понеділок, 21 квітня 2025 р.

22 Квітня

 Слава Україні. 

Розклад уроків фізики на вівторок,22 Квітня.

 08-30. Перший урок-11БПосилання

 https://us04web.zoom.us/j/74898248095?pwd=cLdX9qSwNuVrKUbBxP58MrDLchu9Lz.1

09-25. Другий урок- 11Б.Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/73718569901?pwd=cvowEY6bHOMPbaRGObq0HZXAtaztA8.1

10-20. Третій урок -  9Б.Посилання   https://us04web.zoom.us/j/75639867042?pwd=1gbuma4rwsyIP2VxJ2siOVa3IbbuCP.1

11-15. Четвертий урок- 10А Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/75809698854?pwd=2YbKEmQdazmS1RR0X7qzmvvFaTWi94.1

12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/75761364801?pwd=42g1K95GoeGteBqR8YGzv9tHZqvXL6.1


Тема уроку для 8 А класу. Потужність і робота електричного струму. Урок Он Лайн(on line)

Для всіх інших(хто не може відвідати урок у сховищі) контрольна робота за кодом 6UDSWJ

До уроку виконати Вправу 32(2,3) і розібратися з поданим  прикладом

Повторити.

Розгляньте можливість отримати різний струм в колі, застосовуючи ключі, що  вимикають(чи вмикають) різні елементи кола.(№7,стор.176). Величини опорів резисторів однакові -5 Ом.

Одиниця вимірювання  спожитої електроенергії.

Далі.Контрольна робота №3.Закон Ома. З'єднання провідників.(Збірник 8. Сторінка 112)

Тема уроку для 9 Б класу. Контрольна робота: "Закони Динаміки. ЗВТ. Рух тіла під дією декількох сил."
Код роботи буде тутTN5CDS
До уроку виконати тест(тижневої давностіZT3AUT
На урок розглянути задачу в підручнику №4 із §.35.

На наступний урок Вправа 35(6,7)


Тема уроку для 10 А класу. Принцип дії теплових машин. Одне із формулювань Другого Закону термодинаміки.
До уроку виконати завдання №№2 і 4 із Вправи 38.
для розв'язання задачі №5 врахуємо число ступенів свободи двох атомних молекул газу.
Що таке ТЕПЛОВИЙ двигун?
  • Робота теплового двигуна неможлива без врахування того факту-що процеси в макросвіті мають певний напрямок і в зворотному напрямку самочинно не відбуваються.
  • Такі процеси називаються необоротними.
  • Необоротність процесів у природі описує другий закон термодинаміки.
  • Одне із формулювань звучить так: неможливим є процес, єдиним результатом якого,  являється передача теплоти від холодного тіла до нагрітого.
  • А це призводить до того ,що коефіцієнт корисної дії двигунів є меншим за 100%,або-неможливо побудувати вічний двигун.
  • Томсон: Неможливим є періодичний процес -єдиним результатом якого є виконання механічної роботи за рахунок внутрішньої енергії тіла.
  • Це демонструє робота теплового двигуна(на прикладі ДВС)
коротко,а наступне відео -більш детально пояснює;

Теплова машина-пристрій, що перетворює теплову енергію в механічну роботу за замкнутим циклом.



Опрацюйте тему. Що таке цикл Карно? Як сформулюється  Другий закон за циклом Карно?
 Вдома опрацювати §.39.(1-4)


Тема уроку для  11 Б класів. Протон-нейтронна модель атому. Ядерні сили. Енергія зв'язку.
Продовження.

До уроку виконати завдання(енергетичні рівні) Вправи 37.Опрацювати §.37.

Під час уроку розглянемо протон-ядерну модель атому.





На наступний урок опрацювати §.39.Вправа 39.

Тема уроку Астрономії для 11 А класу.1. Самостійна робота №2.(Див.урок 8 Квітня)

2.Історія розвитку уявлень про Всесвіт. Походження й еволюція Всесвіту

3.Розв'язування задач.

