четвер, 5 жовтня 2023 р.

6 Жовтня. Рік добіг до осінніх дощів.

 

Розклад Уроків фізики на п'ятницю,06 Жовтня.


8-30 Перший урок у 10 Б класу. Посиланняhttps://us04web.zoom.us/j/77725992817?pwd=KrD0nyInl0ES6C6bde58UbDq4fmbAM.1

9-30  Другий урок у 11 Мп.Астрономія.  https://us04web.zoom.us/j/77951358497?pwd=H5K7jZxcjgmgp8j47tk6zVA8RRKbTM.1

10-20 Третій урок у 7-го класу, Посилання  https://us04web.zoom.us/j/78054787545?pwd=RZ474WzxonkazpbfflJq5zbUzboYwV.1

11-15 Четвертий урок в 11 класі, Посилання    https://us04web.zoom.us/j/72441978397?pwd=CaAGyQZ1dSgXgEdG7i1xWufoGchHnc.1

12-30 П'ятий урок в 9 Б класі, Посилання  https://us04web.zoom.us/j/77313419713?pwd=6SwNPFGbC6biuCPQ2Gka1AewEJtaVt.1

13-25 Шостий урок у 8 Б класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/74951970803?pwd=lSDo2W1V6U3PlDIbD3e3fBV8PaqqJd.1

Тема уроку в 10-Б класі. Рух тіла,кинутого під кутом до горизонту.
Спочатку задам питання.Дайте характеристику руху тіла за графіком.
Записати рівняння миттєвої швидкості і координати.
Далі Розглянемо рух тіла,кинутого під кутом до горизонту.
Варто зайти на Сайт (сюди) і задати рух тіла,кинутого під кутом до горизонту.Проаналізувати рух і його траєкторію.
Вдома розгляньте задачу 3 на сторінці 45 вашого підручника.
На наступний урок=
 Лабораторна робота "Дослідження  руху тіла,кинутого під різними кутами до горизонту"

   Тема уроку в 11 МП класіАстрономія.

Задачі практичної астрономії.

  • 1. В якому сузір'ї знаходиться  Сонце сьогодні? Які координати його в цей день?Скористайтесь Рухомою картою зоряного неба.
  •   Координати точки,де спалахнув метеор,наступні: схилення-45 градусів;пряме сходження-12год 00мин, а погас в точці з координатами:схилення -0 град; пряме сходження -10 год 30 мин. Через які сузір'я пролетів метеор?
  • На якій висоті над горизонтом буде Зоря Вега під час проходження Небесного меридіана(в горішній кульмінації) в Чугуєві?
  • В чому різниця системи Птолемея від Системи Коперніка?
  • Як далеко знаходиться  Місяць від Землі,коли його горизонтальний паралакс дорівнює 54 кутових минут?
  • В Лондоні годинник відбив 12год 00 хвилин. Яка година дня в Києві і Харкові?
  • Передивіться Задачі і запропонуйте спосіб розв'язування.На уроці прокоментуйте .
На завантаженій вами Карті Зоряного Неба шукайте екваторіальні координати.Щоб нагадати попередній урок,зайдіть за посиланням(28 Вересня)

Тема уроку у 7-го класу.Узагальнення та систематизація знань з теми «Фізика як природнича наука. Пізнання природи»
Готуємось до контрольної роботи.
Домашній дослід покаже,чи вмієте ви робити дослідження.
 Візьміть три склянки з водою: холодною, теплою та гарячою. Потримайте 2 хв пальці однієї руки в гарячій воді, іншої – в холодній. Опустіть їх швидко в склянку з теплою водою. Яку інформацію про температуру теплої води дає вам дотик? Виміряйте температуру за допомогою термометра. Опишіть результат своїх відчуттів.
Визначте ціну поділки на двох шкалах секундоміру.


Ціна поділки мензурки? Скільки води є в мензурці?

Потренуйте навички,відповідаючи на дані питання.


Тема уроку в 11 А класі.Електричний струм в електролітах. Електроліз.
Коротка лабораторна робота "Визначення значення електрохімічного коефіцієнту міді."
До уроку перегляньте попередню публікацію(Відеоролик-струм в рідині)
Прочитати параграф 6. Вправа 6(2,3)

Тема уроку у 9-Б класу. Розв'язування задач "Магнітні явища."-підготовка до контрольної роботи.
  •  На початку Розглянемо Явище електромагнітної індукції. 
  • Правила,за якими визначають  напрям струму,сили Ампера,положення полюсів електромагнітів.
  • Чинники виникнення індукційного струму.
  • Електромагнітні реле,принцип дії гучномовця і вимірювальних приладів,електродвигуна сталого струму.
  • Вправа 8,задачі 2,3.


  • Тест для самоперевірки(стор.29,Збірник задач з фізики для 9-го класу.)


  • Звіти ЛР№3 здали?
  • А дома переглянути завдання на сторінках 50-51 вашого підручника.
Тема уроку у 8 Б класу. 
 Розв'язування задач."Кількість теплоти. Питома теплоємність."
Дайте відповідь на наступні питання(залишились після попереднього уроку)
  • Чому річки й озера нагріваються сонячним промінням повільніше, ніж суша? 
  • Мідному і сталевому циліндрам однакової маси передали рівні кількості теплоти. В якого з них температура зміниться на більшу величину?
  • Якою кількістю теплоти можна нагріти 0,3 кг води від 12 °С до 20 °С? 
Під час уроку розглянемо Задачі
500. Швидкий поїзд масою 210 т, що їде з швидкістю 54 км/год, зупинено гальмами. Яка кількість теплоти виділялась у гальмах?
 501. Яка маса води пройшла через труби опалювальної системи, якщо вода в них схолола від 60 °С до 58 °С, а повітря в кімнаті об’ємом 60 м3 нагрілось від 10 °С до 20 °С.
 502. В алюмінієвий калориметр масою 140 г налили 250 г води при температурі 15 °С. Після того як брусок із свинцю масою 100 г, нагрітий до 100 °С, помістили в калориметр з водою, там установилася температура 16 °С. Скласти рівняння теплового балансу і визначити питому теплоємність свинцю. 
А ви уважно прочитайте параграф 8 і 9.В рамках параграфу є розв'язана задача. Скористайтесь даним прикладом,щоб запропонувати метод розв'язання задачі №502.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Зауваження

22 Листопаду

Для Вані  https://us04web.zoom.us/j/77659315194?pwd=IvAvSbXBvTgEaTbchAmoBbNdoL3maT.1 Для Даніеля  https://us04web.zoom.us/j/72453913116?pwd=...

Вибране