четвер, 12 грудня 2024 р.

13 Грудня

 Розклад уроків на п'ятницю,13 Грудня

Про оцінювання

8-30 Перший урок.10 Б клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/78088398574?pwd=8w9bGS0IF4UN6z4jRswdTPkAeczWtL.1

9-25 Другий урок.7 А клас, посилання

  https://us04web.zoom.us/j/78892850145?pwd=CRQ7A5gKIuaOJ9f8AX2vINWmhTBEF7.1

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/73728040144?pwd=njIaZxaHWIdHcueU3x9GafC9SXUZbu.1

11-15 Четвертий. 7 Б клас, посилання    https://us04web.zoom.us/j/78846976651?pwd=ENfDGV1FyTD6u14OQpRhS6pluykx8v.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас, посилання    https://us04web.zoom.us/j/72696658034?pwd=RXH9RhW2Pw8Tqnw1rYmVvyWOfdracc.1

Тема уроку для 7 А і 7 Б класу. Явище інерції. Маса-міра інертності і гравітації. Досліди Галілея.

До уроку.1. Виконати КТ "Обертовий і коливний рух".

2.Здати Звіт ЛР№3. Дослідження властивостей нитяного маятнику? Можливо-на базі відео, що запропоновано на Блозі(для 7А у вівторок, 7Б у четвер)

Розглянемо досліди Галілея.

1.Чому, падаючи на поверхню Землі, прискорюються, а підкинуті вгору- гальмують до зупинки?
Чому на гладенькій горизонтальній поверхні  вони рухаються не міняючи швидкості?
2.Що таке принцип еквівалентності Галілея?
3.Всі тіла володіють інертністю-і підкоряються принципу інертності. Що характеризує величину інертності? Чи кількість інертності у всіх тіл однакова?

Що підтверджує даний дослід ?

Тож зробимо висновок: якщо дії на тіло інших тіл не скомпенсовані, то тіло змінює швидкість свого руху за значенням чи напрямком або одночасно за значенням і напрямком

На наступний урок Опрацювати §.16.

Тема уроку для 9А класу. Розв'язування задач.2. Звукові хвилі. Інфразвук. Ультразвук.

До уроку,Що таке хвиля?
  • Види механічних хвиль.
  • В яких середовищах поширюються поперечні хвилі?
  • Де поширюються поздовжні хвилі?
  • Що таке Довжина хвилі? Зв'язок швидкості поширення від умов середовища?
  • Чому ми не почуємо звуку на Місяці?
  • ປ =λν
  • Швидкість-один Мах?
  • Під час уроку розв'яжемо Завдання на прикладі Вправи 17.

Тема уроку для 10 Б класуМаятники та їх властивості.
Енергія коливань.

До уроку знати і вміти:
 Види коливань.
2)Виконати КТ -KQG8HH (для тих, хто не виконав тест-з пониженням статусу)
Вправа 19(2,3),§.19.
x=X0•sin(ωt+φ)

Маятник математичний і пружинний: схожість і відмінність. 
Амплітуди:
швидкості- υмХм ;
прискорення- ам=ω²х

На наступний урок Вправа 20(2,3),§.20


До уроку виконати задачі для самоперевірки:

12.24д. Ємність конденсатора коливального контуру 8 мкФ, частота власних коливань в контурі 1 кГц. Яка індуктивність котушки?  А. Менше  1 мГн.   Б. Від 1,5 мГн до 2,5 мГн.    В. Від 3 мГн до 4 мГн. Г. Більше 4,5 мГн.

 12.25д. Заряд на обкладанні конденсатора коливального контуру зменшується. В деякий момент він дорівнює половині амплітудного значення. Через яку частину періоду Т коливань цей заряд зменшиться до нуля?

А. Від 0,03Т до 0,05Т.  Б. Від 0,06Т до 0,1 Т.  В. Від 0,12Т до 0,15Т.          Г. Більше 0,18Т.

 12.26д. Заряд конденсатора коливального контуру в початковий момент має максимальне значення. За який час заряд зменшиться в три рази?

А. Менше  0,05Т. Б. Від 0,1Т до 0,15 Т. В. Від 0,11Т до 0,22Т. Г. Більше  0,25Т

 12.27д. Сила струму в коливальному контурі зменшилася від максимального значення 4,2 А до 3А за 50 мкс. Яка частота коливань в контурі?

А. Менше  3 кГц. Б. Від 4 кГц до 5 кГц. В. Від 6 кГц до 8 кГц. Г. Більше  9 кГц.

До уроку розгляньте Генератор Змінного струму.
Опрацюйте параграф 19.
Основна математична модель Змінного струму(в підгрунті закон ЕМІ Фарадея): 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Вибране