Тема уроку для 7 А і 7 Б класу. Густина. Одиниця густини.
До уроку. Фігуристка, що має масу 45 кг відштовхнулась від напарника і набула швидкості 1 м/с. З якою швидкістю вона примусила від'їхати фігуриста, що мав масу 75 кг?
Вправа 15(1-6) усно.
Як до недавно визначали масу тіл у повсякдень?(про електронні терези згадувати не треба) Як це відбувається і зараз, якщо не має електроживлення?(демонстрація віртуального зважування. мій ПК)
Що ж таке Густина речовини тіла?
Розрахуємо густину деяких тіл (практично: терези, набір різних тіл)
На наступний урок уважно роздивіться сторінку 121.Прочитайте параграф 17.
Тема уроку для7 А і 7 Б класу. Явище інерції.Маса-міра інертності і гравітації. Досліди Галілея.
До уроку. Опрацювати §.16.
2.Здати Звіт ЛР№3. Хто не здав? Виконайте роботу за цим посиланням phet.colorado.edu(із позначкою даного посилання)
Під час уроку розберемо деталі "Розглянемо досліди Галілея."
1.Чому, падаючи на поверхню Землі, прискорюються, а підкинуті вгору- гальмують до зупинки?
Чому на гладенькій горизонтальній поверхні вони рухаються не міняючи швидкості?
2.Що таке принцип еквівалентності Галілея?
3.Всі тіла володіють інертністю-і підкоряються принципу інертності. Що характеризує величину інертності? Чи кількість інертності у всіх тіл однакова?
Що підтверджує даний дослід ?
Тож зробимо висновок: якщо дії на тіло інших тіл не скомпенсовані, то тіло змінює швидкість свого руху за значенням чи напрямком або одночасно за значенням і напрямком
а)При гармонійних коливаннях уздовж осі ОХ координата тіла змінюється за законом х = 0,6cos3t (всі величини вимірюються в СІ). По якому закону змінюється з часом прискорення цього руху?
б) На малюнку приведений графік залежності від часу координати підвішеного на нитці кульки, що скоює гармонійні коливання. Визначте довжину нитки (g=9,8 м/с2)
Тема уроку у11 Б класу. Розв'язування задач з теми: "Змінний струм. Закон Ома для ділянок змінного кола. Активний і реактивні опори."