пʼятниця, 10 жовтня 2025 р.

13 Жовтня 2025

 Робота  діодів у вилці Абраменко

Розклад уроків фізики на понеділок,13 Жовтня

8-30 Перший урок. 11Б.   https://us04web.zoom.us/j/78684368528?pwd=DKhrhcEfYodjeJjeya5F6OSMWTGI0e.1

9-25.Другий урок. 

10-20.Третій урок. 8Б.   https://us04web.zoom.us/j/79901401026?pwd=kjq2b7iEsDm02x3ib8LoYGRQ8Kfw1C.1

11-15.Четвертий урок.11А. 

https://us04web.zoom.us/j/75736324751?pwd=hmnAq2tHmibm1RwuiW1qaBZWVMt3w6.1

12-30. П'ятий урок. 10Б. 

https://us04web.zoom.us/j/72220051151?pwd=RB9jkwQ8JNy6EGcbfAQz2oWq2BzCmf.1

13-25. Шостий урок.

14-20. Сьомий урок. .

https://us04web.zoom.us/j/72658517641?pwd=abbV8hWXHEgwot3ywx2XE2HsiFZSG8.1

 https://us04web.zoom.us/j/71013761890?pwd=gdLOJtPUbVk7HpUVqnlZo8eS30xS9a.1

Тема уроку для 11 Б і 11 А класів. Струм у напівпровідниках. Струм у різних середовищах.

Розв'язування задач.

  • До уроку знати: що таке власна провідність?
  • Що таке домішки і як утворюється домішкова провідність?
  • Що таке p-n перехід? Які пристрої працюють на основі даного переходу?
  • Що таке напівпровідниковий діод? В чому подібність і  різниця між вакуумним і напівпровідниковим діодами.
Під час уроку розглянемо 
-застосування напівровідників;
-побудуємо вольтамперну характеристику напівровідникового діода і порівняємо із вакуумним;
Вправа 9(2,3)

-Завдання із Розділу 9(12,13,14) ЗРЗ

Домашня робота. Підготовка до КР "Струм у різних середовищах"-Порівняльна таблиця.   Скріни завдань із розділу 9.

Тема уроку у 8 Б класу. Закон збереження механічної енергії.

До уроку здати Звіт ЛР№2.
Знати види і прояви механічної енергії.

Вправа 7(3,4)

Під час уроку розглянемо Явища перетворення енергії.
Приклад-модель закону збереження механічної енергії.

Переглянемо відео(вдома-переглянути) "Закон збереження механічної енергії".

 Параграф 8. Вправа(додому) 7(7,8); Вправа 8(4)


Тема уроку для 10 Б класу. Розв'язування задач: "Рух по колу"
До уроку виконати завдання із Вправи 8(4,3),здати звіт ЛР№1,пройти тест(хто не пройшов) (classtime.com)   RS9T8X
 Під час уроку виконаємо  завдання із ЗРЗ(ред.Гельгафта та інш.) -розділ 2(13,15,14)


Домашня робота. Підготувати зошит для звіту ЛР№2. Дослідження руху тіла по колу.(сторінка 53)
Вправа 8(6,7)

Тема уроку для 9 А класу. Узагальнення теми "Електромагнітні явища." Розв'язування задач.

До уроку повторити: 
-принцип роботи колекторного двигуна;
-зображення магнітного потоку;
-Закон Ампера;
Закон електромагнітної індукції;
Правило Лєнца і причину виникнення Індукційного струму.
-вправа 2(1,2)
-рис.3.2. і рис.3.5.(стор.17)
Сторінка 21-вивчити.

Під час уроку розглянемо завдання на сторінці 5(сторінка.43)
Вправа 8(3)
Завдання для самоперевірки на сторінці 50,51)
Вдома продовжити.Домашня робота. Перегляньте модель Електромагнітна індукція. Сторінка 51.№№13,14,15.






середа, 8 жовтня 2025 р.

10 Жовтня 2025

 Інтерактив.

Іван Пулюй

Розклад уроків фізики на п'ятницю,10 ЖОВТНЯ!


