четвер, 8 травня 2025 р.

9 Травня 2025

Слава Україні! Слава Всім Українцям!

 Розклад уроків на п'ятницю,9 Травня.

Панель управління | Зрозуміло!

Про оцінювання

Марія Кюрі.

8-30 Перший урок.10 Б клас   https://us04web.zoom.us/j/74043856870?pwd=jArtEt3vMc03OUqRo8uv9uFcVQrK4Y.1

9-25 Другий урок.7 А клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/72718350865?pwd=IfsuvNNgqKDKbFo8mAQwPFmMl5oMXV.1

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/79741270872?pwd=z8RtwgjyKfrZfwPLt4k5Bf2banOReQ.1

11-15 Четвертий урок 7 Б клас, посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/74701947126?pwd=n0gsnByQS3nP6a0YN8mOoIgiIBiuUq.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас, посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/78628126765?pwd=J49SqeSfvOc1zDm9gzUygKeLgIatKY.1

Тема уроку у 7 А і 7 Б класів. Лабораторна робота №9.Гідростатичне зважування тіла.

До уроку повторити:

Тема уроку для 10 Б класу. Напруженість електростатичного поля. Силові лінії поля. Суперпозиція.

 До уроку Усвідомити принцип суперпозиції і дати відповіді.
Згадайте:
1:будова атому; елементарні електричні частки;
2:види електричних зарядів;
3:як взаємодіють електричні заряди(тіла, які володіють електричними властивостями)?
4:які явища ми можемо згадати, щоб продемонструвати існування електричних властивостей;
5:закон Кулона; закон збереження електричних зарядів;
Крутильні терези Кулона;
6:агент,який,переносить взаємодію між електричними тілами;
7:

принцип суперпозиції.  модель Принципу суперпозиції.
  • Що таке Спектри електростатичного поля? Чому Фарадей, а за ним, інші вчені зображали поле таким чином?



ОПрацюємо  §§.40 і 41. і Вправа 40. 41(2)

На домашню роботу залишаємо доопрацьовувати §§.40 і 41.  Вправа 41(5,6) 

Тема Уроку 11 Б класу. 1.Пояснення до Експериментальна робота №9. Дослідження треків елементарних частинок.
2.Ланцюгова ядерна реакція.
До уроку повторити:
  • Вирахувати дефект мас для ізотопу  3Li
  • Вирахувати   Питому енергію зв'язку даного нукліду.
  • до ЕР№9.На малюнку показаний трек протона, який рухався в однорідному магнітному полі з магнітною індукцією 0,2 Тл, направленому перпендикулярно площині малюнка. Відстань між лініями сітки на малюнку дорівнює 1 см. Яка швидкість протона?

     

    16.34в(5 балів). На малюнку показаний трек електрона, який після розгону в електричному полі рухався в однорідному магнітному полі з магнітною індукцією 20 мТл. Магнітне поле направлено перпендикулярно площині малюнка, відстань між лініями сітки на малюнку дорівнює 1 мм Знайдіть прискорюючу напругу.

  • Вибір із Вправи 41.

  • Методи Реєстрації елементарних частинок:

  • Значення ядерних АЄС для енергетичної сфери України.


Домашнє завдання.§§.41.42.Вправа 42.





середа, 7 травня 2025 р.

8 Травня

https://youtu.be/Pk8pKNhC2QY?si=-bBAwt1KosSixa_Ghttps://youtu.be/Pk8pKNhC2QY?si=-bBAwt1KosSixa_G

  Розклад уроків фізики на четвер 08Травня

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/74149220916?pwd=KEnNzkaoKUoEq4VfILvyCcy1uslGIN.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/79013529614?pwd=4YU9nt9sHOaH2H78LcYFuo4FKyqPDD.1

10-20.Третій урок у 7 А класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/74221317715?pwd=5h8oXayJB6YLo7HGmNQSeBxYGTP0Pf.1

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/71897771000?pwd=KNgIVdtOXt3kQynQ9x3HKbyUPzbsUz.1

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання https://us04web.zoom.us/j/71308299793?pwd=yxOblSil0tvU9KBkmsldFVKFPubc1q.1

 https://us04web.zoom.us/j/79979018998?pwd=p4VJoUxb8BAHs42M5LVnzRdqwCQt9Y.1

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/71308299793?pwd=yxOblSil0tvU9KBkmsldFVKFPubc1q.1

Тема уроку для 7А і 7 Б класу. Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеду.
До уроку питання:join.naurok.ua
7 А 2576289  відкрито до 3 травня 18-00
7 Б  9859223 тест до 2 травня відкрито до 13--00 !!!!!!!!
До уроку прочитати §.34 -не вимагаю досконального розуміння, але необхідно засвоїти лексику теми.