  • Чим відрізняється випромінення газової туманності від випромінення Зорі, ядра Галактики, планети?
  • Планетарна туманність в сузір'ї Ліри має кутовий діаметр 83‟ і знаходиться на відстані 660 пк. Які лінійні розміри туманності в астрономічних одиницях?
  • Чим пояснюється червоне зміщення в спектрах галактик?
  • На якій відстані знаходиться галактика ,якщо швидкість її віддалення складає 2•10² км/с? Стала Габбла 70 км/с.
  • Чим відрізняються неправильні і спіральні галактики?
  • Що таке критична густина Космосу? Як вона пов'язана із еволюцією нашого Всесвіту?
  • Що таке реліктове випромінення? Який вік даного випромінення?
  • Коли появилися світові сили? Як це пов'язано із стадією еволюції Всесвіту.

Перший значний поштовх  у бік сучасних уявлень про Всесвіт зробив Коперник. Другий за величиною внесок зробили Кеплер і Ньютон. Але, насправді, революційні зміни в наших уявленнях про Всесвіт відбулися лише в ХХ столітті. Ще, навіть, на його початку деякі вчені вважали, що Чумацький Шлях і  є весь Всесвіт.

Переглянути відео (інший підхід)

і скласти переказ за даним відео.










субота, 19 квітня 2025 р.

21 Квітня 2025

 Сабіна Хосельфельдер=акцент

Панель управління | Зрозуміло!

Про оцінювання

Розклад уроків фізики на понеділок,21Квітня..

08-30. Перший урок 11Б клас   https://us04web.zoom.us/j/76626569724?pwd=IS2YrTkbe8QyC956vdBlozIopLQnAB.1

9-25 Другий урок 11 А клас   https://us04web.zoom.us/j/77496581654?pwd=5cCQrVqa04GaNnaMllC00inYTHf905.1

10-20. Третій урок - 10 Б клас

 https://us04web.zoom.us/j/76209705719?pwd=QrK2oz4Wx2vpb2mbNLMuFt9SMCGkDs.1

11-15. Четвертий урок- 10А клас 

https://us04web.zoom.us/j/74775020457?pwd=rv5jrll67ba7mugFCjsburGlW8fCeK.1

12-30. П'ятий урок - 9Б клас 

https://us04web.zoom.us/j/73978935380?pwd=TioeFsbjDOK53ztn3Gk28HbbqCTaDx.1

13-15. Шостий урок -11 А клас 

https://us04web.zoom.us/j/76973856069?pwd=4pkhWipbVxPGDWd2ChmvCqa4BmWQ7C.1

Тема уроку для 11 А   і 11 Б класів. Протон-нейтронна модель атому. Ядерні сили. Енергія зв'язку.

До уроку виконати завдання(енергетичні рівніВправи 37.Опрацювати §.37.

Під час уроку розглянемо протон-ядерну модель атому.





На наступний урок опрацювати §.39.Вправа 39.

Тема уроку для 10 А і 10 Б. Розв'язування задач: Перший закон термодинаміки. Адіабатний процес.
До уроку опрацювати §.38.Вправа 38(2,3)
переглянути відео 

Під час уроку розв'яжемо низку класичних задач на застосування 1-го закону термодинаміки; приклади прояву

 адіабатного процесу в техніці і природі: 
  • повітряне кресало; робота ДВС;
  • охолодження Зорі(утворення червоного гіганту);
  • охолодження маси повітря під час розширення;
  • робота бульбачкової камери, процеси в камері Вільсона.
  • приклади із Вправи 38(4)
  • Домашня робота на наступний урок. Повторити §.38.Вправа 38(5,4)

Тема уроку у 9 Б класу. Узагальнення теми "Закони Н'ютона. Рух тіла під дією декількох сил"
До уроку виконати КТ     ZT3AUT   і досконально розібрати приклади розв'язаних задач в §.35.

Під час уроку зайдем на посиланням(індивідуально) і виконаємо завдання на розуміння законів Ньютона(20 хв)
Використавши алгоритм до розв'язання задач: рух тіла під дією декількох сил.-розв'яжемо відповідну задачу.

Приклад: і за прикладом розберемо задачу Вправи 35(6)
Вдома виконати завдання КТ  IT4YGF

Тема уроку Астрономії для 11 А класу.1. Самостійна робота №2.(Див.урок 8 Квітня)

2.Історія розвитку уявлень про Всесвіт. Походження й еволюція Всесвіту

3.Розв'язування задач.