8-30.Перший урок. -------

9-25.Другий урок..

 https://us04web.zoom.us/j/75237801513?pwd=sMqiKGptbmOTMIOI7fKszXxsa6fwrn.1

10-20.Третій урок.11А.

 https://us04web.zoom.us/j/76810179048?pwd=xTZkCLrvxLbKwRFzxPTTjrYvRloJRB.1

11-15.Четвертий урок   https://us04web.zoom.us/j/77240027858?pwd=kjGoXzZuKL6Un44QkeuTy1IJa6Qgy5.1

12-30.П'ятий урок.11Б. працюємо

https://us04web.zoom.us/j/76173275197?pwd=73vVa1p0P3irrCZEo0Z5t1Bptw69ez.1

14-20.Сьомий урок 11Б.

https://us04web.zoom.us/j/75047952125?pwd=lLUziarP6Mabew6H4Ynax5RayE5KSv.1

 Тема уроку для 9 А класу.1.Явище електромагнітної індукції. 2. Правило Ленца. Визначення напрямку індукційного струму.

До уроку повторити:(урок 30 вересня-зайдіть за посиланням)

Під час уроку розглянемо завдання визначення умов і напрямку струму індукції.
Закон електромагнітної індукції.
Якщо через площу, обмежену замкнутим провідником, змінювати магнітний потік, то в даному контурі виникне електричний струм. Чинником являється -поява електричного вихрового поля.

Застосування (формулювання) закону Фарадея-закону електромагнітної індукції.
Як визначити напрямок струму індукції?
  • Практика-демонстрація Правила Лєнца.
  • Пояснення до ЛР№2.

Домашня робота. Перегляньте модель Електромагнітна індукція. Сторінка 51.№№13,14,15.


Тема уроку астрономії для 11 А  і 11 Б класів.
1.Практична робота № 1.

а) Робота з рухомою картою зоряного неба. Визначення положення світил на небесній сфері з допомоги карти зоряного неба (зоряного глобуса). α λ β δ

  • а) 1.визначити координати  β Лева;
  • а)2.визначити координати Сонця на 10 Жовтня;
  • а)3.в якому сузір'ї буде проекція Сонця на 10 грудня.
  • а)4.за місцевим часом у Чугуєві був полудень. Київ 
  • знаходиться приблизно на 6 градусів західніше від 
  • Чугуєва. Котра година за місцевим часом на даний 
  • момент у Києві? 
  • а)5.За зоряною картою визначте об'єкт, екваторіальні координати якого, наступні: δ=40° ; λ=18г 30м .
  • а).6.Як виглядає рух зоряного неба на екваторі? а на полюсі?
  • а).7. Що таке часові пояси? Навіщо їх використовують?

2.Календар-система вимірювання часу на основі астрономічних циклів(спостереження астрономічних явищ)

  • Що таке тропічний рік? зорярий рік?
  • 365 днів, годин, 48 хвилин і 46 секунд.-як називається даний проміжок часу?

  • Зоряний рік — це інтервал часу, протягом якого Сонце робить повний оберт небесною сферою відносно зір. Тривалість зоряного року дорівнює 365,2561 доби. Зоряний рік довший за тропічний. У сучасному календарі всіх європейських країн за основу береться тропічний рік.
  • Місячний календар.
  • Григоріанський і Юліанський календарі.


  • Чи користуються сьогодні іншими календарями?

Тема уроку для 10 А класу. Розв'язування задач: рух по 
колу.
До уроку повторити:
Під час уроку розглянемо принцип утворення доцентрового прискорення.
Задача на закріплення із Вправи 8(4) і читаємо сторінку 50.



Тема уроку для 11 Б класу. Струм у напівпровідниках.

До уроку скласти порівняльну таблиці під сигнальною назвою: "Струм у різних середовищах".Вправа 6(6), Вправа 7(3)
Вміти пояснити умови існування кожного виду самостійного газового розряду.

Під час уроку розглянемо напівпровідникові елементи:
  •   Діод ,біполярний транзистор, фотоелемент, світлодіод;  
  •  їх призначення і властивості.
  • Схему утворення їх провідності.
  • Види провідності: власна, р-провідність і n- провідність домішкової провідності.


  • використовується у напівпровідникових діодах(порівняйте із вакуумним діодом)




Домашня робота. Занесіть дану інформацію до порівняльної таблиці(струм у різних середовищах)

вівторок, 7 жовтня 2025 р.

8 Жовтня 2025

 Інтерактив.

Олімпіада! Реєстрація.

Слава Україні. Слава Нескореним.

Розклад уроків фізики на середу, 01 Жовтня.

8-30.Перший урок.10А. 

 https://us04web.zoom.us/j/79924893035?pwd=e2WhCPrjcmVUffJeeKLJs3ZM2ISWft.1

9-25.Другий урок.11А. 

 https://us04web.zoom.us/j/72214783323?pwd=SD89SPX0dMCg4ZtC3kc55Ps7P7ifiy.1

10-20.Третій урок.10 Б   https://us04web.zoom.us/j/74895495633?pwd=KZqO6GMy67VETyvOUoHlNdmUpPXar2.1

11-15.Четвертий урок.... 

