Струм в розчинах. Закон ЕЛЕКТРОЛІЗУ-закон Фарадея.
Струм в газах.
Струм в металах. Надпровідність.
До уроку розв'язати задачі:Мідний провідник за температури 0°С мав опір 5 Ом. Який опір матиме даний провідник нагрітий до 100°С?(температурний коефіцієнт опору міді ょ=0,0043 К‾)
Розв'язати задачу(повторення)
Чому лампи розжарення перегорають, як правило, в момент ввімкнення?
Чому при нагріванні розчину струм через розчин збільшується?
Чому від розетки до розетки в кімнаті не протікає струм? А під час грози струм блискавки досягає тисячі ампер? Дане відео (для 11-го класу, але анімації дуже розумні--4хв.30с)
.§.39. Вправа 38(3)
Тема у 7 А класу. Судноплавання і повітроплавання.
Розв'язування задач.
До уроку1.Здати ЛР№10.Повторити §.35.2.Вправа 35(8)
3.Розглянути проблему: яка частина айсбергу знаходиться під водою?
4. Чому гумова куля наповнення повітрям не піднімається вгору(не плаває) а наповнення гелієм може "літати"?
Перегляньте презентацію.
IGFCW9
Тема уроку для 9 Б класу. Фундаментальні закони природи. Межі застосування законів(чи моделей) природи?
До уроку1.Здати Лабораторну роботу №7.
2. Хто повинен пройти Тест G4YTU9
Застосування законів фізики-це визначення меж знань.
1.В рамках теми виконати Тест 8F3YNK
2.В рамках теми перегляньте, як уявляється природа світла у трьох системах-моделях: геометрична оптика; Хвильова теорія світла: що сьогодні говорять фізики про світло?
3.В рамках теми покажемо як пояснюють моделі взаємодії електричних тіл до-відстаней менших на яких виникають ядерні сили і -більших.
4. Що заперечують Не інерціальні системи відліку?
5.Як виникло пояснення природи енергії Зір?
Виконати Завдання. На край столу заввишки 1 м поклали тіло масою 100 г. В
нього потрапляє куля масою 1 кг,
який рухався по столу перпендикулярно до його краю із швидкістю 36 км/год . На
якій відстані від столу (по горизонталі) тіло впаде на підлогу, якщо удар був
абсолютно непружним? Тертя і опір повітря не враховуйте.(12 балів)
ДО Уроку розгляньте подані задачі і перевірте розуміння теми.
35в. Дві однакові свинцеві кульки масою
по 2,5 г
підвішені в одній крапці на нитках завдовжки 1 м. Після повідомлення ним
негативного заряду кульки розійшлися на відстань 10 см один від одного.
Скільки електронів було передано кулькам?
36в. Негативний заряд -0,27 мкКл і
позитивний заряд 0,18 мкКл знаходяться на відстані 45 см один від одного. В якій
точці напруженість електричного поля рівна нулю?
32д. Яку швидкість придбав електрон, що пройшов
прискорюючу різницю потенціалів 1000
В? Початкову швидкість електрона вважайте рівною нулю.
Що таке конденсатор? Функції конденсатора.
Види конденсаторів.
Дом.завдання-погляньте на послідовність візуальних підказок.
Тема уроку у 11 Б класу. Узагальнення теми :"Ядерні
сили. Основи атомної фізики."
Розглянемо типову контрольну із даної теми(один із варіантів) із Збірника Евлахової, Бондаренко.
Під час другого уроку Напишете Контрольну роботу з даної теми.
Немає коментарів:
Дописати коментар