четвер, 23 жовтня 2025 р.

24 Жовтня 2025

  Інтерактив.

Іван Пулюй

Мова-це Я?

Розклад уроків фізики на п'ятницю,24 ЖОВТНЯ!


 

Дивись як працює астрономія



8-30.Перший урок. -------

9-25.Другий урок..

 https://us04web.zoom.us/j/78149697947?pwd=8Bb8haju4oRsIDtmha5lH3cmDNgiZs.1

10-20.Третій урок.11А.

 https://us04web.zoom.us/j/73060746546?pwd=UM1dRjYn4zMYAFbXbkTbScfuriIt3j.1

11-15. Четвертий урок  10 А клас 

 https://us04web.zoom.us/j/71517754380?pwd=auFqP9cYp5H817BGY2PEEvwcnqZEjQ.1

12-30.П'ятий урок.11Б. 

 https://us04web.zoom.us/j/72154704332?pwd=CyhGsx75YmnCYaSnBuZUPXfEwJknsN.1

14-20.Сьомий урок 11Б.

  https://us04web.zoom.us/j/76488845242?pwd=uukAdVnTVsnJLyJKW5MBzrJ2CHLDks.1

Тема уроку для 9 А класу. Закон відбивання. 

        До уроку прочитайте §§.9,10.дайте відповіді на наступні питання: Вправа 9(1,2,5);
                                   виконайте із Вправи 10(1,2,9)
  • у сонячний день утворюється тінь від предметів; як це явище можна використати для вимірювання висоти предметів?
   

перегляньте відео 

Під час уроку виконаємо:завдання на знаходження висоти дерева скориставшись явищем утворення тіні(модель-якщо не буде сонячно)
Розглянемо  і сформулюємо закон відбиття(на моделях і прикладах із дзеркалами)
Утворення зображення в дзеркалі на основі закону відбиття і властивості прямолінійного поширення світлового пучка.

Почнемо читати §.11,розглянемо рис.11(7,8,9)

Вдома Завершитит досліджувати §.11. Вправа  11(1,2,4,5)

Тема уроку для 10 А класів. Розв'язування задач з теми "Другий і третій закони Динаміки"(ІІ)

До уроку з'ясувати для себе зміст понять:
  • що є сила? перегляньте ресурс за посиланням і дайте відповіді на тест;
  • що це за властивість тіла-інертність?
  • маса-характеристика інертності;
  • що таке інерціальна система відліку?
  • сформулюйте принцип відносності Галілея;
  • як залежить прискорення тіла від сил і маси тіл?коли виникає прискорення?
  • уміти формулювати ДРУГИЙ закон Динаміки4
  • про що говорить Третій закон Динаміки? Де проявляє себе ІІІ закон Динаміки?

  • Можете пояснити?


І виконуємо Вправу 11.На наступний урок доопрацювати  дані теми.


Тема уроків Астрономії для 11 А і 11 Б класів.

Повторно даю конспект уроку для учнів,які були відсутні на попередньому уроці. Потрібно виконати самостійну роботу!!!!!!
1.Практична робота № 1.

а) Робота з рухомою картою зоряного неба. Визначення положення світил на небесній сфері з допомоги карти зоряного неба (зоряного глобуса). α λ β δ

  • а) 1.визначити координати  β Оріона;
  • а)2.визначити координати Сонця на 17 Жовтня;
  • а)3.в якому сузір'ї буде проекція Сонця на грудня.
  • а)4.за місцевим часом у Чугуєві був полудень. Київ 
  • знаходиться приблизно на 6 градусів західніше від 
  • Чугуєва. Котра година за місцевим часом на даний 
  • момент у Києві? 
  • а)5.За зоряною картою визначте об'єкт, екваторіальні координати якого, наступні: δ=40° ; λ=18г 30м .
  • а).6.Як виглядає рух зоряного неба на екваторі? а на полюсі?
  • а).7. Що таке часові пояси? Навіщо їх використовують?

2.Календар-система вимірювання часу на основі астрономічних циклів(спостереження астрономічних явищ)

  • Що таке тропічний рік? зорярий рік?
  • 365 днів, годин, 48 хвилин і 46 секунд.-як називається даний проміжок часу?

  • Зоряний рік — це інтервал часу, протягом якого Сонце робить повний оберт небесною сферою відносно зір. Тривалість зоряного року дорівнює 365,2561 доби. Зоряний рік довший за тропічний. У сучасному календарі всіх європейських країн за основу береться тропічний рік.
  • Місячний календар.
  • Григоріанський і Юліанський календарі.


