Схема прольоту 3І Атлас біля Сонця
Боже, борони наших воїнів-які у самому пеклі боїв захищають Нашу Країну..Честь і Слава їм і їх родинам.
Слухаємо Аналітиків високочолих.
Розклад уроків фізики на понеділок,10Листопада.
8-30 Перший урок. 11Б.
https://us04web.zoom.us/j/76381434396?pwd=HtEE1JBazom6w7jVWoWaxUzqLagyay.1
9-25.Другий урок.
10-20.Третій урок. 8Б.
https://us04web.zoom.us/j/78118893683?pwd=DPZbjHOyjtaCcKjEDCgU4sV9CQ7R5Z.1
11-15.Четвертий урок.11А.
https://us04web.zoom.us/j/74045546963?pwd=pX467clgUY0mMHw1bb2I4UPuOn0s0v.1
12-30. П'ятий урок. 10Б. https://us04web.zoom.us/j/76130217037?pwd=63HOyaYZug8izC1qHzPwoudhccuLLj.1
13-25. Шостий урок.
14-20. Сьомий урок. 9А.
https://us04web.zoom.us/j/76954007875?pwd=HqtD8DWjbUdTgEHTAkiD7j12OxYq3i.1
Тема уроку для 11 Б і 11 А класів. Закон електромагнітної індукції. Ідеї Фарадея.
До уроку виконати Тестову роботу "Магнітна індукція. Сили Ампера і Лоренца."
11 Б клас SQEK96
11 А клас 5W65IT
Ідеї Фарадея.
Якщо електричний струм створює магнітне поле(за Ерстедом),то магнітне поле повинно створювати електричний струм!?
- Магнітний потік.
- Одиниця вимірювання магнітного потоку.
1 Вебер= Тесла•м² (по суті-кількість ліній індукції В на один квадратний метр!)
- Який потік проходить через площину, зображену вище?
- Факт, який закладає основи Закону( і теорію) електромагнітної індукції:Якщо через площину обмежену контуром змінюється магнітний потік, то в контурі виникає ЕРС індукції.
- ЕРС можна отримати двома підходами-створити відносний рух провідника і магнітно потоку (рух провідника в магнітному полі)
- і зміну магнітного потоку в контурі в результаті фізичної зміни потоку будь якої причини -що породжує електричне змінне поле і його потоку: тобто, зміна магнітного потоку поля породжує змінне електричне поле, яке і призводить до явища електричного струму у провідниках; відсутність провідника не заперечує існування змінного електричного поля.
- знак мінус у законі ЕРС говорить, що індукційний струм в контурі має такий напрямок, який протидіє зміні магнітного поля, який є причиною індукційного струму.
- Що таке температура? Про що вона говорить?
- Чи можливо, щоб не було температури?
- Як діє середовище на термометри, на фауну і флору? Як це пояснити з точки зору молекулярної теорії речовини?(зайдіть за посиланням)
- Як порахувати внутрішню енергію тіла?
- Як змінюються розміри тіл під час зміни температури ?які є приклади цьому?
- Термометр Цельсія показує 17°. Яку температуру показує Абсолютна шкала температур Кельвіна?
- За Кельвіном-температура 200К. Яку температуру при цьому показує термометр Цельсія?
- Повернімось до завдань, які не змогли(не звернули уваги) виконати:
- Під час уроку виконаємо практичну задачу: 1)визначимо висоту будинку у сонячну погоду;2)опануємо метод визначення висоти будинку з допомогою дзеркала.скористаємось застосунком Симулятор і використаємо моделювання з його допомогою для подальшого розв'язання задач з ГО.3)Наприклад. Сонячний промінь освітлює поверхню землі під кутом 25°. Як скористатись дзеркалом, щоб освітлити дно колодязя із вертикальними стінками?4) пояснення до ЛР№3. Дослідити закон відбиття світлового пучка.Вправа 11.
- Розглянемо практичне підтвердження утворення зображення в дзеркалі.
- На наступний урок завершити Вправу 11.


















