Зверніть увагу: з боків два полюси постійних магнітів(а можна розмістити два електромагніти) а всередині,на вісі,котушка зі струмом. взаємодія їх може призвести до руху котушки довкола вісі,але потрібно продумати як підвести струм до котушки,щоб вона не заплутала провідники під час обертання.
ТАкі умови створюють КОЛЕКТОР І ЩІТКИ.
Чи не набагато відрізняється принцип роботи вимірювальних стрілочних приладів(амперметра)?
Вимірювання об'єму тіл з допомогою мензурки і лінійки.
На уроці розглянемо Вправа 2(5,6)
Параграф 4,стор.27,вивчити префікси,
Параграф 4,сторінка.29
Вправа 4
18. ⸙☺Нафтопродукти потрапляючи на поверхню води
покривають її тонкою плівкою товщиною, що становить
екологічну небезпеку для мешканців водойм. Встановіть яку
площу поверхні озера може забруднити пролита пляшка олії
об’ємом 920 мл, якщо капля олії об’ємом 0,005 мм³ утворює
бляму 50 см².
Практичні завдання реального вимірювання.
До уроку мати олівці,лінійки..
Тема уроку у 9 А класу.Магнітні властивості матеріалів. Гіпотеза Ампера.
Феромагнетики і точка К'юрі.
Прочитати параграф 5.
.19. З боку магнітного поля на прямолінійний провідник
завдовжки 30 см, перпендикулярний до ліній магнітного поля, діє сила Ампера 0,6 Н. Сила струму в провіднику дорівнює 4 А. Визначте індукцію магнітного
поля.
3.20. Магнітне поле діє на провідник завдовжки 80 см, розташований під кутом 60° до ліній магнітного поля, із
силою 0,35 Н. Визначте індукцію магнітного поля,
якщо сила струму в провіднику дорівнює 2,5 А
Домашній експеримент. Намотайте на залізний цвях,чи будь який стальний стрижень,будь який дріт.Покладіть на стіл дрібні тіла-від монеток,до дрібних металевих предметів та інщих речовин. Підключіть до намотаної котушки батарейку(елемент) і Піднесіть до предметів на столі. Опишіть побачене і визначте,які тіла являються феромагнетиками.
Прислати звіт на мою почту.
Тема уроку у 9 Бкласі. Розв'язування задач з теми "Сила Ампера.Правило Лівої руки."