субота, 14 вересня 2024 р.

16 Вересня

 Що скаже нам Безмежний космос?

116 Вересня, понеділок. Слава Україні і Сильним Духом!

Буде вказано Клас і посилання на вхід до уроку(учням ліцею №5)До наступного уроку переглянути задані теми.

 08-30. Перший урок 11Б

 09-25. Другий урок- 11А 

 10-20. Третій урок - 10 Б 

11-15. Четвертий урок- 10А

12-30. П'ятий урок - 9Б 

Кільцеві струми Землі.

Тема уроку у 9А і 9Б.Розв'язання задач З теми "Сила Ампера"   

1) Проведемо Електронну лабораторну роботу для перевірки  закону Fa=BILsin(B^I).
2) Самостійна робота:
Виконайте  Вправи.
Визначити напрямок невідомої величини за двома
 іншими відомими.
Домашня робота: Вправа 4(1,4)

Зв'язок руху між рухомими і нерухомими системами відліку.
1.Доурочне завдання: Вправа 5,завдання 4(записати рівняння руху вантажівки відносно велосипедистки і відносно легковика.
2.повтор.Вправа 5(5)

Результат уроку.
  • Вміти визначати середню швидкість руху;
  • Вміти визначати швидкість і переміщення відносно різних систем відліку.


  • Познайомтесь із даним відео-це займе менше 12 хвилин.
  • Під час демонстрації електричного кола у кабінеті фізики ми перевіримо закон Ома для повного кола.
  • Домашня робота для перевірки закону Ома для повного кола може бути побудована на  Phet Colorado,ввівши опір Джерела кола(Внизу на лінійці регулювання після указки курсором на Джерело джерела напруги)
  • Повторити: Параграф 3, Вправа 3(2,3)
  • На наступний урок Параграф 4 і Вправа 4.
https://eu.docworkspace.com/d/sICfI1LiPAsWlm7cG

четвер, 12 вересня 2024 р.

13 Вересня.

 

13 Вересня,П'ятниця.

Розклад уроків на п'ятницю,6 вересня.

8-30 Перший урок.10 Б клас,посилання на вхід zoom 

https://us04web.zoom.us/j/76222177472?pwd=p6rmpU5UlGVmxo6rs6jgj20fvVOorW.1


9-25 Другий урок.7 А клас,посилання на вхід zoom 

https://us04web.zoom.us/j/75899753821?pwd=CbV07Uj1ZLl1bdH91UD9MaEYSizp5Q.1

10-20 Третій урок.11 А клас,посилання на вхід zoom  

https://us04web.zoom.us/j/75279045511?pwd=rz9H9PCTbZQb07BmeC5HVynbJaOYel.1

11-15 Четвертий. 7 Б клас,посилання на вхід zoom  

https://us04web.zoom.us/j/75453762037?pwd=kQH53WimVnbQwxlze12qraf2hiBjLR.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас,посилання на вхід zoom 

https://us04web.zoom.us/j/71330897477?pwd=F93NXTUzpZB86mEO6ZxJqBLZsXzoKI.1

Тема уроку для 10 Б класу.. Розв'язування задач:Закон додавання швидкостей і переміщень.

До даної теми треба ввести поняття:
  • Нерухома система відліку; Рухома система відліку.
  • Правило додавання векторів.(Швидкості і переміщень)


  • Розглянемо задачу №5 Вправа 5.
  • Пояснення до задачі №4 Вправи 5.
  • Домашня робота. Вправа 5,задача 4..

До уроку розуміти, як знайти ціну поділки вимірювального приладу.
Повторимо попередній урок:


Ціна поділки:


Як знайти об'єм тіла правильної форми?

Домашнє завдання на наступний урок. Параграф 3. і розглянути таблицю на сторінці 20 вашого підручника: Співвідношення різних одиниць вимірювання однорідних фізичних величин .

Тема уроку для 11 Б класу. Робота і потужність електричного струму. Розв'язування задач.


Тема уроку для 9 А класу. Сила Ампера. Розв'язування задач.
Нагадую завдання попереднього уроку.
Дія МП на Провідник із струмом.(01_05_04_01)

Правило лівої руки. Демонстрація дії магнітного поля на провідник із струмом.
Прогноз застосування Сили Ампера.
Виконайте  Вправи.
Визначити напрямок невідомої величини за двома
 іншими відомими.
Допомога в параграфі 3.Там же і приклади розв'язання подібних задач.
Під час уроку попрацюємо із вправою №4.

середа, 11 вересня 2024 р.

12 Вересня.

 

 12 ВЕРЕСНЯ,Четвер.

