пʼятниця, 7 березня 2025 р.

10 Березня Читай Тараса

 Слава Україні!

"Борітеся- поборете! Вам Бог помагає..."

Філософія і історія Харкова.

Екзистенційна фізика.



Розклад уроків фізики на понеділок,10 Березня..

08-30. Перший урок 11Б клас   https://us04web.zoom.us/j/75993316278?pwd=gjQLuWKejAOrMe8qPbVDCJsFRBmuHw.1

9-25 Другий урок 11 А клас https://us04web.zoom.us/j/77952672899?pwd=54lNFUXwY2J9q5rWgImeDM3DHVhvcq.1

10-20. Третій урок - 10 Б клас   https://us04web.zoom.us/j/76527623683?pwd=m90Iwpuxqa8gZBbvq6Ym6dDPMvXYMt.1

11-15. Четвертий урок- 10А клас

https://us04web.zoom.us/j/73740467355?pwd=bSgvwr0T8UU0vVeZgZusGrDfUJTPEq.1

12-30. П'ятий урок - 9Б клас

https://us04web.zoom.us/j/79204313271?pwd=9GMin5yZIpUogaMUuro02e5NaOHTbD.1

13-15. Шостий урок -11 А клас   https://us04web.zoom.us/j/75351612244?pwd=kNnblF6naTfFFqwiba2xOEhC5cZUHk.1

Тема уроку для 11 А і 11 Б класів.  Лабораторна робота №7. Визначення довжини світлової хвилі з допомогою дифракційної гратки.

До уроку переглянути тему Дифракція.

Пройти тест(хто цього не зробив)КР№3 (11 Б)"Основи ГО" код WTYJSR

11А   YYHRBC

До уроку прочитати і повторити:ЩО таке хвилі? Поздовжні і поперечні хвилі. Синхрон. Період. Швидкість хвилі. Світлової хвилі?

Явище інтерференції. Як воно себе проявляє?

Під час уроку мати інструкцію до роботи(сторінка 206)
Перегляньте до уроку відео.
 у нас будуть зміни в технічному плані.

Підготуйте зошит для роботи до ЕР №7.


Тема уроку для 10 А і 10 Б класів. Поверхневий натяг. Змочування. Капіляри.
До уроку Здати ЗВІТ про ЛР: "Визначення вологості повітря"
В рамках уроку розглянемо
Нагадаю про необхідність знати механізм взаємодії і рух молекул.
Наслідки поверхневого натягу.(агрегатні стани)


  • домашні експерименти
  • чинники поверхневого натягу рідини
  • змочування - незмочування
  • графіки і розрахунок поверхневої енергії
  • капілярність
  • розрахунок коефіцієнту поверхневого натягу
  • чинники, що призводять до зміни поверхневого натягу
  • читаємо §.33
Домашня робота. Опрацювати §.33.Вправа 33.


Тема уроку для 9 Б класу. Узагальнення теми "Кінематика. Рівноприскорений рух." Підготовка до КР,
До уроку Розглянути §.29(приклади розв'язання задач)
Вправу 29(5,6)
допомога на fizmat.by
графіки руху на fizmat.by
Д.З. параграф 29(основа),допомога за посиланнями


Тема уроку Астрономії для 11 А класу. Еволюція зір. Білі карлики. Нейтронні зорі. Чорні діри.

1.Порівняємо Зорі.
2.Згадаємо тему подвійних зір.
3.Еволюція зір. Смерть зорі.
Домашня робота. §.Тема.5

  • Розв'яжемо пару задач.У скільки разів Арктур більше Сонця, якщо світність Арктуру 100,а температура 4500 К?
  • На якій відстані  від центру галактики знаходиться наднова зоря, якщо її  кутова відстань від центру галактики 3‟ ,а від нас вона віддалена на 10 млн парсек?
  • У скільки разів відрізняються світності двох зір однакової температури, якщо радіус однієї із них більше ,чим в 25 разів?

  • Домашня робота. §.Тема.5



четвер, 6 березня 2025 р.

07 Березня 2025

 Посилання для Дані  на п'ятницю 28 лютого ,14-30

https://us04web.zoom.us/j/77265287229?pwd=oHUkfcagTrOLOvy199BBnb8yfz4bza.1

   Код       ISBZUB

 

Розклад уроків на п'ятницю,7 Березня.