12-30.П'ятий урок. https://us04web.zoom.us/j/77039317249?pwd=4VpvoOh9KxdNwOM8cMFw7qJnoLEiW2.1

13-25.Шостий урок.11Б

https://us04web.zoom.us/j/75935208101?pwd=WrEdGHNpg8g9XdpZbIuLCJb5B3hBnS.1

14-20. Сьомий урок.8А 

 https://us04web.zoom.us/j/75963215742?pwd=baYNtc0vy45cQxDCeODENDDhFbNHHg.1

 

Тема уроку для 8А і 8Б класів. Механічна енергія.

Тема уроку для 8 А класу. 1.К.К.Д. похилої площини.

2.Механічна енергія. Потенціальна і кінетична енергія.
До уроку Виконати(і зрозуміти) Вправу 6(1,2,3)
Уважно перегляньте задачу (п. №3) на сторінці 37.

1.Для 8 Б класу згадаємо експериментальну задачу: визначення к.к.д. похилої площини.
і виконаємо Лабораторну роботу ЛР№2.
До уроку уважно перечитати §.7. Вправа 7(1,2,3)
Для 8 А класу.
2.Переглянемо відео: Механічна енергія. Кінетична і потенціальна енергія.
На наступний урок уважно перечитати §.7. Вправа 7(1,2,3)
Домашня робота на Завтра.Здати звіт ЛР№2.


Тема уроку для 10 А класу. Рух по колу. 
Доцентрове прискорення.

До уроку виконати самостійну роботу, 

Під час уроку розглянемо рівномірне обертання матеріальної точки по колу.
  • Порівняємо криволінійний і прямолінійний рух.
  • Що таке лінійна швидкість?
  • Що таке кутова швидкість?
  • Що таке РАДІАН?


  • Зв'язок між кутовою і лінійною швидкістю.
  • Період і частота обертального руху.


  • Доцентрове прискорення і його значення.



Домашня робота. Вивчити основні положення даного виду руху тіла.

Тема уроку для 10 Б класу. Розв'язування задач: рух по 
колу.
До уроку повторити:
Під час уроку розглянемо принцип утворення доцентрового прискорення.
Задача на закріплення із Вправи 8(4) і читаємо сторінку 50.

Тема уроку для 11Б класу. Струм у вакуумі. Застосування даного струму.
До уроку: Вправа 6(6), Вправа 7(3)
Вміти пояснити умови існування кожного виду самостійного газового розряду.

Під час уроку розглянути 
  • умови створення і існування струму у вакуумі.
  •  Рентгенівська трубка.
  • Термоелектронна емісія.
  • Електронно-променева трубка(електронні пучки) і її застосування.


  • Вправа 8(3)
  • Розглянути завдання, що запропоновано у відео.
  • Яку швидкість придбав електрон, що пройшов прискорюючу різницю потенціалів    1000 В? Початкову швидкість електрона вважайте рівною нулю.



Тема уроку для 11 А класу. Струм у напівпровідниках.

До уроку скласти порівняльну таблиці під сигнальною назвою: "Струм у різних середовищах".Вправа 6(6), Вправа 7(3)
Вміти пояснити умови існування кожного виду самостійного газового розряду.

Під час уроку розглянемо напівпровідникові елементи:
  •   Діод ,біполярний транзистор, фотоелемент, світлодіод;  
  •  їх призначення і властивості.
  • Схему утворення їх провідності.
  • Види провідності: власна, р-провідність і n- провідність домішкової провідності.


  • використовується у напівпровідникових діодах(порівняйте із вакуумним діодом)




Домашня робота. Занесіть дану інформацію до порівняльної таблиці(струм у різних середовищах)

понеділок, 6 жовтня 2025 р.

7 Жовтня 2025

 Інтерактив.

Олімпіада! Реєстрація.

Слава Україні! Слава Нескореним!

Слава Україні. Слава Нескореним.

Розклад уроків фізики на вівторок, 7.Жовтня.