Розклад уроків фізики на четвер:

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання на вхід- zoom 

https://us04web.zoom.us/j/73580444826?pwd=lbAEyubLa65fewmfixaiDJAjOOTdk6.1

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання на вхід- zoom

https://us04web.zoom.us/j/78624268820?pwd=3xJayaH65KX4x41DzJ6Yj7Bxzob8zW.1

10-20.Третій урок у  класу. Посилання на вхід- zoom

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання на вхід -zoom

https://us04web.zoom.us/j/75182853493?pwd=pxRNeLsMvvWahZqFVvjz50unLCiEa6.1

12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання на вхід - zoom

https://us04web.zoom.us/j/76895362973?pwd=wzcZKV0dLd2sl4LvGjUjaOC6xrLPkD.1


13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання на вхід- zoom 

https://us04web.zoom.us/j/73131741408?pwd=naMeFosiv5suHZ7T1Ik0qFZmT2xtX2.1

14-20. Сьомий урок у 11 А класу. Посилання на вхід- zoom 

https://us04web.zoom.us/j/71755350055?pwd=lrFKQ8HHvekjxxVbIxpACkbBNNB2v0.1

Тема уроку для 7 Б класу. . Фізичні величини та їх вимірювання.

Що означає ВИМІРЮВАННЯ фізичної величини? Принцип вимірювання.

Повторимо попередній урок:


Ціна поділки:

Домашнє завдання на наступний урок. Параграф 3. і розглянути таблицю на сторінці 20 вашого підручника: Співвідношення різних одиниць вимірювання однорідних фізичних величин .


Тема уроку для 11А класу. Урок  1.  Електричний струм.Послідовне і паралельне з’єднання провідників. Шунти і додаткові опори. Розв'язування задач.

Урок 2планшет електронний.( Лабораторна робота №1.Дослідження властивостей електричного кола послідовного з'єднання.

Інструкція до ЕР №1 на сторінці 49 Вашого підручника.

Домашня робота із Параграфом 2: розібрати наведені в підручнику приклади розв'язання задач.

Тема уроку для 8-го класу. Внутрішня енергія. Зміна внутрішньої енергії.

Фундаментальні проблеми теми:

Як можна змінити внутрішню енергію тіла?
  • Що таке теплообмін?
  • Як впливає механічна робота на зміну внутрішньої енергії?(не грайтесь сірниками)

  • Домашня робота. Дайте відповіді на поставлені питання до вашого уроку; на допомогу скористайтесь параграфом 3 і Вправою 3.
До даної теми треба ввести поняття:
  • Нерухома система відліку; Рухома система відліку.
  • Правило додавання векторів.(Швидкості і переміщень)


  • Розглянемо задачу №5 Вправа 5.
  • Пояснення до задачі №4 Вправи 5.
  • Домашня робота. Вправа 5,задача 4.
Тема уроку для 9 А класу. Сила Ампера.
На початку уроку проведемо контрольне опитування за Вправою 3.
Дослід Ерстеда.(01_05;01_03)
Дія МП на Провідник із струмом.(01_05_04_01)

Правило лівої руки. Демонстрація дії магнітного поля на провідник із струмом.
Прогноз застосування Сили Ампера.
Виконайте Декілька вправ для перевірки розуміння.
Визначити напрямок невідомої величини за двома відомими.
Допомога в параграфі 3.Там же і приклади розв'язування.






вівторок, 10 вересня 2024 р.

11 Вересня.

 Розклад уроків фізики на середу,4 Вересня 2024 року.

 08-30. Перший урокПосилання на вхід ZOOM   

 09-25. Другий урок- 9А.Посилання на вхід ZOOM 

https://us04web.zoom.us/j/77004669746?pwd=Ao0HRXzKYbnQs8mnAdExaZaYMw7fb1.1

 10-20. Третій урок 9Б.Посилання на вхід ZOOM 

 https://us04web.zoom.us/j/76090867643?pwd=kc2Y780dZ3wfbOokyRI7iSQB0yK0lo.1  

 11-15. Четвертий урок10Б.Посилання на вхід ZOOM  

 https://us04web.zoom.us/j/73427272817?pwd=njTnKcjEz5tmmq39UeEXm4u1TeUhOk.1

 12-30. П'ятий урок11Б. Посилання на вхід ZOOM  

 https://us04web.zoom.us/j/76479476602?pwd=bobUSHbiGKgfCw9NUEY6lBAOdPXOkh.1


Буде вказано Клас і посилання на вхід до уроку(учням ліцею №5)

До наступного уроку переглянути задані теми.

 

 Тема уроку для 9 А і 9 Б класів. Розділ І. Магнітні явища.

Розв'язування задач на Правило правої руки і свердлика.

Під час уроку розглянемо вправу 3. 
Домашня робота. Вправа 2.(для 9А)
Вправа 3(1,2-для 9 Б)

Конспект МЯ(Нові конспекти-диск F).


Виконати завдання(до уроку):
  • Машина,під'їхавши до перехрестя, зробила розворот по дузі радіусом 50,виїхала на дорогу, перпендикулярно попередній. Визначити шлях і переміщення даного маневру. Зробити відповідні креслення, що пояснює розв'язок.
  • А вправа 4-для самоконтролю.
На наш урок потрібно згадати:
  • що таке швидкість?
  • що таке середня швидкість і чим вона різниться від швидкості рівномірного рух?
  • як виражають основну задачу кінематики в математичній формі?
Під час даного уроку розберемо характерні задачі Вправи 5.
До наступного уроку вивчити матеріал параграфу 5.

