середа, 21 травня 2025 р.

22 Травня 2025

 Розклад уроків фізики на четвер 22 Травня

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання  

https://us04web.zoom.us/j/76186216357?pwd=QDxXmfzawhVUSKwfW3r9EXcxejWDd7.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/78381790479?pwd=r4Cjd76etZov7ukFiGW3aBQbCvkETh.1

10-20.Третій урок 

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/77592749658?pwd=wfhXw63yqXQqKytU4w8IC0a7Jm8geH.1

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/72985097092?pwd=EelYdSyrUPxa7qY9IO0BSzjxNxX8Cb.1

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/77079572578?pwd=kYRuCyCTWdr4ebDWTzdLHg8EcLGYxm.1

14-20. Сьомий урок у 11-А класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/73002387487?pwd=oSHpt3QcDDDaqMl6ZmrvSM0ZSpawWg.1

Тема уроку для  класу. Повітреплавання. Умови плавання тіл. Судноплавання."

До уроку Здати Звіт про ЛР№9 "Гідростатичне зважування,"і


ЛР№10 "Умови плавання тіл".Для даної роботи подано Відео і план роботи.

  • Дослід 1.Опустимо металеве тіло у воду і виміряємо попередньо силу тяжіння, а потім-вагу витісненої води даним тілом(силу Архімеда). Порівняємо дві сили.
  • Дослід 2. Зануримо у воду пусту закорковану пробірку і порівняємо силу тяжіння пробірки із вагою витісненої води. Порівняємо дві сили.
  • Дослід 3. Розглянемо плавання навантаженої пробірки всередині води. Порівняємо Силу Архімеда і вагу пробірки в даному випадку.
  • Узагальнимо результати дослідів і прочитаємо §.35.(сторінка 246)
  • Під час уроку розберемо явище плавання тіл, дію виштовхувальної сили".
Розглянемо Вправу 35(1,2)

сторінки я подав за новим нашим підручником.
Для тих,хто виконав попередні завдання
Читаємо §.35. Тренуємось в розв'язувані задач Плавання тіл. Повітреплавання.§.36.
Заходимо на застосунок і, користуючись Інструкцією. до ЛР№10 "Дослідження умов плавання тіл"(стор.251)
виконати ЛР №10. 

Тема уроку Для 7 А класу. Розв'язування задач "Закон Архімеда. Плавання тіл. Повітреплавання."
Далі. Контрольна робота.

До уроку  Виконати(хто не виконав) ЛР№№9,10.
Вправа 35 (8,9,10).
  • Під час уроку прокоментуємо розв'язки задач Вправи 36
  • Як за співвідношенням  надводної і підводної частини плаваючого тіла визначити густину тіла? рідини?
  • Яка частина айсбергу знаходиться під водою?
  • Розглянути проблему: яка частина айсбергу знаходиться під водою?
    4. Чому гумова куля наповнення повітрям не піднімається вгору(не плаває) а наповнення гелієм може "літати"?

    Перегляньте презентацію.
    Задачі для самоперевірки на сторінці 260 у вашому підручнику.

    Тема уроку для 9 А класу. Фундаментальні закони природи. Межі застосування законів(чи моделей) природи?

    До уроку 1.Здати  Лабораторну роботу №7.
    2. Хто повинен пройти Тест  8AEI87 ?
  • 3.Завдання на сторінках 258 у вашому підручнику.
Під час уроку розглянемо завдання узагальненого типу.
Розібрати задачі №3 і 4(сторінки 238-239)

Застосування законів фізики-це визначення меж знань.
1.В рамках теми виконати Тест 
 2.В рамках теми перегляньте, як уявляється природа світла у трьох системах-моделях: геометрична оптика; Хвильова теорія світла: що сьогодні говорять фізики про світло?
3.В рамках теми покажемо як пояснюють моделі взаємодії електричних тіл до-відстаней менших на яких виникають ядерні сили і -більших.
4. Що заперечують Не інерціальні системи відліку?
5.Як виникло пояснення природи енергії Зір?

Виконаємо і прокоментуємо Завдання. А.На край столу заввишки 1 м поклали тіло масою 100 г. В нього потрапляє куля масою 1 кг, який рухався по столу перпендикулярно до його краю із швидкістю 36 км/год . На якій відстані від столу (по горизонталі) тіло впаде на підлогу, якщо удар був абсолютно непружним? Тертя і опір повітря не враховуйте.(12 балів)
Б. М'яч, масою 330 г, що рухався зі швидкістю 10 м/с, пружно зіткнувся з дитячим візком, що повільно рухався на зустріч м'ячу зі швидкістю 1 м/с. Маса візка 2 кг.
Визначити швидкість тіл після зіткнення.

Тема уроку для 8 А класу. Контрольна робота "Струм. Закон Ома. Закон Кулона. D6RT5B
Струм у різних середовищах"  8ESNFH

"Закон Ома. Закон Кулона. Силові лінії поля." 
повторіть
1.стор.109(рис.20.4)
2.стор.115(рис.21.4 і 5)
3.стор.121
4. Вправа 28(5)
5.Сторінка 180.
6.Сторінка 186.

Тема уроку для 10 А класу. Розв'язування задач. "Електрична напруженість і напруга. Енергія електричного поля, конденсатор"
До уроку прочитати (опрацювати §.43 і §.44)
виконати наступні задачі:

35в. Дві однакові свинцеві кульки масою по 2,5 г підвішені в одній крапці на нитках завдовжки 1 м. Після повідомлення ним негативного заряду кульки розійшлися на відстань 10 см один від одного. Скільки електронів було передано кулькам?

 36в. Негативний заряд -0,27 мкКл і позитивний заряд 0,18 мкКл знаходяться на відстані 45 см один від одного. В якій точці напруженість електричного поля рівна нулю?

32д. Яку швидкість придбав електрон, що пройшов прискорюючу різницю потенціалів    1000 В? Початкову швидкість електрона вважайте рівною нулю.

Під час уроку Розглянемо завдання Із Вправ 43 і 44.

На наступнй урок -1)Завдання на сторінках 264.

2)Контрольна робота "Основи електростатики"  C3RB95

Тема уроків у 11 А класу. Комплексна контрольна робота :"Атомна фізика"

Наполягаю на виконання КТ різних тем.
Виконання ЛР№9.
  • Виконати Тести: астрономія
  • 11А PE6FZP

  • Виконати Тести: фізика
  • 11А  XNAAUM
  • Виконати ЕР №9.









Немає коментарів:

Дописати коментар

Зауваження

20 схем для начинающих радиолюбителей

Вчитися треба.  Кому не вистачить роботи. Як виготовляють Процесори. Ампліфікація, Електрична когерентність, Антропний принцип.  Коли гумані...

Вибране