понеділок, 9 вересня 2024 р.

10 Вересня.

 10 Вересня,вівторок.

 Слава Україні і Сильним Духом!

Буде вказано Клас і посилання на вхід до уроку(учням ліцею №5)

До наступного уроку переглянути задані теми.

 08-30. Перший урок-11БПосилання на вхід ZOOM   https://us04web.zoom.us/j/74919414422?pwd=7GdCi5MNNASfuPbXol3UMj5HtaIKTl.1

 09-25. Другий урок- 7А.Посилання на вхід ZOOM  

https://us04web.zoom.us/j/73184510173?pwd=SxRrKVIQ0JZaa4MHIm704oY0pzade6.1 

 10-20. Третій урок -  9Б.Посилання на вхід ZOOM 

https://us04web.zoom.us/j/73533133181?pwd=4eDnNEnt4etUl59qRe3J5SaJapjFEW.1  

 11-15. Четвертий урок- 10А Посилання на вхід ZOOM 

 https://us04web.zoom.us/j/74290162008?pwd=g1Rv034Ej3sv3P5Q6CjjiEmkRxaH9Q.1

 12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання на вхід ZOOM 

https://us04web.zoom.us/j/71558182800?pwd=W7iaY6jV3j4nn7qirCwMEEWYBl1sus.1

13-15. Шостий урок. lІ

 14-20. Сьомий урок- 11Б Посилання на вхід ZOOM  

https://us04web.zoom.us/j/76722633341?pwd=hysgrnWwLSOwFZnxqcO63HxulNgFPn.1

Тема уроку для 11Б класу. Урок  1.  Електричний струм.Послідовне і паралельне з’єднання провідників. Шунти і додаткові опори. Розв'язування задач.

Урок 2планшет електронний.( пЛабораторна робота №1.Дослідження властивостей електричного кола послідовного з'єднання.

Інструкція до ЕР №1 на сторінці 49 Вашого підручника.

Домашня робота із Параграфом 2: розібрати наведені в підручнику приклади розв'язання задач.

Тема уроку для 7 А класу. Фізичні величини та їх вимірювання.

Що означає ВИМІРЮВАННЯ фізичної величини? Принцип вимірювання.




Ціна поділки:

Домашнє завдання на наступний урок. Параграф 3. і розглянути таблицю на сторінці 20 вашого підручника: Співвідношення різних одиниць вимірювання однорідних фізичних величин .

Нагадую питання, які потрібно знати і розуміти для розуміння пошуку розв'язання:
  • що таке магнітні лінії(або силові лінії магнітного поля)?
  • що таке вектор магнітної індукції?
  • як визначити полюси котушки зі струмом?
  • вміти користуватись правилами свердлика і правила правої руки.
  • як взаємодіють між собою магнітні полюси?
  • на Що орієнтується компасна стрілка на поверхні Землі?

  • Чи відрізняються магнітні поля постійних магнітів і електромагнітів?
  • Взаємодія магнітних полів Землі і Сонця.
Домашнє завдання. Параграф 3 а Вправа 2.
Під час уроку розглянемо завдання типу завдань
 із вправи 3.


Виконати завдання(до уроку):
  • Машина,під'їхавши до перехрестя, зробила розворот по дузі радіусом 50,виїхала на дорогу, перпендикулярно попередній. Визначити шлях і переміщення даного маневру. Зробити відповідні креслення, що пояснює розв'язок.
  • А вправа 4-для самоконтролю.
На наш урок потрібно згадати:
  • що таке швидкість?
  • що таке середня швидкість і чим вона різниться від швидкості рівномірного рух?
  • як виражають основну задачу кінематики в математичній формі?
Під час даного уроку розберемо характерні задачі Вправи 5.
До наступного уроку вивчити матеріал параграфу 5.

Тема уроку для 8 А класу. Внутрішня енергія.

Пояснити зображене на фото:


  • як працює температурний автомат праски?


  • Порівняйте шкалу Цельсія(С) і Кельвіна(Т)
  • В дитинстві ми бачили як через невеличку річку вкладали бетонну плиту мосту. На одному березі ріку арматуру  плити приварили до металевої палі вкопану у землю, а на другому такого кріпленя не було. Один із робітників змовницьки сказав нам(мені і другу): "Бачите,які хитрі робочі-роботу не закінчили і пішли. А якщо міст впаде?" Ми з другом пішли жалітися дядькові бригадиру про таку ситуацію. Бригадир довго сміявся з нас...старшокласники теж. А чому?
Домашнє завдання. Параграф 2 і Вправа 2.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Зауваження

30 Вересня

  Не тільки Путін винуватий  в агресії проти України. https://youtu.be/U83gCmRaIlI                           Вже вересень постукав у вікно І...

Вибране