Закон Джоуля-Ленца.




понеділок, 9 вересня 2024 р.

10 Вересня.

 10 Вересня,вівторок.

 Слава Україні і Сильним Духом!

Буде вказано Клас і посилання на вхід до уроку(учням ліцею №5)

До наступного уроку переглянути задані теми.

 08-30. Перший урок-11БПосилання на вхід ZOOM   https://us04web.zoom.us/j/74919414422?pwd=7GdCi5MNNASfuPbXol3UMj5HtaIKTl.1

 09-25. Другий урок- 7А.Посилання на вхід ZOOM  

https://us04web.zoom.us/j/73184510173?pwd=SxRrKVIQ0JZaa4MHIm704oY0pzade6.1 

 10-20. Третій урок -  9Б.Посилання на вхід ZOOM 

https://us04web.zoom.us/j/73533133181?pwd=4eDnNEnt4etUl59qRe3J5SaJapjFEW.1  

 11-15. Четвертий урок- 10А Посилання на вхід ZOOM 

 https://us04web.zoom.us/j/74290162008?pwd=g1Rv034Ej3sv3P5Q6CjjiEmkRxaH9Q.1

 12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання на вхід ZOOM 

https://us04web.zoom.us/j/71558182800?pwd=W7iaY6jV3j4nn7qirCwMEEWYBl1sus.1

13-15. Шостий урок. lІ

 14-20. Сьомий урок- 11Б Посилання на вхід ZOOM  

https://us04web.zoom.us/j/76722633341?pwd=hysgrnWwLSOwFZnxqcO63HxulNgFPn.1

Тема уроку для 11Б класу. Урок  1.  Електричний струм.Послідовне і паралельне з’єднання провідників. Шунти і додаткові опори. Розв'язування задач.

Урок 2планшет електронний.( пЛабораторна робота №1.Дослідження властивостей електричного кола послідовного з'єднання.

Інструкція до ЕР №1 на сторінці 49 Вашого підручника.

Домашня робота із Параграфом 2: розібрати наведені в підручнику приклади розв'язання задач.

Тема уроку для 7 А класу. Фізичні величини та їх вимірювання.

Що означає ВИМІРЮВАННЯ фізичної величини? Принцип вимірювання.




Ціна поділки:

Домашнє завдання на наступний урок. Параграф 3. і розглянути таблицю на сторінці 20 вашого підручника: Співвідношення різних одиниць вимірювання однорідних фізичних величин .

Нагадую питання, які потрібно знати і розуміти для розуміння пошуку розв'язання:
  • що таке магнітні лінії(або силові лінії магнітного поля)?
  • що таке вектор магнітної індукції?
  • як визначити полюси котушки зі струмом?
  • вміти користуватись правилами свердлика і правила правої руки.
  • як взаємодіють між собою магнітні полюси?
  • на Що орієнтується компасна стрілка на поверхні Землі?

  • Чи відрізняються магнітні поля постійних магнітів і електромагнітів?
  • Взаємодія магнітних полів Землі і Сонця.
Домашнє завдання. Параграф 3 а Вправа 2.
Під час уроку розглянемо завдання типу завдань
 із вправи 3.


Виконати завдання(до уроку):
  • Машина,під'їхавши до перехрестя, зробила розворот по дузі радіусом 50,виїхала на дорогу, перпендикулярно попередній. Визначити шлях і переміщення даного маневру. Зробити відповідні креслення, що пояснює розв'язок.
  • А вправа 4-для самоконтролю.
На наш урок потрібно згадати:
  • що таке швидкість?
  • що таке середня швидкість і чим вона різниться від швидкості рівномірного рух?
  • як виражають основну задачу кінематики в математичній формі?
Під час даного уроку розберемо характерні задачі Вправи 5.
До наступного уроку вивчити матеріал параграфу 5.

Тема уроку для 8 А класу. Внутрішня енергія.

Пояснити зображене на фото:


  • як працює температурний автомат праски?


  • Порівняйте шкалу Цельсія(С) і Кельвіна(Т)
  • В дитинстві ми бачили як через невеличку річку вкладали бетонну плиту мосту. На одному березі ріку арматуру  плити приварили до металевої палі вкопану у землю, а на другому такого кріпленя не було. Один із робітників змовницьки сказав нам(мені і другу): "Бачите,які хитрі робочі-роботу не закінчили і пішли. А якщо міст впаде?" Ми з другом пішли жалітися дядькові бригадиру про таку ситуацію. Бригадир довго сміявся з нас...старшокласники теж. А чому?
Домашнє завдання. Параграф 2 і Вправа 2.

Зауваження

30 Вересня

  Не тільки Путін винуватий  в агресії проти України. https://youtu.be/U83gCmRaIlI                           Вже вересень постукав у вікно І...

Вибране