  • Чим відрізняється випромінення газової туманності від випромінення Зорі, ядра Галактики, планети?
  • Планетарна туманність в сузір'ї Ліри має кутовий діаметр 83‟ і знаходиться на відстані 660 пк. Які лінійні розміри туманності в астрономічних одиницях?
  • Чим пояснюється червоне зміщення в спектрах галактик?
  • На якій відстані знаходиться галактика ,якщо швидкість її віддалення складає 2•10² км/с? Стала Габбла 70 км/с.
  • Чим відрізняються неправильні і спіральні галактики?
  • Що таке критична густина Космосу? Як вона пов'язана із еволюцією нашого Всесвіту?
  • Що таке реліктове випромінення? Який вік даного випромінення?
  • Коли появилися світові сили? Як це пов'язано із стадією еволюції Всесвіту.

Перший значний поштовх  у бік сучасних уявлень про Всесвіт зробив Коперник. Другий за величиною внесок зробили Кеплер і Ньютон. Але, насправді, революційні зміни в наших уявленнях про Всесвіт відбулися лише в ХХ столітті. Ще, навіть, на його початку деякі вчені вважали, що Чумацький Шлях і  є весь Всесвіт.

Переглянути відео (інший підхід)

і скласти переказ за даним відео.



четвер, 17 квітня 2025 р.

18 Квітня 2025

 

Розклад уроків на п'ятницю,18 Квітня.

Панель управління | Зрозуміло!

Про оцінювання

8-30 Перший урок.10 Б клас   https://us04web.zoom.us/j/74917149370?pwd=tMl2gdCb5P8WKaeNskKJRAVljjDMtX.1

9-25 Другий урок.7 А клас, посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/72624459173?pwd=tFe7tf0SEfgroOzaGMRwO6Qhx0zmv9.1

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/77287400634?pwd=Yza8jqF12qxDRAfaAkwztLPpRsx4hk.1

11-15 Четвертий урок 7 Б клас, посилання 

https://us04web.zoom.us/j/75449291748?pwd=2ah2nvuEZOyw8qcmwDwFjZ0Gaqxpxg.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас, посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/77152185267?pwd=MDLEGb4Z4RB8X3ZwTembK2xWmBfccO.1


Тема уроку у 7 А і 7 Б класів. Атмосферний тиск. Розв'язування задач.

    Тема уроку для 9 А класу. Рух тіла під дією декількох сил.(ІІ)
    До уроку повторити алгоритм розв'язування задач з теми "Рух тіла під дією декількох сил." Виконати завдання(самоконтроль) №6 із Вправи 35.
    КТ- QXCKVZ

    Сили природи.

    Приклад(і алгоритм) розв'язування задач даної теми.

     Під час уроку розглянемо рух зв'язаних тіл; рух тіла на похилій площині; сила тиску(вага тіла) в процесі рівноприскореного руху.






Вдома виконати завдання №7 із Вправи 35.Вдома(на наступний урок) опрацювати §.35.Вивчити алгоритм розв'язування задач на тему: Рух тіла під дією декількох сил.(розглянути приклади в даному параграфу)

Тема уроку для 11 А класу. Квантово-оптичні генератори(Лазери)
До уроку опрацювати §.37. Вправа 37(самоконтроль)

Короткий план викладення  теми:
  • Спонтанне і вимушене випромінення;
  • когерентне випромінення;
  • основний і збуджений стан атомів, перенаселення збуджених станів;
  • Аl2O3  + Cr(0.05%)↠Рубін здатний до когерентного(резонансного) випромінення.


  • Застосування лазерів(газових).Вправа 38(4)
Тема уроку для 10 Б класу. Перший закон Термодинаміки.

До уроку виконати завдання  із відео(дивіться 7хв 17с)
(перша і друга задача)

Під час уроку  розглянемо Перший закон термодинаміки.
Адіабатний процес.
Переглянемо відео(до 15 хв)

Вдома опрацювати §.38,Вправа 38(2,3)

середа, 16 квітня 2025 р.

