Розклад уроків фізики на понеділок,9 Жовтня.Зверніть увагу на порядок і початок уроку для ВАШОГО класу.
- 08-30 Перший урок у 8 б Посилання на ZOOM https://us04web.zoom.us/j/79139665148?pwd=baSTBa5DPEchJ6GDjmlzQJS6XHiHml.1
- 09-25 Другий урок у 10 А Посилання на ZOOM https://us04web.zoom.us/j/78939855431?pwd=qoH4BjpsoAPLr7LcIaA0f4wJVbZbtg.1
- 10-20 Третій урок у 9 А Посилання на ZOOM https://us04web.zoom.us/j/78151630429?pwd=PfNpbeqzXXZKk4OEcG5tEB7xxn2Tz9.1
- 11-30 Четвертий урок у 11(Мп) Посилання https://us04web.zoom.us/j/74565867824?pwd=An8SObgiABHj0eKN61K5xgxakYl81r.1
- 12-30 П'ятий урок у 11(Мп Посилання на https://us04web.zoom.us/j/76792220933?pwd=NVuATjF6NVTv0AGWlxswOBi4Ipja1u.1
- На початку уроку зробимо короткий аналіз Самостійної роботи"Внутрішня енергія.Теплопередача." Код роботи 8NPGGN
- 1. Кількість теплоти. Питома теплоємність.2, Механічний еквівалент теплоти.Експеримент Джоуля Джеймса.До уроку повторити параграфи 8. За планом,що був викладений на попередній публікації.
- Згадайте завдання попереднього уроку.
- Чому річки й озера нагріваються сонячним промінням повільніше, ніж суша?
- Мідному і сталевому циліндрам однакової маси передали рівні кількості теплоти. В якого з них температура зміниться на більшу величину?
- 502. В алюмінієвий калориметр масою 140 г налили 250 г води при температурі 15 °С. Після того як брусок із свинцю масою 100 г, нагрітий до 100 °С, помістили в калориметр з водою, там установилася температура 16 °С. Скласти рівняння теплового балансу і визначити питому теплоємність свинцю.
- Тема уроку у 10 А.Вільне падіння-як приклад рівно прискореного руху.Прискорення вільного падіння.(Рівноприскорений рух.Прискорення і переміщення.)
- Криволінійний рух.
- Графіки (пропедевтика)
- Домашня робота. виконати тест Другого рівня "Прямолінійний рух."
- E4MJJW
- 👆Виконайте дві задачі. Спробуйте-будете знати,де є проблеми.
- Два тіла кинули одночасно з вершини вежі в протилежних напрямах: одне зі швидкістю 20 м/с, друге зі швидкістю 15 м/с. Якою буде відстань між тілами через 1 с?
- В останню секунду вільного падіння тіло пройшло 30 м. Скільки часу тривало падіння?
- На уроці розглянемо задачі із Параграфу 7 і Вправи 7(2)
- Що продемонстрував дослід Ерстеда?
- Властивості електромагніту. Електромагнітне реле.
- Принцип роботи електродвигуна.
- Принцип роботи "Гучномовця"
- В чому суть Явища електромагнітної індукції?
- Правило Ленца.
- сталого струму.
- Вправа 8,задачі 2,3.
- Розгляньте схему стартера. Зрозуміла?
- Тест для самоперевірки(стор.29,Збірник задач з фізики для 9-го класу.)
Йони.
До уроку повторити ПАРАГРАФ "Струм в металах"