понеділок, 17 березня 2025 р.

18 Березня 2025

 Слава Україні. 

Розклад уроків фізики на вівторок,18 Березня.

 08-30. Перший урок-11БПосилання 

https://us04web.zoom.us/j/77552981949?pwd=VIugdiU48uRFTyMm2PoG12aVWSuPFi.1

09-25. Другий урок- 11Б.Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/74399860876?pwd=rsqjiJlnfNahTgGHJgTDRbj8y9d1lw.1

10-20. Третій урок -  9Б.Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/76705685904?pwd=WIGKxwCnF9zpjbBIaC6whEAxT4P9ia.1

11-15. Четвертий урок- 10А Посилання     https://us04web.zoom.us/j/74285401432?pwd=2NTMaNVLqdW95D9Ws8GWOPUTXYQdMn.1

12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання

Тема уроку у 11 Б класу. Вступ до Квантової оптики. Гіпотеза М. Планка. Кванти світла.
До уроку  виконати  КТ за кодами

11 А AWKDF4 ;             11 Б PPJI86.

Прочитати §.33."Основи квантової фізики"

Під час уроку розглянемо:

  • ідею Абсолютно чорного тіла або "чому Зорі -різнокольорові";
  • протиріччя(ультрафіолетова смерть Всесвіту), що привело до гіпотези Планка;
  • кванти світла і їх властивості;


  • Коментування задач із Вправи 33.
  • Опрацювати §.33.Завершити Вправу 33.
Тема Астрономії Для 11 А класу.  Практика.Розв'язування задач для кращого розуміння теми:" Зорі. Еволюція зір. Білі карлики. Нейтронні зорі. Чорні діри."

1.Порівняємо Зорі.
2.Згадаємо тему подвійних зір.
3.Еволюція зір. Смерть зорі.
Навіщо ми досліджуємо кратні системи зір?
Хоккінг. Чорні діри і їх еволюція. Чи випаровуються Зорі.
Домашня робота. §.Тема.5

  • Розв'яжемо пару задач.У скільки разів Арктур більше Сонця, якщо світність Арктуру 100,а температура 4500 К?
  • На якій відстані  від центру галактики знаходиться наднова зоря, якщо її  кутова відстань від центру галактики 3‟ ,а від нас вона віддалена на 10 млн парсек?
  • У скільки разів відрізняються світності двох зір однакової температури, якщо радіус однієї із них більше ,чим в 25 разів?
  • Розв'яжемо пару задач.У скільки разів Арктур більше Сонця, якщо світність Арктуру 100,а температура 4500 К?
  • На якій відстані  від центру галактики знаходиться наднова зоря, якщо її  кутова відстань від центру галактики 3‟ ,а від нас вона віддалена на 10 млн парсек?
  • У скільки разів відрізняються світності двох зір однакової температури, якщо радіус однієї із них більше ,чим в 25 разів?
  • Домашня робота. §.Тема.5

Тема уроку для 10 А класу.1.Будова і властивості твердих тіл. Анізотропія. Аморфність.  Рідкі кристали.
2. Механічні властивості твердих тіл.
До уроку переглянути наступні задачі:
Для самоконтролю виконати задачі із Вправи 33(3,4)

Під час уроку розглянемо Твердий агрегатний стан і його властивості.

Властивості кристалів різного хімічного зв'язку: металевий зв'язок, йонний зв'язок, ковалентний зв'язок, воднево-карбонні (Ван - дер-Ваальса):                1) провідність; 2)твердість;                     3) тугоплавкість;   4) пластичність;

Характерна особливість кристалічних тіл-анізотропія.
  • Рідкі кристали.
  • Закон Гука у формі Юнга.(перенесемо на наступний урок)


Аморфні тіла(некристали)-неперіодичність структури(рідини із великою в'язкістю)   
         
ТЕма уроку для 8- А класу. Властивості послідовного з'єднання елементів у колі.(практика) ЛР№4.
(робота в укритті для тих, хто може відвідати урок)
 До уроку приготувати звіт  ЛР№3. Здати під час уроку на окремому аркуші (подвійному ) відповідно до інструкції, яка подана в підручнику на сторінках 160-161.
Якщо немає можливості бути присутнім в класі роботу виконати на  електронному застосунку( клік посилання)
Перегляньте 

Учні працюють(в залежності від умов) і online і ofline/
Вправа 29(3,4,5).
Для тренування  і виконання роботи перейдіть за посиланням.(в цьому випадку виконання ЛР-є бонуси)
Другий застосунок(із можливостями виконання роботи)
Ви запитували!
Повторна робота "Електростатика" код ESIFCW