Під час уроку розглянемо Закон Архімеду і причини існування данного закону.
  • попередньо зайдіть за посиланням в заголовку;
  • перегляньте відео;

  • Потрібно прояснити причину існування Сили Архімеду.


  • Проведемо низку демонстрацій "в живу" для підтвердження існування FA.
  • Home work опрацювати §/34.
Тема уроку для класу. Розв'язування задач. Струм в розчинах. Закон ЕЛЕКТРОЛІЗУ-закон Фарадея.
До уроку розв'язати задачу. Мідний провідник за температури 0°С мав опір 5 Ом. Який опір матиме даний провідник нагрітий до 100°С?(температурний коефіцієнт опору міді ょ=0,0043 К‾)
Розв'язати задачу(повторення)
Перегляньте відео. Струм у розчинах. 
Зберемо установку подібну до даної і зважимо катод (електрод, під'єднаний до від'ємного полюсу)
Замкнемо коло і пропустимо струм через електроліт за певний час(наприклад - 10 хв) 
Зважимо катод знову. Він стане важчим-на ньому осяде деяка маса металу із  розчину.
Визначимо електрохімічний еквівалент міді.



На наступний раз опрацювати(читати треба!) §.37,Вправа 37(4)

Тема уроку у 9 А класу. Закон збереження." Механічна робота і потужність. Кінетична і потенціальна енергії.

До уроку перечитати розділ в підручнику 7-класу : "Механічна енергія. Механічна робота."
До уроку.!!! Можна скористатись іншими ресурсами, наприклад ШІ.
Зайдіть за посиланням на fizmat. by

Тема Уроку 11 А класу. Методи реєстрації елементарних частинок.
До уроку виконати:
  • Вирахувати дефект мас для ізотопу  3Li
  • Вирахувати   Питому енергію зв'язку даного нукліду.
  • На малюнку показаний трек протона, який рухався в однорідному магнітному полі з магнітною індукцією 0,2 Тл, направленому перпендикулярно площині малюнка. Відстань між лініями сітки на малюнку дорівнює 1 см. Яка швидкість протона?

     

    16.34в(5 балів). На малюнку показаний трек електрона, який після розгону в електричному полі рухався в однорідному магнітному полі з магнітною індукцією 20 мТл. Магнітне поле направлено перпендикулярно площині малюнка, відстань між лініями сітки на малюнку дорівнює 1 мм Знайдіть прискорюючу напругу.

  • Вибір із Вправи 41.

  • Методи Реєстрації елементарних частинок:

  • Камера Вільсона.

  • Бульбочкова камера

  • Лічильник Гейгера.

  • Фотопластини за треками частинок.

Тема уроку для 10 А класу. Напруженість електростатичного поля. Силові лінії поля. Суперпозиція.

 До уроку Усвідомити принцип суперпозиції і дати відповіді.
Згадайте:
1:будова атому; елементарні електричні частки;
2:види електричних зарядів;
3:як взаємодіють електричні заряди(тіла, які володіють електричними властивостями)?
4:які явища ми можемо згадати, щоб продемонструвати існування електричних властивостей;
5:закон Кулона; закон збереження електричних зарядів;
Крутильні терези Кулона;
6:агент,який,переносить взаємодію між електричними тілами;
7:

принцип суперпозиції.  модель Принципу суперпозиції.
  • Що таке Спектри електростатичного поля? Чому Фарадей, а за ним, інші вчені зображали поле таким чином?



ОПрацюємо  §§.40 і 41. і Вправа 40. 41(2)

На домашню роботу залишаємо доопрацьовувати §§.40 і 41.  Вправа 41(5,6) 


вівторок, 6 травня 2025 р.

07 Травня

 Слава Моїй Україні.

ядерна енергетика

Розклад уроків фізики на середу,7 Травня 2025 року.

