пʼятниця, 1 листопада 2024 р.

4 Листопада-Друга чверть.

 Розклад уроків фізики на 04 Листопада, понеділок.

08-30. Перший урок 11Б 

https://us04web.zoom.us/j/79868392661?pwd=lHJegrPAkl1p1INv46lOCMSrfRWRr7.1

 09-25. Другий урок- 11А 

https://us04web.zoom.us/j/73967935622?pwd=o1OrEmfan8n8aREZvkGzfNbDxyg7T1.1

 10-20. Третій урок - 10 Б 

https://us04web.zoom.us/j/73911912079?pwd=GLEWaFUb90PLyY3kAwIiaNUEwIhqxb.1

11-15. Четвертий урок- 10А  клас

 https://us04web.zoom.us/j/75170892858?pwd=H2055l1gdVywPCVcDiCnSoBFQbOryE.1

12-30. П'ятий урок - 9Б 

https://us04web.zoom.us/j/73483089388?pwd=bmzAfmaP96WqStEwUUrMFJ7YlGjloF.1



Тема уроку в  11 Б і 11 А класах. Розділ І. Електродинаміка.                                       Електромагнетизм.Розв'язування задач: "Сила Ампера. Сила Лоренца(пропедевтика)

До уроку. 

  • Мати розуміння терміну МАГНІТНЕ поле і Поле, як субстанцію, що дає можливість взаємодіяти певним тілам між собою .
  • Способи описання магнітного поля силовими лініями магнітної індукції(В).
  • Знати Закон Ампера і правила, що визначають напрямок сили Ампера і полюси електромагніту.
  • Застосування сили Ампера: двигун, "динамік"
  • Що спільного між вектором магнітної індукції і компасом? Як орієнтується компас на поверхні Землі?
  • Що таке магнітний потік?
  • Виконати задачі із Вправи 11(2,3)
В ході уроку розглянемо явище сили Лоренца.

Враховуючи всі ефекти, які виникають під час взаємодії магнітного поля на рухомий точковий електричний заряд, силу Лоренца приблизно(в інтегральній формі) можна визначити як суму двох складових-дії електричного поля і магнітного поля.

Власне МАГНІТНА СКЛАДОВА СИЛИ ЛОРЕНЦА має вираз                      Fл=qvBsin(B^v)                                і її напрямок можна виразити за правилом лівої руки.(§ 11)

а)Рух заряду перпендикулярно Вектору магнітної індукції вимальовує колову траєкторію


В загальному випадку -спіраль:
На наступний урок опрацювати параграф 11.Із Вправи 11(1-3)

Тема уроку в 10 А і 10 Б класах. Закон Всесвітнього тяжіння. Гравітаційне поле. Сила тяжіння.


Перша космічна швидкість.
До уроку. Перечитати(вимагаю!) §.10.
  • Розуміти що позначають фізичні величини: маса, сила, доцентрове прискорення(прискорення вільного падіння);
  • Знати і формулювати ЗАКОНИ ДИНАМІКИ.(І, ІІ,  ІІІ)
  • Вправа 10.
  • Уміти відрізняти принцип інерції Галілея від Першого закону Н'ютона.
  • Знати, що позначають фізичні величини: кутова і лінійна швидкість, період і частота обертання, радіан.
Під час уроку розглянемо: 


  • Вправа 11(4,5)
  • ДЗ на наступний урок Параграф 11. Вправа 11(6)

Тема уроку у 9 Б класу. Розв'язування задач. Прямолінійне

поширення світла. Закон відбиття світла.

  • До уроку. Знати: Що  є світлом?
  • Терміни "пучок світла" і "промінь"=тотожні?
  • Що таке точкове джерело світла?
  • Яке явище(і чому?) підтверджує прямолінійність поширення світла?
  • Чому ми бачимо предмети?
  • Сформулюйте закон відбивання.
  • Чому відбите світло від білого аркуша не підтверджує закон відбивання?
  • Вправа 10(4-8)
  • ЩО собою являє "камера-обскура"?

1.Під час уроку розглянемо явища, що описані у §.11.

2.Побудова зображення в плоскому дзеркалі і сформулювати правила до побудови зображення в дзеркалі.

3.Пояснення до виконання ЛР№3."Отримання зображення в плоскому дзеркалі."

4.Задачі до § 11. Скористайтесь посиланнями до уроку.


 

Зауваження

22 Листопаду

Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=WtLiouqaNRpbhpPQjzlvJ0ILUqVJu7.1  Р озклад уроків на  п'ятницю ,22 Листопаду Про ...

Вибране