Для тренування  і виконання роботи №4 прочитати §.31.
Зібрати електричне коло-основу для роботи №4.
Знаємо, що струм в даному колі однаковий в кожній точці кола ,використаємо виміряну напругу на окремих ділянках кола -розрахуємо опір ділянок кола. За інструкцією(сторінки 168-169) ЛР№4(с виконаємо розрахунки Досліду 1,Досліду 2,Досліду 3.
Зробити висновки.
Для інших учнів-роботу виконати за посиланням у застосунку

Тема уроку для 9 Б класу. Другий закон Динаміки. Розв'язування задач.
До уроку переглянути попередні відео і посилання.
І прочитати §.31.
Переглянути відео(до 3-го закону)

На прикладі розв'язування задач із Вправа 31 складемо алгоритм розв'язання задач задач на застосування другого закону Динаміки.
Додатково. Тренування на пошук рівнодійної сили.
  • Чи знаємо ми-що таке маса тіла?
  • -як пов'язана маса тіла із часом, який потрібен для зміни швидкості тіла?
  • -що таке сила?
  • -в яких випадках сили себе не проявляють? і, в цьому випадку, ми говоримо-що сили не має?
Домашня робота. Опрацювати Вправу 31.







субота, 15 березня 2025 р.

17 Березня

 Українська мова-то мова життя.


Філософія і історія Харкова.

Екзистенційна фізика.



Розклад уроків фізики на понеділок,10 Березня..

08-30. Перший урок 11Б клас   https://us04web.zoom.us/j/77482070967?pwd=BqfNntvwry82rvGYIof8UTiQtzlaRd.1

9-25 Другий урок 11 А клас 

https://us04web.zoom.us/j/79002729020?pwd=Gh31A3LuZjivlrCb7P9lDbsRQaidLn.1

10-20. Третій урок - 10 Б клас   https://us04web.zoom.us/j/75779022712?pwd=xRljVPODqFcQ5topzniOLbp7KQ89Xk.1

11-15. Четвертий урок- 10А клас https://us04web.zoom.us/j/79855809505?pwd=htHc12yfrFLkpZGh8jsJWrCdrZIqdw.1

12-30. П'ятий урок - 9Б клас 

 https://us04web.zoom.us/j/77249377579?pwd=Jp9Eq7dTMvM9IQmTpqxCpMlKQW1FaB.1

13-15. Шостий урок -11 А клас 

 https://us04web.zoom.us/j/77856895602?pwd=wnsYtq19PNfC928vgTcag8xBQCDUEv.1

Тема уроку для 11 А і 11 Б класів.1. Тематичний тест "Хвильові властивості світла". 2. Вступ до "Основи квантової фізики"

До уроку переглянути сторінки 175-176,Вправа 30(5),
сторінки 181-182, сторінки 186.

Під час уроку виконаємо  КТ за кодами

11 А AWKDF4 ;             11 Б PPJI86.

Вдома  опрацювати §.33."Основи квантової фізики"

Тема уроку для 10 А і 10 Б класів. Розв'язання задач з теми "Вологість. Поверхневий натяг."

До уроку виконати(хто цього ще не зробив) ЛР№7(дослідження поверхневого натягу води).Виконати завдання із Вправи 33(1,3)

Під час уроку розглянемо пізнавальні задачі:





  • Вдома розглянути ☝☝☝Вправу 33(4,5)

Тема уроку для 9 Б класу.

До уроку закріпіть докази даного твердження(стор.202 вашого підручника),переглянувши дані відео.

  • Тіло рухається рівномірно прямолінійно або перебуває в стані спокою лише тоді, коли на нього не діють інші тіла та поля або їхні дії скомпенсовані, — це сучасне формулювання закону інерції, який експериментально встановив Ґ. Ґалілей. У сучасній фізиці цей закон називають першим законом Ньютона та формулюють так: існують такі системи відліку, відносно яких тіло зберігає стан спокою або рівномірного прямолінійного руху, якщо на тіло не діють жодні сили або ці сили скомпенсовані. Такі системи відліку називають інерціальними
Хто першотворець Принципу інерції(перші досліди). Сформулюємо принцип інерції.
  • 1.Переглянемо відео: основи.
  • 2.Чому лижник, після того як лижі зіткнулись з пеньком, падає вперед?
  • Де буде синяк у пасажира, на грудній клітці, чи на спині,-якщо вагон різко прискорився?
  • Якщо лежачи на пляжі вертикально підкинути м'ячик, чому він впаде туди, звідки вилетів,-Земля ж рухається орбітою зі швидкістю 30 км/с?
  • Чи розуміє дитина в поїзді, чому від неї "тікає" апельсин в момент, коли поїзд різко рушає з місця? А дідусь, що проводжає онуку і  стоїть на пероні  і дивиться у вікно вагону?
  • З бомболюку випадають бомби. Відео демонструє їх вертикальне падіння. Чому, літак же має певну швидкість?
Так яка система є інерціальною?

