAxnuYBwd.1
- Побудувати графіки швидкості υ(t) і координат x(t) для попередньої задачі.
- Задача на перевірку(буде дано завдання)
- Урок 15(моє сховище)
До уроку виконати Контрольний тест:"Електричний струм.Струм у різних середовищах."
11 А- код:FSYIGS
Під час уроку. Магнітне поле.
- Постійні магніти. Магнітне поле Землі.
- Дослід Ерстеда. Досліди Ампера.
- Магнітне поле і його характеристики:
- Магнітні лінії і Вектор магнітної індукції. Визначення вектора магнітної індукції.
- Взаємодія постійних магнітів і струмів.
- Визначення полюсів електромагнітів. Правило правої руки(правило свердлика)
- Дом.Завд. Параграф 10. Вправа 10(1-3)
§ λ δ
Тема уроку для 11 А класу.(астрономія).1.Практична робота:
- Назвати об'єкти і вказати сузір'я, в яких вони спостерігаються. Перший варіант: Екваторіальні координати зір:1) δ= 060 ; λ =07г40м; 2) δ= 450 ; λ =20г40м;
4) На якій висоті кульмінує α Волопаса на широті Харкова?
5) Чому поверхня Землі розбита на годинникові смуги? Яка відповідність існує між годинною мірою і кутовою мірою обертання?
- Другий варіант.
- Екваторіальні координати зір:1) δ= 090 ; λ =05г50м; 2) δ= 620 ; λ =11г00м;
- 3) Визначити координати Сонця 10 березня і вказати сузір'я в якому знаходиться його проєкція.
4) На якій висоті кульмінує α Волопаса на широті Стамбула ?
5) Що таке місцевий полудень і як він відрізняється від часу поясного? Приклад.
- Що таке внутрішня енергія? Як можна змінити внутрішню енергію?
- Що таке температура? Як вона пов'язана із рухом молекул і атомів?
- Порівняйте дві температурні шкали-Цельсія і Кельвіна? Температура 27градусів за Цельсієм; яка температура за шкалою Кельвіна(абсолютною температурною шкалою)?
- Які види теплообміну ви знаєте? Під час якого виду теплообміну не відбувається перенос речовини?
- Що значить с=4200 Дж/кг К ?
- Що таке теплова рівновага? Що відбувається під час змішування рідин різної температури?
- Самоконтроль. Виконати задачі, запропоновані на попередньому Блогові.
- Що таке сила?(Якщо згадати перший закон, то відповідь напрошується)
- Чому Н'ютон вважав, що відсутність сили не скасовує можливість її дії в той же момент, коли тіло рухається рівномірно? Як це пояснити?
- Одна і таж сила дає різне прискорення тілам. Чому? (Для роботи приготуємо секундоміри?)
- Чи всі тіла мають властивість інертності? Як це пов'язано із масою тіла?
- Формулюємо другий закон Динаміки.
- У яких випадках виникають сили? ЩО таке взаємодія?
- Сформулюємо Третій закон(аксіому класичної) динаміки.
- Інерціальні системи відліку. Принцип інерції. Перший закон Н'ютона.https://youtu.be/YlQhsf98upgПерегляньте відео для підтримання світської бесіди про явище інерції.В подальшому"Другий і третій закони. Маса і сила.
- Від чого залежить результат дії певної сили? Як це пов'язано із часом дії?
Тема уроку у 9 А. Розділ "Світлові явища. Прямолінійне поширення світла. Затемнення Сонця і Місяця. Швидкість поширення світла. "
До уроку виконати Тестову роботу(код роботи 9А-Q6Y2G7Z)
В ході уроку розглянемо світлові явища:
Для 9Б -ці питання вже є завданями для обговорення і подальшим оцінюваням.
Для 9А-ці питання для вступу до Розділу.
- Що таке світлове випромінювання? Що значить БАЧИТИ? Що таке чорний колір? а білий колір?
- Що таке Дзеркало? а Білий папір?
- Прояви світлового випромінювання і джерела світла.
- Шкала світлових джерел(рис.9.4);
- Шкала видимого (світлового) випромінювання: чи всі живі організми бачать так, як люди?
- швидкість поширення світла.
- Моделювання світлового пучка-променем(радіусом).
- Як перевірити, що світло поширюється прямолінійно?
- Точкове джерело світла, протяжне джерело світла.Тінь і напівтінь.
На наступний урок сформулювати метод вимірювання висоту дерева на підставі прямолінійного поширення світла.- Параграф 10 і Вправа 10(1-4)