17 Квітня. "Чистий четвер"

 Розклад уроків фізики на четвер 17 Квітня

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/72382479379?pwd=kXkx9LB4uW0qyr0bxaooueB2qFOdkK.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/72527080554?pwd=xWTtmhrmmediVBE3K8bjlujTw14VWH.1

10-20.Третій урок у 7 А класу. Посилання  

https://us04web.zoom.us/j/75610685213?pwd=0k4p7EbeCYR7H8HrJQ6a1V444QQZYk.1

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/72833632164?pwd=caZoub8WzdLkHgW0W24HvgSKwgIt1B.1

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/73968752759?pwd=w3xmfBXoPnyJWQBldRaBzIMcKaJLfd.1

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/71552165825?pwd=3C3cvSe3pw4LmtwfWCFSjZA7nkYsbR.1

2.Тиск рідин і газів. Закон Паскаля. Гідростатичний тиск.


Під час уроку розглянемо, із повним поясненням, задачу №30(8).
Далі:

Прості досліди, що підтверджують існування атмосферного тиску:
1.)дослід із склянкою води, закриту аркушем,-переверніть склянку.
2)набиратимемо воду шприцом-чому вода підіймається за поршнем?
3)  опустимо трубку, відкриту з обох боків, у воду і верхній кінець затулимо пальцем; після цього витягнемо трубку із води. Чому вода не виливатиметься із трубки, допоки ми не приберемо палець?
4) проблема з диханням у альпіністів на високогір'ї.
5)Поведінка повітряних кульок після підйому.

Підрахуємо висоту ртутного стовпа в умовах атмосферного тиску 100кПа?
Домашня робота. §.31.Вправа 31(2,3,4).

    Тема уроку для 9 А класу. Рух тіла під дією декількох сил.(ІІ)
    До уроку повторити алгоритм розв'язування задач з теми "Рух тіла під дією декількох сил." Виконати завдання(самоконтроль) №6 із Вправи 35.
    КТ- QXCKVZ

    Сили природи.

    Приклад(і алгоритм) розв'язування задач даної теми.

     Під час уроку розглянемо рух зв'язаних тіл; рух тіла на похилій площині; сила тиску(вага тіла) в процесі рівноприскореного руху.






Вдома виконати завдання №7 із Вправи 35.Вдома(на наступний урок) опрацювати §.35.Вивчити алгоритм розв'язування задач на тему: Рух тіла під дією декількох сил.(розглянути приклади в даному параграфу)

Тема уроку для 11 А класу. Квантово-оптичні генератори(Лазери)
До уроку опрацювати §.37. Вправа 37(самоконтроль)

Короткий план викладення  теми:
  • Спонтанне і вимушене випромінення;
  • когерентне випромінення;
  • основний і збуджений стан атомів, перенаселення збуджених станів;
  • Аl2O3  + Cr(0.05%)↠Рубін здатний до когерентного(резонансного) випромінення.


  • Застосування лазерів(газових)
Вправа 38(4)

Тема уроку для 8 А класу. Розв’язування задач. Підготовка до контрольної роботи
"Електричний струм."
До уроку.Вправу 32(2,3) і розібратися з поданим  прикладом


Вивчіть приклад зображений вгорі і виконайте завдання  5 і  6,наведених знизу.       
Під час уроку повторимо:
  • визначення Струму і Напруги: що таке опір?
  • закон Ома;
  • питомий опір і визначення опору за розмірами провідника;
  • закони і властивості в колі послідовного і паралельного з'єднання.
Вправа 32(5,6,7)
І за даним посиланням виконайте перших десять  завдань.



Тема уроку для 10 А класу. Перший закон Термодинаміки.

До уроку виконати завдання  із відео(дивіться 7хв 17с)
(перша і друга задача)

Під час уроку  розглянемо Перший закон термодинаміки.
Адіабатний процес.
Переглянемо відео(до 15 хв)

Вдома опрацювати §.38,Вправа 38(2,3)

Зауваження

20 схем для начинающих радиолюбителей

Вчитися треба.  Кому не вистачить роботи. Як виготовляють Процесори. Ампліфікація, Електрична когерентність, Антропний принцип.  Коли гумані...

Вибране