Під час уроку розглянемо ДРУГИЙ закон Динаміки(Н'ютона)

Відео для of-лайників.


Дослід ,що і підтверджує другий закон Н'ютона.

Вправа 30(4,5), §.31.

Тема Астрономії Для 11 А класу.  Практика.Розв'язування задач для кращого розуміння теми:" Зорі. Еволюція зір. Білі карлики. Нейтронні зорі. Чорні діри."

1.Порівняємо Зорі.
2.Згадаємо тему подвійних зір.
3.Еволюція зір. Смерть зорі.
Навіщо ми досліджуємо кратні системи зір?
Хоккінг. Чорні діри і їх еволюція. Чи випаровуються Зорі.
Домашня робота. §.Тема.5

  • Розв'яжемо пару задач.У скільки разів Арктур більше Сонця, якщо світність Арктуру 100,а температура 4500 К?
  • На якій відстані  від центру галактики знаходиться наднова зоря, якщо її  кутова відстань від центру галактики 3‟ ,а від нас вона віддалена на 10 млн парсек?
  • У скільки разів відрізняються світності двох зір однакової температури, якщо радіус однієї із них більше ,чим в 25 разів?

  • Домашня робота. §.Тема.5



четвер, 13 березня 2025 р.

14 Березня 2025

 Посилання для Дані  на п'ятницю 14 березня ,14-30

https://us04web.zoom.us/j/76325400506?pwd=zNo6vfDqLudnmTsdUZJHGjZwbi8WY2.1

  Код       ISBZUB

 

Розклад уроків на п'ятницю,14 Березня.

Про оцінювання

8-30 Перший урок.10 Б клас 

 https://us04web.zoom.us/j/78848953595?pwd=eivfmZJ6jyfMoxpSHjeoNKmcyxa2T9.1

9-25 Другий урок.7 А клас, посилання 

https://us04web.zoom.us/j/74660746810?pwd=f2hkvDlAbpMSZdb9htxs7vrt6aWukd.1

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання

https://us04web.zoom.us/j/74046534321?pwd=ujyMqIXXLc1XtRqntBII76ViQhxEwo.1

11-15 Четвертий урок 7 Б клас, посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/74808110923?pwd=wFeLbcWAUe1uV359la59c8JqtLgKFh.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас, посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/77380986738?pwd=R6px0aCD20qSjECKCIqqwJbYbNoT1J.1

Поляризаційний ефект?

Тема уроку для 7 А і 7 Б класів. Розв'язування задач. Узагальнення та систематизація знань теми "СИЛИ"

До уроку повторити Природу і Математична модель розрахунку сил Природи:

Під час уроку розглянемо задачі на сторінці 194-195.
Вдома розгляньте завдання №12-15,16 .

Тема уроку для 9 А класу.
Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона
Аналіз КТ за кодом 8AZUB4
До уроку відповісти на наступні питання:
  • який рух характеризує дане рівняння: x=3 + t - t²;
  • за даним рівнянням виписати рівняння миттєвої швидкості;
  • побудувати графіки x(t), v(t);
  • визначити шлях тіла за 10 с.
Хто першотворець Принципу інерції(перші досліди). Сформулюємо принцип інерції.
  • 1.Переглянемо відео: основи.
  • 2.Чому лижник, після того як лижі зіткнулись з пеньком, падає вперед?
  • Де буде синяк у пасажира, на грудній клітці, чи на спині,-якщо вагон різко прискорився?
  • Якщо лежачи на пляжі вертикально підкинути м'ячик, чому він впаде туди, звідки вилетів,-Земля ж рухається орбітою зі швидкістю 30 км/с?
  • Чи розуміє дитина в поїзді, чому від неї "тікає" апельсин в момент, коли поїзд різко рушає з місця? А дідусь, що проводжає онуку і  стоїть на пероні  і дивиться у вікно вагону?
  • З бомболюку випадають бомби. Відео демонструє їх вертикальне падіння. Чому, літак же має певну швидкість?
Так яка система є інерціальною?

Домашня робота. Опрацювати §.30.

Тема уроку у 10 Б класу. Лабораторна робота №7 А. Визначення поверхневого натягу.

До уроку  підготувати попередні записи для лабораторної роботи.(інструкція на стор.212)
Виконати задачі із Вправи 33(2,3,4)
Перегляньте відео.
Бажано виконати і проаналізувати роботу протягом уроку і здати Звіт із закінченням уроку.

