Розклад Уроків фізики на п'ятницю,06 Жовтня.
8-30 Перший урок у 10 Б класу. Посилання- https://us04web.zoom.us/j/77725992817?pwd=KrD0nyInl0ES6C6bde58UbDq4fmbAM.1
9-30 Другий урок у 11 Мп.Астрономія. https://us04web.zoom.us/j/77951358497?pwd=H5K7jZxcjgmgp8j47tk6zVA8RRKbTM.1
10-20 Третій урок у 7-го класу, Посилання https://us04web.zoom.us/j/78054787545?pwd=RZ474WzxonkazpbfflJq5zbUzboYwV.1
11-15 Четвертий урок в 11 класі, Посилання https://us04web.zoom.us/j/72441978397?pwd=CaAGyQZ1dSgXgEdG7i1xWufoGchHnc.1
12-30 П'ятий урок в 9 Б класі, Посилання https://us04web.zoom.us/j/77313419713?pwd=6SwNPFGbC6biuCPQ2Gka1AewEJtaVt.1
13-25 Шостий урок у 8 Б класу. Посилання https://us04web.zoom.us/j/74951970803?pwd=lSDo2W1V6U3PlDIbD3e3fBV8PaqqJd.1
Тема уроку в 10-Б класі. Рух тіла,кинутого під кутом до горизонту.
Спочатку задам питання.Дайте характеристику руху тіла за графіком.
Далі Розглянемо рух тіла,кинутого під кутом до горизонту.
Варто зайти на Сайт (сюди) і задати рух тіла,кинутого під кутом до горизонту.Проаналізувати рух і його траєкторію.
Вдома розгляньте задачу 3 на сторінці 45 вашого підручника.
На наступний урок=
Лабораторна робота "Дослідження руху тіла,кинутого під різними кутами до горизонту"
Тема уроку в 11 МП класі. Астрономія.
Задачі практичної астрономії.
- 1. В якому сузір'ї знаходиться Сонце сьогодні? Які координати його в цей день?Скористайтесь Рухомою картою зоряного неба.
- Координати точки,де спалахнув метеор,наступні: схилення-45 градусів;пряме сходження-12год 00мин, а погас в точці з координатами:схилення -0 град; пряме сходження -10 год 30 мин. Через які сузір'я пролетів метеор?
- На якій висоті над горизонтом буде Зоря Вега під час проходження Небесного меридіана(в горішній кульмінації) в Чугуєві?
- В чому різниця системи Птолемея від Системи Коперніка?
- Як далеко знаходиться Місяць від Землі,коли його горизонтальний паралакс дорівнює 54 кутових минут?
- В Лондоні годинник відбив 12год 00 хвилин. Яка година дня в Києві і Харкові?
- Передивіться Задачі і запропонуйте спосіб розв'язування.На уроці прокоментуйте .
На завантаженій вами Карті Зоряного Неба шукайте екваторіальні координати.Щоб нагадати попередній урок,зайдіть за посиланням(28 Вересня)
Тема уроку у 7-го класу.Узагальнення та систематизація
знань з теми «Фізика як природнича наука. Пізнання природи»
Готуємось до контрольної роботи.
Домашній дослід покаже,чи вмієте ви робити дослідження.
Візьміть три склянки з водою: холодною, теплою та
гарячою. Потримайте 2 хв пальці однієї руки в гарячій воді,
іншої – в холодній. Опустіть їх швидко в склянку з теплою
водою. Яку інформацію про температуру теплої води дає
вам дотик? Виміряйте температуру за допомогою
термометра. Опишіть результат своїх відчуттів.
Ціна поділки мензурки? Скільки води є в мензурці?
Потренуйте навички,відповідаючи на дані питання.
Тема уроку в 11 А класі.Електричний струм в електролітах. Електроліз.
Коротка лабораторна робота "Визначення значення електрохімічного коефіцієнту міді."
До уроку перегляньте попередню публікацію(Відеоролик-струм в рідині)
Прочитати параграф 6. Вправа 6(2,3)
Тема уроку у 9-Б класу. Розв'язування задач "Магнітні явища."-підготовка до контрольної роботи.
- На початку Розглянемо Явище електромагнітної індукції.
- Правила,за якими визначають напрям струму,сили Ампера,положення полюсів електромагнітів.
- Чинники виникнення індукційного струму.
- Електромагнітні реле,принцип дії гучномовця і вимірювальних приладів,електродвигуна сталого струму.
- Вправа 8,задачі 2,3.
- Тест для самоперевірки(стор.29,Збірник задач з фізики для 9-го класу.)
- Звіти ЛР№3 здали?
- А дома переглянути завдання на сторінках 50-51 вашого підручника.
Тема уроку у 8 Б класу.
Розв'язування задач."Кількість теплоти. Питома теплоємність."
Дайте відповідь на наступні питання(залишились після попереднього уроку)
- Чому річки й озера нагріваються сонячним промінням повільніше, ніж суша?
- Мідному і сталевому циліндрам однакової маси передали рівні кількості теплоти. В якого з них температура зміниться на більшу величину?
- Якою кількістю теплоти можна нагріти 0,3 кг води від 12 °С до 20 °С?
Під час уроку розглянемо Задачі
500. Швидкий поїзд масою 210 т, що їде з швидкістю 54 км/год, зупинено гальмами. Яка кількість теплоти виділялась у гальмах?
501. Яка маса води пройшла через труби опалювальної системи, якщо вода в них схолола від 60 °С до 58 °С, а повітря в кімнаті об’ємом 60 м3 нагрілось від 10 °С до 20 °С.
502. В алюмінієвий калориметр масою 140 г налили 250 г води при температурі 15 °С. Після того як брусок із свинцю масою 100 г, нагрітий до 100 °С, помістили в калориметр з водою, там установилася температура 16 °С. Скласти рівняння теплового балансу і визначити питому теплоємність свинцю.
А ви уважно прочитайте параграф 8 і 9.В рамках параграфу є розв'язана задача. Скористайтесь даним прикладом,щоб запропонувати метод розв'язання задачі №502.
Немає коментарів:
Дописати коментар