  • Що таке місяць Сонячний і місяць зоряний?

  • Дом.Завдання:
  • Чи користуються сьогодні іншими календарями?
  • Розрахуйте координати спостерігача на Землі, якщо  Зоря Вега у кульмінації мала висоту над горизонтом 80° а рація вловила, що Світовий час(місцевий час ГРінвічу) -12 година; годинник спостерігача показував
  • 14год 30хв.
  • Вирахуйте  сидеричний період Юпітера по відношенню до Землі.
  • Вкажіть конфігурації для внутрішніх планет.
  • Чому відкриття законів Кеплєра ознаменували революцію в Житті Землян? 
  • Порівняйте уявлення про Світ Птоломея і Н'ютона.
  • Що є фундаментом на якому Н'ютон відкрив ЗВТ?

Тема для уроку для 11 Б класів. Розв'язування задач з теми "Магнітні явища і їх характеристики. Вектор магнітної індукції. Сила Ампера. Правила правої і лівої руки"

До уроку прочитати §§.10 і 11.   і вияснити  зміст словника даного розділу фізики:




  • застосування сили Ампера;
  • Вдома : тема викладена у §.11.Вправа 11.

  • магнітний потік і магнітне поле, що ним характеризується;
  • вектор магнітної індукції і орієнтація вектору В;
  • сила Ампера.
  • Протягом  уроку розглянути Вправи 10 і 11:виконати задачі, які будуть зрозумілими для вас.
  • Вдома продовжувати працювати над даними завданнями і бути готовими до самостійної роботи з даної теми.

вівторок, 21 жовтня 2025 р.

22 Жовтня 2025

  Інтерактив.

Олімпіада! Реєстрація.

Слава Україні. Слава Нескореним.

Розклад уроків фізики на середу, 22 Жовтня.

8-30.Перший урок.10А. Переглядаємо конспект свого уроку і самостійно працюємо в рамках свого часу!

9-25.Другий урок.11А.  Переглядаємо конспект свого уроку і самостійно працюємо в рамках свого часу!

10-20.Третій урок.10 Б  Переглядаємо конспект свого уроку і самостійно працюємо в рамках свого часу!

11-15.Четвертий урок.... 

12-30.П'ятий урок..  Переглядаємо конспект свого уроку і самостійно працюємо в рамках свого часу!

13-25.Шостий урок.11БПереглядаємо конспект свого уроку і самостійно працюємо в рамках свого часу!

14-20. Сьомий урок.8А Переглядаємо конспект свого уроку і самостійно працюємо в рамках свого часу!


Тема уроку для 8А і 8Б класів. Контрольна робота. Механічна енергія. Закон збереження механічної енергії. Узагальнення теми: "Прості механізми. Енергія."

До уроку Вправу 9(5,6), перегляньте завдання  на сторінці 58.(коди розміщу вранці тут)

Код для 8 А - 6JFT4T

Код для 8 Б  -   R92TVK


Тема для уроку для 11 Б класів. Розв'язування задач з теми "Магнітні явища і їх характеристики. Вектор магнітної індукції. Сила Ампера. Правила правої і лівої руки"

До уроку прочитати §§.10 і 11.   і вияснити  зміст словника даного розділу фізики:

  • магнітний потік і магнітне поле, що ним характеризується;
  • вектор магнітної індукції і орієнтація вектору В;
  • сила Ампера.
  • Протягом інтервалу уроку розглянути Вправи 10 і 11:виконати задачі, які будуть зрозумілими для вас.
  • Вдома продовжувати працювати над даними завданнями і бути готовими до самостійної роботи з даної теми.
Тема уроку для 10 А і 10 Б класів. Розв'язування задач з теми "Другий і третій закони Динаміки"

До уроку з'ясувати для себе зміст понять:
  • що є сила? перегляньте ресурс за посиланням і дайте відповіді на тест;
  • що це за властивість тіла-інертність?
  • маса-характеристика інертності;
  • що таке інерціальна система відліку?
  • сформулюйте принцип відносності Галілея;
  • як залежить прискорення тіла від сил і маси тіл?коли виникає прискорення?
  • уміти формулювати ДРУГИЙ закон Динаміки4
  • про що говорить Третій закон Динаміки? Де проявляє себе ІІІ закон Динаміки?

  • Можете пояснити?


І виконуємо Вправу 11.На наступний урок доопрацювати  дані теми.

понеділок, 20 жовтня 2025 р.

21 Жовтня. Вівторок 2025

Українці будують космічні  ракети.

Слава Україні. Слава Нескореним.

Розклад уроків фізики на вівторок, 21 Жовтня.