 08-30Перший урок10Б.Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/71198718393? I pwd=a1mYbhnHP6KbnZv2a0ewlcDT1WhjYa.1

 09-25Другий урок- 9А.Посилання   https://us04web.zoom.us/j/72074288740?pwd=hMVYVbcZR4WMytGZUcC8yDXaWBPAu3.1

10-20Третій урок 9Б.Посилання   https://us04web.zoom.us/j/74712039855?pwd=AYZC5TatCa61bwHBZthqDZSQbGJD70.1

11-15Четвертий урок  -

12-30П'ятий урок -    11Б. Посилання         https://us04web.zoom.us/j/72774704012?pwd=3BhOztIsbXGxsiAjTWHUyEaqTNXCOC.1

Тема уроку у 10 Б класу.
До уроку прочитати §.40. Вправа 40.👆
Згадайте:
1:будова атому; елементарні електричні частки;
2:види електричних зарядів;
3:як взаємодіють електричні заряди(тіла, які володіють електричними властивостями)?
4:які явища ми можемо згадати, щоб продемонструвати існування електричних властивостей;
5:закон Кулона; закон збереження електричних зарядів;
Крутильні терези Кулона;


6:агент,який,переносить взаємодію між електричними тілами;
7:

принцип суперпозиції.  модель Принципу суперпозиції.

Вдома опрацювати §§.40 і 41. і Вправа 40.

Тема уроку у 9 А класу. Короткий аналіз КТ "Імпульс. Закон збереження." Механічна робота і потужність. Кінетична і потенціальна енергії.

До уроку перечитати розділ в підручнику 7-класу : "Механічна енергія. Механічна робота."
До уроку.!!! Можна скористатись іншими ресурсами, наприклад ШІ.
Зайдіть за посиланням на fizmat. by

Тема Уроку 11 Б класу. Методи реєстрації елементарних частинок.
До уроку виконати:
  • Вирахувати дефект мас для ізотопу  3Li
  • Вирахувати   Питому енергію зв'язку даного нукліду.
  • На малюнку показаний трек протона, який рухався в однорідному магнітному полі з магнітною індукцією 0,2 Тл, направленому перпендикулярно площині малюнка. Відстань між лініями сітки на малюнку дорівнює 1 см. Яка швидкість протона?

     

    16.34в(5 балів). На малюнку показаний трек електрона, який після розгону в електричному полі рухався в однорідному магнітному полі з магнітною індукцією 20 мТл. Магнітне поле направлено перпендикулярно площині малюнка, відстань між лініями сітки на малюнку дорівнює 1 мм Знайдіть прискорюючу напругу.

  • Вибір із Вправи 41.

  • Методи Реєстрації елементарних частинок:

  • Камера Вільсона.

  • Бульбочкова камера

  • Лічильник Гейгера.

  • Фотопластини за треками частинок.

Домашнє завдання.§§.41.42.




понеділок, 5 травня 2025 р.

6 Травня 2025

 Слава Україні. 

Ознайомтесь.

Розклад уроків фізики на вівторок, 06 Травня.

 08-30. Перший урок-11БПосилання

 https://us04web.zoom.us/j/73646410445?pwd=alSZXa8Zlk4LLPaOk2FO840d0NztmO.1

09-25. Другий урок- 11Б.Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/71628589799?pwd=UybGhVi5ezbc8CPVLc9cogeOHbpB05.1

10-20. Третій урок -  9Б.Посилання   https://us04web.zoom.us/j/75952253626?pwd=2zVSgAyd4LgGhVrJNHsHnhjaJCwgTN.1

11-15. Четвертий урок- 10А Посилання. 

 https://us04web.zoom.us/j/74332530948?pwd=KhaJ8a9dAbbjO5AeM8BaLniv0jQeKd.1

12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/77349188871?pwd=yLEAuXM7jaHTCdsyuf3YUwVrU5yXr2.1

Тема уроку для 8 А класу. Струм в металах.

До уроку повторити питання:

 Теплова дія електричного струму. Закон Джоуля -Ленца. 

Потужність і робота електричного струму.

Боржники повинні виконати Контрольну роботу  за кодом 6UDSWJ  

1.Експериментальна задача. Розрахунок вартість спожитої електроенергії.


  • Розглянути приклад плати за спожиту електроенергію(тариф -4,32 грв/кВт•год)
  • Вправа 24(4,5)
Основне питання уроку: ЩО собою являє електричний струм в металевих провідниках?

Переглянути відео. Нас цікавлять анімації(до 10 хв)

Вправа 36. §.36.


Тема уроку у 9 Б класу. Закон збереження." Механічна робота і потужність. Кінетична і потенціальна енергії.

