четвер, 15 травня 2025 р.

16 Травня 2025

 Слава Україні! Слава Всім Українцям!

 Розклад уроків на п'ятницю,9 Травня.

Панель управління | Зрозуміло!

Про оцінювання

Марія Кюрі.

8-30 Перший урок.10 Б клас Пропущений урок опрацьовує самостійно за планом, який був підготовлений до цього уроку.   .Користуйтесь посиланнями. 👆-задачі запропоновані на сторінці блогу. Дивитись внизу.


9-25 Другий урок.7 А клас-виконує Лабораторну Роботу          №10 самостійно за інструкцією поданої нижче-читайте.

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання -урок проведений за старим розкладом у понеділок.  

11-15 Четвертий урок 7 Б клас виконує Лабораторну Роботу №10 самостійно за інструкцією, поданої нижче-читайте.

12-30 П'ятий урок.9 А клас; під час уроку доопрацювати ЛР№7, хто не виконав Тест()-виконати IGFCW9. дивитись далі  читайте завдання внизу Блогу.

.

  • До уроку виконати тест "Абетка електростатики" 
  • 10 Б  КТ  IGFCW9
  • Закон Кулона.
  • Причини електризації.
  • Поняття Напруженості. Формула поля.
  • Силові лінії електростатичного поля.
  • 34в{5 балів). Дві однакові металеві заряджені кульки знаходяться в 10 см один від одного. Сила відштовхування кульок 30 мкН. Після зіткнення і видалення кульок на початкову відстань сила відштовхування стала рівною 90 мкН. Знайдіть заряди кульок перед зіткненням.

  • Під час уроку розглянемо. Робота електростатичного поля.

  • Виконаємо завдання із Вправи 42(із докладним поясненням).користуюсь шаблонами.


Тема уроку для 7А і 7 Б класу. Лабораторна робота . "Умови плавання тіл."

Прочитати інструкцію Для виконання ЛР№10 "Гідростатичне зважування,"(сторінка 251-252)

Під час уроку розберіть  явище плавання тіл, дію виштовхувальної сили".

Перший підхід: Використайте  застосунок за посиланням:

  • Дослід 1.Опустимо металеве тіло у воду і виміряємо попередньо силу тяжіння, а потім-вагу витісненої води даним тілом(силу Архімеда). Порівняємо дві сили.
  • Дослід 2. Зануримо у воду пусту закорковану пробірку і порівняємо силу тяжіння пробірки із вагою витісненої води. Порівняємо дві сили.
  • Дослід 3. Розглянемо плавання навантаженої пробірки всередині води. Порівняємо Силу Архімеда і вагу пробірки в даному випадку.
  • Узагальнимо результати дослідів і прочитаємо §.35.(сторінка 246)
Заходимо на застосунок і, користуючись Інструкцією до ЛР№10 "Дослідження умов плавання тіл"(стор.251)
виконати ЛР №10. Використайте час із користю.

Другий підхід.
 ДОПОМОГА: скористайтесь відео, виконати ЛР№10.
сторінки я дав за новим нашим підручником.

Після виконання ЛР підготувати Звіт роботи.
Розгляньте Вправу 35(1,2)
Домашня робота Читаємо §.35. Тренуємось в розв'язувані задач Плавання тіл. Повітреплавання.§.36.

  • Тема уроку для 9 А класу. Розв'язування задач. Узагальнення методів розв'язування задач. 

  • До уроку Здати  Звіт про ЛР№7.
  • До уроку. Виконати Тест "Механічні робота і енергії." Код(classtime) IGFCW9

  • Під час уроку пояснити(прокоментувати)  задачі 2 і 3 на сторінках 238 і 239.вашого підручника.

  • Уміти формулювати "Закони збереження"

  • Питання 4.Куля масою 9 г, що летить горизонтально, потрапляє у вантаж масою 8 кг, підвішений на легкому жорсткому стрижні, і застряє в ньому. При цьому вантаж з кулею підіймається на висоту 2 см. Визначте, з якою швидкістю летіла пуля.

  • Питання 5. В балістичному пістолеті пружина, стиснута на 3 см, викинула "пулю" масою 30 г. Пуля отримала швидкість 50 см/с. Визначте коефіцієнт жорсткості пружини.

  • Перегляньте відео: закон збереження імпульсу.


  • Вдома розглянути завдання із Вправи 38.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Зауваження

Гриби Чорнобильської АЕС використовують силу радіації

https://docs.google.com/document/d/1fviChqI5Vhoh6B7du4ALKQdtr00XN4lW/edit?tab=t.0

Вибране