Про оцінювання

8-30 Перший урок.10 Б клас,

код  788 9400 7240  пароль  9BU9YY

9-25 Другий урок.7 А клас, посилання 

код 739 4462 6331 пароль vG9jxX

10-20 Третій урок.11 А клас, посилання 

код 759 5572 7477  пароль Ym5phq

11-15 Четвертий урок 7 Б клас, посилання   https://us04web.zoom.us/j/74590678043?pwd=0LyXXIZ4zESFQN617tMPW2b2c05myu.1

12-30 П'ятий урок.9 А клас, посилання  https://us04web.zoom.us/j/78317400522?pwd=R4KKG59v9gjzBWbyNItfILATHFfcGJ.1 


Тема уроку для 7 А і 7 Б класів. Розв'язування задач.

До уроку опрацювати §.26. Розберіть уважно Вправу 26.Під час уроку хочу почути коментар  до задач Вправи 26:може щось цікавеньке почую від вас?

  • Розгляньте ресурс(у  розділі Friction) і опишіть: чи залежить сила тертя спокою від навантаження?
Під час уроку розглянемо питання:
  • про що говорить закон Кулона- Амонтона? 

  • що це за коефіцієнт у законі, що стоїть попереду Сили реакції?
  • чи можливо позбутися тертя, зачищаючи поверхню руху до блиску?
  • чому, сили тертя ковзання менше максимальної сили тертя спокою?
  • Далі розглянемо завдання із Вправи 27(1,2,3)
На наступний урок підготувати зошит до ЛР№7.
Не забути здати звіт про роботу №6.

Тема уроку для 10 Б класу. 
  • До уроку вправа 32(4) і уважно опрацювати §.32;
  • підготувати в зошиті підготовчі записи;
  • прочитати інструкцію і використати її для підготовки до роботи.

  • Лабораторна робота №6.
  • Тема: Визначення вологості повітря за допомогою психрометра.

    Мета: ознайомитись з методами вимірювання вологості повітря і з їх допомогою визначити відносну вологість повітря.

    Прилади і матеріали: волосяний і конденсаційний гігрометри, психрометр, психрометрична таблиця.

    Обладнання: Психрометр, склянка з водою, психрометрична таблиця, таблиця густини насиченої водяної пари при різних температурах.

    Психрометр являє собою два термометри, один з яких обгорнутий змоченою у воді тканиною. Випаровування води з тканини залежить від вологості повітря, тому чим менша відносна вологість, тим менша температура вологого термометра. Визначається вологість за допомогою психрометричної таблиці.

    Температура повітря t – покази сухого термометра. Густину насиченої пари визначають з таблиці густини насиченої водяної пари. Абсолютна вологість визначається  з формули .

    Хід роботи

    1. Змочити тканину вологого термометра і визначити місце, вказане в таблиці варіантів.
    2. Записати покази сухого та вологого термометра.
    3. Визначити різницю показів сухого і вологого термометрів.
    4. Скориставшись психрометричною таблицею визначити відносну вологість повітря b.
    5. З таблиці густини насиченої пари визначити густину насиченої пари при даній температурі.
    6. Визначити абсолютну вологість .
    7. З таблиці густини насиченої пари визначити точку роси tp.
    8. Результати вимірювань та обчислень занести в таблицю.

    Температура сухого
    термометра, °С

    Температура вологого
    термометра, °С

    Різниця температур, °С

    Відносна вологість повітря, %

     

     

     

     

    9. Опишіть будову та принцип дії приладів А) психрометр     Будова:       Принцип дії:            

    10. Визначимо відносну і абсолютну вологість за точкою роси.10.1.

    10.3.В певний момент блискуча поверхня посудини почне “сивіти” від появи крапельок води-”пітніти”. Це означає,що кімнатні водяні пари досягли насичення при температурі води в посудині.

    10.4. Зафіксуємо покази термометра на даний момент-вони є точкою роси для вологи, що є в кімнаті.

    10.5. Скористайтесь таблицею 1 у §.32 і визначте абсолютну і відносну вологість повітря у кімнаті.

    10.6. Порівняйте відносну вологість отриману двома способами. Який із них точніший?

     Підготувати звіт про дану роботу і здати на перевірку.