До уроку перечитати розділ в підручнику 7-класу : "Механічна енергія. Механічна робота."
До уроку.!!! Можна скористатись іншими ресурсами, наприклад ШІ.
Зайдіть за посиланням на fizmat. by
  • механічна робота- A=Fs•cos(F^s) 






  • Робота під час уроку.
  • Закон про кінетичну енергію.
  • Потенціальна енергія(енергія стану) взаємодії тіла із планетою Земля.
  • Незалежність роботи сили тяжіння від траєкторії руху.
  • Яку швидкість матиме тіло на висоті 5 від Землі, яке  падатиме з висоти 45 м?(закон збереження механічної енергії)


  • Тема уроку Астрономії у 11 Б класу. Життя у Всесвіті. Місце людини У Всесвіті. Антропний принцип.
  • До уроку переглянути відео.
  • «Ми спостерігаємо Всесвіт таким, яким ми його бачимо, тому що ми існуємо» В.Л.Больцман.
  • Основне питання космології. Антропний принцип — це концепція в сучасній космології, яка пояснює, чому Всесвіт має саме такі фізичні параметри, що дозволяють існування життя. Він стверджує, що ми спостерігаємо Всесвіт таким, яким він є, тому що лише в такому Всесвіті могли з’явитися спостерігачі, тобто ми.

    Існують дві основні версії антропного принципу:

    • Слабкий антропний принцип: Всесвіт має такі параметри, які дозволяють існування життя, але це не означає, що він був спеціально "налаштований" для цього. Ми просто знаходимося в такій частині Всесвіту, де умови сприятливі для життя.

    • Сильний антропний принцип: Всесвіт має бути таким, щоб у ньому закономірно виникали умови для існування розумних спостерігачів. Це припускає, що фундаментальні фізичні константи не випадкові, а певним чином "налаштовані" для появи життя.

  • Ідея Ж.Бодріяра.  Ми сприймаємо Симулякр Всесвіту, а не Всесвіт?

  • Пошук позаземних Цивілізацій. Принципова неможливість контактів із Позаземною цивілізацією?
  • Умови виникнення ДНК структур? Гіпотеза Опаріна.
  • Що таке фотосинтез? Що виникає в процесі фотосинтезу? 
  • Формула Дрейка. Про що вона? Приклад Зорі Веги(стор.122)
  • Зона життя. Екзопланети.
  • Термін існування Існування людської Цивілізації. Причини знищення Цивілізації Homo sapiens.(стор.114-підручник П.)
  • Цікаве дослідження І.С. Шкловського "Життя. Всесвіт. Розум."
  • SETI (англ. Search of Extra Terrestrial Intelligence — пошуки позаземного розуму).

  • Переглянути відео у вільний час. Запитайте у себе-Вони Є? Навіщо ми їх шукаємо?

  • Вдома розглянути приклади розв'язання задач з астрономії.(сторінки 120-122)

Тема Уроку 11 Б класу. Методи реєстрації елементарних частинок.
До уроку виконати:
  • Вирахувати дефект мас для ізотопу  3Li
  • Вирахувати   Питому енергію зв'язку даного нукліду.
  • На малюнку показаний трек протона, який рухався в однорідному магнітному полі з магнітною індукцією 0,2 Тл, направленому перпендикулярно площині малюнка. Відстань між лініями сітки на малюнку дорівнює 1 см. Яка швидкість протона?

     

    16.34в(5 балів). На малюнку показаний трек електрона, який після розгону в електричному полі рухався в однорідному магнітному полі з магнітною індукцією 20 мТл. Магнітне поле направлено перпендикулярно площині малюнка, відстань між лініями сітки на малюнку дорівнює 1 мм Знайдіть прискорюючу напругу.

  • Вибір із Вправи 41.

  • Методи Реєстрації елементарних частинок:

  • Камера Вільсона.

  • Бульбочкова камера

  • Лічильник Гейгера.

  • Фотопластини за треками частинок.

Домашнє завдання.§§.41.42.
Тема уроку у 10 А класу.
До уроку прочитати §.40. Вправа 40.👆
Згадайте:
1:будова атому; елементарні електричні частки;
2:види електричних зарядів;
3:як взаємодіють електричні заряди(тіла, які володіють електричними властивостями)?
4:які явища ми можемо згадати, щоб продемонструвати існування електричних властивостей;
5:закон Кулона; закон збереження електричних зарядів;
Крутильні терези Кулона;


6:агент,який,переносить взаємодію між електричними тілами;
7:

принцип суперпозиції.  модель Принципу суперпозиції.

Вдома опрацювати §§.40 і 41. і Вправа 40.




Зауваження

Гриби Чорнобильської АЕС використовують силу радіації

https://docs.google.com/document/d/1fviChqI5Vhoh6B7du4ALKQdtr00XN4lW/edit?tab=t.0

Вибране