Зауваження до вивчення курсу фізики. 8А

 

Олімпіада з фізики.

8 клас

 

1. Ковзаняр, що пробіг дистанцію l=500м, перші 100м пробіг зі швидкістю v1=10м/с, наступні 300м – зі швидкістю v2=11м/с, а останні 100м – зі швидкістю v3=13м/с. З якою середньою швидкістю ковзаняр пробіг всю дистанцію?

2. На рисунку 1 зображено графіки залежності від часу відстані x до станції А для двох потягів. Якою була початкова відстань від станції А для кожного потяга? Який потяг почав рухатися раніше? На скільки раніше? Рухалися потяги в одному напрямі чи в різних? Який із потягів рухався з більшою швидкістю? З якою швидкістю рухався кожний потяг? На якій відстані від вихідного пункту другого потяга вони зустрінуться?

3. Радіуси двох коліс, які з’єднано ремінною передачею (див. рисунок 2), відрізняються в 2 рази. Перше колесо обертається за годинниковою стрілкою. У якому напрямі обертається друге колесо? Порівняйте період обертання, обертову частоту та швидкість точок ободів обох коліс.

4. Космонавт перебуває на зовнішній поверхні космічної станції і разом зі станцією рухається зі швидкістю 8км/с. У руках у нього ящик з інструментами. Що космонавт має зробити з ящиком, щоб випередити станцію? Відстати від неї?

5. На залізничній станції вагон масою 60т, який рухався на захід зі швидкістю 0,3м/с, зчепився з двома такими самими вагонами, що стояли на рейках нерухомо. У який бік і з якою швидкістю почали рухатися вагони після зчеплення?

6. Хлопчик тисне на кінець важеля з силою F=400 Н (рис.3). Яку максимальну масу вантажу він може підняти, скориставшись даним пристроєм, якщо l1=1м, l2=6м, R=0,5м?

 

 

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Зауваження

03 Травня

  Посилання для Єгора  Розклад Уроків фізики на   п'ятницю,   3 Травня 8-30  Перший урок  у  10 Б класу посилання   9-30    Д ругий уро...

Вибране