  • Тема уроку для 9 А класу. Розв'язування задач "Рівноприскорений рух". Самостійна робота.
    До уроку завершити задачу із Вправи 29(4)
    На початку уроку зробимо перевірку  графіків Sx(t)
    Далі самостійна робота із можливістю консультації з учителем.
             Приклад: x=6+2t-t².
    х=6+4t-2t²-  варіант дівчат;
    x= - 6-4t +2t² - варіант хлопців.

    • дати характеристику руху;
    • виписати початкові координати, швидкості, прискорення;
    • побутувати графіки ax(t), Vx(t), Sx(t);
    • за графіком швидкості визначити переміщення за 5с і порівняти із графіком Sx(t)
    Вдома.Розберіть розв'язки двох задач із §.29.
    Вправа 29(5,6)
Тема уроку для 11 А класу. Дифракційна гратка. Інтерференція мильних бульбашок. Розв'язування задач.
До уроку прочитати сторінку 181 із §‾31.
Звернути увагу на  сторінку 171 із §.30
Задача 6 на сторінці 175.
Під час уроку виконаємо низку задач:
  • визначити товщину плівки гасу, розлиту на воді, якщо коефіцієнт заломлення світла у гасі 1,4, а в даній точці спостерігаємо жовтий колір.


середа, 5 березня 2025 р.

6 Березня 2025

 Слава Україні!


 Розклад уроків фізики на четвер 6 Березня

8-30. Перший урок у 7 Б класу. Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/75676623260?pwd=ymnD4XlbPUsc2B1oETY4DuWaEiabdk.1  

9-25. Другий урок у 11А класу. Посилання

 https://us04web.zoom.us/j/72788510099?pwd=V3SqvIMgSdPMB6T1GdfiulyRZp5HbH.1

10-20.Третій урок у 7 А класу. Посилання   https://us04web.zoom.us/j/73385326640?pwd=WTRrtPACYHq0tUMDwkKpcIBo6OVLGU.1

11-15.Четвертий урок у класу. Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/72252770158?pwd=inUSzq2rrPYpjN0wSihDgSBpXYJ0t5.1

 12.30. П'ятий урок у 10 А класу. Посилання 

 https://us04web.zoom.us/j/73172399575?pwd=WrTbA2Mv47Lt1kp6m92s9L0DOGKYCb.1

13-25. Шостий урок у 9А класу. Посилання

https://us04web.zoom.us/j/77477596658?pwd=7oNPBoCP1kaK0hx06e9MLoVYZTOQe0.1

Тема уроку для 7А і 7 Б класу. Сила тертя.

До уроку виконати 1. До пружини підвісили вантаж масою 50 г і вона розтягнулась на 1,25 см. Розрахуйте жорсткість пружини.
2.Розгляньте ситуацію за посиланням і розрахуйте прискорення на поверхні Марса.
3. Під час Лабораторної роботи (№6) підвішений до пружної стрічки вантаж(m=150г) торкнувся  столу. Динамометр показав силу пружності 1Н. З якою силою вантаж діє на поверхню столу?
Вдома повторіть, для самоконтролю, завдання👀
Читаємо Закон Гука(стор.166)
Вправа 24(6)
Сила тяжіння (стор.175)
Вправа 25(6)
Сторінка 194(1-8) .👀
Під час уроку Розглянемо Природу і Спосіб розрахунку Сили Тертя.
  • Деякі проблеми, пов'язанні з існуванням Тертя.
  • Чому непросто змістити положення тіла по підлозі.
  • Як можливо виміряти силу тертя?


  • Види тертя:сухе тертя, тертя кочення, тертя спокою.


  • Від яких фізичних величин залежить сила тертя?


  • Чи потрібно зменшувати силу тертя? 
  • А чи знаєте ви, коли було досліджено і ким, явище тертя. 
  • Практичне дослідження сили тертя від Ваги тіла.
 
Вдома опрацювати §.26.
Підготуватись до ЛР№7. Вимірювання сили тертя.
(стор.191)

Тема уроку для 8 А класу. Закон Ома для ділянки коли.
До уроку здати звіт про ЛР№3А, ЛР№3Б.
Вправа 28(1,2,3)

Під час уроку розглянемо модель електричного кола послідовної збірки, яку ми збирали під час класної ЛР.

