Розклад уроків фізики на понеділок,9 Жовтня.Зверніть увагу на порядок і початок уроку для ВАШОГО класу.
- 08-30 Перший урок у 8 б Посилання на ZOOM https://us04web.zoom.us/j/79139665148?pwd=baSTBa5DPEchJ6GDjmlzQJS6XHiHml.1
- 09-25 Другий урок у 10 А Посилання на ZOOM https://us04web.zoom.us/j/78939855431?pwd=qoH4BjpsoAPLr7LcIaA0f4wJVbZbtg.1
- 10-20 Третій урок у 9 А Посилання на ZOOM https://us04web.zoom.us/j/78151630429?pwd=PfNpbeqzXXZKk4OEcG5tEB7xxn2Tz9.1
- 11-30 Четвертий урок у 11(Мп) Посилання https://us04web.zoom.us/j/74565867824?pwd=An8SObgiABHj0eKN61K5xgxakYl81r.1
- 12-30 П'ятий урок у 11(Мп Посилання на https://us04web.zoom.us/j/76792220933?pwd=NVuATjF6NVTv0AGWlxswOBi4Ipja1u.1
Тема уроку у 8 Б класу.
Кількість теплоти.
Питома теплоємність.
Рівняння теплового балансу. Параграф 9. Пояснення до лабораторної роботи №1.
- На початку уроку зробимо короткий аналіз Самостійної роботи"Внутрішня енергія.Теплопередача." Код роботи 8NPGGN
- 1. Кількість теплоти. Питома теплоємність.2, Механічний еквівалент теплоти.Експеримент Джоуля Джеймса.До уроку повторити параграфи 8. За планом,що був викладений на попередній публікації.
- Згадайте завдання попереднього уроку.
- Чому річки й озера нагріваються сонячним промінням повільніше, ніж суша?
- Мідному і сталевому циліндрам однакової маси передали рівні кількості теплоти. В якого з них температура зміниться на більшу величину?
- 502. В алюмінієвий калориметр масою 140 г налили 250 г води при температурі 15 °С. Після того як брусок із свинцю масою 100 г, нагрітий до 100 °С, помістили в калориметр з водою, там установилася температура 16 °С. Скласти рівняння теплового балансу і визначити питому теплоємність свинцю.
- Тема уроку у 10 А.Вільне падіння-як приклад рівно прискореного руху.Прискорення вільного падіння.(Рівноприскорений рух.Прискорення і переміщення.)
- Криволінійний рух.
- Графіки (пропедевтика)
- Домашня робота. виконати тест Другого рівня "Прямолінійний рух."
- E4MJJW
- 👆Виконайте дві задачі. Спробуйте-будете знати,де є проблеми.
- Два тіла кинули одночасно з вершини вежі в протилежних напрямах: одне зі швидкістю 20 м/с, друге зі швидкістю 15 м/с. Якою буде відстань між тілами через 1 с?
- В останню секунду вільного падіння тіло пройшло 30 м. Скільки часу тривало падіння?
- На уроці розглянемо задачі із Параграфу 7 і Вправи 7(2)
Тема уроку в 9 А класі. Розв'язання задач з теми"Чинники і умови виникнення Електрорушійної сили та індукційного струму. Визначення напрямку Індукційного струму."
Підготовка до контрольної роботи.
До уроку:
- Що продемонстрував дослід Ерстеда?
- Властивості електромагніту. Електромагнітне реле.
- Принцип роботи електродвигуна.
- Принцип роботи "Гучномовця"
- В чому суть Явища електромагнітної індукції?
- Правило Ленца.
- сталого струму.
- Вправа 8,задачі 2,3.
- Розгляньте схему стартера. Зрозуміла?
- Тест для самоперевірки(стор.29,Збірник задач з фізики для 9-го класу.)
Тема уроку в 11 МП класі.Електричний струм в електролітах. Електроліз.
Коротка лабораторна робота "Визначення значення електрохімічного коефіцієнту міді."
До уроку перегляньте попередню публікацію(Відеоролик-струм в рідині)
Прочитати параграф 6. Вправа 6(2,3)
Другий урок в 11 МП. Струм в Газах. Самостійний і несамостійний газові розряди.
Йони.
Йонізація повітря. Газовий розряд.
До уроку повторити ПАРАГРАФ "Струм в металах"
Немає коментарів:
Дописати коментар