08-30.Перший урок.---------

09-25. Другий урок. 8 А 

10-20. Третій урок   10 А 
https://us04web.zoom.us/j/75019468783?pwd=bjaUYpCCbQZ782opc2aO3tK5LoLRyf.1

  11-15. Четвертий урок 10 Б  

https://us04web.zoom.us/j/72677252655?pwd=ah0UOMRMGiUIQ6BYt11CYiJNBs0RXQ.1

 12-30.П`ятий урок. ----------

13-25. Шостий урок. 9 А  
 
 
14-20. Сьомий урок. 11 А 

Користуйтесь посиланнями, які ви знайдете на Блозі в момент наведення курсору на слово. Як правило-посилання виділено кольором вибір якого залежить від тла сторінки.

Тема уроку для 8 А класу. 1.К.К.Д. похилої площини.

2.Механічна енергія. Потенціальна і кінетична енергія.
До уроку Виконати(і зрозуміти) Вправу 6(1,2,3)
Уважно перегляньте задачу (п. №3) на сторінці 37.

1.Під час уроку розглянемо експериментальну задачу: визначення к.к.д. похилої площини.


2.Переглянемо відео: Механічна енергія. Кінетична і потенціальна енергія.
На наступний урок уважно перечитати §.7. Вправа 7(1,2,3)



Тема уроку для 10 А класу. Розв'язування задач. Самостійна робота. Рух тіла під дією сили тяжіння.

До уроку повторити тему: "Вільне падіння"
Прискорення вільного падіння.
Дайте відповідь на декілька питань:
1.За xпершу секунду вільного падіння тіло пройшло 5 м.
Який шлях тіло пройде за  4-ту секунду?
2. Запишіть математичну форму, за якою можна знаходити шлях тіла за n-ну секунду, якщо відоме прискорення руху?
3.Тіло вилетіло в горизонтальному напрямку зі швидкістю 45 м/с. Як буде змінюватись координата горизонтального руху?
4.Скільки часу падатиме тіло на землю, якщо спочатку воно знаходилося на відстані 45 м від землі?
5. Як далеко воно впаде від точки вильоту?
6.Який вигляд має траєкторія руху тіла, якого кинули під кутом до горизонту?
7.Як виглядатиме графік швидкості ν(y) даного тіла в залежності від часу?
8.Як виглядатиме графік переміщення  Sданого тіла від часу?
Домашня робота буде за результатами самостійної.
Тест за кодом classtime  CQCYRW

Тема уроку для 9 А класу. Лабораторна робота №2. Спостереження явища електромагнітної індукції.
До уроку: користуючись §.8, визначити основну ідею Фарадея про електромагнітну індукцію, уміти формулювати закон електромагнітної індукції;
користуючись §.7 пояснити, принцип дії колектора в електродвигуні; 
поясніть явище, показане на малюнках 8.1-8.3.

Під час уроку розглянемо випадки появи електрорушійної сили індукції;
  • Читаємо пункт 2(сторінка 41) §.8. І з'ясуємо чинники, що створили струм індукції.
  • Дослід 1.
  • Дослід 2.

  • Читаємо сторінку 41 і виясняємо для себе напрямок індукційного струму (Іі );розглянемо рисунки 8.5.;користуємось правилом правої руки для визначення напрямку Іі 
  • Приклад моделі Фарадея.(правило Лєнца) 



  • На цій моделі засвоїмо правило Лєнца.
Домашнє завдання на наступний урок. §.8.
вправа 8(1,2)

Тема для 10 Б класу. Рух по колу. 
Доцентрове прискорення.

До уроку виконати самостійну роботу, 

Під час уроку розглянемо рівномірне обертання матеріальної точки по колу.
  • Порівняємо криволінійний і прямолінійний рух.
  • Що таке лінійна швидкість?
  • Що таке кутова швидкість?
  • Що таке РАДІАН?


  • Зв'язок між кутовою і лінійною швидкістю.
  • Період і частота обертального руху.


  • Доцентрове прискорення і його значення.



Домашня робота. Вивчити основні положення даного виду руху тіла.
Тема уроку для 11 А класу. Струм у вакуумі. Застосування даного струму.
До уроку: Вправа 6(6), Вправа 7(3)
Вміти пояснити умови існування кожного виду самостійного газового розряду.

Під час уроку розглянути 
  • умови створення і існування струму у вакуумі.
  •  Рентгенівська трубка.
  • Термоелектронна емісія.
  • Електронно-променева трубка(електронні пучки) і її застосування.


  • Вправа 8(3)
  • Розглянути завдання, що запропоновано у відео.
  • Яку швидкість придбав електрон, що пройшов прискорюючу різницю потенціалів    1000 В? Початкову швидкість електрона вважайте рівною нулю.






Вибране