  • Виміряємо струм в даному колі і напругу на певній ділянці кола; 
  • підвищуючи напругу в колі на даній ділянці вимірюємо струм, що тече через ділянку кола;
  • виконаємо дану операцію ще два-три рази;
  • Побудуємо графік залежності I(U);
  • виконаємо дану роботу для другої ділянки кола.
  • Визначимо коефіцієнт пропорційності і пояснимо фізичний зміст даного коефіцієнту R.
  • Cформулюємо закон ОМа для ділянки кола.

  • Одиниця вимірювання опору=1 Ом.
  • Напруга на резисторі 4,5 В. Який струм проходить через резистор, якщо його опір дорівнює 10 Ом?

  • Вправа 29(1,2,3)
  • Підготуватись до ЛР №3. Вимірювання опору провідника.(інструкція на стор.160)

Тема уроку для 9 А класу. Розв'язання задач на побудову графіків рівноприскореного руху.
До уроку розв'язати задачі із Вправи 29(3,4)
Потрібно знати і розуміти:

  • Система координат;
  • координати і проєкції вектора на вісь;
  •  рівномірний рух, рівняння рівномірного руху;
  •  рівноприскорений рух і його рівняння-v(t), x(t),s(t)
  • графіки руху x(t),s(t).
Під час уроку розглянемо Вправу 29(5,6)
Проходження тесту(колективне коментування)

  • Тема уроку для 10 А класу.
  • До уроку вправа 32(4) і уважно опрацювати §.32;
  • підготувати в зошиті підготовчі записи;
  • прочитати інструкцію і використати її для підготовки до роботи.

  • Лабораторна робота №6.
  • Тема: Визначення вологості повітря за допомогою психрометра.

    Мета: ознайомитись з методами вимірювання вологості повітря і з їх допомогою визначити відносну вологість повітря.

    Прилади і матеріали: волосяний і конденсаційний гігрометри, психрометр, психрометрична таблиця.

    Обладнання: Психрометр, склянка з водою, психрометрична таблиця, таблиця густини насиченої водяної пари при різних температурах.

    Психрометр являє собою два термометри, один з яких обгорнутий змоченою у воді тканиною. Випаровування води з тканини залежить від вологості повітря, тому чим менша відносна вологість, тим менша температура вологого термометра. Визначається вологість за допомогою психрометричної таблиці.

    Температура повітря t – покази сухого термометра. Густину насиченої пари визначають з таблиці густини насиченої водяної пари. Абсолютна вологість визначається  з формули .

    Хід роботи

    1. Змочити тканину вологого термометра і визначити місце, вказане в таблиці варіантів.
    2. Записати покази сухого та вологого термометра.
    3. Визначити різницю показів сухого і вологого термометрів.
    4. Скориставшись психрометричною таблицею визначити відносну вологість повітря b.
    5. З таблиці густини насиченої пари визначити густину насиченої пари при даній температурі.
    6. Визначити абсолютну вологість .
    7. З таблиці густини насиченої пари визначити точку роси tp.
    8. Результати вимірювань та обчислень занести в таблицю.

    Температура сухого
    термометра, °С

    Температура вологого
    термометра, °С

    Різниця температур, °С

    Відносна вологість повітря, %

     

     

     

     

    9. Опишіть будову та принцип дії приладів А) психрометр     Будова:       Принцип дії:            

    10. Визначимо відносну і абсолютну вологість за точкою роси.10.1.

    10.3.В певний момент блискуча поверхня посудини почне “сивіти” від появи крапельок води-”пітніти”. Це означає,що кімнатні водяні пари досягли насичення при температурі води в посудині.

    10.4. Зафіксуємо покази термометра на даний момент-вони є точкою роси для вологи, що є в кімнаті.

    10.5. Скористайтесь таблицею 1 у §.32 і визначте абсолютну і відносну вологість повітря у кімнаті.

    10.6. Порівняйте відносну вологість отриману двома способами. Який із них точніший?

     Підготувати звіт про дану роботу і здати на перевірку.

  •  Визначимо температуру в кімнаті.

Тема уроку для 11 А класу. Розв'язування задач.

Інтерференція і дифракція. Дифракційна гратка.



Особлива увага "Дифракційна гратка"


До уроку запропонувати розв'язки задач із Вправ 30 і 31.