08-30.Перший урок.---------

09-25. Другий урок. 8 А  

10-20. Третій урок   10 А 

  11-15. Четвертий урок 10 Б  

https://us04web.zoom.us/j/79302988243?pwd=0KzVnpahxXynbbBOEfkeU8GRBA4ijI.1

 12-30. П`ятий урок. ----------

13-25. Шостий урок. 9 А 

14-20. Сьомий урок. 11 А 

Користуйтесь посиланнями, які ви знайдете на Блозі в момент наведення курсору на слово. Як правило-посилання виділено кольором вибір якого залежить від тла сторінки.

Тема уроку для 8 А класу.   Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи "Прості механізми. Закон збереження механічної енергії."

До уроку здати Звіт ЛР№2.
До уроку переглянути завдання на сторінках 58-59.
Перегляньте відео про розв'язування задач на НАШУ тему.
  • Під час уроку запропонуйте завдання для пояснення незрозумілих проблем у завданнях на сторінках 58-59.
  • Хлопчик кинув м'яч під час уроку фізкультури на висоту 6м. З якою швидкістю був кинутий м'яч?
  • "Практична" задача.
Завдання на домашню підготовку залежить від результатів уроку.
задача: визначення к.к.д. похилої площини.



2.Перегляньте відео: Механічна енергія. Кінетична і потенціальна енергія.


Для самоконтролю Завершити завдання на сторінках 58-59.

Тема уроку для 10 А і 10 Б класів. Конспект для повторення.Основи Динаміки. Перший закон Динаміки(Н'ютона) Розв'язування задач.

До уроку здати звіт ЛР№2(Дослідження руху тіла по колу.)

  • До уроку. Зміст і значення першого закону Н'ютона.
  • Принцип інерції сформульований  Галілеєм.
  • Дослідження Н'ютона і формулювання принципу інерції Н'ютоном. Інерціальні системи відліку.
  • Перший закон Динаміки. Маса як міра інертності.

  • Явища природи, які спонукають 
    до розуміння першого закону природи.
  • Читаємо §.9.  і даємо відповіді  на завдання із Вправи 9.
  • Короткий тест на самоперевірку.
Тема уроку для 10 А і 10 Б класів. Сила. Маса. Другий та третій закони Динаміки.
До уроку Виконати  №5 із Вправи 9.
Вправа 10.№№3,4,7.
Під час уроку Переглянемо питання:
  • Що таке сила?(Якщо згадати перший закон, то відповідь напрошується)
  • Чому Н'ютон вважав, що відсутність сили не скасовує можливість її дії в той же момент, коли тіло рухається рівномірно? Як це пояснити?
  • Одна і таж сила дає різне прискорення тілам. Чому? (Для роботи приготуємо секундоміри?)
  • Чи всі тіла мають властивість інертності? Як це пов'язано із масою тіла?
  • Формулюємо другий закон Динаміки.
  • У яких випадках виникають сили? ЩО таке взаємодія? 
  • Сформулюємо Третій закон(аксіому класичної) динаміки.
  • Інерціальні системи відліку. Принцип інерції. Перший закон Н'ютона.
    https://youtu.be/YlQhsf98upg


    Перегляньте відео для підтримання світської бесіди про явище інерції.
  • Від чого залежить результат дії певної сили? Як це пов'язано із часом дії?

Тема уроку у 9 А. Розділ "Світлові явища. Прямолінійне поширення світла. Затемнення Сонця і Місяця. Швидкість поширення світла.  "

До уроку прочитатати §.9 Вправа 9(усно)

В ході уроку розглянемо світлові явища:


Тема уроку Для 11 А класу. Розв'язування задач:"Магнітна індукція. Сила Ампера."
  • До уроку Знати: Магнітне поле.

    • Постійні магніти. Магнітне поле Землі.
    • Дослід Ерстеда. Досліди Ампера.
    • Магнітне поле і його характеристики:
    • Магнітні лінії і Вектор магнітної індукції. Визначення вектора магнітної індукції.
    • Взаємодія постійних магнітів і струмів.
    • Визначення полюсів електромагнітів. Правило правої руки(правило свердлика)
    • Сила Ампера.
    • Розв'язування задач: "Магнітні поля і їх характеристики: Вектор магнітної індукції. Сила Ампера. Правила лівої і правої руки."
       До уроку Уважно прочитати §.11. Вправа 10.
      Під час уроку розглянемо застосування Сили Ампера. Електродвигун і принцип його роботи.
      Вправа 11.

      В допомогу перегляньте дане відео.

Вибране