Слава Україні. Слава Нескореним!
Розклад уроків фізики на вівторок, 04 Листопада
08-30.Перший урок.---------
09-25. Другий урок. 8 А  
10-20. Третій урок   10 А 
11-15. Четвертий урок 10 Б
 12-30. П`ятий урок. ----------
13-25. Шостий урок. 9 А 
14-20. Сьомий урок. 11 А 
Користуйтесь посиланнями, які ви знайдете на Блозі в момент наведення курсору на слово. Як правило-посилання виділено кольором вибір якого залежить від тла сторінки.
Тема уроку для 8 А класу.
- Тема. Тепловийстан тіл. Температура та її вимірювання.
 - Хто не виконав із якихось причин Контрольний тест-виконати за кодом 6JFT4T(в щоденнику за 22Жовтня)
 
Під час уроку перейдемо до вивчення теплових процесів:
- Що таке теплота?(тепло?)
 - Що таке температура? Чому існують різні температурні шкали?
 - потренуємось?
 - Як пов'язана температура із кінетичною енергією хаотичного руху молекул?
 - Тіла під час нагрівання розширюються?
 - Яка найнижча температура у Всесвіті? Яка найвища із відомих?
 - Що є джерелом сучасних високих температур?
 - Що таке теплова рівновага? Чи існує даний стан у Всесвіті?
 
Тема уроку для 9 А класу. Закон відбиття. Лабораторна робота №3.Дослідження закону відбиття.
До уроку.Зайдіть за посиланням у першій частині теми і дайте відповіді на питання тесту(закон відбиття) і
 виконайте практичну задачу: 1)визначити висоту будинку у сонячну погоду;
2)визначити висоту будинку з допомогою дзеркала.
скористаємось застосунком Симулятор і використаємо моделювання з його допомогою для подальшого розв'язання задач з ГО.
3)Наприклад. Сонячний промінь освітлює поверхню землі  під кутом 25°. Як скористатись дзеркалом, щоб освітлити дно колодязя із вертикальними стінками?
4) пояснення до ЛР№3. Дослідити закон відбиття світлового пучка.
5.Вдома.Інструкція до ЛР №3 на сторінці 73.
Застосунок Phet for class GO
Вправа 11(завершити)
До уроку з'ясувати для себе зміст понять:
- що є сила? перегляньте ресурс за посиланням і дайте відповіді на тест;
 - що це за властивість тіла-інертність?
 - маса-характеристика інертності;
 - що таке інерціальна система відліку?
 - сформулюйте принцип відносності Галілея;
 - як залежить прискорення тіла від сил і маси тіл?коли виникає прискорення?
 - уміти формулювати ДРУГИЙ закон Динаміки4
 - про що говорить Третій закон Динаміки? Де проявляє себе ІІІ закон Динаміки?
 
І виконуємо Вправу 11.На наступний урок Прочитати тему Закон Всесвітнього тяжіння.
Задачі для 10 а і 10 б.
До уроку  виконати завдання 14.11 та 14.09,14.13.
Під час уроку розглянемо Завдання. Автомобіль(масою 1,5т)із прямого шосе виїжджає  на дорогу із закругленням радіусом 100 м  зі швидкістю 48 км/год. Визначити доцентрову силу.
Далі -ЗВТ-закон Всесвітнього тяжіння.
- Чому ЗВТ є корінним зламом в науці?
 - Як даний закон пов'язаний із законами Кеплера?
 - Чому даний закон, по суті, є колективною роботою а в чому-це є Законом Н'ютона?
 - Що таке ПЕРША космічна швидкість КА?
 - Чому комета 3аІ "Атлас" викликала когнітивний дисонанс в середовищі вчених?
 - Експеримент Кавендіша і Етвеша з визначення коефіцієнту ВТ. Крутильні терези Кулона.
 
Тема уроку у 11 А класу. Закон Лоренца. Сила Лоренца як пояснення Закону Ампера.
До уроку бажано Виконати Завдання із Вправи 11(2,3) у формі, як ми домовлялись.
Розглядаючи закон Лоренца потрібно зауважити, що власне, закон пояснює дію електричних і магнітних сил(складових) у сукупності на рухому заряджену частку.
Ми, в 11-му класі, розглядаємо лише Силу Лоренца, як дію магнітного поля на рухомий електричний заряд.
- Що таке сила Лоренца? Чому силу Ампера називають "реактивною силою"?
 - Поясніть даний рисунок!
 - Домашня робота на наступний урок. §.12.Розібрати всі пункти параграфу. Вправа 12.(2,3,4)
 