Виконати Контрольний тест №3.Геометрична оптика. код YYHRBC

  • Маємо відео-помічник "Розв'язування задач"

  • Вправа 30(3)
  • Вправа 30(4)
  • Вправа 31(3)
  • Для повторення і допомоги загляніть на попередній урок від 3 Березня.
Домашня робота. Розглянути приклади розв'язування задач у вашому підручнику.§§.30,31. Розглянути дифракційну гратку. і прокоментувати пропонований розв'язок.


вівторок, 4 березня 2025 р.

5 Березня 2025

 Слава Моїй Україні.

Розклад уроків фізики на середу,5 Березня 2025 року.

 08-30Перший урок10Б.Посилання

https://us04web.zoom.us/j/73060446348?pwd=4Gj8UJYEErbbKvYSk7s9uIbc2coZZH.1

 09-25Другий урок- 9А.Посилання 

https://us04web.zoom.us/j/75132452960?pwd=y3JvFHLxXaLJRm5ahNUR3Rnc4wmSEX.1

10-20Третій урок 9Б.Посилання   https://us04web.zoom.us/j/77786679736?pwd=qqPxJCdgRUsZeeNGYNI1xsZGPVyAET.1

11-15Четвертий урок  -

12-30П'ятий урок - 11Б. Посилання    https://us04web.zoom.us/j/77969284437?pwd=y5E0y4UKcQQfL4l35KfF0asVhEc93Q.1

Тема уроку для 10 Б класу.  Вимірювання відносної вологості повітря.
До уроку опрацювати §.32.
Розгляньте рис.32,3. Поясніть.
Хто не виконав роботу (classtime.comC2HU3N
  • Що таке Психрометр?
  • Що таке гігрометр?
  • Вимірюємо відносну вологість повітря конденсаційним гігрометром.(урок 10,пароутворення)
  • Вдома підготуватись до ЛР№6.Попередні записи в зошиті.(можлива самостійна робота)

Тема уроку для 9 А класу. Розв'язування задач. Рівняння переміщення і координати.

До уроку знати і розуміти:

  • Система координат;
  • координати і проєкції вектора на вісь;
  •  рівномірний рух, рівняння рівномірного руху;
  •  рівноприскорений рух і його рівняння-v(t), x(t),s(t)
  • графіки руху x(t),s(t).
Вправа 29(3,4)
Під час уроку розглянемо Вправу 29(5,6)
Проходження тесту(колективне коментування)

Тема уроку для 9 Б класу. Розв'язування задач "Рівноприскорений рух". Самостійна робота.
До уроку завершити задачу із Вправи 29(4)
На початку уроку зробимо перевірку  графіків Sx(t)
Далі самостійна робота із можливістю консультації з учителем.
         Приклад: x=6+2t-t².
х=6+4t-2t²-  варіант дівчат;
x= - 6-4t +2t² - варіант хлопців.
  • дати характеристику руху;
  • виписати початкові координати, швидкості, прискорення;
  • побутувати графіки ax(t), Vx(t), Sx(t);
  • за графіком швидкості визначити переміщення за 5с і порівняти із графіком Sx(t)
Вдома.Розберіть розв'язки двох задач із §.29.
Вправа 29(5,6)

Тема уроку для 11 А класу. Розв'язування задач.

Інтерференція і дифракція. Дифракційна гратка.



Особлива увага "Дифракційна гратка"


До уроку запропонувати розв'язки задач із Вправ 30 і 31.

Виконати Контрольний тест №3.Геометрична оптика. код YYHRBC

  • Маємо відео-помічник "Розв'язування задач"

  • Вправа 30(3)
  • Вправа 30(4)
  • Вправа 31(3)
  • Для повторення і допомоги загляніть на попередній урок від 3 Березня.
Домашня робота. Розглянути приклади розв'язування задач у вашому підручнику.§§.30,31. Розглянути дифракційну гратку. і прокоментувати пропонований розв'язок.

понеділок, 3 березня 2025 р.

4 Березня 2025

 Слава Україні. 

Розклад уроків фізики на вівторок,4 Березня.

 08-30. Перший урок-11БПосилання 

09-25. Другий урок- 11Б.Посилання 

10-20. Третій урок -  9Б.Посилання 

11-15. Четвертий урок- 10А Посилання   

12-30. П'ятий урок - 8А. Посилання



Тема уроку у 11 Б класу. Розв'язування задач з теми "Хвильові властивості тіла. Інтерференція. Дифракція."