Тема уроку для 11 А класу. Розв'язування задач: "Хвильова природа світла. Дифракція, Інтерференція, Дисперсія."
До уроку спробуйте відповісти на питання-які явища, і чому, підкріплюють хвильову природу світла.

Допомога!
Розглянемо в рамках уроку Вправу 30(5),Вправа 31(5),Вправа 32(3)



середа, 12 березня 2025 р.

13 Березня 2025

 Слава Україні!


 Розклад уроків фізики на четвер 13 Березня

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/79421249758?pwd=rom2quaMsltA2PNVzXCNnLG8KaCI1Y.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/74428679015?pwd=g7b1Tyb7EUX81rbjTuXYoVOJNbkfPs.1

10-20.Третій урок у 7 А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/71740928315?pwd=kUd98qbq6mi6Pva3sWn9bnd2eoWFI1.1

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання

https://us04web.zoom.us/j/71370626542?pwd=mCqginYTMJngjau8ynUiIerHutL9We.1 

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/73718830091?pwd=BOjXwDlHHV47NUaMdoZfTRmpMR9thq.1

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/76012404675?pwd=I8PfWZUKVMGnaoSTHg6a7jnSTDNaYl.1

Тема уроку для 7А і 7 Б класу. Лабораторна робота №7. Визначення коефіцієнту тертя ковзання.
До уроку Підготувати зошит для ЛР.(стор.191)
Виконати  Вправа 27(5,7)
В яких умовах можна визначити силу тертя з допомогою динамометру?
Перегляньте відео.

Під час уроку ми повинні встигнути зрозуміти і виконати роботу і провести аналіз роботи.
Побудуйте графік Fтр(P)
   і за графіком знайти коефіцієнт тертя сковзання.
                            Приклад маємо знизу.


Тема уроку для 8-го класу. 
Розрахунок опору провідника. Питомий опір речовини. Реостати.
  • До уроку приготувати Звіт ЛР№3.
  • Уважно перегляньте дану сторінку:
  • У вашій роботі №3 потрібно побудувати графік I(U) і за графіком визначити опір R провідника.
    • Потренуйтесь за посиланням графік залежності струму від напруги I(U).
  • Під час уроку спробуємо з'ясувати природу опору провідників струму
  • і спосіб розрахунку опору провідника від його фізичних характеристик. 
  • Питомий опір провідника.

  • Електронна версія лабораторної роботи.

  • Домашня робота з §.30.Вправа 30(5)
Тема уроку для 9 А класу.
Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона
Аналіз КТ за кодом 8AZUB4
До уроку відповісти на наступні питання:
  • який рух характеризує дане рівняння: x=-5+2.5t -2.5t²;
  • за даним рівнянням виписати рівняння миттєвої швидкості;
  • побудувати графіки x(t), v(t);
  • визначити шлях тіла за 10 с.
Хто першотворець Принципу інерції(перші досліди). Сформулюємо принцип інерції.
  • 1.Переглянемо відео: основи.
  • 2.Чому лижник, після того як лижі зіткнулись з пеньком, падає вперед?
  • Де буде синяк у пасажира, на грудній клітці, чи на спині,-якщо вагон різко прискорився?
  • Якщо лежачи на пляжі вертикально підкинути м'ячик, чому він впаде туди, звідки вилетів,-Земля ж рухається орбітою зі швидкістю 30 км/с?
  • Чи розуміє дитина в поїзді, чому від неї "тікає" апельсин в момент, коли поїзд різко рушає з місця? А дідусь, що проводжає онуку і  стоїть на пероні  і дивиться у вікно вагону?
  • З бомболюку випадають бомби. Відео демонструє їх вертикальне падіння. Чому, літак же має певну швидкість?
Так яка система є інерціальною?

Домашня робота. Опрацювати §.30.

Тема уроку для 11А  класу. 1.Поляризація світла-явище, що підтверджує поперечність  світлової хвилі.
2.Розв'язування задач на тему: "Інтерференція і дифракція."

До уроку виконати Вправу 30(5),31(5)
Прочитати §.32
Формула Брюстера.


Далі -завдання на повторення. Вправа 30(3,4,5)
Допомога!

Тема уроку у 10 А класу. Лабораторна робота №7 А. Визначення поверхневого натягу.

До уроку  підготувати попередні записи для лабораторної роботи.(інструкція на стор.212)
Виконати задачі із Вправи 33(2,3,4)
Перегляньте відео.
Бажано виконати і проаналізувати роботу протягом уроку і здати Звіт із закінченням уроку.

Зауваження

20 схем для начинающих радиолюбителей

Вчитися треба.  Кому не вистачить роботи. Як виготовляють Процесори. Ампліфікація, Електрична когерентність, Антропний принцип.  Коли гумані...

Вибране