До уроку запропонувати розв'язки задач із Вправ 30 і 31.

Виконати КТ №3 (11 Б)"Основи ГО" код WTYJSR

Домашня робота.Розглянути приклади розв'язування задач у вашому підручнику.§§.30,31. Розглянути дифракційну гратку. і прокоментувати пропонований розв'язок.
  • Тема уроку Астрономії для 11Б класу. Звичайні зорі. Подвійні зорі. Фiзично-змінні зорі. Планетні системи                                                                                 інших зір.
    За діаграмою Герцшпрунга - Рассела(Спектр -Світність)
    пояснити різні класифікації ЗІР: розміри і маси-термін існування, Як залежить температура(спектральний клас від типу і маси зорі)?  
    • Що таке Абсолютна зоряна величина?(тема 5,підручник з астрономії,2019 рік видання)
    • Світність зорі.За одиницю світності беруть світність Сонця 4•10(^26Вт ) і використовують формулу Релея-Джинса:

    • На основі якої і підраховують світність Зорі: W=SRє.

    • Задача: визначити Світність Сіріуса.(скористатись таблицею в підручнику-стор.124)

    1.Візуально подвійні.










    Затемнювально подвійні
    .
    Спектрально-подвійні зорі.

    Згадати ефект Доплера.


    Вдома ТЕМА 5. Опрацювати.
Тема уроку для 9 Б класу. Розв'язання задач на побудову графіків рівноприскореного руху.
До уроку розв'язати задачі із Вправи 29(3,4)
Потрібно знати і розуміти:

  • Система координат;
  • координати і проєкції вектора на вісь;
  •  рівномірний рух, рівняння рівномірного руху;
  •  рівноприскорений рух і його рівняння-v(t), x(t),s(t)
  • графіки руху x(t),s(t).
Під час уроку розглянемо Вправу 29(5,6)
Проходження тесту(колективне коментування)

Тема уроку для класу. Лабораторна робота №№3а,3б.
№3а. Вимірювання струму в різних ділянках кола послідовного з'єднання.
№3б. Вимірювання напруги на різних ділянках кола.
Зауваження. Для учнів, які проживають в громаді-урок буде проведений фронтально із належним обладнанням. Важливо вивчити правила техніки безпеки роботи із електроприладами під час лабораторних робіт.
Із собою мати зошит на 12 аркушів, ручку, олівець простий, масштабну лінійку, а головне-підручник з фізики. Для інших роботу виконати віртуально на електронному застосунку. Зайдіть за посиланням.
Відповідно ТБ учні підключають коло до джерела струму(напруги) тільки після перевірки і дозволу вчителя.☝
1.Після заявленої теми,мети,обладнання зарисуйте електричне коло типу:
2.Зберіть дану мережу точнісінько за схемою.
3. Визначте ціну поділки амперметру і вольтметру.
4.Виміряйте струм і Занесіть у таблицю.
5.Перемістіть амперметр у інше місце, зніміть покази амперметру знову. Зробіть висновок.
6.Перейдіть до іншого завдання: під'єднайте до вольтметру два провідники і, не закріплюючи його у колі, доторкніться
щупами до відповідного елементу кола(з обох боків)
7.Заміряйте напругу на інших ділянках і запишіть в таблицю.
8.Виміряйте напругу на затискачах джерелі струму і порівняйте із сумою напруги на окремих ділянках кола.
9.Дайте пояснення, як і чому підключаються амперметр для вимірювання струму і напруги.
По закінченню уроку здати Звіт.
Додому Вправа 28.

Тема уроку для 10 А класу. Вимірювання відносної вологості повітря.
До уроку опрацювати §.32.
Розгляньте рис.32,3. Поясніть.
  • Що таке Психрометр?
  • Що таке гігрометр?
  • Вимірюємо відносну вологість повітря конденсаційним гігрометром.(урок 10,пароутворення)
  • Вдома підготуватись до ЛР№6.Попередні записи в зошиті.(можлива самостійна робота)

Зауваження

7 Квітня

  Сабіна Хосельфельдер=акцент ДЗ із автоперевіркою поради учня м Розклад   уроків   фізики на   понеділок, 7 Квітня . . 08-30 . Перший урок ...

Вибране